Agent_74 Napisano 12 Grudzień 2007 Napisano 12 Grudzień 2007 Witam serdecznie wszystkich uczestnikow wątku:) Mam pytanie bo pragnąłbym przyłączyc sie do tej bitwy ale nie wiem czy moge zacząć swój temat. Otóż sprawa ma się następująco; chciałbym stworzyc model,który bylby budowany na swych referencjach(autoportret z lekkimi zmianami:) hehe korekta nosa wygladzenie zmarszczek i takie tam pierdoły hehe)ale powaznie chciałbym stworzyć postac pewnie wszystkim znaną z pewnej gry a nawet adaptacji filmowej:)(ale chce sie wzorowac a nie odtwarzac:)Wiec?:???? Założenia pracy: Elegancko ubrany gość,który juz własnie ma dokonać wykonania "zlecenia"(uśmiercenia świadka ;jako cel pewnie dam kobietę;) ,staje sie z myśliwego ofiara):(Zostaje wystawiony przez swego zleceniodawce,który wysłał na naszego shwarz charakter kolejnego zabójce. Dziwnym zbiegiem okoliczności zamiast głowy eleganckiego killera rozwala sie w drobny mak rzeźba aniołka niedaleko stojącego koło "parki"(elegancki gość i ofiara-cel) P.S Jeśli bedzie akceptacja mego tematu to na pewno jeszcze zmodyfikuje założenia:) Jak na razie cisza
JunioR Napisano 12 Grudzień 2007 Napisano 12 Grudzień 2007 czesc Agent ciekawy temat, zycze powodzenia!
jaras Napisano 12 Grudzień 2007 Napisano 12 Grudzień 2007 witaj w bitwie - co do Twojego pytania to oczywiście mozesz się wzorować/inspirować na czymś tylko napisz co to za postać i z jakiej gry/filmu itp. ... ale z doświadczenia Ci powiem ze jury na ogół słabiej ocenia takie prace - najbardziej liczy się własna inwencja i kreatywność autorów - proponowałbym Ci jednak stworzyc coś własnego, bedzie to na pewno wyżej ocenione powodzenia w bitwie
Agent_74 Napisano 14 Grudzień 2007 Autor Napisano 14 Grudzień 2007 witaj w bitwie - co do Twojego pytania to oczywiście mozesz się wzorować/inspirować na czymś tylko napisz co to za postać i z jakiej gry/filmu itp. ... ale z doświadczenia Ci powiem ze jury na ogół słabiej ocenia takie prace - najbardziej liczy się własna inwencja i kreatywność autorów - proponowałbym Ci jednak stworzyc coś własnego, bedzie to na pewno wyżej ocenione powodzenia w bitwie Dzieki za wstepne przyzwolenie :) Co do odpowiedzi na pytanie Twoje JARAS to nie moge ot tak rzucic tytolem:(Bo ot juz za bardzo moze ukierunkowac jak nie zrazic ekipe jury:/ Co do opisu sceny to wczoraj zrodzil mi sie jeszcze jeden ciekawy uklad sceny,otoz: Ten sam elegancki killer(zbudowany na mych refkach twarzy) na przeciw niego siedzi za biorkiem drugi gosc z lekkim wyrazem strachu w oczach.Nasz shwarz charakter jest w zaciemnieniu a na przeciw 2 goscia bije ostre swiatlo lampki przez co nasz lysy killer w gajerze jest prawie niewidoczny, jedynie widac bardzo wyraznie jego prawa reke z pistoletem(Desert Eagle).Dla podkrecenia sceny i atmosfery zamierzam dac pomiedzy nimi(na biorku) szachytaka ot sobie smiertelna rozgrywka porachunkowa:))hehe:D(ciekaw jestem jak mi mimika i morphy zreszta wyjda bo przyznam sie szczerze juz dawno nie bawilem sie w rzetelne modelowanie:( ale co tam jak przypomne sobie pierwsze szlify to na pewno cos sie postaram dobrego zrobic:):cool::rolleyes:;):) Takze pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz Dziekuje Ci Jaras za podpowiedz co do wyboru tematyki i podejscia do bitwy:) P.S Pozdrowienia dla ekipy ITI:));) JunioR Dziekuje za życzenia
jaras Napisano 14 Grudzień 2007 Napisano 14 Grudzień 2007 ależ nie ma problemu :) moja troska wypływała jedynie z życzliwosci drogi Agencie74 :) opowiedziałem Ci jedynie o moich obserwacjach jakie poczyniłem na forum na przestrzeni kilku lat :) aczkolwiek jeżeli będziesz się wzorował na jakiejś pracy to koniecznie umieść informację nt.temat bo pózniej mozesz zostać posądzony o plagiat (co niejednokrotnie miało juz miejsce) a tak sprawa będzie czysta. pozdrawiam i życze powodzenia p.s. przekażę pozdrowienia, dzięki - też pozdrów ekipę z RMG :)
Agent_74 Napisano 26 Grudzień 2007 Autor Napisano 26 Grudzień 2007 No dobra obżartuchy:)hehe Korzystąc z okazji wreszcie wolnego czasu światecznego przemogłem lenistwo i świateczne porzadki i wczoraj wreszcie udało mi sie zrobic ogolny szkic koncepcyjny:)(na marginesie przesylam serdeczne życzenia Świąteczno -Noworoczne wszytkim uczestnikom bitwy oraz wszystkim forumowiczom maxa3d.pl:)) P.S Staralem sie wyszukac jak najbardziej ciekawe ujecie filmowe(początkowo mialy byc postacie w ujeciu bocznym ale wydalło mi sie to zbyt infantylne:/Także mając tylko majaki obrazów w swej wyobrażni wczoraj i dziś zrobilem takie oto ale pewnie jeszcze sie zmieni samo ujecie jak beda modele w 3D:) Takze wszelkie porady chetnie bede przyjmować i brać pod uwage:) Dziś więc czeka mnie wreszcie modelowanie a jutro postaram sie też już coś konkretnego zalączyć
nielot007 Napisano 26 Grudzień 2007 Napisano 26 Grudzień 2007 Witam!! no wkoncu cos pokazales ;) koncepcik super :) czekamy na "trzy de" ;) pozdro i powodzenia
Agent_74 Napisano 26 Grudzień 2007 Autor Napisano 26 Grudzień 2007 Cierpliwości nielot007:)Dziekuje ,ze chociaz koncept sie spodobal;)
-hpx- Napisano 26 Grudzień 2007 Napisano 26 Grudzień 2007 Fajny koncept tylko tak się zastanawiam jak ty to wszystko chcesz zmieścić na 1 pracy :)
Agent_74 Napisano 26 Grudzień 2007 Autor Napisano 26 Grudzień 2007 Fajny koncept tylko tak się zastanawiam jak ty to wszystko chcesz zmieścić na 1 pracy :) Wszystko jest juz przemyślane;)A właśnie święta mi słuza:)Także właśnie dziś i jutro musze siąść ostro do roboty nad tymi przedmiotami;)Jedynie morphów twarzy "ofiary" sie obawiam czy do końca w pelni odtworze:)Na szczęście wsio bedzie w stylistyce bajki ala "Batman\',którą kiedy tvp emitowała;) P.S Trzeba być zawsze dobrej myśli wtedy nadzieja dodaje skrzydeł:))
jaras Napisano 26 Grudzień 2007 Napisano 26 Grudzień 2007 IMO za dużo pustej przestrzeni u góry - można by zrobić węższy kadr w proporcjach filmowych
Agent_74 Napisano 27 Grudzień 2007 Autor Napisano 27 Grudzień 2007 no jak obiecalem podsylam na razie oglny juz zarys modeli i kompozycji w 3D:) na razie jest juz zrobione biorko ,nieszczesne bierki i inne male pierdoly,ktore beda wlasnie jednymi z wazniejszych elementow tej mojej pracy:) Powiem jedno te male rzeczy pozeraja najwiecej czasu :(( No lae nic czas cos pokazac kolejna faze pracy:)Za postacie mam zamiar sie wlasnie zabrac jak juz wystroj pokoju bedzie ukonczony:) THX Jaras za dobre oko i podpowiedz:)Co do kadru:)
Agent_74 Napisano 27 Grudzień 2007 Autor Napisano 27 Grudzień 2007 oki byla mila przerwa a teraz czas na dalsze modelowanie pierdol:/Na pierwszy ogien idzie Desert Eagle:))Tu na tych refkach mam zamiar zrobic ten oto pistolet:)A w miedzyczasie czas zrobic zegar i fotele:/Aha czy ktos ma moze w swych zbiorkach jakie fajne podpowiedzi jak mozna zrobic ciekawie fotel:>?Ale taki skorzany nabijany guzikami:)Styl ala Churchill:>?Gdzies widzialem niezly tutek o robieniu (modelu) takiej skory tylko nie pamietam gdzie ,czy ktos moze by z forumowiczow kojarzyl gdzie moge znalec pomocne tutki:(?Ale takie rzetelne:) P.S To zdjecie co widzicie to nie jest zabawka:>hehe Dostalem takie cacko pod choinke:)
Agent_74 Napisano 29 Grudzień 2007 Autor Napisano 29 Grudzień 2007 No dobra widze,ze trochu tu doszlo prac hehehe(niezly koncepcik Jaras :)duuzo sie dzieje :)) Oki zalaczam po kilku poradach wstepny rozwoj w 3d:) P.S Mam pewien problem otoz tu co iwdac na scenie zastosowalem scanline a w mental ray nikna mi te efekty swiatla wolumetrycznego:(Nie wie ktos z Was drodzy forumowicze jak mozna ustawic taki efekt w mental ray'u:/?
-hpx- Napisano 29 Grudzień 2007 Napisano 29 Grudzień 2007 całkiem fajnie to wygląda niestety mental to dla mnie czarna magia więc Ci nie pomoge :)
Ania Napisano 29 Grudzień 2007 Napisano 29 Grudzień 2007 Zrób efekty w scanlinie z czarnymi materiałami albo jako osobny kanał i nałóż w photoshopie, albo odrazu namaluj je w photoshopie. Na mentalu się nie znam, ale myślę że nie warto kombinować i tracić czas jeśli się da inaczej. Talerz jest zbyt daleko żeby wygodnie mógł jeść . Kadr jakoś niezbyt dramatyczny, popróbuj różne ustawienia kamery.
Agent_74 Napisano 29 Grudzień 2007 Autor Napisano 29 Grudzień 2007 Zrób efekty w scanlinie z czarnymi materiałami albo jako osobny kanał i nałóż w photoshopie, albo odrazu namaluj je w photoshopie. Na mentalu się nie znam, ale myślę że nie warto kombinować i tracić czas jeśli się da inaczej. Talerz jest zbyt daleko żeby wygodnie mógł jeść . Kadr jakoś niezbyt dramatyczny, popróbuj różne ustawienia kamery. Dzieki za dobre rady Ania milo ,ze zajrzalas na moj watek:):)Nie wiem tylko ile mozna poprawic w photoshopie do konkursu:(:/? Hmmm udalo mi sie dostac V-ray'a wlasnie z doskoku przegladam tutki moze cosik tam co tez znajde:) Ad -HPX- Milo mi ,ze Ci sie podoba moj watek i historia:)) P.S A moze kto w V-ray'u ma ta sprawe z efektami swietlnymi ocwiczone:)??
Agent_74 Napisano 1 Styczeń 2008 Autor Napisano 1 Styczeń 2008 No czas płynie,także po paru zaleceniach od innych uczestnikow dorobiłem właśnie zegar i poprawiłem kredens także już sceneria zaczyna sie ożywiac w swej martwocie:):) Pozostaje mi juz tylko zrobic ubrania i same twarze naszych bohaterów:)
Agent_74 Napisano 1 Styczeń 2008 Autor Napisano 1 Styczeń 2008 No dobra na pojutrze powinienem coś już mieć z pierwszych szliwów modelowych postaci na razie męcze się z bronia mego killera.A mam twarde postanowienie zrobić wsio w maxie:)A nie wyreczać się Z-brushem;/ Poza tym znów zaczyna się u mnie praca wiec bede niestety skazany tylko na weekendy:(Szkoda ze tak już święta mineły szybko,za szybko!!!!!:((Buuu
Agent_74 Napisano 1 Styczeń 2008 Autor Napisano 1 Styczeń 2008 Oki ja tam idę już spać nie wiem jak Wy drodzy forumowicze ale jutra trza wstać:/Echhh jak dobrze mieć te chwile luzu:)Albo być studentem:)
Agent_74 Napisano 2 Styczeń 2008 Autor Napisano 2 Styczeń 2008 Hmmmhhmmmm alez wypas wypowiedzi uuuuu No dobra spiochy !:) juz dodalem kilka malych smaczkow:)(biorko podp)
Agent_74 Napisano 3 Styczeń 2008 Autor Napisano 3 Styczeń 2008 Witam serdecznie po małej przerwie jak obiecałem zamieszczam aktualizacje do mego wątku i mam nadzieje ,ze aż tak źle ta moja wersja broni chyba nie wyszla (:/? Co do mebelkow to jeszcze rozważam zmiane tej półki po prawej z jakimis moze zdobinami:)No i oczywiscie w fazie budowy powoli koncze fotele:)Całkiem klimatyczne
Agent_74 Napisano 3 Styczeń 2008 Autor Napisano 3 Styczeń 2008 Czy ktoś mogłbymi podpowiedzieć jaki styl owej szafki na książki by mógł pasować ? P.S Jutro postaram sie dodać do sceny te moje fotele ,które dziś juz wykańczam:)
Agent_74 Napisano 3 Styczeń 2008 Autor Napisano 3 Styczeń 2008 Fajny koncept tylko tak się zastanawiam jak ty to wszystko chcesz zmieścić na 1 pracy :) Ano tak:))
odnetniN Napisano 3 Styczeń 2008 Napisano 3 Styczeń 2008 agent nie mam pojecia jakie by pasowaly,ale moze jakies stare? bo to w koncu jakies ciemne pomieszczenie:D
Agent_74 Napisano 3 Styczeń 2008 Autor Napisano 3 Styczeń 2008 agent nie mam pojecia jakie by pasowaly,ale moze jakies stare? bo to w koncu jakies ciemne pomieszczenie:D Też właśnie cosik takiego rozpatrywałem:) Miałem pewne obawy jak pójść z wystrojem na początku bo z poczatkowego konceptu w sumie nic nie wynikało ale jak zacząlem dziobaćw 3D modele to i klarowniej rysuje mi się juz w głowie cala scena przyszła właćznie z finischem:)) Ale mam tylko nadzieje ,ze poradze sobie z oświetleniem:(W Mental -Ray'u lub raczej V-ray'u.Ale z tym2gim systemem oświetlenia to ja jestem raczkujący ale jak słyszalem,ze to podobnie sie ustawia jak światla w scanline to troszku odetchnąłem z ulgą.Pytanie tylko jak materialy sie zachowają:)?
odnetniN Napisano 3 Styczeń 2008 Napisano 3 Styczeń 2008 Agent jesli chcesz renderowac np w vrayu to uzywaj materialow tez vraya bo lepiej wygladaja niz zwykle scanline,a menatala nie uzywam wiec nie powiem ci ale chyba podobnie ,niech sie wypowie ktos kto go uzywa,bo niechcialbym cie w blad wprowadzic ;)
Agent_74 Napisano 3 Styczeń 2008 Autor Napisano 3 Styczeń 2008 Agent jesli chcesz renderowac np w vrayu to uzywaj materialow tez vraya bo lepiej wygladaja niz zwykle scanline,a menatala nie uzywam wiec nie powiem ci ale chyba podobnie ,niech sie wypowie ktos kto go uzywa,bo niechcialbym cie w blad wprowadzic ;) Dzięki serdeczne:)Widzę,że jesteś obznajmiony z V-Ray'em:)Na pewno się bede odzywać do Ciebie jak bede miał kłopoty z wolumetryka i takie tam sprawy na razie w przerwach poznaję podstawy V-ray'a:))
Destroyer Napisano 4 Styczeń 2008 Napisano 4 Styczeń 2008 ten gun troche taki low poly jest i tak go przedstawiłeś że ledwo co widać :) moze zrób render na szaraku czy coś podobnego też mam takiego gun sobie modelnąć i czekałem na Ciebie żeby się spatrzeć hehe :D
Agent_74 Napisano 4 Styczeń 2008 Autor Napisano 4 Styczeń 2008 ten gun troche taki low poly jest i tak go przedstawiłeś że ledwo co widać :) moze zrób render na szaraku czy coś podobnego też mam takiego gun sobie modelnąć i czekałem na Ciebie żeby się spatrzeć hehe :D Hehe i właśnie dlatego zrobilem go na razie na low poly.Poza tym i tak będzie tylko dodatkiem w scenie a nie elementem przewodnim;) Fikołek , Scena nabierze rumieńców jak dziś lub jutro dodam mebelki:) P.S Cieszę sie ,że mogłem się na coś przydać;)I mogłem Tobie pomóc i zainspirować:)
hcpiter Napisano 4 Styczeń 2008 Napisano 4 Styczeń 2008 hej ! Bardzo oryginalny temat ! Pokaz moze jakies shade rendery, siateczke tego gun`a no i czekam na wiecej ! :) Powodzenia !
JunioR Napisano 4 Styczeń 2008 Napisano 4 Styczeń 2008 no witam ponownie Agenta, tak wiec po samym koncepcie widac, ze bedzie sie dzialo, w sumie nic dziwnego. Tak czy inaczej oczywiscie powodzenia zycze i bede wpadal jak czas pozwoli :) Pozdrawiam!
Agent_74 Napisano 4 Styczeń 2008 Autor Napisano 4 Styczeń 2008 Bardzo chciałem podziekować tym ,którzy tu weszli na mój wątek i za ciepłe wypowiedzi:)Cieszę się niezmiernie ,ze Wam sie podoba moja praca,która traktuje jako pole ćwiczebne do mego kolejnego projektu, do którego mam zamiar podejść w tym jeszcze roku:)Mam tez skromną nadzieje,że uda mi się uzyskać ładny i artystyczny efekt mej pracy:) P.S A tu zamieszczam dla niecierpliwych i ciekawych screeny z broni + siatki (również starałem się jakoś zaprezentować nawet to :)
Agent_74 Napisano 4 Styczeń 2008 Autor Napisano 4 Styczeń 2008 Oki co do mebli to niestety dziś juz nie dam rady czegokolwiek zamieścić na wątku swym.Cięzki dzień miałem ale cholrenie obfity:)# zrobione i zaakceptowane animacje:) Także do jutra:)
Agent_74 Napisano 4 Styczeń 2008 Autor Napisano 4 Styczeń 2008 Oki jeszcze tak na dobranoc wszytkim powiem tylko ,ze juz mebelki są na finishu:)) Więc jutro pod wieczór lub tak jak teraz zamieszcze juz mam nadzieję skonczony pokój:)I wreszciezabiorę się za mój ulubiony temat jakim jest człowiek:) Dobranoc
Agent_74 Napisano 6 Styczeń 2008 Autor Napisano 6 Styczeń 2008 No dobra w przerwie między pracą a zleceniami zgodnie z danym słowem daje nowe update'y:) Juz pokój i perdółki mam na finiszu:)A o to efekcik pozostaja mi juz tylko postacie i male teksturowanko co niektórych rzeczy:)
RK Napisano 6 Styczeń 2008 Napisano 6 Styczeń 2008 Strasznie dziwne światło- chyba że to dopiero przymiarka. Metal lampy wygląda jakby był wyrwany z innego oświetlenia- nawet w tych partiach w których powinien być zupełnie czarnym konturem jest jasny. Za duży wpływ env. map ?
Agent_74 Napisano 12 Styczeń 2008 Autor Napisano 12 Styczeń 2008 Witam wszytkich serdecznie:)Po sporym milczeniu znów zamieszczam kolejny update:)Tym razem w końcu wziołem się za postacie do mej sceny:)Niestety ze wzgledu na spore obciążenie zleceniami musiałem zaniedbać swoją prace:(Ale na szczeście po wczorajszych przymiarkach i wstepnym rozlożeniu siatki ,przygotowaniu swoich referek twarzy jutro na pewno bedzi e gotowy model twarzy megoo schwarz charaktera:)(czyli mnie w wersji bajkowej:)A co do refek twarzy przyszlej ofiary hmmm zastanawiam sie nad daniem twarzy takiego oto aktora,Steve Buscemi:) P.S Ładna galeria twarz co hehhe:)? Oki na początek zrobie 50% rzeczywistości (ogólne zarysy charakterystyczne linie twarzy itd, następnie planuje podrasować najważniejsze cehcy charakterystyczne w twarzach i wystylizować te postacie na bajkowe:)
nielot007 Napisano 12 Styczeń 2008 Napisano 12 Styczeń 2008 Witam!! jak ty to modelujsz? ze sphery... ;) wybor ofiary genialny, jak juz Ci mowilem
Agent_74 Napisano 12 Styczeń 2008 Autor Napisano 12 Styczeń 2008 Witam!! jak ty to modelujsz? ze sphery... ;) wybor ofiary genialny, jak juz Ci mowilem Hehehehehe:) Aby sprostować wszystkim owe stwierdzenie co do sphery i ofiary to chodzi dokładnie o to ,że właśnie z pierwszymi pomysłami dzieliłem sie właśnie z imć Panem Nielotem007,w sprawie wyboru refek na twarz ofiary a nie, że używam do modelowania głowy sphery:)Za co jestem mu dozgonnie wdzięczny:)A co do wyboru techniki modelowania głowy to przeważyło kilka plusów przemawiających za tą techniką modelowania:) 1. Szybciej zarysowują sie proporcje twarzy 2. Wyjścia na uszy już są idealnie wyznaczone(jeśli tylko dobrze przygotujemy sobie wcześniej zdjęcia) 3. Idealnie są rozłożone "bieguny" poziome przyszlego czoła i kości policzkowych 4. No i ostatni najważniejszy w sumie plus to ten,że na przygotowanych polach pod przyszle oczodoły juz można ciąć i docinać idealnie biegnące powieki:)Które w najlepszy sposób będą sie zamykać na gałce ocznej:)A przez to kąciki oczu będą sie baardzo ładnie zamykać na obu końcach:) P.S A tu takie malutkie zmianki w scenie pokoju po uwagach niektórych forumowiczów(a szczególnie RK dzięki za podpowiedzi,właśnie powoli obczajam V-ray'a:)
Ania Napisano 13 Styczeń 2008 Napisano 13 Styczeń 2008 Tylko co on robi? Gra w mikado? Je makaron? Światło już jest lepsze. Jeszcze pod nogami niepotrzebnie tak jasno. Warto dla twarzy jeszcze wstawić zdjęcie krzywe, ok. 45 stopni, zwłaszcza że w scenie docelowej masz go właśnie pod kątem.
Rekomendowane odpowiedzi