giorgione Napisano 19 Styczeń 2004 Napisano 19 Styczeń 2004 Witajcie postanowiłem sobie zrobić takiego mech mid-poly Ograniczenia to 5 tys. trinages Ponizej pierwszy screen.W najbliższym czasie pokażę całego. Pozdr Giorgione
soda Napisano 19 Styczeń 2004 Napisano 19 Styczeń 2004 No bardzo fajne ile poly? nie mogę się doczekać na więcej:)
soshka.cg Napisano 19 Styczeń 2004 Napisano 19 Styczeń 2004 Giorgione trochę się to wszystko zlewa - pokaż go na jakimś innym tle a najlepiej na jakimś podłożu co by ladnie cienie było widać no i chyba światełko troszku za mocne :) Pozdrawiam
giorgione Napisano 20 Styczeń 2004 Autor Napisano 20 Styczeń 2004 No pewnie że tak:D Ale na powaznie to robiłem sobie tak z pamięci - bez jakichkolwiek sszkiców i screenów. Pozdr Giorgione
giorgione Napisano 20 Styczeń 2004 Autor Napisano 20 Styczeń 2004 No i zapomniałem dodać że znów przesadziłem z liczbą trinages:( Teraz obeikt liczy 5258.
giorgione Napisano 20 Styczeń 2004 Autor Napisano 20 Styczeń 2004 No ja biedny żuczek nie wiem co teraz zrobic czy jakoś zmienjszyć liczę uproszczając model czy po prostu zwiększyć założenia że cały obiekt z ludkiem w ścrodku ma wynosić 8000 trójkącików?? Giorgione
Falcrum Napisano 20 Styczeń 2004 Napisano 20 Styczeń 2004 MASAKRA !! ŚWIETNY MECH !! BRAWO !! Mam tylko jedno pytano...czy te jego \"stopy\" nie sa aby za duże ?? W sprawie oganiczenia poly, nie mam zdania...po prostu wszystko jest takie piękne, że szoda to liwidować !! Pozdr
Max Schreck Napisano 20 Styczeń 2004 Napisano 20 Styczeń 2004 No super, teraz go tylko ładnie poteksturuj i będzie czad.
General Straw Napisano 20 Styczeń 2004 Napisano 20 Styczeń 2004 Faktycznie troche duze te stopy, ale robocik jest super. Co do limitu hmm, jesli udamy ze to ma byc postac do siatkowki na konsole to bedzie ok :D
Anonymous Napisano 20 Styczeń 2004 Napisano 20 Styczeń 2004 zastanawaim sie po co Lol przy tej wypowiedzi , wiesz co to znaczy ?? A mech jest wymiatajacy
kru Napisano 20 Styczeń 2004 Napisano 20 Styczeń 2004 robocik na prawde fajny,(a gdzie ludzik, mial byc ludzik!) . Bedzie swietny a nie tylko fajny jesli zredukujesz liczbe poly nie wplywajac na wyglad ! Heh -wiem ze potrafisz:D! wrzuc siateczke to moze razem cos wymyslimy.
Kuciel Napisano 20 Styczeń 2004 Napisano 20 Styczeń 2004 tak wiem co to znaczy spedzam dziennie okolo 4 godzin na amerykanskim chacie, jesli masz jakies pytanie moglbys sie chociaz zalogowac a wiec (\"lol\" lub \"loll\" z jezyka ang. rozwalac sie, przybierac niedbala poze, w jezyku potocznym takze zwalac z nog, okrzyk zaskoczenia..) mam nadzieje ze to ci wystarczy :)
darkelf Napisano 20 Styczeń 2004 Napisano 20 Styczeń 2004 hmm myslalem ze lol to laughing out loud... no ale, ja nie przebywam na czatach... wracajac do modelu, to nogi troche za duze,, i nie wiem dlaczego ale wydaje sie taki malo.. mobilny :P... rozbudowalbym go jakos na gorze, albo zmniejszyl nogi ;)... bo tak troche wyglada jak te mechy iiaponskie
Jedrush Napisano 20 Styczeń 2004 Napisano 20 Styczeń 2004 sorry za anonima . co do lola lol znaczy mw tyle co pokladac sie ze smiechu , a loll jeslis juz taki anglik to moze zrobic na przyklad pies , i to sa dwie rozne rzeczy , i po prostu jak widze lol to od razu to odczytuje jak nasmiewanie sie z czegos ... tak sie przyjelo ... a jesli juz loll to pisz przez dwa l zeby bylo wiadomo o co chodzi... lol
Kuciel Napisano 20 Styczeń 2004 Napisano 20 Styczeń 2004 darkelf nie przecze ze to nei znaczy takze tego co powiedziales, ja jestem przedewszystkim samoukiem a wiem ze stosuje sie takze tak jak napisalem, nawet przedchwila w slowniku sprawdzilem hehe:)
Kuciel Napisano 20 Styczeń 2004 Napisano 20 Styczeń 2004 mam propozycje nie dyskutujmy o tym w Temacie ktory nie po to zostal stworzony....
giorgione Napisano 21 Styczeń 2004 Autor Napisano 21 Styczeń 2004 No [lol]:P DZieki za wszsytkie wasze komentarze - co do stóp to już tłumaczę:) One są trakie duże bo tam gdzie sa \"palce i pięta\" to są silniki - a w ogóle zobaczycie jak pokaże teksturkę. A teksturka już wkrótce - ludź też będzie:D Ale najpierw bitwa - muszę najpeirw tam skończyć teksturki:D Pozdr giorgione
giorgione Napisano 13 Luty 2004 Autor Napisano 13 Luty 2004 Tak, jak obeicałem jest i ludek - wczoraj sobie zrobiłem - 4,5 godziny modelowania. Pozdr Giorgione
giorgione Napisano 13 Luty 2004 Autor Napisano 13 Luty 2004 Sorki ze takei rendery - al erobiłem to szybko przed wyjściem z domu. Postać ma z całym wyposarzeniem 3820 faces, bez bajerów koło 2100.
giorgione Napisano 13 Luty 2004 Autor Napisano 13 Luty 2004 No i ostatni rzut na dzisiaj :) Następnym razem pokażę w teksturkach. Pozdr Giorgione
giorgione Napisano 14 Luty 2004 Autor Napisano 14 Luty 2004 Mój sportsman??:P Fakt dlatego go troszke zmieniłem - na początek idą proporcje - no i oszczędnosć faces - wymuszenia zxależne od gry (ludek ma teraz 2998 faces)(Aha - głowa juz poprawiona ale zapomniałem podmienic rysunek)
giegu Napisano 24 Luty 2004 Napisano 24 Luty 2004 Wszystko super, piękne, i nawt dopracowane, ale czy nie za bardzo??? popatrz: zakładam że cały obiekt będzie miał 8000 trójkątów pomnożymy to przez 25 klatek na sekundę, damy rozdzielczość 1024x768 32Bit, do tego całe tło np las, hehe, 3000, 4000 tr, te mechy mogą być akurat trzy w takim lasku do tego wybuchy mgła i dym, SUMUĄC: (8000x3+4000)25=700,000 trókątów w 1024x768 32Bit, POWIEDZ MI TERAZ JAKI KOMP (ew karta graficzna) UCIĄGNIE TAKIE CACKO??? bo mi sie wydaje że te hiendowe maszyny będą miały problemy z takimi modelami w realtime! pozdr
giorgione Napisano 24 Luty 2004 Autor Napisano 24 Luty 2004 To już nie moja broszka - ja robię zgodnie z założeniem - jeśli ma być dopieszczony i określona ilość faces jet na to przeznaczona - to nie boję sie jej w pełni wykorzystać:p A tutaj obiecany ulpoad Zmieniła sie ilość faces na 3942 :D Pozdr Giorgione
giegu Napisano 26 Luty 2004 Napisano 26 Luty 2004 Troche lepiej, jest teraz o wiele lżejszy, niemniej sam model jest super ale może troche za szeroko rozstawiłeś te działka?? pozdr
dirty Napisano 26 Luty 2004 Napisano 26 Luty 2004 bardzo fajny, widze ze podobal ci sie strasznie matrix deaktywacja ;)
giorgione Napisano 26 Luty 2004 Autor Napisano 26 Luty 2004 Nie bardzo - dla mnie to kaszana wyszła - efekty oczywiście spox, ale sam film raczej przeciętny:P Jutro upload. Pozdr Giorgione
darkelf Napisano 3 Marzec 2004 Napisano 3 Marzec 2004 w rewolucjach byly te roboty raczej... chyba najlepsza czesc filmu, bo reszta straszna kupa... co doo modelu, czekam na tego kolesia w mechu :)
dirty Napisano 3 Marzec 2004 Napisano 3 Marzec 2004 Originally posted by darkelf chyba najlepsza czesc filmu coo?? trojka najlepsza?? jaja sobie chyba robisz, toz to bylo maxymalne scierwo, jeden z najgorszych filmow jaki kiedykolwiek widzialem... gorszy byl chyba tylko dzien niepodleglosci....
darkelf Napisano 3 Marzec 2004 Napisano 3 Marzec 2004 fragment 3ciej czesci... efekty... chodzi mi glownie o to :)
dirty Napisano 3 Marzec 2004 Napisano 3 Marzec 2004 aaa, jesli tak to sie zgadzam ;) nie zjarzylem z poczatku, zmeczony jestem :/ dobra, nie zasmiecajmy watku... pzdr
giorgione Napisano 3 Marzec 2004 Autor Napisano 3 Marzec 2004 No to przesyłam poprawiony modelki i już zmapowany i zumwrapowany:D dziaj biorę sie za teksturki
Chris Napisano 3 Marzec 2004 Napisano 3 Marzec 2004 Bardzo ładne mapowanie! jak możesz to pokaż oddzielnie mapę
darkelf Napisano 4 Marzec 2004 Napisano 4 Marzec 2004 hmm osobiscie lubie miec podobne checkery wielkoscia, zeby miec wielkosci tekstur na mapie adekwatne do wielkosci na modelu :P...
giorgione Napisano 4 Marzec 2004 Autor Napisano 4 Marzec 2004 Obiecany unwrap - tutaj pomniejszony 2 razy. A co do tych checkerów - to ja sobie take robię by zobaczyć gdzie nalezy poprawić teksturkę - w końcu ma być jak najmniej rozmazana:P
giorgione Napisano 4 Marzec 2004 Autor Napisano 4 Marzec 2004 Będzie zapełnione - przeprowadziłem konsultacje i wsjo będzie ładnie wykorzystane:P Pozdr Giorgione
Anonymous Napisano 5 Marzec 2004 Napisano 5 Marzec 2004 Master kiełbaster prosze zmień swój avart bo nie wytrzymam patrząc na tą morde z Lotr
S3Mi Napisano 24 Marzec 2004 Napisano 24 Marzec 2004 Tekst zamieszczony przez giegu (8000x3+4000)25=700,000 trókątów w 1024x768 32Bit, POWIEDZ MI TERAZ JAKI KOMP (ew karta graficzna) UCIĄGNIE TAKIE CACKO??? bo mi sie wydaje że te hiendowe maszyny będą miały problemy z takimi modelami w realtime! :D:D:D co to jest 700,000 faców dla dzisiejszych kompów??Ge Force Ti4600 ma wydajnośc 136MLN trójkatów na sek. :D:D
giorgione Napisano 31 Marzec 2004 Autor Napisano 31 Marzec 2004 Dobra przywracam stan rzeczy z ostanich czasów: 2 wersja to broń elektryczna 3 wersja to 2 ckmy 4 wersja to brpoń soniczna :) A poniżej wszystkie dotychczasowe rodzaje: Pozdr Giorgione
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się