Skocz do zawartości

[Porachunki]Uneven duel (final)


zgred

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 83
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Jak skad?? Z maxa :P

Moga zostac czy lipnie to wyglada?

Taki trochę kicz-effekt a'la Indenpendence Day.

 

Ale jakby to jakoś fajnie oświetlić...

 

No i fajnie by było, gdyby to to nie wyglądało jak szmuglostatek imć Han Solo :P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdyby te statki miały być głównym tematem na którym miałby się skupić wzrok to ok wtedy dodać im detalu i walnąć sporo światła od nich ,dla kontrastu ..

narazie mało światła mało kontrastu = mało widać = mało ciekawie ;P

hej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten stworek z nogami mógłby świecić na ludzi, jakiś ładny rim light na ich twarzach.

 

Facet z lewej ma dziwną pozycję, w widoku z prawej strony wygląda jakby jakieś judo uprawiał, a w widoku centralnym nie wiadomo co on che.

 

Pan ze strzelbą chyba powinien strzelbę trzymać trochę wyżej, na wysokości oka, żeby lepiej móc celować.

 

Ufa bym wywaliła, i zrobiła tylko jakieś bardzo odległe lekko rozmazane światełka pozycyjne wśród chmur.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moglbys zarzucic skrina sceny "ujecie z boku" (podobnego do tego, na ktorym pokazywales wysokosc ludzi na tle drzwi)- tylko z kadrem szerokim i niskim zeby pokazac jeszcze "obcego" ?

jak starczy mi cierpliwosci to zrobie render z boku robota, puki co renderuje regionami bo na moim zlomie co chwile mi wysypuje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hymmmm to moze pomysl nad innym kadrem np. ujecie z prawej strony na robota i lewe bydynki i odrobine wystajace zza robota te tylnie bydynki a reszte wykasuj zawsze zyskasz troche mniej liczenia na rendeze. wzasadzie to polowe obiektów mógłbys w tedy wywalic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hymmmm to moze pomysl nad innym kadrem np. ujecie z prawej strony na robota i lewe bydynki i odrobine wystajace zza robota te tylnie bydynki a reszte wykasuj zawsze zyskasz troche mniej liczenia na rendeze. wzasadzie to polowe obiektów mógłbys w tedy wywalic.

 

Szkoda by bylo troche tego co juz zrobilem, ale moze jakis renderek jeszcze zrobie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak starczy mi cierpliwosci to zrobie render z boku robota, puki co renderuje regionami bo na moim zlomie co chwile mi wysypuje...

...znam ten bol :/ - trzasnij rendera na szaraku bez materialow i tekstur - chodzi mi o to czy przypadkiem scena z ujeciem bocznym nie pokazywala by lepiej tego co sie dzieje - wiesz prosty podzial - DOBRO/ZLO - ludzie walczacy w obronie miasteczka i maszyna ktora za soba pozostawia zgliszcza i smierc ;) - przy obecnym ujeciu moze popracuj nad pozami ludzi - jest to o tyle niefartowne ze nie widzimy ich twarzy - trzeba grac tylko pozami wiec musisz tu jeszcze zakombinowac - obecnie nieco sztucznie to wyglada -na poczatku np nie skumalem tego typa z kamieniem- myslalem ze bedzie trzymac biblie i krucyfiks ;) - a gosciu ze strzelba ma strasznie nienaturalna pozycje strzelecka...

Patriot_pages_22.gif

skeet06.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ulica zajmuje kawał obrazka a jest strasznie monotonna. Tak jak mateusz_s radzi daj tam jakieś pasy, trochę brudu koło kratki kanalizacyjnej, cokolwiek.

Nie podobają mi się ogólnie kolory scenki i materiały ufo. Oświetlenie też trochę nie bardzo, jeżeli jest to noc albo wieczór to postacie powinny rzucać cienie bo są tam dwie lampy.

Ja bym jeszcze nad tym popracował na pewno uda Ci się coś poprawić. Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakoś nie widać cieni pod postaciami, światło dość monotonne, wszystko się trochę zlewa.

Tekstura asfaltu wygląda jak wygładzina, za mało pobrudzona w porównaniu do reszty.

I chyba jakiś bug na ramieniu pana po lewej, tak jakoś dziwnie wygięte, jakby poligony nachodziły na siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności