Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jestem na etapie pracy nad miastem :/. Nie ma wyjątkowych miast w Polsce nawet w Krakowie czy Warszawie są takie calkiem normalne i szare miejsca w miescie. Rozpadające sie tynki, figurki stojące wysoko na domach, klatki schodowe w których słychać dziwaczne dzwięki sąsiadów i szum wody w kanalizacji, okna w których światło od TV zmienia się w tym samym momencie, i gdzieś tam zagubieni ludzie, którzy starają się być silni. Wiecie o czym mówie?? To projekt takiego wlasnie miasta teraz tylko odpowiednie oświetlenie i tekstury...

  • Odpowiedzi 232
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

To miasto dopiero nabierze klimatu przez oświetlenie i tekstury (tak sądze;)) Naradzie mam w planie zrobić je w szarościach tylko niektóre elementy w tej całej pracy będą w intensywniejszych kolorach jak np. liście, czy różnego rodzaju światła. I tu mam pomysł żeby postacie poruszające się w tej scenie miały jakby serca na wierzchu... żeby je trzymały w ręce lub na ziemi w zależności jakie miejsce w społeczności postać zajmuje, i może się zdarzyć, że serce może być poniewierane przez innych - ma wyrażać emocje i stan postaci. Nie wiem może trochę przesadzam, ale te właśnie czerwone punkciki serc mają poruszać się po planie sceny określając drogę i miejsce postaci... Tylko właśnie zastanawiam się gdzie te serce umieścić nie chcę robić dziur w klatce piersiowej a chcę żeby były widoczne...

Napisano

Może macie jakieś rady dla mnie ?? to są figurki, które będą stały na jednej z kamienic. Zresztą wszystko ma być w chłodnych barwach, ma to pogłębić nastrój zniszczenia, szarości, zimna... Nie wiem czy dodać więcej pęknięć, ubytków tym figurom [hmmm]

Napisano

Ładnie!! Mi się nawet podoba ten pierwszy render. Dofik daje ciekawy efekt. Fajnie by wyglądało: całe miasto utopione gdzieś w Dofie, a tylko wieża w focusie. No ale cóż. Chyba masz już dość określony pomysł. Więc nie będę ci robił komplikacji. Pozdr :)

Gość User190
Napisano

Bardzo ciekawe.. nie przypominam sobie, żeby ktoś wcześniej robił miasto!! Niezły początek, pracuj dalej!!

Napisano

To są ostatnie rendery tym razem kościół. Jeszcze kilka szczegułów jak np. okna, zegar pojawią się, ale póki co - tak praca wygląda w toku... Klimat ma być troche mroczny, zepsuty. No i nie chcę tak bardzo dosłownie i realistycznie odwzorować rzeczywistość.

 

Dzięki za komentarze i czekam na więcej. Pomysłów, inspiracji

Napisano

ja bym dach tego kosciola zrobil troche bardziej wystajacy, moze jakas rynna?? Sciana ... moze ziarnistosc bumpa powinna byc mniejsza, tj, mniejsze grudki, ale moge sie mylic jestem polprzytomny, a tak na marginesie, to mam dziwne wrazenie ze to bedzie praca z wielkim rozmachem, fajnie fajnie, nawet bardzo fajnie

Napisano

... zniszczone kamienice, popisane mury, cuchnace bramy, zaniedbane podworka - to codziennosc w ktora lubie zapuszczac sie z aparatem...

 

Wspanialy pomysl! Bardzo dobrze sie zapowiada...

Bede tu chetnie zagladal

Powodzenia

Marek

Napisano

nice...

bardzo podoba mi się pomysł...(ala..Shultz..?..)...

praca na wysokim poziomie..utrzymuj tempo... ale jedno mi tu psuje wdzięk...textury...- zielenie na murach..no nie wiem... może bardziej szare od spalin i dymu z kamienicznych kominów... no i chyba trochę drobniejsze mogłyby być te brudy....

polecam robienie textur w wyższej rozdzielczości...

 

extra praca się zapowiada...

 

pozdrawiam...

 

Napisano

Marek juz taką brame zrobiłem tylko texturki.

 

ok SLY zgadzam sie z tymi texturkami w wiekszej rozdzielczosci zrobie te ktore bedą blisko - bo chce to pozniej wprawic w ruch i zrobic z tego animacje. To zielone to jest mech po wodzie ktora scieka z dachu, ale rzeczywiście troche moze za zielone.

Napisano

Nie no, tak czytam i patrze i jestem pelen podziwu dla Ciebie. Masz cholernie duzo roboty przy tym swoim projekcie. A co do tego co juz zrobiles to moze lekko popraw te teksturki na kosciele, ale za to kamienica i figurki sa boskie. Poza tym podoba mi sie ten pomysl z sercami, moze umiescisz je w dloniach przechodniow, beda widoczne i beda mogli cos z nimi robic nawet. Ale mniejsza z tym. Pracuj dalej, utrzymuj tempo i dawaj rendery, bo z tego moze byc cos naprawde ciekawego.

Napisano

no tak... wojenko wojenko, cóżem Ci uczynił... :) niezłe rumowicho... oby sie nie zawaliło :)

Żarty żartami, a tak na serio to kawał dobrej roboty tu widzię. Zapowiada się naprawde ekstra

Napisano

Dzięki za komentarze oto kolejna kamienica - narazie fragmenty, no i nie do końca taki efekt renderingu, troche nad tym się bawie. szyby chyba zrobie w HDRI ale chcę odbiec od takiej dokładności i realistyczności. Przy okazji może zna ktoś jakieś ciekawe linki dotyczące nauki HDRI ?? :)

Napisano

Właśnie chciałem odejść od takiego wygłaskania pracy 3D. To ma sprawiać takie troche wrażenie narysowanego, namalowanego świata.

Napisano

Kolejny render tym razem trzy budynki w całości. Dzieki za komentarze i mam nadzieje, że i tym razem w jakiś sposób skomentujecie dalszy przebieg mojej pracy. :)

Napisano

dach w srodkowej kamieniczce jest zle oparty,poza tym jakies dziwne rzeczy sie dzieja na fasadach. coraz przyjemniej sie oglada ta prace

pzdr.

Napisano

No właśnie te dziwne krawędzie, takie troche pikselowate brak im Anti-Aliasing\'u. To są rendery w Brazilu więc troche z tym jeszcze eksperymentuje.

Napisano

Dla mnie super! jestem pelen podziwu dla ogromu pracy, ktory cie czeka. Dawaj wiecej renderow, tylko w wyzszej rozdzialce, bo \"ząbki\" wychodza. Z niecierpliwoscia czekam na efekt finalny, mam nadzieje, ze zamiescisz gdzies ta animacja, chcialbym obejrzec.:)

Napisano

Mulczas : Sprawdź na drugi raz jak umieszczasz posta i w razie jakiejś wpadki sprzątaj po sobie. 5 takich samych odpowiedzi pod rząd twojego autorstwa :|.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności