Napisano 12 Grudzień 200717 l witam tak sobie malowałem malowałem i postanowiłem ze założe teczke :) bede tu wrzucał wszystko co wyjdzie spod piorka i jakies tradycyjne głupoty..... (licze na jakies cenne wskazówki ;))jesli sie komus chce ;) ok, to zaczynamy : Edytowane 16 Marzec 200915 l przez leszek_lenia
Napisano 12 Grudzień 200717 l b fajnie plasycznie ..fajnie by dawało mocniejsze ciut to swiatelko zółtawe z prawicy....
Napisano 12 Grudzień 200717 l Super, jedna z lepszych Twoich prac jak dla mnie. Odwazne te czerwienie i zielony, drugi plan swietnie z tym zgrany i w ogole fajnie namalowany. Troche tylko, im dluzej patrze, kompozycyjnie mi sie to lekko wali na prawo. Wiekszy kontrast tam jest i taka ilosc bieli dociska caly uklad i go przechyla. Jak wrzucilem na levelsy to troche widac efekt pochylenia calej kompozycji http://www.tgfg.pl/tomek/forum/leszek_lenia.jpg Najlepszy efekt mi daje obnizenie lekko lewej czesci kadru. Generalnie wrzucam to bardziej jako obserwacje niz krytyke, bo prawdopodobnie sa osoby, ktorym sie kompozycja wali w prawo lub jest zrownowazona.
Napisano 13 Grudzień 200717 l wypas bardzo akwarelowy charakter i stonowana kolorystyka patrzac na kompozycje mam wrazenie ruchu - jakby orbitowania wokol najwyzszej budowli i oddalania sie
Napisano 13 Grudzień 200717 l podoba mi się , jest wrażeniowy i czuć swobodę, kolory w porządku chociaż można by wbogacić lekko ;] dawaj co tam masz jeszcze bo jam ciekaw czy tradycyjne też ci tak lekko idą ;] Pozdrawiam
Napisano 13 Grudzień 200717 l przydało by się tu coś co przyciągnie uwagę. Jakiś nawet mały element. W 1/5 coś tam leci?
Napisano 18 Grudzień 200717 l Autor janko1987: dzieki ,moze jeszcze kiedys do tego wroce to podmaluje :) leander: z tym pochyleniem to własnie ostatnio zauwazyłem ze mam niezly problem :D.... czy rysuje tradycyjnie czy tabletem to bardzo czesto wychodzi mi pochylone...staram sie to jakos pozniej przekrzywiac ale i tak przewaznie widac ze cos jest nie za halo.... ;) ponizej jest szkic budynku na ktorym bardzo to jest widoczne..... Łukasz Jaskólski: thx, fajnie ze zawitales :) RaVirr: napewno kiedys cos z tym jeszcze zrobie ;) thx masz)rum: dzieki, mam troche tradycyjnych rysunkow ze szkoly, jak porobie foty to napewno cos tu bedzie... ;) maronski: w centrum chcialem podlubac i wydobyc jakies szczegoly....np ruiny jakiejs fabryki :D ale zabraklo mi cierpliwosci (i umiejetnosci) dlatego brak tu elementu na ktorym mozna skupic uwage;) jaras: dzieki :] no i kolejne malunki :) :
Napisano 18 Grudzień 200717 l leszek: ja mam glowny zarzut o zbyt przesadne uzywanie okraglego pedzla...gdybys krawedzie precyzowal dokladniej byloby o niebo lepiej, a tak obiekty wygladaja jak poobgryzane ;)
Napisano 18 Grudzień 200717 l Mant-raz: jaki pędzel wobec tego polecasz? :) Bo ja też często dziubię okrągłym....
Napisano 18 Grudzień 200717 l Co do pędzli, to kiedyś Łukasz Jaskólski wrzucał w speedpainting parę rad. Znalazłem ten post ... looknij : http://max3d.pl/forum/showpost.php?p=376887&postcount=6846 Żeby nie było OT to napiszę, że tego ostatniego stwora zauważyłem dopiero po 15 sekundach - najpierw myślałem, że to kapusta, potem czacha, aż wreszcie się nałożyło :) Chciałbym zobaczyć coś bardziej detalicznego w Twoim wykonaniu.
Napisano 11 Styczeń 200817 l Autor Mant-raz: staram sie to jakos zwalczac....thx Siegmar: bardzo chetnie bym cos wylizanego zrobil..tylko ze nie bardzo potrafie...sie zaglebic w detal ;) moze za jakis czas..sie to zmieni...nie wiem a to taka zabawa...do speed paintingu sie nie nadaje...wiec wrzucam do watku 3dsmax +ps....
Napisano 11 Styczeń 200817 l tak jak Maronski, ale powiem jak ja to widze, pierwszy plan jest super wyteksturowany i wogole detalik ladny , a wiadomo ze na 1 planie moze byc conieco przesadnie detalu pod warunkiem ze tyly bede na tyle delikatne ze tylko pierwszy plan jest wyciagniety texturami, powinienes tyl podmalowac delikatnym pedzlem bez texturowego ani zadnego chropowatego wypelnienia, najlepiej ukryc tyl w jakis lekkich mgielkach by to ladnie przygasic, dodac mocne swiatlo z otwartych dzrzwi wpadajace do srodka a w snopach swiatla unoszacy sie kurz(wszystko z tylu bardzo miekkie).... to tyle jak ja to widze :)
Napisano 16 Styczeń 200817 l Szu: okragly nie jest zly, pod warunkiem, ze dobrze podefiniujesz powierzchnie, czyli niech krawedzie beda krawedziami - ostro z nimi! :) ja preferuje ostatnio dwa, ktore sobie zrobilem: 1. okragly z postrzepionymi brzegami 2. mega mix blender :) - trojkat zbudowany z kropeczek, to na dual brushu z okraglakiem i cuda niewidy na scatteringu oraz dynamikach szejpu ;) wyszedl mi troche odpowiednik kredy polaczonej z grubym wlosiem pedzla i to wszystko takie przymoczone ;) oczywiscie nie ma idealnego pedzla "do wszystkiego" - tego ostatniego dobrze mi sie uzywa do speedow - dosyc szybko i przekonujaco laczy ze soba barwy/tony. jesli mam natomiast robic jakas ilustracje wymuskana to jednak okraglak na other dynamics + blendowanie na sposoby jakie opisala Enayla na stronie mysle, ze jest dobrym pomyslem.
Napisano 21 Wrzesień 200816 l Autor powstan z czelusci :D ok, odswiezam swoja skromna teczke ;) dwa nowe malunki z refek : thx za wszelkie wskazowki...krytyka mile widziana....
Napisano 21 Wrzesień 200816 l calkiem fajnie umiesz pokazac te fakturki w swoich pracach, ale jakos nie wymagasz od siebie wiekszego zaangazowania w strone anatomicznych zagadnien ;] football'ista ma troche przepompowane nogi, a koszykarz- niedorozwiniete rece ... czasem lepiej jest "spokojniej" okreslic bryle w charakterze malowania, nie wszystko fajnie wychodzi jak sie tak "szarpie" ;) bardziej bym posiedzial nad uwydatnieniem emocji na ich twarzach, bo wygladaja, jakby byli w ogole nie przejeci tym wysilkiem.. i to chyba na tyle pracuj! pozdro
Napisano 2 Styczeń 200916 l Autor odswiezam takim o to malunkiem : ktory powstal z takiego o to prostego renderu: http://img65.imageshack.us/img65/1770/rakietagl3.jpg
Napisano 2 Styczeń 200916 l Fajne to wnętrze kościoła. W ostatnim ledwo widać co się dzieje. Myślałem że ten ciemny fragment po prawej to ginąca w mroku przestrzeń jakiejś hali. Na renderze to jest jednak zwykła ściana. Właśnie taki jest powód dla którego malując environmenty staram się powstrzymywać od zaszalenia z teksturami. Bardzo łatwo o przybrudzone kolory i zupełnie utraconą formę. A przy utraconej formie ginie wrażenie realności danego miejsca i obrazek zamienia się w abstrakcje. Pozdrawiam.
Napisano 16 Marzec 200915 l Autor dzieki Farvus za wypowiedz....zgadzam sie w 100%.... wrzucam kilka tradycyjnych mniej lub jeszcze mniej udanych rysunkow..i malunkow...: plus taki plakacik typograficzny: tradycyjnie rysuje bardzo rzadko jedynie na zajeciach..przyjemnosc taka zdarza mi sie co dwa tygodnie....:)
Napisano 23 Marzec 200915 l plakacik super; bardzo fajnie kolory dobrane, natomiast co do czytelności to jest trochę gorzej;znaczy ładnie ta typografia wygląda, ale nieco niewygodna jeśli chodzi o czytanie; zarówno wybór fontu jak i jego wielkość w tych partiach z nazwą ulicą itd. trochę mąci odbiór, mimo ze pod względem kompozycyjnym ładnie się wszystko odbiera jako całość. co do obrazków tradycyjnych, mają fajną swobodną i graficzną kreskę. podoba mi się barzdo ta pani z nagim torsem ;) jakiś taki klimacik udało Ci się utworzyć.
Napisano 19 Styczeń 201114 l Autor lol ICE ,widze ze nie masz co robic jak chcesz aktualizacje to lukaj tu: leszeklenia.blogspot.com
Napisano 19 Styczeń 201114 l leszek! jesteś kozak rakieta z #20 to jest to, ta z banera na blogu też. jak Ci się maluje takie klimaty?
Napisano 19 Styczeń 201114 l Autor a no fajnie sie maluje perspektywe sobie w ten sposob cwicze.czasami lubie scifi tez
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto