zgred Napisano 11 Styczeń 2008 Autor Napisano 11 Styczeń 2008 Dodalem taki statek, jeszcze bez materialow i bez detali: Zostawic go czy za duzo bedzie juz nawalone??
prabab Napisano 11 Styczeń 2008 Napisano 11 Styczeń 2008 Skąd się na niebie wzięły te millenium falcony? :D
zgred Napisano 11 Styczeń 2008 Autor Napisano 11 Styczeń 2008 Skąd się na niebie wzięły te millenium falcony? Jak skad?? Z maxa :P Moga zostac czy lipnie to wyglada?
prabab Napisano 11 Styczeń 2008 Napisano 11 Styczeń 2008 Jak skad?? Z maxa :P Moga zostac czy lipnie to wyglada? Taki trochę kicz-effekt a'la Indenpendence Day. Ale jakby to jakoś fajnie oświetlić... No i fajnie by było, gdyby to to nie wyglądało jak szmuglostatek imć Han Solo :P.
zgred Napisano 11 Styczeń 2008 Autor Napisano 11 Styczeń 2008 w sumie racja, nie bedzie tych statkow :P Skupie sie lepiej jak dopracowac to co do tej pory zrobilem :P
peterr Napisano 11 Styczeń 2008 Napisano 11 Styczeń 2008 gdyby te statki miały być głównym tematem na którym miałby się skupić wzrok to ok wtedy dodać im detalu i walnąć sporo światła od nich ,dla kontrastu .. narazie mało światła mało kontrastu = mało widać = mało ciekawie ;P hej
MAJKOL3D Napisano 13 Styczeń 2008 Napisano 13 Styczeń 2008 Teraz to przesadziłeś :p Koniecznie oddal te statki, jeśli już się upierasz nad takim kadrem... Zainwestuj bardziej w tego robota na ziemi.
ferni Napisano 13 Styczeń 2008 Napisano 13 Styczeń 2008 moze zostaw tylko jeden gdzies w oddali go umiesc, i koniecznie zmien swiatlo bo teraz tak naprawde nic nie widac i wyglada dosyc plasko
Ania Napisano 13 Styczeń 2008 Napisano 13 Styczeń 2008 Ten stworek z nogami mógłby świecić na ludzi, jakiś ładny rim light na ich twarzach. Facet z lewej ma dziwną pozycję, w widoku z prawej strony wygląda jakby jakieś judo uprawiał, a w widoku centralnym nie wiadomo co on che. Pan ze strzelbą chyba powinien strzelbę trzymać trochę wyżej, na wysokości oka, żeby lepiej móc celować. Ufa bym wywaliła, i zrobiła tylko jakieś bardzo odległe lekko rozmazane światełka pozycyjne wśród chmur.
zgred Napisano 18 Styczeń 2008 Autor Napisano 18 Styczeń 2008 proba "zapalenia" latarni: Co o tym sadzicie??
MAJKOL3D Napisano 20 Styczeń 2008 Napisano 20 Styczeń 2008 Jeśli chodzi o lampy to mogą być... Natomiast ogień z beczki jest beee! Najlepiej go wywal bo nic nie wnosi, a sama beczka jakaś wielgachna jest. To samo tyczy się kosza...
zgred Napisano 20 Styczeń 2008 Autor Napisano 20 Styczeń 2008 ogien dodany w Ps'ie, jak okiełznam fume Fx'a to moze jakis lepszy wykombinuje. Malo tych komentarzy :/
eco Napisano 20 Styczeń 2008 Napisano 20 Styczeń 2008 a moglbys zarzucic skrina sceny "ujecie z boku" (podobnego do tego, na ktorym pokazywales wysokosc ludzi na tle drzwi)- tylko z kadrem szerokim i niskim zeby pokazac jeszcze "obcego" ?
Xardas 666 Napisano 20 Styczeń 2008 Napisano 20 Styczeń 2008 dobrze że dałeś drugie zięcie do na pierwszym mało widać ale bardzo dobre czekam na więcej
Falcon Napisano 21 Styczeń 2008 Napisano 21 Styczeń 2008 latarnie chyba nie mają u Ciebie wpływu na cienie :|
zgred Napisano 21 Styczeń 2008 Autor Napisano 21 Styczeń 2008 a moglbys zarzucic skrina sceny "ujecie z boku" (podobnego do tego, na ktorym pokazywales wysokosc ludzi na tle drzwi)- tylko z kadrem szerokim i niskim zeby pokazac jeszcze "obcego" ? jak starczy mi cierpliwosci to zrobie render z boku robota, puki co renderuje regionami bo na moim zlomie co chwile mi wysypuje...
ferni Napisano 21 Styczeń 2008 Napisano 21 Styczeń 2008 hymmmm to moze pomysl nad innym kadrem np. ujecie z prawej strony na robota i lewe bydynki i odrobine wystajace zza robota te tylnie bydynki a reszte wykasuj zawsze zyskasz troche mniej liczenia na rendeze. wzasadzie to polowe obiektów mógłbys w tedy wywalic.
zgred Napisano 21 Styczeń 2008 Autor Napisano 21 Styczeń 2008 hymmmm to moze pomysl nad innym kadrem np. ujecie z prawej strony na robota i lewe bydynki i odrobine wystajace zza robota te tylnie bydynki a reszte wykasuj zawsze zyskasz troche mniej liczenia na rendeze. wzasadzie to polowe obiektów mógłbys w tedy wywalic. Szkoda by bylo troche tego co juz zrobilem, ale moze jakis renderek jeszcze zrobie.
eco Napisano 21 Styczeń 2008 Napisano 21 Styczeń 2008 jak starczy mi cierpliwosci to zrobie render z boku robota, puki co renderuje regionami bo na moim zlomie co chwile mi wysypuje... ...znam ten bol :/ - trzasnij rendera na szaraku bez materialow i tekstur - chodzi mi o to czy przypadkiem scena z ujeciem bocznym nie pokazywala by lepiej tego co sie dzieje - wiesz prosty podzial - DOBRO/ZLO - ludzie walczacy w obronie miasteczka i maszyna ktora za soba pozostawia zgliszcza i smierc ;) - przy obecnym ujeciu moze popracuj nad pozami ludzi - jest to o tyle niefartowne ze nie widzimy ich twarzy - trzeba grac tylko pozami wiec musisz tu jeszcze zakombinowac - obecnie nieco sztucznie to wyglada -na poczatku np nie skumalem tego typa z kamieniem- myslalem ze bedzie trzymac biblie i krucyfiks ;) - a gosciu ze strzelba ma strasznie nienaturalna pozycje strzelecka...
zgred Napisano 21 Styczeń 2008 Autor Napisano 21 Styczeń 2008 takie renderki na ktorych bardziej widac robota: Kadr zostawie ten od tylu, ale poprawie te pozy jak napisal eco
ferni Napisano 22 Styczeń 2008 Napisano 22 Styczeń 2008 ja bym wybrał pierwsze ustawienie tylko robota i samochód cofnac do tylu a z przodu ustawic kolesi
mateusz_s Napisano 8 Luty 2008 Napisano 8 Luty 2008 no drugie ujecie lepsze, ale to ufo mało straszne :) i takie małe, co by w kieszeni schował i po ptakach
adek Napisano 10 Luty 2008 Napisano 10 Luty 2008 Gratulujemy znalezienia się wśród nominowanych. Przypominamy, że termin do którego należy oddać ostateczną pracę to 20 lutego.
zgred Napisano 19 Luty 2008 Autor Napisano 19 Luty 2008 wiele rzeczy pewnie moznaby poprawic, ale niech juz bedzie, ze koniec:
mateusz_s Napisano 19 Luty 2008 Napisano 19 Luty 2008 ufo sie strasznie zlało z tłem, moze przytnij kadr od góry, bo za duzo tego pustego nieba jest, moze domaluj jakes pasy na ulicy...
Tomala Napisano 19 Luty 2008 Napisano 19 Luty 2008 Ulica zajmuje kawał obrazka a jest strasznie monotonna. Tak jak mateusz_s radzi daj tam jakieś pasy, trochę brudu koło kratki kanalizacyjnej, cokolwiek. Nie podobają mi się ogólnie kolory scenki i materiały ufo. Oświetlenie też trochę nie bardzo, jeżeli jest to noc albo wieczór to postacie powinny rzucać cienie bo są tam dwie lampy. Ja bym jeszcze nad tym popracował na pewno uda Ci się coś poprawić. Pozdro.
Ania Napisano 19 Luty 2008 Napisano 19 Luty 2008 Jakoś nie widać cieni pod postaciami, światło dość monotonne, wszystko się trochę zlewa. Tekstura asfaltu wygląda jak wygładzina, za mało pobrudzona w porównaniu do reszty. I chyba jakiś bug na ramieniu pana po lewej, tak jakoś dziwnie wygięte, jakby poligony nachodziły na siebie.
Orangegraphics Napisano 19 Luty 2008 Napisano 19 Luty 2008 największe ale do świata i kolorów. jest to samym skylightem oświetlone? i bym zwiększył fov kamery i ją przybliżył... bo tak bezosobowo jest troche.
zgred Napisano 19 Luty 2008 Autor Napisano 19 Luty 2008 vray plane'ami oswietlane. nie ma juz czasu zeby cos poprawic, jutro juz 20,a moj athlon 1,8 ciezko juz sobie radzi z ta scena...
Rekomendowane odpowiedzi