Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Finalny obrazek:

final.jpg

 

bez ramki:

finalclean.jpg

 

 

 

dziękuję wszystkim za bitwę.

pozdrawiam i powodzenia

 

Tak więc sobie zaklepuje wąteczek;]

 

ciemny pokój, półmrok, wytworne obrazy, wielkie biurko, olbrzymi fotel a wnim coś w deceń dona corleone z plamą krwi na sobie...

 

obok stoi nad nim oprawca z jeszcze podniesioną dłonią...

 

 

to tyle.

 

matura i wogóle... bedzie ciężko.. ale co tam, trzeba;]

  • Odpowiedzi 62
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

taaa... no to na pierwszy ogień szukam referek. jeśli ktoś zna jakąś stronę z grafikami w dużej rozdziałce z klimatów prohibicji, 30 lata XX wieku, mafia to łądnie proszę... też referki pokoi i mebli takich dostaojnych, wiecie, ciężkie drewniane meble, panele na ścianach, dostojnie, wytwornie, klasycznie itp...

 

pozdrawiam

Napisano

tak więc dzisiaj usiadłem i wymodelowałem sobie stół i fotel na którym siedząc zastrzelony zostanie don mafii. obydwa obiekty w 80% skończone. zacząłem też postać samego dona ale to nie do pokazania narazie ;]

 

1.jpg

 

nie wem czy będzie potrzeba modelowania takich "guzików" wszytych w oparcie i w poduszke, no takich co wciskają materiał, wymodeluje tylko te co będzie widać z pod ciała spoczywającego na fotelu

 

pozdrawiam

Napisano

Moim zdaniem biureczko odpada jak by don to zobaczył to by sie w grobie przekręcił może i nie skończone ale trochę takie jakby z kiepskiego "Komisu"

 

1. http://www.artinfo.pl/?pid=galleries&sp=offers&id=11190&lng=1

2. http://www.artinfo.pl/?pid=galleries&sp=offers&id=10808&lng=1

3. http://www.artinfo.pl/?pid=galleries&sp=offers&id=10810&lng=1 (bardzo podobne do twojego tylko wymaga trochę modyfikacji )

 

A tak poza tym nie wiem czy w latach pięćdziesiątych były takie obracane fotele proponowął bym coś w takim stylu http://www.artinfo.pl/?pid=galleries&sp=offers&id=9146&lng=1

 

Uważaj na szczeguły bo to bardzo wrażliwy temat "Ojciec Chrzestny" to klasyka klasyki jeden nie właściwy ruch a przyjdą po Ciebie i zapukają do twoich drzwi i nim sie obejrzyś będziesz miał kule w piersi. :P

 

Powodzenia ;) Zapraszam do lektury "The Godfather" ;)

Napisano

chwileczkę. to będzie w klimatach 30 lat XX wieku i godfathera, ale to nie będzie stricte godfather MArio Puzo;)

 

żeby nie było że nic nie robię taki szybkciutki render przedwyjściem na wigilię. postacie jeszcze nie poprawione po riggu. na bosie mafii wstępne tekstury. obie postacie mam juz zmapowane... mam problem z dobrymi, wynamicznymi pozycjami postaci. może jakieś podpowiedzi na tym polu?

 

2.jpg

Napisano

Witam.

Jesli to jest proba kadru to jast on jest raczej dretwy. Sproboj zapelnic kadr tymi dwiema postaciami. Teraz jest za duzo pustego miejsca - postacie w srodku a naokolo nich pusta przestrzen. Nie chodzi o to zebys zapelnil ja jakimis przedmiotami.

Pozdro.

Napisano

wam jakies gratisy trzeba dawać jak w lidlu czy kauflandzie aby uzyskać komentarz?

 

Naprawdę potrzebowałbym nakierowania z tym oświetleniem. jak zrobić nocne oświetlenie które jednak nie zrobi z pracy ciemnej plamy?

 

 

Do siego;)

Napisano

KoMic: No... też mnie zmusiłeś do przemyśleń. na początku wątku zaznaczyłem że wrócę potem do fotela. Na razie staram się złapać ogólny zarys sceny.

 

Nikt nie mówi tu że jestem początkujący.

 

Uważam że jednak twój post w pewnych miejscach wychodził jednak poza ramy dobrego wychowania i smaku. rozumiem że krytyka ostra jest budująca i tak dalej, jednak z zarzutami także trzeba ostrożnie. Skąd możesz wiedzieć że ja nie pracuje ciężko nad swoją sceną? skąd możesz wiedzieć że się nie staram. pozostawmy tą dyskusję w takim stanie. dziękuję za komentarz bądź co bądź zastanawiający.

 

 

Tutaj Upek. jedyne o co walczyłem ostatnimi czasy to oświetlenie. myśle że w takiej formie zostanie. udało mi się chyba uzyskać nocny, cichy klimat bez zatracania detali. Zastanawiam się nad użyciem jakiejś mgły... nie wiem czy to dobry pomysł?

 

9.jpg

 

pozdrawiam.

Xiz0r

Napisano

Xiz0r-->przepraszm, masz racje troche sie zagalopowalem, hehe rozdraznienie spowodowane kacykiem i kilkoma innymi sprawami wywolaly to co wywolaly, niestety nie zwalnia mnie to z zachowania umiaru. jesli nie masz nic przeciw chcialbym usunac posta. Kilka rad moze okaza sie pomocne, staraj sie pokazwywac szczegoly swojej pracy, np te kinkiety, mi tez bardoz sie podobaja, pokaz renderki na sucho bez materialu z endgem, z materialem, opisz jak wykonales swiatlo czego uzyles, moze jakies wlasne sztuczki. w ten sposob zaintertesuejsz forumowiczow swoim watkiem,

pozdrawiam i trzymam kciuki: ]

Napisano

Tak więc. posłucham rad i zamiszczę może kilka clayów, siatek itp. nic się nie stało. tylko na przyszłość nie wykorzystywać max3d.pl prosze do wyladowywania się. o wiele lepiej jakaś gra na to zadziała.

 

pozdrawiam

 

cieszę się że się cos zaczyna podobać

Napisano

Facet na fotelu ma bardzo fajną twarz.

Ten z pistoletem zbyt sztywno stoi, niech trochę zegnie rękę.

 

Oświetlenie - dałabym niebieskawe światło z jakiegoś okna, od prawej, z lamp na ścianie bym zrezygnowała (za bardzo odwracają wzrok), lampę na stole bym zrobiła bardziej żółtawą i trochę jaśniejszą, klosz bardziej przyciemniony (żeby sama lampa nie była takim jasnym punktem, a żeby lepiej oświetlała postacie.

Napisano

modele bardzo fajne!

co do lampy to na siatce widać takie wybrzuszenia ale na renderze ich nie ma myśle że z takimi odwróconymi łezkami na podstawie byłaby ciekwasza

 

i tego zamachowca wrzuć do Zbrusha popraw mu rękę, zgięcie i bark bo jest spłaszczony, dorób fałdki i bedzie git, kapelusz w sumie też możnaby dłubnąć w Z

 

tapetka na ścianach fajna

Napisano

Kadr i światło nie najszczęśliwsze, główne postacie zajmują w scenie stosunkowo mało miejsca, a najbardziej w oczy rzuca się lampa na stoliczku.

Napisano

Narazie nie wypaśnie:( z technicznych uwag, dziwny parkiet [bump ,refleks] .

dość dziwne oświetlenie ,obydwie postacie dość sztywne,ale swój styl mają;p..keep working;)

Napisano

Postawiłbym raczej na jedno źródło światła tj. nocne, wpadające przez okno, lampa zbyt mocno przyciąga wzrok i dodatkowo jest w centrum kadru. Proponowałbym pobawić się kamerą, pooglądać z różnych stron. Klimat ma być tajemniczy więc kadr nie powinien być tak bezbośredni. Pozdrawiam :)

Napisano

zmiany zmiany zmiany... postarałem się wprowadzić sugerowane poprawki...

 

czysty render(musze wywalić to nieszczęsny vraysky)

22.jpg

 

oraz po PS. tło za oknami wycinane prowizorycznie. własnie puszczam rendera bez sky'a

 

22ps.jpg

Napisano

Xiz0r teraz jest dużo lepiej niż przedtem z kamerą : ) troszkę tu za niebiesko, ale coraz lepiej Ci idzie. Chyba delikatnie przygasiłbym światło doświetlające postać na pierwszym planie. Pozdrawiam : )

Napisano

Z tej pozycji ręcę pana na fotelu wyglądają dziwnie, jakby były o połowę za krótkie.

Wiem że pewnie to skrót perspektywiczny, ale lepiej jakoś inaczej je dać żeby tak nie wyglądało.

 

Kadr jest dużo lepszy niż przedtem.

 

Spróbuj jak będzie z niebieskawym rim lightem na facecie z pistoletem, w tym wypadku lekko przyciemnij światło które na nim jest teraz.

Rim light to mniej więcej takie coś, tylko zrób ładniej niż tu:

http://www.art-head-start.com/3d/vue/LD1eBack300.jpg

 

Trzeba by dopracować model płaszcza pana z pistoletem, teraz jak jest tak blisko to brakuje fałd i przy ramieniu dziwnie się układa.

Napisano

Gratulujemy znalezienia się wśród nominowanych.

 

Przypominamy, że termin do którego należy oddać ostateczną pracę to 20 lutego.

Napisano

tak więc:

test renderu w docelowej rozdzielczości: komputer wydala:D tylko displacement w osobnym regionie trzeba policzyć.

zrobiłem globus oraz stuff na biurku. dodałem pierwszy w życiu sss na skórze. poprawiłem tex twarzy. te włosy z karku killera zejdą, już widzę że zły pomysł. zrobiłem nowy materiał czapki i jestem w trakcie poprawiania modelu i materiału płaszcza.

 

czysty render z ao bez ps:

 

26ps.jpg

Napisano

hmm ja bym troche uciol kadr z lewej i zostawil tak aby bylo widac tylko polowe killera bo w sumie nic nie wnosi, zaslania polowe sceny itp. No i krew troche niebardzo :)

Napisano

hehe krew wygląda jakby ktoś naklejke nakleił mu na garniak, tak pozatym to chyba ta reka kilera jest troche za duża w stosunku do colta

Napisano

Ręka z bronią nie bardzo wygląda. Spust naciska się prawie końcem palca a tutaj wystaje kawał palucha. Inaczej mówiąc jak masz trzy kości w palcu to na spust naciska ta ostatnia kość a u Ciebie pierwsza.

Napisano

modele plastikowe, proporcji w zasadzie brak, o krwii juz pisali. mapowanie goscia z gnatem lezy. mina rannego tez nie oddaje sensu sytuacji jaby go tam nie było. otoczenie zrobiles niezle ale postacie do wymiany lub gruntownej przerobki. tak czy inaczej powodzenia

Napisano

dziękuje za komentarze. to wiec tak:

Krew i Don pójdą do ostatecznej obróbki. killer już jest po takowej, tylko jeszcze nie wyrenderzony. kadr pozostanie, wydaje mi się że jest ok. Blade, nie rozumiem o co chodzi z proporcjami, zarzut bez pokrycia dla mnie. krew też będzie, spokojnie. Tomala postaram się tą ręke poprawić, nie widziałem tego, dzięki.

 

pozdrawiam.

Napisano

mam inne zdanie. koles ranny jest jak z gumy.. spróbuj zrobic te samą poze co on.. mi sie nie udalo.. a przynajmniej nie podobnie. przeciez reka w barku zgina mu sie jak plastelina a ja nie nazwał bym tego proporcjolanym. mimo wszystko wiecej analiz i wiecej samokrytyki. bo niestety anatomicznie nie jest ok. popracujesz bedzie git. pozdro




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności