Pussik Napisano 22 Styczeń 2004 Napisano 22 Styczeń 2004 Po skończeniu fajki wzięłam się za drugi - prosty - obiekt 3D. Poniższe rendery (narazie bez założonych textur) przedstawiają układ graficzny NVIDII - NV30, którym są obsadzane karty GeForce FX. 1152 nóżki :) jak w orginale 34x34-4. Pierwowzór do którego się odnosze przy tworzeniu. :)
Mateusz Napisano 22 Styczeń 2004 Napisano 22 Styczeń 2004 fajne kolorki ;) chyba wszystko jest ok (nóżek nieliczylem) :D Pozdrawiam i zycze milego texturowania i wielu udanych pracek
honzik Napisano 22 Styczeń 2004 Napisano 22 Styczeń 2004 hmmmm myślałem, że ten trzeci obrazek to render - - - - powodzenia i pozdrowionka
Mario Napisano 22 Styczeń 2004 Napisano 22 Styczeń 2004 Fajne Fajne. Dorobic do tego jeszcze cala karte grafiki i bedzie wspaniale
Pussik Napisano 22 Styczeń 2004 Autor Napisano 22 Styczeń 2004 Prosze, o to render. :-) Niedługo zamieszcze spód otexturowany. Wszelkie uwagi i komentarze mile widziane.
t0m3k Napisano 22 Styczeń 2004 Napisano 22 Styczeń 2004 Pablo to jest \"ona\" :) zreszta na avatarku widac ze calkiem ladna \"ona\" ;) co do pracki to uklad jak na razie dobrze odwzorowany ale polecal bym to wstawic na jakas karte i jesli praca ma ukazywac sam uklad to zrobic ladny przezroczysty radiator i wentyaltor ew. duuuzo sklonowanych ukladow na jakiejs lini montazowej zycze powodzenia... P.S. nozki liczylas na obrazku czy znalazlas specyfikacje? ;)
Pussik Napisano 22 Styczeń 2004 Autor Napisano 22 Styczeń 2004 Poprostu policzyłam nóżki na krawędzi (34x34) i odjęłam 4 nóżki, których brakuje na rogach. Czyli rozumiem, że układ to za mało i przydałby się coś więcej? Nad zrobieniem całej karty myślałam (referencyjna karta NVIDIA GeForce FX 5800), ale chyba poczekam na karte obsadzoną układem NV40. Premiera w lutym i będzie wysyp fotek.
honzik Napisano 22 Styczeń 2004 Napisano 22 Styczeń 2004 hmmm wygląda jak prawdziwy :) ....mam nadzieje ze to jeszcze nie koniec. P.S. całkiem ładny avatarek, pozdrowionka
MareG Napisano 22 Styczeń 2004 Napisano 22 Styczeń 2004 zgadzam sie z Tomkiem - całkiem ładna \"ona\" :) ...a procesor jaki jest - kazdy widzi. Nie wiele tu modelingu i wlozonej pracy. Ale pozdrawiam i czekam na kolejne prace. Marek
Nimrod Napisano 22 Styczeń 2004 Napisano 22 Styczeń 2004 Na początku prace nie muszą powoalać ważny jest trening. Później przujdzie czas na arcydzieła :]
Pussik Napisano 22 Styczeń 2004 Autor Napisano 22 Styczeń 2004 [usunąłam zdjęcie z powodu limitów transferów na moim ftpku i jego niskiego znaczenia. Było bardzo podobne do następnego] Tak aktualnie wygląda spód. Musze jeszcze tylko poucinać żółte nóżki. :P
Quasimodo Napisano 22 Styczeń 2004 Napisano 22 Styczeń 2004 No prosze prosze, widze ze tworzy nam sie bardzo ladna i przyjazna pani grafik. Tak na marginesie to pilnuj sie Pussik, bo na tym forum wiekszosc to faceci :D Ale przechodze do rzeczy. Niestety ja ci nie pomoge bo w 3ds nie pracuje, ale pozwole sobie na pare zdan co do pracy. Metalowy przod super, natomiast dol troche do poprawy z teksturkami, choc widze ze tez to zauwazylas. Widac duza poprawe od fajki, choc i model duzo prostszy. Tak wiec pracuj pracuj, a my bedziemy surowi i sprawiedliwi. Jak narazie super.
sikham Napisano 22 Styczeń 2004 Napisano 22 Styczeń 2004 masz w poly create polygon chyba o to chodzi ps. bardzo fajny avatarek ;)
t0m3k Napisano 22 Styczeń 2004 Napisano 22 Styczeń 2004 no bardzo ladnie ten render z gory to w pierwszej chwili myslalem ze to kolejna referencja :) i jeszcze raz zasugeruje zrobienie tego na lini montazowej albo pole chipow np. array 50x50 kamerka+DOF jeszcze co do avatarka to napisz czy to real foto :)
Pussik Napisano 22 Styczeń 2004 Autor Napisano 22 Styczeń 2004 Avatar real Taśme montażową może zrobie, ale wpierw skończe jeden układ. Musze jeszcze popracować nad spodem. Btw, Fotka prezentująca górną cżęść układu, została zaktualizowana, dałam lekkie reflection [30]. :)
Loozack Napisano 22 Styczeń 2004 Napisano 22 Styczeń 2004 hehe, wszyscy bardziej się interesują Twoim avatarem niż pracami [lol2] khem, no w sumie ja też ;) kidding :D co do pracy to mam pytanie... robiłaś to z chamfer boxa czy na zwykłego boxa dałaś ręcznie chamfer a potem meshsmooth ?? bo w rogach stworzyły Ci się takie brzydkie kreski, które właśnie tworzą się czasami po meshsmooth na tak ostrych kantach... ale teksturka super :) pozdrawiam [piwo] P.S. policzyłem, rzeczywiście 34 x 34 - 4 :D P.S.2. zdradź nam w końcu tajemnicę tego avatara bo nie damy Ci spokoju :P;) EDIT ooo, widzę, że już zdradziłaś :) nono, BARDZO MI MIŁO [cfaniak]
Pablo Napisano 22 Styczeń 2004 Napisano 22 Styczeń 2004 ups...sorki nie zauwazylem :) ze to Pani :)...ale to nie oznacza ze nie mozna Ciebie zjechac :P...no ale ok poczotkujaca...w sumie to i tak nie ma sie do czego doczepic..jedynie do prostoty modelu :)) pozdr P.S. Eeee no chlopaki...pokazala sie ladna Pani na forum i juz wszyscy ogonami machaja :D pohamujcie sie :D
roball Napisano 22 Styczeń 2004 Napisano 22 Styczeń 2004 tja ;] dokladnie hehe. SAMCE. co modelu to niezbyt jest co komentowac :) jest poprawny i tyle.
t0m3k Napisano 22 Styczeń 2004 Napisano 22 Styczeń 2004 no gorrraco zrobilo sie w topic\'ach pani Pussik :) moze sciagniesz jeszcze jakies kolezanki graficzki (tak to sie odmienia?) jestem pewien ze wielu forumowiczow by pomoglo w stawianiu pierwszych krokow ;) jeszcze prosba: jesli mozesz to wpisz w profilu date urodzin :D wiem ze kobiet sie o wiek nie pyta ale jakos mnie to meczy
Pussik Napisano 22 Styczeń 2004 Autor Napisano 22 Styczeń 2004 Loozack, nieźle. Użyłam 2x chamfer boxa, a następnie je połączyłam i dałam meshsmooth. Btw, wiecie ile ten chip ma polygonów? :P Narazie 217 000 - jedna nóżka prawie 200. Ale teraz wycinam niektóre nóżki, aby było jak w pierwowzorze i będzie mniej. Ps: Mój wiek 15/16 fotka jest już nieco nieaktualna.
t0m3k Napisano 22 Styczeń 2004 Napisano 22 Styczeń 2004 nie wiem jaka jest Twoja wiedza na temat max\'a ale po uzyciu meshsmooth\'a polecam w opcjach zaznaczyc Renderable a pozniej renderable iterations ustawic na 1 lub 2 a view itrations na 0 pozwoli to zaoszczedzic zasoby kompa. obiekt w oknie bedzie kanciasty i dopiero przy renderowaniu siatka zostanie zageszczona. przyda sie przy robieniu wielu kopi chipu P.S. na zdjeciu wygladasz dojzalej
Pussik Napisano 22 Styczeń 2004 Autor Napisano 22 Styczeń 2004 Dzięki, pewnie to wykorzystam, a czy te opcje znajdują się w menu Meshmoth? Jednak przy nóżkach nieużywałam meshsmooth, a i tak na jedną wychodzą 192 lub 61 polygonów. :/ Nieznam opcji zmniejszającej ilość tych detali. W sumie przydałaby się taka przy dalszej pracy, gdyż już teraz komp mi krzaczy.
kozioo Napisano 22 Styczeń 2004 Napisano 22 Styczeń 2004 Te opcje będą w opcjach modyfikatora. Co do zmniejszania detali to optimize i chyba jeszcze jakiś, ale nie pamietam. Skleroza:]
Loozack Napisano 22 Styczeń 2004 Napisano 22 Styczeń 2004 T0m3k, taki sposób jest niby dobry (sam tak robię :)), ale jak się ma dużo obiektów w scenie to przy każdym renderowaniu komputer musi najpierw obliczyć meshsmooth, co zajmuje trochę czasu (u mnie kilka minut obliczał MS x2 do 250 obiektów w Hondzie, chociaż na lepszych kompach pewnie trwałoby to kilka sekund :D), a co do pracy... 217k poly ?????? nieeeeeeźle :D pozdrawiam [piwo]
Pussik Napisano 22 Styczeń 2004 Autor Napisano 22 Styczeń 2004 Skończone :D Tak prezentuje się spód układu. :) Górna część była skończona wcześniej, a więc jest pokazana jest na ostatniej fotce. Ostatecznie obiekt ma 196 236 polygonów.
Loozack Napisano 22 Styczeń 2004 Napisano 22 Styczeń 2004 teraz jak tak patrzę, to mam wrażenie, że te szpary na rogach to nie wina meshsmooth tylko po prostu zapomniałaś w tych miejscach zweldować (WELD) wertexów :) no chyba, że to tak ma być :P trzymaj się [piwo]
Pussik Napisano 22 Styczeń 2004 Autor Napisano 22 Styczeń 2004 Te szpary nie były zamierzone, ale powiem szczerze, że wg. mnie, z nimi jest fajniej. W rzeczywistości właśnie takie zagięcia występują na niektórych rzeczach. Akurat nie na układzie NV30.
boowa Napisano 22 Styczeń 2004 Napisano 22 Styczeń 2004 Oj panowie, panowie - jabyscie nie wiedzieli od czego wzielo sie zlowo pussik ;) a teraz na serio - czy slyszalas o funkcji displacement?
Gość Analyzer Napisano 22 Styczeń 2004 Napisano 22 Styczeń 2004 Wszystko piękne. Avatarek, pracka, avatarek i nick. Nic dodać nic ująć, zakola też interesujące:) , a zapomniałem dodać że avatarek też
Pussik Napisano 22 Styczeń 2004 Autor Napisano 22 Styczeń 2004 Displacement, cośsłyszałam, ale nie pamietam. Odświerz mi pamięć. :) Loozack, przyjrzałam się tym przerwom i okazało się że jest to poprostu nieotexturowany (lub z szarą texturą) polygon (taki mały w każdym rogu. :). Podoba mi się, więc nie zmianiam. :)
Pablo Napisano 22 Styczeń 2004 Napisano 22 Styczeń 2004 Displacement czyli moglas to samo uzyskac co zrobilas teraz (chodzi o wybrzuszenia) za pomoca texturki...a nie modelingiem :) pozdr
Loozack Napisano 22 Styczeń 2004 Napisano 22 Styczeń 2004 Boowa, przecież o to nikt się nawet nie pytał ;) ehh, co to z \"samcami\" potrafi zrobić jedna dziewczyna z fajnym avatarem :) wstyd panowie, wstyd ;) [piwo]
Batou Napisano 22 Styczeń 2004 Napisano 22 Styczeń 2004 Displancment - jest to metoda modyfikacji obiektu za pomocą tekstury. Różnie działa na różnych renderach. Np. w mental ray`u standardowo wbudowanym w max`sie 6 możesz sobie zrobić jeden poligon, następnie na niego nałożyć mapę wybrzuszeń, a mental wyrenderuje ci pięknie zdeformowany obiekt pomimo tylko jednego poligonu. Oczywiście wszystko jest kwestią ustawień. Ps. Witam kolejną dziewczynę na forum3d :). ^^ Panowie opanujcie się [lol2]. Napisałem odpowiedź na pytanie, a tu widzę, że przez ten czas aż dwa nowe posty powstały. Ehh.
Pussik Napisano 22 Styczeń 2004 Autor Napisano 22 Styczeń 2004 Aaaa, wiem o co biega. :) Szkoda, że po fakcie się o tym dowiedziałam. :P No trudno, ze zrobieniem taśmy na której będą układy będzie problem. Mój komp chyba nie przyjmie powyżej 1mln.polygonów ;P Narazie skopiowałam układ 4x :>
cochise Napisano 22 Styczeń 2004 Napisano 22 Styczeń 2004 Te wypustki maja zdecydowanie za duzo poligonow. Panowie zachowujecie sie jakbyscie kobiety w zyciu nie widzieli. Haha to byl moj 200 post
Pussik Napisano 22 Styczeń 2004 Autor Napisano 22 Styczeń 2004 Postanowiłam, że na tym nie skończe i mimo, że taśmy produkcyjnej nie zamierzam robić, to stworze karte graficzną. Choć nie wykluczam, że taśma montażowa też może być.
Pablo Napisano 22 Styczeń 2004 Napisano 22 Styczeń 2004 Zuch dziewczyna :D pozdr P.S. Zuch sie pisze przez \"ch\" czy \"h\" bo nie wiem?:P:D
Por@szek Napisano 22 Styczeń 2004 Napisano 22 Styczeń 2004 Do szkoly Pablo !! :). Ciekawe, chyba zaczne badac wplyw kobiet na facetow, z drzewa zeszliscie, przestncie sie lasce narzucac, zachowujecie sie jak banda wyglodnialych qndli. Daj wieksza texture tych chipow samsungowych, bo jest strasznie rozmyta. A ten nvidjojowski chip jest slabo widoczny, dajgo albo wyzej, albo na 1 plan.
Pussik Napisano 22 Styczeń 2004 Autor Napisano 22 Styczeń 2004 Ustawienie pamięci względem układu jest przejściowe. ;P Poszukam większych textur tych pamięci ... nie będzie łatwo. W tej chwili robie kondensatory. :)
pg Napisano 22 Styczeń 2004 Napisano 22 Styczeń 2004 eh... panowie, panowie... smutno mi sie robi jak widze, ze wystarczyl zamiescic zdjecie Aniolka w avatarze a wy juz slodzicie (z marnym skutkiem), chociaz za taka pracke pryszczatego kolesia zjechalibyscie na maxa - sam przezywalem slowa krytyki:D ale do rzeczy, teraz ja pare slow od siebie dodam okiem Aseksualnego krytyka, ktory nawet nei zwrocil uwagi na tego Aniolka w avatarze: wiec... model jest wrecz perfekcyjny (jak to przystalo na Aniolka), az zadziwia mnie u poczatkujacego grafika tak znakomity shape modelu (shape Aniolka tez niczego sobie) i !!! to wszytsko przy tak niewielkiej ilosci poly, bo czymze jest tych 200 tys przy tak dokladnym modleingu ( sutorstwa Aniolka). Co do texturowania to az szczena opada ( jak i na widok Aniolka z avatara), zapewne tablet + ps + bodypaint 3d. Scena przeliczona jest genialne, az dziw bierze, ze uzyskalas taka jakosc cieni, i perfekcyjny AA... ( nawet lepszy niz ten AA na fotce Aniolka ) ale na deser zostawilem sobie sliweczke z tego jakze slodko wygladajacego pucharku bitej smiatany z owocami i wiorkami kokosowymi, polanej czekolada ( ktora z checia zjadlbym z Aniolkiem) ... odzwierciedlenie samego modelu w porownaniu do referencji jest wrecz porazajace.... widac, ze Aniolek zna sie na sprzecie :) P.S. czemu w profilu nie ma Twego numeru telefonu ? :) P.S. 2 hehe, moim skromnym zdaniem ssamym avatarkiem zapewnilas sobie popularnosc na forum, a doswiadcznei przyjdzie z czasem, a nie watpie, ze kazdy koles z forum ma ochote pomagac ci w 3d:) P.S. 3 ostatnio snilem o Aniolku... teraz mam juz jego wyobrazenie:) P.S. 4 moze zmien avatara jednak, bo dezorganizacja forum anstapni v. fast :) I tak ma sie chlopaki krytykowac grafikow :D
Nimrod Napisano 22 Styczeń 2004 Napisano 22 Styczeń 2004 I już wszystko wiadomo :] chyba też sobie walne takiego avatara :D
Batou Napisano 22 Styczeń 2004 Napisano 22 Styczeń 2004 PG - chyba trochę przesadzasz (tak jak prawie wszyscy w tym wątku). Dziewczyna umieściła swoje zdjęcie w avatarze, ma do tego prawo, i to nie jej wina, że teraz wszyscy rzucili się na jej wątek i \"trochę\" przesadzają z superlatywami. Oczywiście masz rację, ze praca jest na bardzo średnim poziomie. Ogromna ilość zupełnie niepotrzebnych poligonów to główny błąd. No i ta rozmazana tekstura. Jak nie masz większej to ją po prostu zrób sama. Reszta jest poprawna i niema się tu czym zachwycać. mam nadzieję, że to nie koniec twojej pracy [soczek]
Pussik Napisano 22 Styczeń 2004 Autor Napisano 22 Styczeń 2004 Hehehehe :-) Fakt, ilość polygonów zupełnie niepotrzebna, wszysatko przez nóżki w układzie. Jako, że robie teraz całą karte graf. to nóżek nie będzie widać. Postanowiłam więc je zlikwidować. W tej chwili układ + 4 pamięci + kondensator (narazie 1, potem będzie klonowanie) mają 13 000 poly. Co do tej texturki... jest taka rozmazana, bo to wina kompresji jpg. Dałam teraz texturke w bmp i wygląda troche lepiej.
Pablo Napisano 22 Styczeń 2004 Napisano 22 Styczeń 2004 eeee...z tym slodzeniem to przesadzacie...koniec OT ! Popracuj nad texturkami, oswietlenim i modelami...tyle na razie mozna powiedziec...co tu jeszcze dodac....trudne sa poczatki...ale pozniej to wszystko idzie latwiej...nie trac wiary ... CG zawsze na Ciebie czeka :) pozdr
uncle Napisano 22 Styczeń 2004 Napisano 22 Styczeń 2004 omg, ja jestem slpey? gdzie to ma te 200tys poli???? dwa.. a teraz zrob ladnie zeby kuleczki byly w 1 obiekcie ^^ a trzy to zmien te cienie w scanlinie ;)
Dr0cK Napisano 22 Styczeń 2004 Napisano 22 Styczeń 2004 Pierwszy raz widze aby taki mało ciekawy model był az tak oblegany ze sie dopchac nie mozna...praca nie jest zla...ale nie przesadzacie :P ?? Zreszta nic nie bede sie wypowiadal...bo i tak wy sami duzo gadacie :P P.S.:Gdyby nie to ze dziewczyna jest tworca tego W.I.P.\'a to jestem ciekawy kto by sie tym tak zainteresowal...:P ( a jednak:>) Wiadro zimnej wody...:D:D:D
pg Napisano 22 Styczeń 2004 Napisano 22 Styczeń 2004 hehe, no czekajcie - jakiej wydarzenie to jest:) skoro dostalem od qmpla link z textem \"wal galy na Aniolka na avatarze\" :) Jest komu slodzic to chlopaki korzystaja z okazji, a Aniolek chyab zdaje sobie sparwe z tego, ze sam poziom pracy jak i techniczne wykonanie pozostawiaaj duzo do zyczenia... P.S. pierwszy wyjde z propozycja (oczywiscie jako altruista) - podlacz sie na gg to zawsze mozemy wymienic sie fo... eee...przedyskutowac sparwe \'modelingu\' :) hehe DrOcK: w zupelnosci masz racje - pierwszy raz od dwoch miechow udzielam sie na forum, i to juz drugi raz w ciagu 2 h :) ale co bedziemy narzekali:P P.S.2 sorki,ze podchodzimy calkowicie nie profesjonalnei do sprawy krytyki :)
Dr0cK Napisano 22 Styczeń 2004 Napisano 22 Styczeń 2004 heh pg, ty hipokryto...innych odganiasz a sam...:P Pussik, ten avatar mysle przynosi Ci wiecej szkody bo koledzy_krytycy stracili \"ostrze\" swej oceny...:D
Por@szek Napisano 22 Styczeń 2004 Napisano 22 Styczeń 2004 Ja proponuje dla twojego dobra, zmien nicka i avatara. bo to co sie dzieje z tymi szowinistycznymi swiniami, przechodzi ludzkie pojecie, to ma byc Forum, a nie randka w ciemno.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się