Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

- Mamy kreta!

- Motyla noga! Kto to?

- To Bob.

- Zbierz chłopaków, za godzinę Bob ma przypominać Titanica.

 

 

Witam,

 

Postanowiłem spróbować i mam nadzieję, że ukończę w terminie. Dlatego postanowiłem, że będzie to prosta scenka.

 

Człowiek w garniturze i betonowych bucikach tonie w oceanie. Kamera pod kątem lekko od dołu, lekkie halo od góry, pęcherzyki powietrza z ust i może jakaś rana w nodze/ramieniu - doda to troszkę do sceny.

Oczywiście jakaś rybka, fragment betonowej ściany (doki), metalowe elementy etc.

 

 

Wrzucam koncepcik:

upload2world_cac9d.jpg

  • Odpowiedzi 19
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

witam,bardzo fajny pomysl a czym robisz ta postac, meshem ? bo strasznie duzo trojkatow:P,

jesli tak to polecam zamienic to na poly bedzie lepiej wygladac;) no i przede wszystkim przeanalizowac troszke anatomie bo proporcje sa posypane .pozdro i powodzenia ;)

PS: twarz tez bym pozmienial korzystasz z referek jakis?

Napisano

Tak, edit mesh.

Twarz zrobiłem na referce z kamery internetowej, więc rewelacji się nie spodziewałem,

Nad proporcjami oczywiście będę pracował.

 

Zastanawiam się, czy nie odpuścić detalu nóg, bo i tak będę modelował spodnie, a czasu niewiele.

Napisano

Witam, koniecznie zmień tego mesha na editable poly bo trudno się w tej siatce połapać na screenach. Głowa niestety do poprawki, nie zgadzają się proporcje, oczy są za duże, nos ma za ostre krawędzie przy dziurkach ogólnie głowa jest trochę za szeroka.... Spróbuj znaleźć jakąś referkę i z nią modelować zaoszczędzisz czasu na poprawianie błędów.

Części ciała na których będą ubrania nie modeluj, szkoda na to czasu.

Powodzenia i pozdrawiam.

Napisano

Ok, poszukam lepszych referek. Ale da się z tego jeszcze coś zrobić? Ostatnio mam mało wolnego czasu (sprawy zawodowe), a nie wiem czy zdążę zrobić od podstaw.

 

Klatę muszę mu jakoś wymodelować, bo koleś będzie ubrany w białą koszulę (pod wodą lekko prześwitującą.)

 

Btw: Ma ktoś może zdjęcie kogoś w garniturze wiszącego do góry nogami, albo najlepiej pod wodą? Łatwiej było by mi zrobć fałdy na koszuli. ;)

Napisano

Zrob glowe+szyja (ale zrob dokladnnie) a reszte to ubranie i dlonie,bo tak jak mowisz po co masz robic cialo skoro go nie bedzie widac ;] pozdro

PS: glowe zacznij od poczatku ale w poly nie mesh :P

Napisano

Odnośnie głowy - nie wiem dlaczego raz pokazuje mi wszystkie poly jako prostokąty, a potem dzieli właśnie na te trójkąty - różnie to bywa. Jest to gdzieś w opcjach?

 

Na razie zostawiam kolesia i szukam dobrych referek pogniecionego gajerka.

 

Fragment sceny:

45856371yg5.jpg

 

Szybki podgląd renderka:

41240925nk1.jpg

Ciągle pracuję nad mapami do betonowych bloków i metalowych wsporników.

 

Wystąpił problem! po zrobieniu fal na wodzie (plane + ripple + noise) wyskoczyły widoczne na screenie kwadraty - turbo smooth nie pomaga. Co to może być? (V-ray?)

Napisano

według mnie to:

- kolorystyka mi sie podoba, ale jest zbyt wyblakła

- moze zrób po prostu zwykle babelki, bo teraz wyglada jak by byl w serii pigół snieznych

- mysle ze ten beton to z mega wielkiego wiedra byl wylany

- no i poza postaci wyglada jak byu trzymal rece w kieszeni i czekal sobie spoojnie na cos

pozdro

Napisano

dzięki Ferni,

 

-faktycznie wygląda na wyblakłe, ale oglądając zdjęcia podwodne - jest to zamierzone

-nad tym efektem właśnie pracuję, to co jest teraz zostawię ale z mniejszym opacity

-chciałem, żeby masywnie wyglądało (chodzi o te bombelki u góry - gwałtowne zanurzenie dosyć głęboko)

- z tym właśnie mam największy problem. Koleś ma mieć dłonie związane z tyłu, ale wygląda to dokładnie tak jak napisałeś.

Napisano

Model człowieka już jest skończony?? Będzie taki jak na ostatnim screenie. Jak tak to lepiej to zmień. A co to betonowych butów to trochę za dużo tego betonu :/ nie wiem może zamiast betonu przywiąż mu do nóg łańcuchem ciężką żelazną kulę. :O

 

A sceneria i koncept bardzo mi się podoba XD

  • Confused 1
Napisano

Mysle ze facet zajmuje za malo miejsca w kadrze. Proponuje ci zmienic kadr na pionowy - taki jak w refce od eco. Wogole moglbys upodobnic swoja prace do tej refki. Ja bym dodal na gorze sylwetki 2 postaci na molo. Moze ciekawiej bylo by zrobic drewniane molo. Bylo by widac slupy niknace w oddali, w wodzie. Na pewno ciekawsze niz sciana. Babelki musisz zrobic duzo mniejsze, jak na refce. Czym je robisz? Moze sproboj afterburnem.

Kolor wody mi si enie podoba. Jest zbyt jaskrawy. Kolor wody rozni sie w zaleznosci od szerokosci geograficznej. Turkusowy jak u ciebie sugeruje rejony okolorownikowe.

  • Confused 1



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności