pg Napisano 23 Styczeń 2004 Napisano 23 Styczeń 2004 Maly test w modelowaniu: Czas pracy: 5-6 h Ilosc poly: 39 995 Uzylem jedynie modyfikatora smooth, a nie meshmooth aby zaoszczedzic liczbe poly - docelowo to model low poly:) Nic rewlacyjnego ale ocencie:) Na zakonczenie poprosilem PENdzla, aby zrenderowal mi to (!!!! Ale tylko aby pokazac poziom detali w wersji z materialami, a nie aby uzyskac realny efekt !!!!):
MorF Napisano 23 Styczeń 2004 Napisano 23 Styczeń 2004 mnie się podoba mogę czepnąć się jedynie malych bugow przy dalszych narożnikach przyczep. Pozatym ql, starannie i przemyślanie zrobione.
kozioo Napisano 23 Styczeń 2004 Napisano 23 Styczeń 2004 Bardzo fajnie wyszło. Ten tir to jakiś wymyślony?? Jeśli tak to fajne światła wykombinowałeś. Ale do gry to się chyba nie nada - 40 k poly:D
Loozack Napisano 23 Styczeń 2004 Napisano 23 Styczeń 2004 jakiś nowy odłam się tworzy, \"speed modelling\" :D też muszę kiedyś spróbować :) TIR bardzo fajny, zwłaszcza jak na tak krótki czas modellingu :) pozdrawiam [piwo]
Archangel Napisano 23 Styczeń 2004 Napisano 23 Styczeń 2004 super pracka lekka (o ile TIR moze byc lekki ;) ) i ladna !!
Dr0cK Napisano 23 Styczeń 2004 Napisano 23 Styczeń 2004 rewelacja... taki efekt przy takim czasie...fiu, fiu :) A tak na marginesie to co to jest...?? Scania ? Mercedes...?? :P
chia Napisano 24 Styczeń 2004 Napisano 24 Styczeń 2004 tak..PENdzil jest dobry w pendzlowanie;)tylko...chyba z tym renderem cos mu nie wyszlo;)
Kuciel Napisano 24 Styczeń 2004 Napisano 24 Styczeń 2004 swietnie zrobiony i ladnie wyrenderowany (widac to co mialo byc widoczne czyli szczegoly pracki), troszke przesadzony jest ten daszek tylko :)
chia Napisano 24 Styczeń 2004 Napisano 24 Styczeń 2004 wyglada jak resorak..chyba ze mial tak wygladac;]
pg Napisano 24 Styczeń 2004 Autor Napisano 24 Styczeń 2004 :)THX za komenty. co do renderingu to zaja on jakies 10-15 minut-nie spodziewaajcie sie cudow:)
Nimrod Napisano 24 Styczeń 2004 Napisano 24 Styczeń 2004 Speed modeling i speed rendering :] Modeling mimo, że szybki wg mnie bardzo dobry. Brawo.
Por@szek Napisano 24 Styczeń 2004 Napisano 24 Styczeń 2004 mnie bola slabe kola, powinny miec lepsza texte, a tak w ogole to mam troche watpliwosci co do wielkosci samego ciagnika, na moje jest troche za maly w porownaniu do wielkosci foteli i kierownicy. Czas modellingu ... no niezle, ogolnie wrazenia bardzo pozytywne.
pg Napisano 24 Styczeń 2004 Autor Napisano 24 Styczeń 2004 kola sa bez textury:) zwykly shader gumy, a jelsi chodiz o proporcje to lepiej brzmi, ze fotele i kierownica sa za duze co do samego samochodu:) ale tego nie wiem bo sie nei znam an samochodach:) ogolnie wzorowalem sie na scani(czy jak sie to odmienia) ale z kilkoma zmianami (glownie chlodnica jest inna
Bacry Napisano 24 Styczeń 2004 Napisano 24 Styczeń 2004 Shader gumy nie wyszedł :( Za bardzo się świeci, za dużo reflection albo glosy za duże (w sensie, że bliskie 1). No i w renderingu zastanawia to romycie tekstury drugiej przyczepy? To chyba wina próbkowania obrazu. Ale model, fiu, fiu. Dobry.
Paladin Napisano 25 Styczeń 2004 Napisano 25 Styczeń 2004 Model swietny, gratuluje (moze podwojne oski z tylu ciagnika wygladaly by lepiej)
xMark Napisano 25 Styczeń 2004 Napisano 25 Styczeń 2004 w 5 godzin taka praca?? ulalala mnie powala. w 5h to ja 1/10 bym nie zrobil :D tego co ty. Wielkie gratki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się