Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Maly test w modelowaniu:

 

Czas pracy: 5-6 h

Ilosc poly: 39 995

 

Uzylem jedynie modyfikatora smooth, a nie meshmooth aby zaoszczedzic liczbe poly - docelowo to model low poly:) Nic rewlacyjnego ale ocencie:)

 

 

 

tir.jpg

 

 

 

tir_wire.jpg

 

 

 

Na zakonczenie poprosilem PENdzla, aby zrenderowal mi to (!!!! Ale tylko aby pokazac poziom detali w wersji z materialami, a nie aby uzyskac realny efekt !!!!):

 

 

 

 

tir_tex.jpg

  • Odpowiedzi 19
  • Wyświetleń 4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

mnie się podoba mogę czepnąć się jedynie malych bugow przy dalszych narożnikach przyczep. Pozatym ql, starannie i przemyślanie zrobione.

Napisano

Bardzo fajnie wyszło. Ten tir to jakiś wymyślony?? Jeśli tak to fajne światła wykombinowałeś. Ale do gry to się chyba nie nada - 40 k poly:D

Napisano

jakiś nowy odłam się tworzy, \"speed modelling\" :D też muszę kiedyś spróbować :)

TIR bardzo fajny, zwłaszcza jak na tak krótki czas modellingu :)

 

pozdrawiam [piwo]

Napisano

rewelacja...

taki efekt przy takim czasie...fiu, fiu :)

 

A tak na marginesie to co to jest...?? Scania ? Mercedes...?? :P

 

Napisano

tak..PENdzil jest dobry w pendzlowanie;)tylko...chyba z tym renderem cos mu nie wyszlo;)

Napisano

swietnie zrobiony i ladnie wyrenderowany (widac to co mialo byc widoczne czyli szczegoly pracki), troszke przesadzony jest ten daszek tylko :)

Napisano
  • Autor

:)THX za komenty. co do renderingu to zaja on jakies 10-15 minut-nie spodziewaajcie sie cudow:)

Napisano

Speed modeling i speed rendering :]

 

Modeling mimo, że szybki wg mnie bardzo dobry. Brawo.

Napisano

mnie bola slabe kola, powinny miec lepsza texte, a tak w ogole to mam troche watpliwosci co do wielkosci samego ciagnika, na moje jest troche za maly w porownaniu do wielkosci foteli i kierownicy. Czas modellingu ... no niezle, ogolnie wrazenia bardzo pozytywne.

Napisano
  • Autor

kola sa bez textury:) zwykly shader gumy, a jelsi chodiz o proporcje to lepiej brzmi, ze fotele i kierownica sa za duze co do samego samochodu:) ale tego nie wiem bo sie nei znam an samochodach:)

 

ogolnie wzorowalem sie na scani(czy jak sie to odmienia) ale z kilkoma zmianami (glownie chlodnica jest inna

Napisano

Shader gumy nie wyszedł :( Za bardzo się świeci, za dużo reflection albo glosy za duże (w sensie, że bliskie 1). No i w renderingu zastanawia to romycie tekstury drugiej przyczepy? To chyba wina próbkowania obrazu.

Ale model, fiu, fiu. Dobry.

Napisano

Model swietny, gratuluje (moze podwojne oski z tylu ciagnika wygladaly by lepiej)

Napisano

w 5 godzin taka praca?? ulalala mnie powala. w 5h to ja 1/10 bym nie zrobil :D tego co ty. Wielkie gratki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności