Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

in the foreground there's a teddy that bears traces of having fought

(and apparently lost) against the cat that is sauntering off

through the door (in the background)

 

The project is of my own design, textures are based on three photographs

edited using graphics editor software

 

 

Na pierwszym planie pluszowy miś z efektami porachunków (zabawy) w wykonaniu

wychodzącego (trzeci plan) z pokoju kotka.

Praca według własnego projektu. W scenie jako tekstury użyłem trzech zdjęć

obrobionych w programach graficznych.

kocillajasna3e2ty0.jpg

Edytowane przez Pilar

  • Odpowiedzi 68
  • Wyświetleń 11,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

bryłki do misia mogiłki. co powiecie na taką kompozycje? po prawej jakies wyrko o które misiak bedzie sie opierał po lewej jakaś komoda...na podlodze dywan a w drzwiach wychodząca kocilla.

Napisano

Biedny misiek

Drzwi nie za małe? Czy to jest tylko taka klapka na kota?

Napisano
  • Autor

fikołek--kłaki z hair and fur

mateusz_s-- TEDDY'S jest git

Ania--scena trzyma proporcje..przynajmniej fizycznie...choc przyznaję ze w tej perspektywie drzwi wyszły tycie. moze podniosę camere zeby pokazac kawalek sufitu, bedzie odniesienie do proporcji.

Napisano

Aha no ale wtedy korytarz musiałby być strasznie długi żeby drzwi były widoczne w takim pomieszczeniu.

Ja myślałam że chciałeś takie drzwiczki: http://www.dadas-tiershop.ch/images/T3862.jpg

Bo wtedy też kot mógłby być w jednocześnie w kociej wielkości i wypełniać całe drzwi, bo teraz u ciebie kot jest ogromny.

 

edit: uu teraz zorientowałam się że ten biały prostokąt to wcale nie drzwi, wykryłam większe drzwi, sory, pomyłka. Zapomnij co napisałam.

Wzięłam za drzwi ten biały prostokąt który wkleiłeś pewnie wraz z kotem.

Napisano
  • Autor

hahaha to sie uśmiałem. kocilla narazie siedzi na jpg. (to to białe to nie są drzwi)

mozna by jeszcze ustawić tak kamere zeby nie bylo widac górnej krawędzi drzwi zamiast sufitu i klamke zrobic malo widoczna...takie troche oszukiwanie ale jak trzeba to sie zrobi :]

mozliwe ze kicia bedzie blizej ofiary..oczywiscie tez tylem do misia...zobacze jeszcze jakie meble tu beda bardziej pasowaly (ażurowe albo prostsze bryły) zeby za bardzo nie odwracaly uwagi od głownej sceny.

Napisano
  • Autor

łoże o ktore opiera sie miś widziałbym mniej wiecej tak. konstrukcja ażurowa (żeby nie był to kawał drewna) przykryta kocem delikatnie zmiętolonym przez kocille podczas zabawy, koc ma uspokoic scene.

Napisano

troche dretwo misiek rozbabrany, Ja bym to zrobil z wypierdem czyli granat w okolicy od wnetrza brzuszka i jedziemy,

hehe tu glowa tam reszta(albo jeszcze lepiej wiecej kawalkow) duzo tej takiej dziwnej waty po podlodze to wtedy misiek by wygladal znacznie bardziej stylowo, a teraz to co, z dumduma dostal? jakies takie bez polotu. wiecej wyobrazni: ]

Wnetzre jak wnetrze, wszytkie wygladaja tak samo. KK&D misiek i bedzie git:]

Napisano

swiatło zza okna lepiej by wyglądało moim zdaniem....i 2sided mat. 2 sided mat. ! ;) ale ogólnie sie zobaczy. Keep łorkin

Napisano

Po co tekstura misiowi jak będzie miał futro? Fajnie ale teraz trzeba by render ładny zrobić.

Napisano

Wszystko ladnie ale przyczepilbym sie do dywanu :) Bo wyglada nieciekawie... chyba ze cos w temacie przegapilem gdzie byla mowa o dywaniku..;>

Napisano

no dywanik jest trochę ble. teksturka na misiu tez jakaś niespecjalna :) czekam na upy. podoba mi się. btw. nie ma żadnego aa. czemu?

Napisano
  • Autor
btw. nie ma żadnego aa. czemu?

o co pytasz? ...czy jabollo1 chodzi na spotkania aa? :)

Napisano

Chodzi o to czemu nie ma włączonego wygładzania krawędzi. Daj te włosy na misia.

Napisano
  • Autor

a to żeście mnie panowie zagieli!! nie wiedzialem ze tak mozna. gdzie to bedzie? w opcjach renderu? jakas konkretna nazwa?

wlosy oczywiscie beda. nawet moze na dywanie jak komp wytrzyma.

Napisano
  • Autor

render scanline. i mam ustawione tak jak opisałes. plus filter size na 1.5. większość to materialy standard + architectural, to może przejść na mental ray?

Napisano

No ja bym sie nad tym nawet chwili nie zastanawiał.

Napisano
  • Autor

główni bohaterowie...pamiatkowe zdjecie z mlodosci :] dodatek na sciane.

 

obraz4tr2.jpg

Napisano
  • Autor

misiak zostal uzewnętrzniony.... ale nie tak jak trzeba :/ poprawiamy....kocilla jutro...tzn dzisiaj :]

82en7.jpg

Napisano

Trochę płaskie światło na misiu, tak jakby na futrze nie było cienia.

Napisano

dalej te wnętrzności jakieś... nieładne

 

aha i kurz unoszący się w świetle normalnie nie byłby taki rozmazany, chyba że dałbyś DOF :)

Napisano

w sumie to to ostatnie ujęcie jest całkiem całkiem. ty renderujesz to chyba w Scanlinie...i to nic złęgo;) ale może poczytaj o tworzeniu AO w mentalu i dodaj. może pomóc w oświetleniu i uwypuklić obrazek

Napisano
  • Autor

drobne poprawki...gniazdka, rama od wyra, ślady łapek kocilli

przy misku na podlodze zeby troszke nakierowac widza na to

"kto załatwił miska", i zerknijcie miskowi w oczy :]

 

kamil.ochel--wszystkie wnetrzności sa blee :] wywalam tez ten kurz

...dzieki za podpowiedz o AA znalazlem i zadzialal...

Xiz0r--tak jest to scanline...robilem ostatnio render w mentalu...

rozwalił mi volumetryka i cienie a juz malo czasu zostalo i sobie

odpuscilem.

a co to AO? bo tak wlasciwie to slabo sie znam. i wszelka pomoc mile widziana.

 

kocillajasna2rr2.jpg

Napisano

Ładne futro i plusz : ) dałbym lekką głębie ostrości bo tekstury z tyłu są w małej rozdzielczości, ładnie to przykryjesz.

Kota tego z tyłu dałbym czającego się w stronę widza, albo siedzącego w pewnej odległości z tyłu, może być taki sylwetowy, z wzrokiem na misku. Te oczy pluszaka są fajne. Pozdrawiam.

 

cat.hunting.jpgistockphoto_64045_hunting_cat.jpg

Napisano

Gratulujemy znalezienia się wśród nominowanych.

 

Przypominamy, że termin do którego należy oddać ostateczną pracę to 20 lutego.

Napisano

Fajnie wyprules serce temu misiu :-) a w oczach wciaz ma obraz kota... kota od Alota ;P

Napisano

Mam tipsa dla ciebie. W mentalu F10>Processing>Material Override, wrzucasz tu shader AO i przy renderze zostanie automatycznie pzrypisany do kazdego obiektu w scenie.

Napisano
  • Autor

dodalem FG, potem AO i DoF-u troche. wielkie dzieki za podpowiedzi!!!

może sa jeszcze jakies fajne triki bez ktorych nie wyobrażacie sobie pracy w maxie?

kocillajasna8oh2.jpg

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności