Napisano 23 Styczeń 200421 l Maly test w modelowaniu: Czas pracy: 5-6 h Ilosc poly: 39 995 Uzylem jedynie modyfikatora smooth, a nie meshmooth aby zaoszczedzic liczbe poly - docelowo to model low poly:) Nic rewlacyjnego ale ocencie:) Na zakonczenie poprosilem PENdzla, aby zrenderowal mi to (!!!! Ale tylko aby pokazac poziom detali w wersji z materialami, a nie aby uzyskac realny efekt !!!!):
Napisano 23 Styczeń 200421 l mnie się podoba mogę czepnąć się jedynie malych bugow przy dalszych narożnikach przyczep. Pozatym ql, starannie i przemyślanie zrobione.
Napisano 23 Styczeń 200421 l Bardzo fajnie wyszło. Ten tir to jakiś wymyślony?? Jeśli tak to fajne światła wykombinowałeś. Ale do gry to się chyba nie nada - 40 k poly:D
Napisano 23 Styczeń 200421 l jakiś nowy odłam się tworzy, \"speed modelling\" :D też muszę kiedyś spróbować :) TIR bardzo fajny, zwłaszcza jak na tak krótki czas modellingu :) pozdrawiam [piwo]
Napisano 23 Styczeń 200421 l rewelacja... taki efekt przy takim czasie...fiu, fiu :) A tak na marginesie to co to jest...?? Scania ? Mercedes...?? :P
Napisano 24 Styczeń 200421 l tak..PENdzil jest dobry w pendzlowanie;)tylko...chyba z tym renderem cos mu nie wyszlo;)
Napisano 24 Styczeń 200421 l swietnie zrobiony i ladnie wyrenderowany (widac to co mialo byc widoczne czyli szczegoly pracki), troszke przesadzony jest ten daszek tylko :)
Napisano 24 Styczeń 200421 l Autor :)THX za komenty. co do renderingu to zaja on jakies 10-15 minut-nie spodziewaajcie sie cudow:)
Napisano 24 Styczeń 200421 l Speed modeling i speed rendering :] Modeling mimo, że szybki wg mnie bardzo dobry. Brawo.
Napisano 24 Styczeń 200421 l mnie bola slabe kola, powinny miec lepsza texte, a tak w ogole to mam troche watpliwosci co do wielkosci samego ciagnika, na moje jest troche za maly w porownaniu do wielkosci foteli i kierownicy. Czas modellingu ... no niezle, ogolnie wrazenia bardzo pozytywne.
Napisano 24 Styczeń 200421 l Autor kola sa bez textury:) zwykly shader gumy, a jelsi chodiz o proporcje to lepiej brzmi, ze fotele i kierownica sa za duze co do samego samochodu:) ale tego nie wiem bo sie nei znam an samochodach:) ogolnie wzorowalem sie na scani(czy jak sie to odmienia) ale z kilkoma zmianami (glownie chlodnica jest inna
Napisano 24 Styczeń 200421 l Shader gumy nie wyszedł :( Za bardzo się świeci, za dużo reflection albo glosy za duże (w sensie, że bliskie 1). No i w renderingu zastanawia to romycie tekstury drugiej przyczepy? To chyba wina próbkowania obrazu. Ale model, fiu, fiu. Dobry.
Napisano 25 Styczeń 200421 l Model swietny, gratuluje (moze podwojne oski z tylu ciagnika wygladaly by lepiej)
Napisano 25 Styczeń 200421 l w 5 godzin taka praca?? ulalala mnie powala. w 5h to ja 1/10 bym nie zrobil :D tego co ty. Wielkie gratki.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto