Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

No to i ja wrzuce moj wczesny koncepcik:]

Brakuje jeszcze sporo rzeczy, ale pracuje nad tym. Artefakty beda 2: kadzidlo i luk. Kadzidlo zbiera energie z powietrza i kumuluje, przy zetknieciu z cieciwa tworzy strzale z zaplecionych blyskawic. Podczas rzucania czarow tworzyc sie beda skrzydla z blyskawic deszczu i wiatru (nie wiem jak wiatr pokaze ale cos tam wymysle:).

Nie jestem konceptarciarzem i straszetnie sie mecze z tym konceptem, z drugiej strony jestem znany z szybkosci:P Moze sie z konceptem wyrobie przed Deadline:]

  • Odpowiedzi 219
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Panna super, tylko uważaj z tym artefaktem, nie pisz na polycouncie, że są dwa, bo w regulaminie jest podkreślone, że może być jeden. Czyli kadzidło i łuk traktuj jako jeden :) Dwa mogą być np miecze, sztylety, dwa łuki lub dwa kadzidła, czyli takie same przedmioty. Traktuj wiec łuk i kadzidło jako jeden sprzęcior.

Napisano

Fajnie się zapowiada, aczkolwiek zasugerowałbym więcej monumentalności, dynamiki w jej budowie, tak, żeby skrzydełka na kasku coś oznaczały, jaka to walkiria jest potężna i niesamowita i wogóle powerfull.

 

Tak samo broń, na razie nie robi wrażenia, kamyczek na łancuszku.

 

No ale rozumiem, że to początki.

Napisano

Nom ciekawie :] jedynie co mi się wydaje to że lewa strona postaci jest bardziej obciążona,

ten kamyczek na łańcuszku może do prawej dłoni?? no ale to tylko moja skromna opinia :]

ogólnie zapowiada się obiecująco.

Napisano

Ladnie, ale imo te skrzydelka powinny sie znajdowac dodatkowo tez z tylu na plecach takie bardzo duze cos ala aniol :)

attachment.php%3Fattachmentid%3D34596%26stc%3D1%26d%3D1165411301&usg=AFQjCNF-XgIy8Ysz3Ikiu_OtspGsZ7mQJA

Czekam na wiecej i zycze powodzenia.

Napisano

OK to maly updacik. Musze to skonczyc do konca weekendu:/ Blyskawice symbolicznie zaznaczone i do bani sa. Oj czuje, ze bede mial niezla polke z nimi.

Napisano

No fajnie jest, póki co powienieneś lepiej wkomponować te zielone mordki bo są z d...y jak to się mówi:p Strasznie się gryzą z niebieskim.

Barrdzo fajnie wygląda, jedziesz z kolorem.

 

Błyskawic się nie bój, trzeba tylko oko trochę oszukać;)

Pokombinuj, grunt to wyczaić detale danego efektu.

Myślenie, że to błyskawica i jest trudna nie jest w dobrą stronę, raczej kombinuj jak zbudowana jest jej geometria, jak lecą linie, z ilu kolorów się składa, czy ma cienkie koniuszki czy grube, pooglądaj zdjęcia..

Taki minitutek, może podsunie Ci jakieś rozwiązania:

f1b9fb878e7edcd9.jpg

Albo spróbuj maxem w następujący sposób:

 

-najpierw ustawiasz spliny, linie głowne, z podziałem nieadaptatywnym

-potem dajesz je renderable

-potem dajesz moda editpoly, żeby ewentulanie spliny poprawić

-potem dajesz moda noise i 100% global ilumination na materiał albo dość mocno iluminujący materiał typu falloff z bielą po środku, z niebieskim na brzegach

-za pomocą particle systems->PArray możesz dodać sparkle

-renderujesz kilka takich opcji i sklejasz w shopie w ładne niteczki:)

Napisano

Fajnie dopracowujesz szczegóły, ale zieleniaki rzeczywiście nie pasują. Możesz spróbować zrobić je jako np. tłoczenie na rękawicy, uzupełnienie klamry pasa, czy medalion przyczepiony do rękojeści sierpa. Nie muszą chyba być też tak jaskrawe, może to być zwykły metal czy złoto, jeśli pozostałe elementy ubioru będą w zielonej kolorystyce.

Napisano

No wlasnie...... te zielone loga nie pasuja mi wcale:/ Im dalej w las tym ciemniej. w sumie planowalem kolorystyke typu biel z czerwienia i ten zielony tak srednio mi do tego pasuje, ale zobaczymy moze na rekawicy cos tylko sie zrobi.

Chyba zmienie zywiol na jasnosc.... myslalem..... myslalem..... i doszedlem do wniosku, ze dla helera bardziej ten zywiol pasuje:]

OK jadee dalej z koksem.

Napisano

Szkoda wiec ze wybrales polycount, czerwony bardziej by pasowal do cgtalk, co do buzki zielonego pacmana to bym pomyslal o nim jako o tej okraglej klamrze od paska, tak aby pasowalo :), albo hmm, coz zawsze mozesz dodac tej "Valkiri" okragla tarcze, jak nie na rece to na plecach przewieszona :)

Napisano

OK cos sie z tym logo wymysli jak dojdzie kolor. Moze zielone wlosy zrobie lub inny zabieg.

ponanosilem wszystko co potrzebne, teraz tylko special FX.

Napisano

może jej włosy bardziej zmierzwisz? Takie kosmyki na wietrze?;)

 

Pozatem zastanawiam się nad sensem jednoszesnego dzierżenia łuki tej/tego czegoś na łańcuszku..

Może zrób jej wypaśny łuk po prostu? Taki mega wypas magiczny i wogóle..

Gość Marioza
Napisano

no fajne , tez Cię czeka deko roboty :)

Napisano

Lewus pisalem juz w pierwszym poscie o tym kadzidle na lancuchu i luku:P

Zmienilem kask i chyba faza projektowania dobiegla konca. Zabieram sie za kolor.

Napisano

Mialem nie pokazywac przed ukonczeniem koloru, ale co mi tam. Skora skonczona i zabieram sie za wlosy i kask.

Eh, straszny ze mnie chwalipieta.

Napisano

Ok kolejny maly updacik. Kurcze dotarlo do mnie, ze do poczatku kwietnia termin. Jutro musze skonczyc ta zabawe i zabierac sie za modelowanie:/ Eh jeszcze te efekty specjalne:/ Ok, bedzie gites:]

Napisano

Próbowałeś więcej włosów? Bo takie postrzępione, może jakbyś jej z tyłu je trochę upgradował, może wogóle warkocz jej zrób jak będziesz modelował, znaczy tak rowiane też, ale miedzy nimi warkocz?

 

Dobrze idzie, jedziesz dalej;)

Napisano

No kurcze Lewus masz racje. Do bani sa te wlosy, jak wroce z pracy to zmieniam:/ Warkocz raczej nie bo zalezy mi zeby wlosy byly przedluzeniem helmu i bylo wrazenie, ze to jest ogon tego "helmu orla". Musze skonczyc dzis ten koncepcik bo czasu malo na zabawe:]

Zdenku dalej nie umiem:] W takim czasie co go robie to malpa by nabazgrala lepiej.

Napisano

No poprawilem te wlosy chyba jest lepiej. Co do plasorzezb to raczej odpusze bo za bogato bedzie, mysle o grawerowaniach, ale to przy teksturze sie zobaczy. Ok wrzucam pod osad publiczny i jade dalej. Musze to dzis skonczyc, bo do dedline sie nie wyrobie.

Napisano

Ah te wlosy jakies za dluge z kolei, najlepiej by bylo dodac te do tamtych i przez dwa podzielic :) A co do postaci to bardzo duzo dobrego detalu... A co do wlosow jeszcze to naprawde fajnie by bylo dac jej te warkocze wiesz taki Norski akcent).. np zamiast tych dwuch paskow z greentoothem odchodzacych od kasku modlaby miec warkocze opadajace w taki sam sposob i tej samej dlugosci, bo owych paskow troche za wiele i tak jest juz.

A co do jeszcze mozliwosci umieszczenia loga to mam taka propozycje... luku z wbudowana tarcza w siebie... (taki miks szybki luku z L2 i paru kleksow)

2004802370868044207_rs.jpg

Napisano

hehe:] dlugosc wlosow mi pasuje:] Nad warkoczami sie zastanawiam wlasnie. Moze mialby ktos chwilkei refke znalazl??:P te paski na helmie potrzebne bo planuje tam runy swiecace na zolto lub zielono.

Co do logo dam na rekawicy na dloni i bedzie po zabiegu. DObra jade dalej trzeba dzis skonczyc:]

Gość Morte
Napisano

Strasznie mi się ten koncepcik podoba.Jak uzyskałeś takie ładne linie? To krzywe, czy po prostu wprawa w rysunku(a może w jakims innym sofcie niz phtotshop to malujesz?) Byłbym wdzięczny za odpowiedź.

 

Pozdrawiam!

Napisano

Fryzura mi się podoba, burza kłaków bardzo dobrze tu pasuje. Może jeszcze te paski zwisające z hełmu zastąpisz cienkimi kosmykami?

Gość Marioza
Napisano

fajnie idze, włosy mi sie podobają nie zmieniałbym ich tyle ze będzie z nimi troche więcej roboty niz z warkoczami, jeydne co mi nie lezy torche to ta metalowa objema i rękawiczka na ręku, pani jest łuczniczką wiec pewnie by miala problemy ze szczałami i szczelaniem , co prawad to postac wyrtulana wiec taki matrix i wszyskto jest niby mozliwe, ale mimo to jakos ten elemnt mi sie nie komponuje troche,

co do takich ładnych lnijek to jest w ps path stroke, czyli siezka i po sciezce pędzel jaki sie chce czyli nic specjalnie trudnego :D

Napisano

Jesli chodzi o strzelanie to nie ma problemu, bo nie strzela z realnych strzal tylko wirtualnych. Kadzidlo (to ten nocnik co trzyma w zelaznej rekawicy) tworzy swietlna strzale. Jedyny problem to taki: czy nie zaczepi sie ta rekawica o cieciwe:] Nie bedzie miala nawet kolczanu bo jest w takiej sytuacji zbedny.

Co do prostych lini to oczywiscie path i stroke path:]

 

Mialem wczoraj skonczyc koncept, ale oczywiscie terminu nie dotrzymalem i walcze dalej.

Napisano

Ekstra, może uda Ci się dzisiaj skończyć :) Nadal proponuję kosmyki zamiast tych pasków z hełmu :) Lub też obok nich.

Napisano

Zaczekam, aż skończysz, bo na razie kolorytycznie mi się średnio widzi, tzn, nie jest tragedia bynajmniej, ale można chyba powalczyć. Ale zobaczymy co ulepisz.

 

pozdro!

Napisano

No i mam problem z tymi paskami. Nie moge sie zdecydowac, wic moze jakies glosowanie:]

Jutro skoncze ogolna kolorystyke a w sobote efekty i zabieram sie za modelowanie.

Napisano

Hmm nie do konca chodzilo mi o taki czerwony, raczej myslalem o czerwieni w odcieniu jej wlosow. Ale tez chyba niebieski do blyskawic bardziej pasuje wiec pozwolilem sobie na mala wariacje. Zloty powinien imho podkreslic niebieskosc, niebianskosc i piorunowosc.

mavaob0.th.jpg

Napisano

Dzieki Poraszek wpadl mi w miedzyczasie jak poogladalem Twoj overpaincik kolejny pomysl na FX:]

Skonczylem kolorki w jakich bedzie Mava, teraz trzeba dodac FXy i zabierac sie za modelowanie........ albo zaczne juz modelowac mala przerwa w PS sie przyda:]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności