Fargate Napisano 28 Marzec 2008 Napisano 28 Marzec 2008 Jadę wiec z modelem, trisów dużo za dużo, ale jeszcze sie nie brałem za optymalizację, niezgodności będą, bo działam jak na swoje możliwości szybko (jeszcze tak szybko nigdy nie pracowałem :P) Teraz będzie jakieś 10h modelowania: (siatka jest na ts1) mniej więcej docelowo: siatka bez ts: No to miłego komentowania :)
voyager Napisano 28 Marzec 2008 Napisano 28 Marzec 2008 Nigdy nie rozumiałem tej techniki modelowania z użyciem mesh smootha i póżniejszej optymalizacji, ale niech ci bedzie. Modelik LP mi sie podoba, z TS wygląda dziwnie. Działaj dalej, to wyjdą z ciebie ludzie ;)
Ardeni Napisano 28 Marzec 2008 Napisano 28 Marzec 2008 Lampyz tyłu za gęste, wszystko robione za bardzo pod ts. Jak już wspominałem na gg, odnosnie TS i pokazywania w ten sposób "wizji" - jestem na nie, a już myślałem, że będzie dobrze...
pecet Napisano 28 Marzec 2008 Napisano 28 Marzec 2008 Lampyz tyłu za gęste, wszystko robione za bardzo pod ts. dokładnie, nie potrzebnie robisz szczegóły, wycięcia, wloty, lampy, a nawet nadkola w tym konkretnie modelu, przez co masz dużo tris a efekt taki sobie, lepiej to zrobić po ms, tak jak tutaj: (model z gry PGR3 na XBoxa)
Fargate Napisano 28 Marzec 2008 Autor Napisano 28 Marzec 2008 Jak już ustaliłem z Ardenim mam złe nawyki z modelowania hi-poly/viz. W sumie muszę nauczyć się zasad panujących w świecie game artu :) Mode może nie będzie najwyższych lotów, ale muszę jeszcze nad nim posiedzieć. Workflow mam taki, co mogę modeluje na base meshu, nastepnie ts cięcie detali + optymalizacja.
pecet Napisano 29 Marzec 2008 Napisano 29 Marzec 2008 http://www.virtual-mechanix.com/gallery.htm dokładnie ;)
FF Napisano 29 Marzec 2008 Napisano 29 Marzec 2008 I wez tu teraz rób lp jak to juz prawie sie nie rozni od hp:P
Levus Napisano 29 Marzec 2008 Napisano 29 Marzec 2008 I wez tu teraz rób lp jak to juz prawie sie nie rozni od hp:P Rynek konsol kieszonkowych czeka:D
Fargate Napisano 30 Marzec 2008 Autor Napisano 30 Marzec 2008 Poprawiłem, poklepałem. Tak to teraz wygląda. Siatka po optymalizacji.
Matrixus17 Napisano 30 Marzec 2008 Napisano 30 Marzec 2008 a mnie się tam podoba :) poza tym jeżeli ta technika jest trudniejsza której używa, to jeżeli ją opanuje całkowicie to będzie mistrzu :)
1nS Napisano 30 Marzec 2008 Napisano 30 Marzec 2008 po target welduj jeszcze kilka vertexow na masce a efekt wypuklosci wypalisz na normal mapie z high poly. szczelina przy tylnych swiatlach tez zbedna raczej - na normala... z tylu tez masz wiele zaokraglen gdzie mozna spokojnie posklejac je :> keep up a good work, idzie fajnie i czekam na teksturke, normal i secular tez musi byc :) jak cos nie wiesz to pytaj tu - napewno znajdzie sie ktos dobry co wytlumaczy :)
Fargate Napisano 30 Marzec 2008 Autor Napisano 30 Marzec 2008 Problem w tym że nigdy nie wypalałem normala i nie mam pojęcia jak to wyjdzie, a musi wyjść dobrze :) Nie poszedłem spać i dłubałem całą noc i model jest już prawie skończony, co prawda polycount dało by sie wykorzystać lepiej ale na razie chyba lepiej nie umiem :P Sam model ma parę błędów i różni sie od modelu rzeczywistego, poza tym teraz kiedy kończę modeling zrobił bym go inaczej :D
Bruneq Napisano 30 Marzec 2008 Napisano 30 Marzec 2008 przyznam szczeze ze nie lubie takiego modelowania...LP , nawet Nextegn rzadzi sie odpowiednimi prawami....wiadomo ze NextGeny maja gdzies duze ilosci poly, ale warunek jest jeden, trzeba je dobrze wykorzystac! Nie sztuka jest zrobic takie auto ladnie, bez kantow z milionem tri jak umiesz modelowac, sztuka jest zrobic takie auto madrze i w przemyslany sposob!Taka rada co do nastepnych modeli!:) Powodzenia PS. Ogromny Bug na lusterku!
tytus3d Napisano 30 Marzec 2008 Napisano 30 Marzec 2008 Nie wiem może się nie znam ale brakuje mi nadkoli.
Scottero Napisano 30 Marzec 2008 Napisano 30 Marzec 2008 Nie wiem może się nie znam ale brakuje mi nadkoli. To jest ferrari a nie jakas vectra ;p model jest git :)
tytus3d Napisano 31 Marzec 2008 Napisano 31 Marzec 2008 Przecież nie mówię że model jest zły. Podoba mi się, ale pustka między kołami i karoserią po prostu mnie osobiście razi i sprawia że czuję że to jest plastikowy model a nie auto ważące tonę i posiadające wnętrze. I zapewniam że ferrari nadkola też posiada :) (nie żebym miał)
Scottero Napisano 31 Marzec 2008 Napisano 31 Marzec 2008 Tak? spojrz nawet strone wczesniej tego tematu- tam masz siate z PGR 3 podjze:)
Por@szek Napisano 31 Marzec 2008 Napisano 31 Marzec 2008 Wielkie halo. Wystarczy zrobic podwozie ;) A ferrari ma nadkola ale takie tyci tyci :P
Fargate Napisano 31 Marzec 2008 Autor Napisano 31 Marzec 2008 Doszedłem do wniosku że trzeba jeszcze przyciąć na tris'ach i oto efekty: Zastanawiam sie czy odchudzić koła. Ale już je z mapowałem i powiem szczerze że troszke mnie zniechęca ponowne mapowanie (choć jak by sie zastanowić to nie musił bym mapować felgi tylko samą opone)
Bruneq Napisano 31 Marzec 2008 Napisano 31 Marzec 2008 no siatka juz troce lepswza, tylko babole powychodzily , tam ten loop na "szybie" dziwnie idzie, na dole z tylu masz neipotrzebny chamfer, a w wielu przypadkach przy optymalizacji nie trzeba poprawiac mapowania, jak nie usuwasz seemow to wszystko ladnie sie trzyma!:)
pecet Napisano 31 Marzec 2008 Napisano 31 Marzec 2008 wywal niepotrzebne podziały z felg, i dodaj poly do nadkoli bo zbyt kanciaste jak na taki polycount
Pussik Napisano 21 Lipiec 2008 Napisano 21 Lipiec 2008 Zbyt obłe, brakuje szparek i detalu. Kolejne Enzo... ;o
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się