Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Pozno juz wiec darujcie ze przeklejam po angielsku - bardzo mi sie nie chce tlumaczyc :P

 

So I decided to aid our troops in this war with my human Invoker "The General" Hes Artifact is extremely powerful Black Horizon Lance. It has Demon lady lock in it, which provides almost unlimited amount of dark energy to power up the artifact. Only problem is that demon lady, Yarii, is a bit...well... "unstable". Mood swings, kinda bitchy, high maintenance, blood thirsty and so on and so on :] She loooves killing so General has to let her out from time to time and let her be a bit messy ;P I got complete story for this couple so let me know if you wanna hear it ;]

 

dw3_01.jpg

 

Some posing with Black Horizon Lance artifact

 

dw3_02.jpg

 

As you can see Black Horizon Lance is truly multi purpose device. Basicly the artifact can create black holes for a limited period of time. You can us it as standard magic device with demon lock inside, you can open demon lock and let Yarii cover your back while you casting spells. You can detach demon lock completely and leave it open for Yarii to hold this ground while you doing something else (you can eve throw demon lock with Yarii inside into places you cant access yourself!)

While demon lock is detach you can still use lance for spellcasting, thou energy is drained from power armour (details soon). Also, since Generals is also skilled gunsmith, middle part of the lance was converted into powerful rifle. It can stop most of enemies without using magic, but if you need extra gun power you can, with help of power head (if its attached) cast darkness spell on bullets. Finally you can attach Power head and Demon Lock directly (that's actually original Black Horizon artifact... but that's another story ;]) allowing Yarii to cast spells herself, thou its only for extreme situations, cuz Yarii is a bit... well. did I mentioned mood swings? grin.gif God only know what she could do ;]

 

dw3_03.jpg

 

Anyway - let me know if you like the idea. I was trying to do something different than creating weird armour shape and huge sword. I like designing multipurpose things that can be used differently in different situations ;]

Coming up next are Generals "Power Armour" design "Levels of spellcasting" and "Managing Yarii" ;]

Any comments are most welcome

 

Czyli komentujce do woli ;]

Edytowane przez OmeN2501
  • Odpowiedzi 38
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

No wreszcie ktos kto potrafi rysowac:] Pomysl fajny, czytelny, jednak mam ze 2 uwagi. Nie podoba mi sie, ze broda chowa sie tak pod zbroje i jest tak ostro odcieta, moze niech wychodzi na zbroje. symetryczna jest ta postac, moze warto dodac jakis element ktory by lamal ta symetrie (naramiennik, pas krzywo schodzacy itp.). W lasce moze pogrobic koncowke cos w stylu palek z filmu "Gwiezdne Wrota".

Napisano

Skecze i koncepcja super. Natomiast jeśli chodzi o design postaci, pomijając to że jest bardzo fajnie wykonany, to podejrzewam, że stać Cię jednak na więcej oryginalności. Takich dziadków jest już masa.

 

Nie chcę Cię zmartwić czy coś, nie wiem jeszcze jaki jest Twój zamysł na zbroję, gdyż w briefie jest napisane, że: "No robots, metal constructs, magical golums, cyborgs, steam engines, steam equipment or anything with electronics." A widać elementy mogące sugerować hi-tech.

 

Z artefaktem, biorąc pod uwagę topic konkursu to Ci wyszło:) Pomysł podoba mi się bardzo.

 

Pozdrawiam i powodzenia!

Napisano

dzieki za uwagi ;] Z postacia bede jeszcze walczyl ale ne chce jej udziwniac na sile jakimis niesamowitymi ksztaltami. Jak pisalem stawiam na funcjonalnosci a nie na design ktory uniemozliwia postaci chocby usiasc :]

I nie mam pojecia gdzie wy tu high-tech widzicie, koles ma po prostu zbroje w geometryczne wzory :P Te weze boczne to to ciscieniowe sa, chlodziwo pompuja. Przeciez w instrukcji wyraznie pisze ze nic co ma elektronike w sobie a nie nic mechanicznego

Napisano

No mi właśnie o te rurki chodziło głownie:p Zastanawiały mnie.

 

Jeszcze jedna uwaga, buty wyglądają trochę walcowato teraz, mam na myśli element osłaniający piszczel. Spod szaty widać fałdowanie spodni, i jeśli z samymi spodniami takie buty wydawałyby się ciekawsze w kształcie, tak spod szaty wystają trochę jak kołki.

W takim sensie, że bez szaty sylweta nogi byłaby większa/szersza w dolnej części dzięki grubym butom (efekt laski w obcisłych spodniach i butach z misia:). Szata ten efekt zasłania.

 

Szczerze mówiąc nie wiem czy to źle czy nie, w każdym bądź razie zauważyłem więc piszę.

 

pozdro!

Napisano

Danke danke - bede cos na pewno powaznie redesignowal bo dostaje feedback ze za bardzo "starcraftowo" wyszlo ;] Bym sie upieral ze zdolny mag bez problemu by sobie taka zbroje zmontowal, ale z jury konkursu sobie raczej nie pogadam :P

Napisano

Mi tam pasuje, robisz i tak na wlasne ryzyko:] Jednakowoz zastapilbym te rury czyms innym tak dla swietego spokoju, bo wglebiajac sie dalej....... z czego one sa zrobione?? Metal?? Krowi pecherz??

Zrobisz jak chcesz i tak:] Koncepcik jest swietny i sam sie broni, reszta to czepianie sie detali.

Napisano

Z jakiegos sztucznego tworzywa, z weza strazackiego - opcji jest wiele. Jakos wiekszosc ludzi zapomina ze jest to swiat PO swiecie pelnym maszyn wiec smieci pewnie cala masa zostala ;]

Napisano

No ten swiat zdazyl sie cofnac do sredniowiecza:] Wiec takie smieci to moooocno uzywane o ile sie nie rozpadaja w palcach.

Napisano

Co do designu, to ja bym nie przesadzał. Regulamin zabrania stosowania zaawansowanej technologii, a proste rury i pompa napędzana choćby szczurem w kołowrotku to prosta jak bat mechanika :)

Napisano

Hmm prosta broń palna też może być, a więc rury tym brardziej :P, swoją drogą mogłem zrobić krasnoluda z garłaczem XD

Napisano

OmeN2501 robisz niesamowite pracki inapewno wiesz swoje ale moim zdanie ten koncept jest bardzo przecietny. Design postacy wydaje mi bardzo chaotyczny i taki troszeczke z roznych bajek. Jak zoabczylem Twoj watek to szczerze sie spodziewalme czegos naprawde powalajacego. A jak dla mnie ten koles jest poprostu dziwny. Przepraszam Cie za tak malo konstroktywna krytyke ale mam poprostu nadziej ze zrobisz cos innego fajniejszego i ze nie bedzisz mi mial za zle tych uwag.

serdecznie pozdrawaim

Napisano

A właśnie w DW chodzi o to zeby model był napompowany, rzucający się w oczy i zapadający w pamięć od razu, pełen detal.

Napisano

No ja jak widac jestem wlasnie fanem bardziej skromnych i realistycznych projektow. Tyle tylko ze DW to chyba nie miejsce na nie ;] Postaram sie troche napakowac i wybajerzyc mojego maga, zobaczymy co wyjdzie a czasu na eksperymenty jest sporo

 

I Matys jak jescze raz bedziesz przeprszal za krytyke to inaczej porozmawiamy :P

Napisano

hejoo, nie no jak dla mnie pierwsza wersja zdecydowanie lepsza, poze ma fajna taka na luzie, tutaj taki "bramkarz" nam sie zrobil), proporcje, ulozenie gostka i design bardzo fajny-co wy narzekaliscie? ten drugi to taki Pudzian, za to twarz ma fajna :P proponuje wstawic do pierwszej wersji gebe tego nowego i bedzie gut :)

Napisano

Imo rób jak czujesz, co się będziesz podstawiał:p

Jak będzie dobry to się sam obroni.

 

Widziałbym dwa takie naramienniki jeśli już koniecznie.

Teraz jeszcze bardziej w standardy obecnej wojny popadłeś bo zauważyłem modę na jeden:p

 

Rób jak czujesz:)

 

pozdro!

Napisano
No ja jak widac jestem wlasnie fanem bardziej skromnych i realistycznych projektow. Tyle tylko ze DW to chyba nie miejsce na nie ;] Postaram sie troche napakowac i wybajerzyc mojego maga, zobaczymy co wyjdzie a czasu na eksperymenty jest sporo

 

Hehe. Skąd ja to znam. Też preferuje szlachetną prostotę połączoną z dużym realizmem. Na zachodzie panuje jednak troche inny gust jeśli chodzi o światy fantasy.

 

Wyobraź sobie że robisz tą postać do RTSa i w czasie gry widać ją zazwyczaj z odległości może 50 metrów (z tej odległości nie widać takich szczegółów jak twarz czy ładna sprzączka na pasku). Wmieszała się w tłum kilkunastu innych podobnych postaci w podobnym kolorze ubioru, podobnej wielkości i tych samych realistycznych proporcjach. Nagle odległe tereny zostały zaatakowane przez wrogie wojsko a ty nagle potrzebujesz tego generała żeby weprzeć swoje jednostki. Sądze że wtedy art director wolałby bardziej odjechany kształt sylwetki niż ładnie zaczesaną grzywkę :D.

Napisano

imho generał za bardzo wygląda na negatywna postać, wcześniej było fajnie jak był taki dziadzio, wyraźny konflikt z tym ze raz za czas musi pozwolić demononowi kogoś zabić, ale godzi sie na to bo potrzebuje go do swojej sprawy, ta broda chyba nadawała mu tego charakteru , do tego może lekko rozczochrane włosy, żeby pokazać że ma troszkę nierówno ;)

 

pozdro

Napisano

Dzieki za feedback ludziska ;] Wroce chyba do dziadka, ale sprobuje mu wymyslic cos co sprawia zeby wygladal bardziej mocarnie i sie wyroznial z tlumu jak to Farvus ladnie wytlumaczyl ;]

Napisano

Pierwszy lepszy, ale dodaj mu jakieś narammieniki. Ale nie takie wysokie, raczj w niższe ale masywne, może szerokie żeby wyglądał na przypakowanego :P, a i jeszcze na nich dodaj jakieś oznaczeni stopnia/jednostki w końcu generał :)

Napisano

No wlasnie tez pomyslalem ze wato dorzucic militarne akcenty. A co do pakowania kolesia - zobaczymy jak wyjdzie ale moze tym razem warto nie isc z glownymi tredami bitwy... Przynajmniej bede mial czyste sumienie ze postaci nie robilem jakos wbrew sobie. Jest wiele innych przypakowanych polbogow - niech oni walcza miedzy soba :P

Napisano
Wroce chyba do dziadka, ale sprobuje mu wymyslic cos co sprawia zeby wygladal bardziej mocarnie i sie wyroznial z tlumu jak to Farvus ladnie wytlumaczyl ;]

 

Hehe. No to zależy do jakiej gierki robisz koncepty postaci. Ja ci tylko daje przykład co stoi za tymi "nierealistycznymi" fikuśnymi designami do niektórych gier. Na przykład w TPP jak Tomb Rider czy Jedi Knight są całkiem realistyczne proporcje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności