Napisano 19 Styczeń 200421 l Witajcie postanowiłem sobie zrobić takiego mech mid-poly Ograniczenia to 5 tys. trinages Ponizej pierwszy screen.W najbliższym czasie pokażę całego. Pozdr Giorgione
Napisano 19 Styczeń 200421 l Giorgione trochę się to wszystko zlewa - pokaż go na jakimś innym tle a najlepiej na jakimś podłożu co by ladnie cienie było widać no i chyba światełko troszku za mocne :) Pozdrawiam
Napisano 20 Styczeń 200421 l Autor No pewnie że tak:D Ale na powaznie to robiłem sobie tak z pamięci - bez jakichkolwiek sszkiców i screenów. Pozdr Giorgione
Napisano 20 Styczeń 200421 l Autor No i zapomniałem dodać że znów przesadziłem z liczbą trinages:( Teraz obeikt liczy 5258.
Napisano 20 Styczeń 200421 l Autor No ja biedny żuczek nie wiem co teraz zrobic czy jakoś zmienjszyć liczę uproszczając model czy po prostu zwiększyć założenia że cały obiekt z ludkiem w ścrodku ma wynosić 8000 trójkącików?? Giorgione
Napisano 20 Styczeń 200421 l MASAKRA !! ŚWIETNY MECH !! BRAWO !! Mam tylko jedno pytano...czy te jego \"stopy\" nie sa aby za duże ?? W sprawie oganiczenia poly, nie mam zdania...po prostu wszystko jest takie piękne, że szoda to liwidować !! Pozdr
Napisano 20 Styczeń 200421 l Faktycznie troche duze te stopy, ale robocik jest super. Co do limitu hmm, jesli udamy ze to ma byc postac do siatkowki na konsole to bedzie ok :D
Napisano 20 Styczeń 200421 l zastanawaim sie po co Lol przy tej wypowiedzi , wiesz co to znaczy ?? A mech jest wymiatajacy
Napisano 20 Styczeń 200421 l robocik na prawde fajny,(a gdzie ludzik, mial byc ludzik!) . Bedzie swietny a nie tylko fajny jesli zredukujesz liczbe poly nie wplywajac na wyglad ! Heh -wiem ze potrafisz:D! wrzuc siateczke to moze razem cos wymyslimy.
Napisano 20 Styczeń 200421 l tak wiem co to znaczy spedzam dziennie okolo 4 godzin na amerykanskim chacie, jesli masz jakies pytanie moglbys sie chociaz zalogowac a wiec (\"lol\" lub \"loll\" z jezyka ang. rozwalac sie, przybierac niedbala poze, w jezyku potocznym takze zwalac z nog, okrzyk zaskoczenia..) mam nadzieje ze to ci wystarczy :)
Napisano 20 Styczeń 200421 l hmm myslalem ze lol to laughing out loud... no ale, ja nie przebywam na czatach... wracajac do modelu, to nogi troche za duze,, i nie wiem dlaczego ale wydaje sie taki malo.. mobilny :P... rozbudowalbym go jakos na gorze, albo zmniejszyl nogi ;)... bo tak troche wyglada jak te mechy iiaponskie
Napisano 20 Styczeń 200421 l sorry za anonima . co do lola lol znaczy mw tyle co pokladac sie ze smiechu , a loll jeslis juz taki anglik to moze zrobic na przyklad pies , i to sa dwie rozne rzeczy , i po prostu jak widze lol to od razu to odczytuje jak nasmiewanie sie z czegos ... tak sie przyjelo ... a jesli juz loll to pisz przez dwa l zeby bylo wiadomo o co chodzi... lol
Napisano 20 Styczeń 200421 l darkelf nie przecze ze to nei znaczy takze tego co powiedziales, ja jestem przedewszystkim samoukiem a wiem ze stosuje sie takze tak jak napisalem, nawet przedchwila w slowniku sprawdzilem hehe:)
Napisano 20 Styczeń 200421 l mam propozycje nie dyskutujmy o tym w Temacie ktory nie po to zostal stworzony....
Napisano 21 Styczeń 200421 l Autor No [lol]:P DZieki za wszsytkie wasze komentarze - co do stóp to już tłumaczę:) One są trakie duże bo tam gdzie sa \"palce i pięta\" to są silniki - a w ogóle zobaczycie jak pokaże teksturkę. A teksturka już wkrótce - ludź też będzie:D Ale najpierw bitwa - muszę najpeirw tam skończyć teksturki:D Pozdr giorgione
Napisano 13 Luty 200421 l Autor Tak, jak obeicałem jest i ludek - wczoraj sobie zrobiłem - 4,5 godziny modelowania. Pozdr Giorgione
Napisano 13 Luty 200421 l Autor Sorki ze takei rendery - al erobiłem to szybko przed wyjściem z domu. Postać ma z całym wyposarzeniem 3820 faces, bez bajerów koło 2100.
Napisano 13 Luty 200421 l Autor No i ostatni rzut na dzisiaj :) Następnym razem pokażę w teksturkach. Pozdr Giorgione
Napisano 14 Luty 200421 l Autor Mój sportsman??:P Fakt dlatego go troszke zmieniłem - na początek idą proporcje - no i oszczędnosć faces - wymuszenia zxależne od gry (ludek ma teraz 2998 faces)(Aha - głowa juz poprawiona ale zapomniałem podmienic rysunek)
Napisano 24 Luty 200421 l Wszystko super, piękne, i nawt dopracowane, ale czy nie za bardzo??? popatrz: zakładam że cały obiekt będzie miał 8000 trójkątów pomnożymy to przez 25 klatek na sekundę, damy rozdzielczość 1024x768 32Bit, do tego całe tło np las, hehe, 3000, 4000 tr, te mechy mogą być akurat trzy w takim lasku do tego wybuchy mgła i dym, SUMUĄC: (8000x3+4000)25=700,000 trókątów w 1024x768 32Bit, POWIEDZ MI TERAZ JAKI KOMP (ew karta graficzna) UCIĄGNIE TAKIE CACKO??? bo mi sie wydaje że te hiendowe maszyny będą miały problemy z takimi modelami w realtime! pozdr
Napisano 24 Luty 200421 l Autor To już nie moja broszka - ja robię zgodnie z założeniem - jeśli ma być dopieszczony i określona ilość faces jet na to przeznaczona - to nie boję sie jej w pełni wykorzystać:p A tutaj obiecany ulpoad Zmieniła sie ilość faces na 3942 :D Pozdr Giorgione
Napisano 26 Luty 200421 l Troche lepiej, jest teraz o wiele lżejszy, niemniej sam model jest super ale może troche za szeroko rozstawiłeś te działka?? pozdr
Napisano 26 Luty 200421 l Autor Nie bardzo - dla mnie to kaszana wyszła - efekty oczywiście spox, ale sam film raczej przeciętny:P Jutro upload. Pozdr Giorgione
Napisano 3 Marzec 200421 l w rewolucjach byly te roboty raczej... chyba najlepsza czesc filmu, bo reszta straszna kupa... co doo modelu, czekam na tego kolesia w mechu :)
Napisano 3 Marzec 200421 l Originally posted by darkelf chyba najlepsza czesc filmu coo?? trojka najlepsza?? jaja sobie chyba robisz, toz to bylo maxymalne scierwo, jeden z najgorszych filmow jaki kiedykolwiek widzialem... gorszy byl chyba tylko dzien niepodleglosci....
Napisano 3 Marzec 200421 l aaa, jesli tak to sie zgadzam ;) nie zjarzylem z poczatku, zmeczony jestem :/ dobra, nie zasmiecajmy watku... pzdr
Napisano 3 Marzec 200421 l Autor No to przesyłam poprawiony modelki i już zmapowany i zumwrapowany:D dziaj biorę sie za teksturki
Napisano 4 Marzec 200421 l hmm osobiscie lubie miec podobne checkery wielkoscia, zeby miec wielkosci tekstur na mapie adekwatne do wielkosci na modelu :P...
Napisano 4 Marzec 200421 l Autor Obiecany unwrap - tutaj pomniejszony 2 razy. A co do tych checkerów - to ja sobie take robię by zobaczyć gdzie nalezy poprawić teksturkę - w końcu ma być jak najmniej rozmazana:P
Napisano 4 Marzec 200421 l Autor Będzie zapełnione - przeprowadziłem konsultacje i wsjo będzie ładnie wykorzystane:P Pozdr Giorgione
Napisano 5 Marzec 200421 l Master kiełbaster prosze zmień swój avart bo nie wytrzymam patrząc na tą morde z Lotr
Napisano 24 Marzec 200420 l Tekst zamieszczony przez giegu (8000x3+4000)25=700,000 trókątów w 1024x768 32Bit, POWIEDZ MI TERAZ JAKI KOMP (ew karta graficzna) UCIĄGNIE TAKIE CACKO??? bo mi sie wydaje że te hiendowe maszyny będą miały problemy z takimi modelami w realtime! :D:D:D co to jest 700,000 faców dla dzisiejszych kompów??Ge Force Ti4600 ma wydajnośc 136MLN trójkatów na sek. :D:D
Napisano 31 Marzec 200420 l Autor Dobra przywracam stan rzeczy z ostanich czasów: 2 wersja to broń elektryczna 3 wersja to 2 ckmy 4 wersja to brpoń soniczna :) A poniżej wszystkie dotychczasowe rodzaje: Pozdr Giorgione
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto