Skocz do zawartości

Pojazd 3d: Opel Calibra


Ardeni

Rekomendowane odpowiedzi

Model zrobiony już jakiś czas temu. Wcześniej można było go zobaczyć np na moim folio.

 

Nic specjalnego, nie jestem z niego ani troche zadowolony, ale sporo się przy nim nauczyłem.

 

3300trójkąty

1024x1024 (diffuse, alpha, specular, normalka)

 

Rendery:

calibra_1.jpg

Viewport shaders (problem z alphą):

calibra_2.jpg

Siatka i checker:

calibra_3.jpg

 

Dla ciekawskich Textury

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 17
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mialem problemy z przedstawieniem modelu, rendery wychodziły niebardzo a screeny z maxa nei obejmują alphy. Jak będę miał czas to zapakuje to do unreala i się zobaczy jak wyglądać będzie w praniu.

 

ładnie a jak wyglada teksturka ?

 

Pod screenami jest link do textur :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Imho strasznie wyprales kolory. Podkrecil bym im lekko kontrast. Dodatkowo sadze ze mozesz rzucic lekkiego environment map i wypalic analka dla karoserii i wtopic go w difa. Bardziej zroznicowany spec tez by pomogl. Po za tym opony wygladaja prawie jak nowki a w porownaniu do reszty wozu ktora wyglada jakby dachowal, nastepnie zanurzony w morzu na kilka lat a nastepnie wystawiony na palace slonce na kilka tygodni aby mu lakier wyplowial i zaraz na siarczysty mroz.

Jest okej ale idac w te strone troche bym dokopal geometrii nie tylko texturze.

 

To takie moje dwa grosze, ale osobiscie bardzo pozytywnie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po za tym opony wygladaja prawie jak nowki a w porownaniu do reszty wozu ktora wyglada jakby dachowal, nastepnie zanurzony w morzu na kilka lat a nastepnie wystawiony na palace slonce na kilka tygodni aby mu lakier wyplowial i zaraz na siarczysty mroz.

 

Świetna wizja :P uznajmy, że tak było.

 

Przy samym modelowaniu popełniłem mase błędów dzięki ktorym mógłbym później dać detal na modelu a nie wyszło - chciałem się utrzymać w ustalonym sobie wcześniej limicie.

 

odnośnie kontrastu i saturacji, mi się cały czas wydawało, że wręcz za żywo to wszystko wyszło.

 

Tak czy inaczej dzięki za komentsa, nastepny model z texturą będzie lepszy, napewno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stary zaje... robota :D mi sie podoba i to nawet bardzo ten render z boku wyglada super

siateczka tez jest cacy, spece sie pewnie beda czepiac ;-) ale dla mnie jest elegancko!

 

Aleś mu posłodził:)

 

Dla mnie to modelik fajowy całkiem, textura bez rewelki.. matowe to strasznie.

 

pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tekstura taka sobie, ale model pierwsza klasa :)

Powiedziałbym, ze jest świetnie, pięknie i cacy, ale widziałem, ze to dłuuuuugo (zbty długo) męczyłeś, a poza tym stać Cię na więcej

Tekstura lepiej by pewnie z foty wyszła, ale szacun za taką ręczną robótke. Jak Lewus wspomniał - za matowe.

 

trzym się!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Matys - zapomnialem CI przelać na konto za ten komentarz :P (ups, miałem nie pisac :P)

Lewus - racja, całkowita racja, pomysle to moze uda mi się go postawić pod unrealem3

voyager - Gdybyś słodził to wylądowałbyś na balkonie :P

Kuba_ - następne mniej zpapierze :)

soda - święt(a)na prawda, max to tylko max

Dzięks all :)

 

Będę męczyl takimi i oby coraz lepszymi krapami aż dostane fronta :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

fajne fajne, w grze bankowo by się sprawdziło, jako "pokazówka" juz mniej, textury koloru i speculara mozna by podkręcic jeszcze tzn popracować troche jeszcze nad nimi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności