Skocz do zawartości

Obiekty 3D: Zestaw modeli z gry


Jonasz_Real

Rekomendowane odpowiedzi

co ilości poly to się zgodzę... jednak czy za spójność grafiki nie powinna być odpowiedzialna osoba która zatwierdza??

 

choć w realiach to chodzi o to żeby było szybko, działało i dobrze się sprzedało...

 

a modeliki są fajne, więcej takich!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 62
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Sprawa jest taka, panowie, ze kolega nam tu pokazuje obiekty ktore wykonal zapewne POD ZADANA ODGORNIE ILOSC TRISOW. Dyskusja wiec cala - choc ciekawa - nie ma w tym watku sensu. Jaki wplyw mial modeler na to jak sobie rozplanuja levele tam? Przypuszczam ze zaden - ze dostal zadanie bojowe pod tytulem "fajna betoniara, jakos pod 700 trisow" i tyle. Proponuje pooceniac modelki przy uwzglednieniu efektywnosci wykorzystania ZADANEJ ilosci dopuszczalnych triskow i po problemie.

 

Co sie zas tyczy samego offtopowego, goracego tematu - widzialem jakas giere na PS3 - baseball, tytulu nie pomne. Postaci docacane tak, ze glowa mala - jak kolesie chodzili to nawet material spodni sie deformowal - dopieszczone nieludzko. Ale tlo... Tlo wyglada jak z jakiejs slabej produkcji na PS1.... Trybuny wypelnione beztwarzowymi, jednakowymi manekinami a drzewo jakie sie gdzies pojawilo bylo zywcem wyjete z koszmaru producentow gier. I wlasnie ten POTWORNY w tym wypadku kontrast jakosciowy w mojej opinii gre te zabijal. Nie sadze by w innych produkcjach mialo byc inaczej. Kto by chcial grac w gre wygladajaca w jednej lokacji jak Crysis a w innej jak Second Life?

Ale tak jak mowie - nie modelera w tym glowa jak to rozplanowac. Tak mysle ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaj.....iście jest zrobić coś z niczego, brawo stary bardzo mi sie podoba.

Jedyne co mnie bardzo zdziwiło to żyrandol na plejnach, nie myślałem ze jeszcze ktoś stosuje tą technike w grach (ok,ok rozumiem krzoczki jakieś ale żyrandol??) (no chyba ze bedzie jakoś na 3 planie ;) no ale to chyba nie od Ciebie zależało :/ Tak czy siak fajna robota! Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się większość modeli podoba, szczególnie maszyna do pisania. Faktycznie textury rządzą. Jeśli chodzi o dyskusję która się nawiązała, to wg. mnie w grach wszystko powinno być mniej więcej zrównoważone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...zajefajne modele-rzeczywiscie nieco oldschoolowe wydaja sie te bardziej kanciaste modele ale jest spoko. Rozumiem tez podejscie nielota007 -bardzo wazne jest by wszystko (mozliwie duzo) w grze trzymalo poziom- wrocmy do "nieszczesnej betoniarki" - "front" i back" kolka jezdnego sklada sie z 8 trisow czyli w sumie 16 -i jeden i drugi mozna zastapic jednym poly czyli 2 trisami co da nam 4 na cale kolko i dac na to texturke z mapka opacity jak w przypadku tego zyrandola na plejnach- zaoszczedzone extra 12 trisow przeznaczylbm np. na dodatkowe 7 kantow na gornej czesci kolka coby bylo mniej "kanciate"- podobnie z "czolem" skladu drewna...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie machlojki to się robi w grach na komórki i ps-a 1 :]

Zupełnie nie potrzebne takie coś. Ten żyrandol na playnach to też przesada, ale wygląda dobrze więc nie ma co się czepiać :P Ogólnie modele za old schoolowe, a texturki za nextgenowe :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności