Pilar Napisano 21 Styczeń 2008 Napisano 21 Styczeń 2008 (edytowane) in the foreground there's a teddy that bears traces of having fought (and apparently lost) against the cat that is sauntering off through the door (in the background) The project is of my own design, textures are based on three photographs edited using graphics editor software Na pierwszym planie pluszowy miś z efektami porachunków (zabawy) w wykonaniu wychodzącego (trzeci plan) z pokoju kotka. Praca według własnego projektu. W scenie jako tekstury użyłem trzech zdjęć obrobionych w programach graficznych. Edytowane 25 Luty 2013 przez Pilar
zgred Napisano 21 Styczeń 2008 Napisano 21 Styczeń 2008 no fajny pomysl, ale czy zdarzysz przed koncem?
Pilar Napisano 21 Styczeń 2008 Autor Napisano 21 Styczeń 2008 wstępnie misiak wygląda tak. http://img231.imageshack.us/my.php?image=20641402kk9.jpg
Destroyer Napisano 21 Styczeń 2008 Napisano 21 Styczeń 2008 nawet niezły misiek :p jak zrobiłeś plusz? fajnie wyszedł jakiś hair/fur or something? ;)
zgred Napisano 21 Styczeń 2008 Napisano 21 Styczeń 2008 na uszku i pysku fajnie wyglada, reszte bym poprawil
mateusz_s Napisano 23 Styczeń 2008 Napisano 23 Styczeń 2008 tu masz ładnego pluszowego misia :D :D :D http://astanisz.superhost.pl/mateusz/strony/show.php?tyt=teddy&pic=10
Pilar Napisano 24 Styczeń 2008 Autor Napisano 24 Styczeń 2008 bryłki do misia mogiłki. co powiecie na taką kompozycje? po prawej jakies wyrko o które misiak bedzie sie opierał po lewej jakaś komoda...na podlodze dywan a w drzwiach wychodząca kocilla.
Ania Napisano 24 Styczeń 2008 Napisano 24 Styczeń 2008 Biedny misiek Drzwi nie za małe? Czy to jest tylko taka klapka na kota?
Pilar Napisano 24 Styczeń 2008 Autor Napisano 24 Styczeń 2008 fikołek--kłaki z hair and fur mateusz_s-- TEDDY'S jest git Ania--scena trzyma proporcje..przynajmniej fizycznie...choc przyznaję ze w tej perspektywie drzwi wyszły tycie. moze podniosę camere zeby pokazac kawalek sufitu, bedzie odniesienie do proporcji.
Ania Napisano 24 Styczeń 2008 Napisano 24 Styczeń 2008 Aha no ale wtedy korytarz musiałby być strasznie długi żeby drzwi były widoczne w takim pomieszczeniu. Ja myślałam że chciałeś takie drzwiczki: http://www.dadas-tiershop.ch/images/T3862.jpg Bo wtedy też kot mógłby być w jednocześnie w kociej wielkości i wypełniać całe drzwi, bo teraz u ciebie kot jest ogromny. edit: uu teraz zorientowałam się że ten biały prostokąt to wcale nie drzwi, wykryłam większe drzwi, sory, pomyłka. Zapomnij co napisałam. Wzięłam za drzwi ten biały prostokąt który wkleiłeś pewnie wraz z kotem.
Pilar Napisano 24 Styczeń 2008 Autor Napisano 24 Styczeń 2008 hahaha to sie uśmiałem. kocilla narazie siedzi na jpg. (to to białe to nie są drzwi) mozna by jeszcze ustawić tak kamere zeby nie bylo widac górnej krawędzi drzwi zamiast sufitu i klamke zrobic malo widoczna...takie troche oszukiwanie ale jak trzeba to sie zrobi :] mozliwe ze kicia bedzie blizej ofiary..oczywiscie tez tylem do misia...zobacze jeszcze jakie meble tu beda bardziej pasowaly (ażurowe albo prostsze bryły) zeby za bardzo nie odwracaly uwagi od głownej sceny.
Pilar Napisano 25 Styczeń 2008 Autor Napisano 25 Styczeń 2008 łoże o ktore opiera sie miś widziałbym mniej wiecej tak. konstrukcja ażurowa (żeby nie był to kawał drewna) przykryta kocem delikatnie zmiętolonym przez kocille podczas zabawy, koc ma uspokoic scene.
Pilar Napisano 27 Styczeń 2008 Autor Napisano 27 Styczeń 2008 dzieki za pomocne komenty. pomieszczenie umeblowane.
KoMic Napisano 27 Styczeń 2008 Napisano 27 Styczeń 2008 troche dretwo misiek rozbabrany, Ja bym to zrobil z wypierdem czyli granat w okolicy od wnetrza brzuszka i jedziemy, hehe tu glowa tam reszta(albo jeszcze lepiej wiecej kawalkow) duzo tej takiej dziwnej waty po podlodze to wtedy misiek by wygladal znacznie bardziej stylowo, a teraz to co, z dumduma dostal? jakies takie bez polotu. wiecej wyobrazni: ] Wnetzre jak wnetrze, wszytkie wygladaja tak samo. KK&D misiek i bedzie git:]
JmTm00 Napisano 27 Styczeń 2008 Napisano 27 Styczeń 2008 swiatło zza okna lepiej by wyglądało moim zdaniem....i 2sided mat. 2 sided mat. ! ;) ale ogólnie sie zobaczy. Keep łorkin
Pilar Napisano 29 Styczeń 2008 Autor Napisano 29 Styczeń 2008 ...................??? ...........................
FF Napisano 29 Styczeń 2008 Napisano 29 Styczeń 2008 Po co tekstura misiowi jak będzie miał futro? Fajnie ale teraz trzeba by render ładny zrobić.
NaRe Napisano 29 Styczeń 2008 Napisano 29 Styczeń 2008 Wszystko ladnie ale przyczepilbym sie do dywanu :) Bo wyglada nieciekawie... chyba ze cos w temacie przegapilem gdzie byla mowa o dywaniku..;>
kamil.ochel Napisano 30 Styczeń 2008 Napisano 30 Styczeń 2008 no dywanik jest trochę ble. teksturka na misiu tez jakaś niespecjalna :) czekam na upy. podoba mi się. btw. nie ma żadnego aa. czemu?
Pilar Napisano 30 Styczeń 2008 Autor Napisano 30 Styczeń 2008 btw. nie ma żadnego aa. czemu? o co pytasz? ...czy jabollo1 chodzi na spotkania aa? :)
FF Napisano 30 Styczeń 2008 Napisano 30 Styczeń 2008 Chodzi o to czemu nie ma włączonego wygładzania krawędzi. Daj te włosy na misia.
Pilar Napisano 30 Styczeń 2008 Autor Napisano 30 Styczeń 2008 a to żeście mnie panowie zagieli!! nie wiedzialem ze tak mozna. gdzie to bedzie? w opcjach renderu? jakas konkretna nazwa? wlosy oczywiscie beda. nawet moze na dywanie jak komp wytrzyma.
kamil.ochel Napisano 30 Styczeń 2008 Napisano 30 Styczeń 2008 A czym renderujesz? Jeżeli to Scanline: F10 > Render > [v] Antialiasing > [ Area [V]
Pilar Napisano 30 Styczeń 2008 Autor Napisano 30 Styczeń 2008 render scanline. i mam ustawione tak jak opisałes. plus filter size na 1.5. większość to materialy standard + architectural, to może przejść na mental ray?
FF Napisano 30 Styczeń 2008 Napisano 30 Styczeń 2008 No ja bym sie nad tym nawet chwili nie zastanawiał.
Pilar Napisano 7 Luty 2008 Autor Napisano 7 Luty 2008 główni bohaterowie...pamiatkowe zdjecie z mlodosci :] dodatek na sciane.
Pilar Napisano 8 Luty 2008 Autor Napisano 8 Luty 2008 dywan....hmmm....do zmiany :] ale obraz wisi..........
Pilar Napisano 9 Luty 2008 Autor Napisano 9 Luty 2008 misiak zostal uzewnętrzniony.... ale nie tak jak trzeba :/ poprawiamy....kocilla jutro...tzn dzisiaj :]
kamil.ochel Napisano 9 Luty 2008 Napisano 9 Luty 2008 czekam czekam :) obraz super ale rozciągnięty w pionie :)
Ania Napisano 9 Luty 2008 Napisano 9 Luty 2008 Trochę płaskie światło na misiu, tak jakby na futrze nie było cienia.
floo Napisano 10 Luty 2008 Napisano 10 Luty 2008 a to misiowi się dostało, nie ma co... :P powodzenia!
kamil.ochel Napisano 10 Luty 2008 Napisano 10 Luty 2008 dalej te wnętrzności jakieś... nieładne aha i kurz unoszący się w świetle normalnie nie byłby taki rozmazany, chyba że dałbyś DOF :)
Orangegraphics Napisano 10 Luty 2008 Napisano 10 Luty 2008 w sumie to to ostatnie ujęcie jest całkiem całkiem. ty renderujesz to chyba w Scanlinie...i to nic złęgo;) ale może poczytaj o tworzeniu AO w mentalu i dodaj. może pomóc w oświetleniu i uwypuklić obrazek
Pilar Napisano 10 Luty 2008 Autor Napisano 10 Luty 2008 drobne poprawki...gniazdka, rama od wyra, ślady łapek kocilli przy misku na podlodze zeby troszke nakierowac widza na to "kto załatwił miska", i zerknijcie miskowi w oczy :] kamil.ochel--wszystkie wnetrzności sa blee :] wywalam tez ten kurz ...dzieki za podpowiedz o AA znalazlem i zadzialal... Xiz0r--tak jest to scanline...robilem ostatnio render w mentalu... rozwalił mi volumetryka i cienie a juz malo czasu zostalo i sobie odpuscilem. a co to AO? bo tak wlasciwie to slabo sie znam. i wszelka pomoc mile widziana.
kamil.ochel Napisano 10 Luty 2008 Napisano 10 Luty 2008 Ao > Ambient occlusion http://en.wikipedia.org/wiki/Ambient_occlusion
snooo Napisano 10 Luty 2008 Napisano 10 Luty 2008 Ładne futro i plusz : ) dałbym lekką głębie ostrości bo tekstury z tyłu są w małej rozdzielczości, ładnie to przykryjesz. Kota tego z tyłu dałbym czającego się w stronę widza, albo siedzącego w pewnej odległości z tyłu, może być taki sylwetowy, z wzrokiem na misku. Te oczy pluszaka są fajne. Pozdrawiam.
adek Napisano 10 Luty 2008 Napisano 10 Luty 2008 Gratulujemy znalezienia się wśród nominowanych. Przypominamy, że termin do którego należy oddać ostateczną pracę to 20 lutego.
Orangegraphics Napisano 11 Luty 2008 Napisano 11 Luty 2008 ja ci nie pozwolę się poddać ]:-> AO, i wszystko opisane: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=34963&highlight=ambient+occlusion+mental wrzucasz po prostu do PS-a passa AO z Mentala i miksujesz blendem z tym co masz. sfake'ujesz tak GI i uplastycznisz scene. pozdro;)
Maykel Napisano 12 Luty 2008 Napisano 12 Luty 2008 Fajnie wyprules serce temu misiu :-) a w oczach wciaz ma obraz kota... kota od Alota ;P
Gomez Napisano 12 Luty 2008 Napisano 12 Luty 2008 Mam tipsa dla ciebie. W mentalu F10>Processing>Material Override, wrzucasz tu shader AO i przy renderze zostanie automatycznie pzrypisany do kazdego obiektu w scenie.
Pilar Napisano 12 Luty 2008 Autor Napisano 12 Luty 2008 dodalem FG, potem AO i DoF-u troche. wielkie dzieki za podpowiedzi!!! może sa jeszcze jakies fajne triki bez ktorych nie wyobrażacie sobie pracy w maxie?
Rekomendowane odpowiedzi