Skocz do zawartości

DWIII - 3D - soda - Mava


soda

Rekomendowane odpowiedzi

No to i ja wrzuce moj wczesny koncepcik:]

Brakuje jeszcze sporo rzeczy, ale pracuje nad tym. Artefakty beda 2: kadzidlo i luk. Kadzidlo zbiera energie z powietrza i kumuluje, przy zetknieciu z cieciwa tworzy strzale z zaplecionych blyskawic. Podczas rzucania czarow tworzyc sie beda skrzydla z blyskawic deszczu i wiatru (nie wiem jak wiatr pokaze ale cos tam wymysle:).

Nie jestem konceptarciarzem i straszetnie sie mecze z tym konceptem, z drugiej strony jestem znany z szybkosci:P Moze sie z konceptem wyrobie przed Deadline:]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 219
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Panna super, tylko uważaj z tym artefaktem, nie pisz na polycouncie, że są dwa, bo w regulaminie jest podkreślone, że może być jeden. Czyli kadzidło i łuk traktuj jako jeden :) Dwa mogą być np miecze, sztylety, dwa łuki lub dwa kadzidła, czyli takie same przedmioty. Traktuj wiec łuk i kadzidło jako jeden sprzęcior.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie się zapowiada, aczkolwiek zasugerowałbym więcej monumentalności, dynamiki w jej budowie, tak, żeby skrzydełka na kasku coś oznaczały, jaka to walkiria jest potężna i niesamowita i wogóle powerfull.

 

Tak samo broń, na razie nie robi wrażenia, kamyczek na łancuszku.

 

No ale rozumiem, że to początki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nom ciekawie :] jedynie co mi się wydaje to że lewa strona postaci jest bardziej obciążona,

ten kamyczek na łańcuszku może do prawej dłoni?? no ale to tylko moja skromna opinia :]

ogólnie zapowiada się obiecująco.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No fajnie jest, póki co powienieneś lepiej wkomponować te zielone mordki bo są z d...y jak to się mówi:p Strasznie się gryzą z niebieskim.

Barrdzo fajnie wygląda, jedziesz z kolorem.

 

Błyskawic się nie bój, trzeba tylko oko trochę oszukać;)

Pokombinuj, grunt to wyczaić detale danego efektu.

Myślenie, że to błyskawica i jest trudna nie jest w dobrą stronę, raczej kombinuj jak zbudowana jest jej geometria, jak lecą linie, z ilu kolorów się składa, czy ma cienkie koniuszki czy grube, pooglądaj zdjęcia..

Taki minitutek, może podsunie Ci jakieś rozwiązania:

f1b9fb878e7edcd9.jpg

Albo spróbuj maxem w następujący sposób:

 

-najpierw ustawiasz spliny, linie głowne, z podziałem nieadaptatywnym

-potem dajesz je renderable

-potem dajesz moda editpoly, żeby ewentulanie spliny poprawić

-potem dajesz moda noise i 100% global ilumination na materiał albo dość mocno iluminujący materiał typu falloff z bielą po środku, z niebieskim na brzegach

-za pomocą particle systems->PArray możesz dodać sparkle

-renderujesz kilka takich opcji i sklejasz w shopie w ładne niteczki:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie dopracowujesz szczegóły, ale zieleniaki rzeczywiście nie pasują. Możesz spróbować zrobić je jako np. tłoczenie na rękawicy, uzupełnienie klamry pasa, czy medalion przyczepiony do rękojeści sierpa. Nie muszą chyba być też tak jaskrawe, może to być zwykły metal czy złoto, jeśli pozostałe elementy ubioru będą w zielonej kolorystyce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie...... te zielone loga nie pasuja mi wcale:/ Im dalej w las tym ciemniej. w sumie planowalem kolorystyke typu biel z czerwienia i ten zielony tak srednio mi do tego pasuje, ale zobaczymy moze na rekawicy cos tylko sie zrobi.

Chyba zmienie zywiol na jasnosc.... myslalem..... myslalem..... i doszedlem do wniosku, ze dla helera bardziej ten zywiol pasuje:]

OK jadee dalej z koksem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda wiec ze wybrales polycount, czerwony bardziej by pasowal do cgtalk, co do buzki zielonego pacmana to bym pomyslal o nim jako o tej okraglej klamrze od paska, tak aby pasowalo :), albo hmm, coz zawsze mozesz dodac tej "Valkiri" okragla tarcze, jak nie na rece to na plecach przewieszona :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może jej włosy bardziej zmierzwisz? Takie kosmyki na wietrze?;)

 

Pozatem zastanawiam się nad sensem jednoszesnego dzierżenia łuki tej/tego czegoś na łańcuszku..

Może zrób jej wypaśny łuk po prostu? Taki mega wypas magiczny i wogóle..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok kolejny maly updacik. Kurcze dotarlo do mnie, ze do poczatku kwietnia termin. Jutro musze skonczyc ta zabawe i zabierac sie za modelowanie:/ Eh jeszcze te efekty specjalne:/ Ok, bedzie gites:]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbowałeś więcej włosów? Bo takie postrzępione, może jakbyś jej z tyłu je trochę upgradował, może wogóle warkocz jej zrób jak będziesz modelował, znaczy tak rowiane też, ale miedzy nimi warkocz?

 

Dobrze idzie, jedziesz dalej;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No kurcze Lewus masz racje. Do bani sa te wlosy, jak wroce z pracy to zmieniam:/ Warkocz raczej nie bo zalezy mi zeby wlosy byly przedluzeniem helmu i bylo wrazenie, ze to jest ogon tego "helmu orla". Musze skonczyc dzis ten koncepcik bo czasu malo na zabawe:]

Zdenku dalej nie umiem:] W takim czasie co go robie to malpa by nabazgrala lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No poprawilem te wlosy chyba jest lepiej. Co do plasorzezb to raczej odpusze bo za bogato bedzie, mysle o grawerowaniach, ale to przy teksturze sie zobaczy. Ok wrzucam pod osad publiczny i jade dalej. Musze to dzis skonczyc, bo do dedline sie nie wyrobie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ah te wlosy jakies za dluge z kolei, najlepiej by bylo dodac te do tamtych i przez dwa podzielic :) A co do postaci to bardzo duzo dobrego detalu... A co do wlosow jeszcze to naprawde fajnie by bylo dac jej te warkocze wiesz taki Norski akcent).. np zamiast tych dwuch paskow z greentoothem odchodzacych od kasku modlaby miec warkocze opadajace w taki sam sposob i tej samej dlugosci, bo owych paskow troche za wiele i tak jest juz.

A co do jeszcze mozliwosci umieszczenia loga to mam taka propozycje... luku z wbudowana tarcza w siebie... (taki miks szybki luku z L2 i paru kleksow)

2004802370868044207_rs.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe:] dlugosc wlosow mi pasuje:] Nad warkoczami sie zastanawiam wlasnie. Moze mialby ktos chwilkei refke znalazl??:P te paski na helmie potrzebne bo planuje tam runy swiecace na zolto lub zielono.

Co do logo dam na rekawicy na dloni i bedzie po zabiegu. DObra jade dalej trzeba dzis skonczyc:]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Morte

Strasznie mi się ten koncepcik podoba.Jak uzyskałeś takie ładne linie? To krzywe, czy po prostu wprawa w rysunku(a może w jakims innym sofcie niz phtotshop to malujesz?) Byłbym wdzięczny za odpowiedź.

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

fajnie idze, włosy mi sie podobają nie zmieniałbym ich tyle ze będzie z nimi troche więcej roboty niz z warkoczami, jeydne co mi nie lezy torche to ta metalowa objema i rękawiczka na ręku, pani jest łuczniczką wiec pewnie by miala problemy ze szczałami i szczelaniem , co prawad to postac wyrtulana wiec taki matrix i wszyskto jest niby mozliwe, ale mimo to jakos ten elemnt mi sie nie komponuje troche,

co do takich ładnych lnijek to jest w ps path stroke, czyli siezka i po sciezce pędzel jaki sie chce czyli nic specjalnie trudnego :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi o strzelanie to nie ma problemu, bo nie strzela z realnych strzal tylko wirtualnych. Kadzidlo (to ten nocnik co trzyma w zelaznej rekawicy) tworzy swietlna strzale. Jedyny problem to taki: czy nie zaczepi sie ta rekawica o cieciwe:] Nie bedzie miala nawet kolczanu bo jest w takiej sytuacji zbedny.

Co do prostych lini to oczywiscie path i stroke path:]

 

Mialem wczoraj skonczyc koncept, ale oczywiscie terminu nie dotrzymalem i walcze dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm nie do konca chodzilo mi o taki czerwony, raczej myslalem o czerwieni w odcieniu jej wlosow. Ale tez chyba niebieski do blyskawic bardziej pasuje wiec pozwolilem sobie na mala wariacje. Zloty powinien imho podkreslic niebieskosc, niebianskosc i piorunowosc.

mavaob0.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Poraszek wpadl mi w miedzyczasie jak poogladalem Twoj overpaincik kolejny pomysl na FX:]

Skonczylem kolorki w jakich bedzie Mava, teraz trzeba dodac FXy i zabierac sie za modelowanie........ albo zaczne juz modelowac mala przerwa w PS sie przyda:]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności