Ardeni Napisano 25 Styczeń 2008 Napisano 25 Styczeń 2008 Model zrobiony już jakiś czas temu. Wcześniej można było go zobaczyć np na moim folio. Nic specjalnego, nie jestem z niego ani troche zadowolony, ale sporo się przy nim nauczyłem. 3300trójkąty 1024x1024 (diffuse, alpha, specular, normalka) Rendery: Viewport shaders (problem z alphą): Siatka i checker: Dla ciekawskich Textury
floo Napisano 25 Styczeń 2008 Napisano 25 Styczeń 2008 masz chłopie zacięcie do autek... ;) może popracuj jeszcze nad texturką... np tylne światła... :) ogólnie podoba się... ;)
Bruneq Napisano 25 Styczeń 2008 Napisano 25 Styczeń 2008 gdyby nie textura swiatel to by bylo fajniej!:)ale tak to jest ok, moze troche normal za tłusty....ale tego nie ma sie co czepiac!, dobre jest!
Ardeni Napisano 25 Styczeń 2008 Autor Napisano 25 Styczeń 2008 Mialem problemy z przedstawieniem modelu, rendery wychodziły niebardzo a screeny z maxa nei obejmują alphy. Jak będę miał czas to zapakuje to do unreala i się zobaczy jak wyglądać będzie w praniu. ładnie a jak wyglada teksturka ? Pod screenami jest link do textur :]
Por@szek Napisano 25 Styczeń 2008 Napisano 25 Styczeń 2008 Imho strasznie wyprales kolory. Podkrecil bym im lekko kontrast. Dodatkowo sadze ze mozesz rzucic lekkiego environment map i wypalic analka dla karoserii i wtopic go w difa. Bardziej zroznicowany spec tez by pomogl. Po za tym opony wygladaja prawie jak nowki a w porownaniu do reszty wozu ktora wyglada jakby dachowal, nastepnie zanurzony w morzu na kilka lat a nastepnie wystawiony na palace slonce na kilka tygodni aby mu lakier wyplowial i zaraz na siarczysty mroz. Jest okej ale idac w te strone troche bym dokopal geometrii nie tylko texturze. To takie moje dwa grosze, ale osobiscie bardzo pozytywnie ;)
Ardeni Napisano 25 Styczeń 2008 Autor Napisano 25 Styczeń 2008 Po za tym opony wygladaja prawie jak nowki a w porownaniu do reszty wozu ktora wyglada jakby dachowal, nastepnie zanurzony w morzu na kilka lat a nastepnie wystawiony na palace slonce na kilka tygodni aby mu lakier wyplowial i zaraz na siarczysty mroz. Świetna wizja :P uznajmy, że tak było. Przy samym modelowaniu popełniłem mase błędów dzięki ktorym mógłbym później dać detal na modelu a nie wyszło - chciałem się utrzymać w ustalonym sobie wcześniej limicie. odnośnie kontrastu i saturacji, mi się cały czas wydawało, że wręcz za żywo to wszystko wyszło. Tak czy inaczej dzięki za komentsa, nastepny model z texturą będzie lepszy, napewno.
Matys Napisano 25 Styczeń 2008 Napisano 25 Styczeń 2008 stary zaje... robota :D mi sie podoba i to nawet bardzo ten render z boku wyglada super siateczka tez jest cacy, spece sie pewnie beda czepiac ;-) ale dla mnie jest elegancko!
Levus Napisano 25 Styczeń 2008 Napisano 25 Styczeń 2008 stary zaje... robota :D mi sie podoba i to nawet bardzo ten render z boku wyglada super siateczka tez jest cacy, spece sie pewnie beda czepiac ;-) ale dla mnie jest elegancko! Aleś mu posłodził:) Dla mnie to modelik fajowy całkiem, textura bez rewelki.. matowe to strasznie. pozdro!
voyager Napisano 25 Styczeń 2008 Napisano 25 Styczeń 2008 Tekstura taka sobie, ale model pierwsza klasa :) Powiedziałbym, ze jest świetnie, pięknie i cacy, ale widziałem, ze to dłuuuuugo (zbty długo) męczyłeś, a poza tym stać Cię na więcej Tekstura lepiej by pewnie z foty wyszła, ale szacun za taką ręczną robótke. Jak Lewus wspomniał - za matowe. trzym się!
Kuba Napisano 26 Styczeń 2008 Napisano 26 Styczeń 2008 Model fajny, malowanie już nie. A słupki jak były papierowe, tak są :)
soda Napisano 26 Styczeń 2008 Napisano 26 Styczeń 2008 A mi sie bardzo podoba. Tak naprawde jak spec bedzie odbijal swiatlo to trzeba zapakowac to do jakiegos edytora. W maxie zupelnie inaczej to wyglada niz w jakiejs grze.
Ardeni Napisano 26 Styczeń 2008 Autor Napisano 26 Styczeń 2008 Matys - zapomnialem CI przelać na konto za ten komentarz :P (ups, miałem nie pisac :P) Lewus - racja, całkowita racja, pomysle to moze uda mi się go postawić pod unrealem3 voyager - Gdybyś słodził to wylądowałbyś na balkonie :P Kuba_ - następne mniej zpapierze :) soda - święt(a)na prawda, max to tylko max Dzięks all :) Będę męczyl takimi i oby coraz lepszymi krapami aż dostane fronta :P
soda Napisano 26 Styczeń 2008 Napisano 26 Styczeń 2008 A dostrzeglem 1 error. poprzeczka za dzwiami by sie przydala.
_michal Napisano 26 Styczeń 2008 Napisano 26 Styczeń 2008 Fajnie ta Calibra wygląda. Aż się prosi o kontrastową texturkę speca i enviro z ładną maską.
Gość Marioza Napisano 4 Luty 2008 Napisano 4 Luty 2008 fajne fajne, w grze bankowo by się sprawdziło, jako "pokazówka" juz mniej, textury koloru i speculara mozna by podkręcic jeszcze tzn popracować troche jeszcze nad nimi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się