Napisano 30 Kwiecień 200816 l co ilości poly to się zgodzę... jednak czy za spójność grafiki nie powinna być odpowiedzialna osoba która zatwierdza?? choć w realiach to chodzi o to żeby było szybko, działało i dobrze się sprzedało... a modeliki są fajne, więcej takich!!!
Napisano 1 Maj 200816 l Sprawa jest taka, panowie, ze kolega nam tu pokazuje obiekty ktore wykonal zapewne POD ZADANA ODGORNIE ILOSC TRISOW. Dyskusja wiec cala - choc ciekawa - nie ma w tym watku sensu. Jaki wplyw mial modeler na to jak sobie rozplanuja levele tam? Przypuszczam ze zaden - ze dostal zadanie bojowe pod tytulem "fajna betoniara, jakos pod 700 trisow" i tyle. Proponuje pooceniac modelki przy uwzglednieniu efektywnosci wykorzystania ZADANEJ ilosci dopuszczalnych triskow i po problemie. Co sie zas tyczy samego offtopowego, goracego tematu - widzialem jakas giere na PS3 - baseball, tytulu nie pomne. Postaci docacane tak, ze glowa mala - jak kolesie chodzili to nawet material spodni sie deformowal - dopieszczone nieludzko. Ale tlo... Tlo wyglada jak z jakiejs slabej produkcji na PS1.... Trybuny wypelnione beztwarzowymi, jednakowymi manekinami a drzewo jakie sie gdzies pojawilo bylo zywcem wyjete z koszmaru producentow gier. I wlasnie ten POTWORNY w tym wypadku kontrast jakosciowy w mojej opinii gre te zabijal. Nie sadze by w innych produkcjach mialo byc inaczej. Kto by chcial grac w gre wygladajaca w jednej lokacji jak Crysis a w innej jak Second Life? Ale tak jak mowie - nie modelera w tym glowa jak to rozplanowac. Tak mysle ;)
Napisano 1 Maj 200816 l zaj.....iście jest zrobić coś z niczego, brawo stary bardzo mi sie podoba. Jedyne co mnie bardzo zdziwiło to żyrandol na plejnach, nie myślałem ze jeszcze ktoś stosuje tą technike w grach (ok,ok rozumiem krzoczki jakieś ale żyrandol??) (no chyba ze bedzie jakoś na 3 planie ;) no ale to chyba nie od Ciebie zależało :/ Tak czy siak fajna robota! Pozdrawiam
Napisano 3 Maj 200816 l Mi się większość modeli podoba, szczególnie maszyna do pisania. Faktycznie textury rządzą. Jeśli chodzi o dyskusję która się nawiązała, to wg. mnie w grach wszystko powinno być mniej więcej zrównoważone.
Napisano 19 Lipiec 200816 l kółka betoniarki-kwadratura koła :) Maszyna do pisania wymiata, texturki extra.
Napisano 24 Lipiec 200816 l ...zajefajne modele-rzeczywiscie nieco oldschoolowe wydaja sie te bardziej kanciaste modele ale jest spoko. Rozumiem tez podejscie nielota007 -bardzo wazne jest by wszystko (mozliwie duzo) w grze trzymalo poziom- wrocmy do "nieszczesnej betoniarki" - "front" i back" kolka jezdnego sklada sie z 8 trisow czyli w sumie 16 -i jeden i drugi mozna zastapic jednym poly czyli 2 trisami co da nam 4 na cale kolko i dac na to texturke z mapka opacity jak w przypadku tego zyrandola na plejnach- zaoszczedzone extra 12 trisow przeznaczylbm np. na dodatkowe 7 kantow na gornej czesci kolka coby bylo mniej "kanciate"- podobnie z "czolem" skladu drewna...
Napisano 25 Lipiec 200816 l Takie machlojki to się robi w grach na komórki i ps-a 1 :] Zupełnie nie potrzebne takie coś. Ten żyrandol na playnach to też przesada, ale wygląda dobrze więc nie ma co się czepiać :P Ogólnie modele za old schoolowe, a texturki za nextgenowe :]
Napisano 25 Lipiec 200816 l ...mozliwe ze takie sa mozliwosci silniczka- bardziej oldschoolowe niz nextgenowe
Napisano 27 Sierpień 200816 l serwus :) Jonasz - bardzo fajne te modele . zyrandol i maszyna do szycia sa wypasione :) pozdrawiam i zycze powodzenia :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto