Napisano 12 Grudzień 200717 l - Mamy kreta! - Motyla noga! Kto to? - To Bob. - Zbierz chłopaków, za godzinę Bob ma przypominać Titanica. Witam, Postanowiłem spróbować i mam nadzieję, że ukończę w terminie. Dlatego postanowiłem, że będzie to prosta scenka. Człowiek w garniturze i betonowych bucikach tonie w oceanie. Kamera pod kątem lekko od dołu, lekkie halo od góry, pęcherzyki powietrza z ust i może jakaś rana w nodze/ramieniu - doda to troszkę do sceny. Oczywiście jakaś rybka, fragment betonowej ściany (doki), metalowe elementy etc. Wrzucam koncepcik:
Napisano 31 Grudzień 200717 l Autor Niewiele, ale zawsze coś ;) Szyja jeszcze nieukształtowana, będę ją kończył podczas łączenia z korpusem Początki korpusu:
Napisano 31 Grudzień 200717 l witam,bardzo fajny pomysl a czym robisz ta postac, meshem ? bo strasznie duzo trojkatow:P, jesli tak to polecam zamienic to na poly bedzie lepiej wygladac;) no i przede wszystkim przeanalizowac troszke anatomie bo proporcje sa posypane .pozdro i powodzenia ;) PS: twarz tez bym pozmienial korzystasz z referek jakis?
Napisano 31 Grudzień 200717 l Autor Tak, edit mesh. Twarz zrobiłem na referce z kamery internetowej, więc rewelacji się nie spodziewałem, Nad proporcjami oczywiście będę pracował. Zastanawiam się, czy nie odpuścić detalu nóg, bo i tak będę modelował spodnie, a czasu niewiele.
Napisano 31 Grudzień 200717 l Witam, koniecznie zmień tego mesha na editable poly bo trudno się w tej siatce połapać na screenach. Głowa niestety do poprawki, nie zgadzają się proporcje, oczy są za duże, nos ma za ostre krawędzie przy dziurkach ogólnie głowa jest trochę za szeroka.... Spróbuj znaleźć jakąś referkę i z nią modelować zaoszczędzisz czasu na poprawianie błędów. Części ciała na których będą ubrania nie modeluj, szkoda na to czasu. Powodzenia i pozdrawiam.
Napisano 31 Grudzień 200717 l Autor Ok, poszukam lepszych referek. Ale da się z tego jeszcze coś zrobić? Ostatnio mam mało wolnego czasu (sprawy zawodowe), a nie wiem czy zdążę zrobić od podstaw. Klatę muszę mu jakoś wymodelować, bo koleś będzie ubrany w białą koszulę (pod wodą lekko prześwitującą.) Btw: Ma ktoś może zdjęcie kogoś w garniturze wiszącego do góry nogami, albo najlepiej pod wodą? Łatwiej było by mi zrobć fałdy na koszuli. ;)
Napisano 31 Grudzień 200717 l Zrob glowe+szyja (ale zrob dokladnnie) a reszte to ubranie i dlonie,bo tak jak mowisz po co masz robic cialo skoro go nie bedzie widac ;] pozdro PS: glowe zacznij od poczatku ale w poly nie mesh :P
Napisano 10 Styczeń 200817 l Autor Odnośnie głowy - nie wiem dlaczego raz pokazuje mi wszystkie poly jako prostokąty, a potem dzieli właśnie na te trójkąty - różnie to bywa. Jest to gdzieś w opcjach? Na razie zostawiam kolesia i szukam dobrych referek pogniecionego gajerka. Fragment sceny: Szybki podgląd renderka: Ciągle pracuję nad mapami do betonowych bloków i metalowych wsporników. Wystąpił problem! po zrobieniu fal na wodzie (plane + ripple + noise) wyskoczyły widoczne na screenie kwadraty - turbo smooth nie pomaga. Co to może być? (V-ray?)
Napisano 10 Styczeń 200817 l mogłoby być lepiej przedewszystkim ta woda jest słaba. Kadr (na koncepcie) jest cholernie nieczytelny. obawiam sie ze w finalu tez tak bedzie mimo to trzymam kciuki. bookmarked
Napisano 23 Styczeń 200817 l według mnie to: - kolorystyka mi sie podoba, ale jest zbyt wyblakła - moze zrób po prostu zwykle babelki, bo teraz wyglada jak by byl w serii pigół snieznych - mysle ze ten beton to z mega wielkiego wiedra byl wylany - no i poza postaci wyglada jak byu trzymal rece w kieszeni i czekal sobie spoojnie na cos pozdro
Napisano 23 Styczeń 200817 l Autor dzięki Ferni, -faktycznie wygląda na wyblakłe, ale oglądając zdjęcia podwodne - jest to zamierzone -nad tym efektem właśnie pracuję, to co jest teraz zostawię ale z mniejszym opacity -chciałem, żeby masywnie wyglądało (chodzi o te bombelki u góry - gwałtowne zanurzenie dosyć głęboko) - z tym właśnie mam największy problem. Koleś ma mieć dłonie związane z tyłu, ale wygląda to dokładnie tak jak napisałeś.
Napisano 23 Styczeń 200817 l ...swietny pomysl :) - obys to dobrze pokazal :D http://media.collegepublisher.com/media/paper872/stills/qbanil54.jpg
Napisano 24 Styczeń 200817 l Model człowieka już jest skończony?? Będzie taki jak na ostatnim screenie. Jak tak to lepiej to zmień. A co to betonowych butów to trochę za dużo tego betonu :/ nie wiem może zamiast betonu przywiąż mu do nóg łańcuchem ciężką żelazną kulę. :O A sceneria i koncept bardzo mi się podoba XD
Napisano 24 Styczeń 200817 l Mysle ze facet zajmuje za malo miejsca w kadrze. Proponuje ci zmienic kadr na pionowy - taki jak w refce od eco. Wogole moglbys upodobnic swoja prace do tej refki. Ja bym dodal na gorze sylwetki 2 postaci na molo. Moze ciekawiej bylo by zrobic drewniane molo. Bylo by widac slupy niknace w oddali, w wodzie. Na pewno ciekawsze niz sciana. Babelki musisz zrobic duzo mniejsze, jak na refce. Czym je robisz? Moze sproboj afterburnem. Kolor wody mi si enie podoba. Jest zbyt jaskrawy. Kolor wody rozni sie w zaleznosci od szerokosci geograficznej. Turkusowy jak u ciebie sugeruje rejony okolorownikowe.
Napisano 24 Styczeń 200817 l Lepiej by wyglądał gdyby ręce były swobodne i zwisały gdzieś do góry. Ubranie też by mogło się unosić trochę w górę. Niech on nie wpada do wody tak prosto. http://forums.cgsociety.org/showthread.php?f=132&t=495311
Napisano 24 Styczeń 200817 l wydaje im sie ze jest za pusto, po lewej stronie praktycznie nic nie ma, powinienes albo cos dodac albo zmienic kadr na pionowy albo zrobic zblizenie itp...