cyb Napisano 13 Listopad 2002 Share Napisano 13 Listopad 2002 Moje pocz±tki bitwy na www.max3d.pl może na pocz±tku mały opis: echoes of forgotten war Stoi rozbity mech na polance, odrapany ale jeszcze l¶ni±cy. Zaro¶nięty traw±, wsród drzew. Na jednej z luf miniguna jest zwykła hu¶tawka a na niej dziewczynka się hu¶ta. Nic nie wie o wojnie sprzed wieków a mech to dla niej kolejne trochę dziwne drzewo. koncept mecha kolejne rendery (rhino 3d, max5, brazil) 5 h roboty + film na polsacie w czasie renderów Pozdrawiam wszystkich CYB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VGT Napisano 13 Listopad 2002 Share Napisano 13 Listopad 2002 Pomysł jest naprawdę ¶wietny i oryginalny. Pierwszy model może ma mało szczegółów, ale z niecierpliwo¶ci± oczekuję na końcowy efekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MJ Napisano 16 Listopad 2002 Share Napisano 16 Listopad 2002 pomysł naprawdę ciekawy ... może piszesz jakies opowiadania :D ale na pocz±tku my¶lałem że mech będzie bardziej \"czołgowy\" a teraz widzę że jest dwunożny ... ale jest git. Czekam z niecierpliwo¶ci± na dalsze screeny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pit3r Napisano 16 Listopad 2002 Share Napisano 16 Listopad 2002 jak na moj gust to troche dziwny ten mech (przypomina mi Dizzy\'ego z takiej gierki na commodorcu :D zmechanizowanego do tego) ale to moje odczucie, co do samego modelu to jest ladnie zrobiony i przede wszystkim swietny pomysl !!! Ale jak czytalem o tym to calkiem inaczej mi sie to wyobrazalo. ps. ten pomysl masz zamiar jakos prawnie chronic ? ;P bo sam bym cos takiego kiedys zrobil sobie :) ... pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mckan1 Napisano 16 Listopad 2002 Share Napisano 16 Listopad 2002 bardzo mi sie podoba ten orginalny pomysl, szczegolnie pomysl na cala scenke z ta hustawka! czekam dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cyb Napisano 18 Listopad 2002 Autor Share Napisano 18 Listopad 2002 No cˇ┐ czas na pierwszy update i odpowiedzi na pytania. MJ: opowiadanie mo┐e nie ale pomys│ jest d│u┐szy, To jest w zasadzie fina│ Pit3r:prawnie chroniŠ ? nie bardzo wiem o co Ci chodzi, ale mo┐esz \"niekomercyjnie\" go wykorzystaŠ ;) Teraz nowe obrazki: To jest go│a wersja nadal ma│o detali To jest to samo, ale z podmalˇwkami o co mniej wiŕcej mi chodzi Dziŕkujŕ za komentarze i czekam na nastŕpne Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cyb Napisano 20 Listopad 2002 Autor Share Napisano 20 Listopad 2002 Nowy update: Pozdrawiam i czekam na komentarze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 20 Listopad 2002 Share Napisano 20 Listopad 2002 Musisz bardziej przybrudzić mecha jak ma to być forgoten:) Poza tym fajnie. Bardzo mi się podoba ujęcie z DOF. Może to wykorzystasz w ostatecznym ujęciu:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cyb Napisano 20 Listopad 2002 Autor Share Napisano 20 Listopad 2002 To ostatnie ujęcie to właśnie przymiarka pod kompozycję. A zbrudzenia będą na teksturach. Muszę jeszcze dopracować kabinę operatora. taką ze szkielecikiem ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Crash Napisano 20 Listopad 2002 Share Napisano 20 Listopad 2002 Pomysl jest swietny..... wszystko mi sie bardzo podobalo do momentu zamieszczenia pierwszych obrazkow. Poprostu calkiem inaczej sobie to wyobrazalem. Robocik wyglada jak zywcem wyciagniety z pierwszego Hollywoodzkiego filmu SF \"Forgotten Planet\" tak to sie chyba nazywalo, krotko mowiac design jest orginalny ale mojim zdaniem troche archaiczny. Kolejna sprawa to te belki ktore wystaja z minigun\'a, czy to sa naboje? Jezeli tak to powinny raczej zwissac, no a tak wlasciwie to po tak dlugim czasie juz wogole nie powinno ich tam byc, moze pare na ziemi. Po calych eonach mech powinien sie rozsypywac, wez mu cos urwij, poryzuj, niech go troche rdza zezre. Gdzies na czubku moglbys zrobic jakies ptasie gniazdo. Jezeli dziewczynka mysli ze to dziwne drzewo to musisz koniecznie dodac jakies pnacza albo galezie, ew troche trawy i jakis kwiatkow ktore wyrosly na nawianej ziemi. Uwazam ze mozg takiego malego dziecka w tej chwili predzej odebralby tego robocika jako jakiegos potwora a nie drzewo i wogole na 1 miejscu by sie do niego nie zblizyla. Jezeli jest tam hustawka to znaczy ze w poblizu jest jakas osada, a to mogloby ewentualnie tlumaczyc jej brak strachu gdyz zapewne rodzice powiedzieli jej ze to tylko drzewo, jednak pomimo tego nadal powinny sie pojawic tu slady naprawde sporych zabrudzen i korozji. Rowniez bardzo malo prawdopodobne jest to zeby po tylu latach szyba byla jedynie peknieta dlatego powinienes ja chociaz gdzieniegdzie ukruszyc. Jezeli dziewczynka wziela to cos za drzewo to daj jej do tego powod, otoczenie wygladac jak dzungla: wlanij jakis strumyczek, pare kamyczkow, jakies zarosla, wysokie drzewo, przez caly ten chaos mogloby przebijac sie poranne slonce. W okolicy moglyby znajdowac sie szczatki jakis innych robotow, ew, pare kosci pilota, ale bron boze zadnych czaszek bo dziecko by odrazu ucieklo. Wrzuc pare motylkow, jakas wiewiorke, jezeli to taka odlegla przyszlosc to mozesz sie pokusic o stworzenie jais nowych form zycia. No w kazdym razie masz tone mozliwosci, ale ich poprostu nie wykorzystujesz takze do roboty, bo ta pracka, a przedewszystkim pomysl ma ogromny potencjal. Greetz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cyb Napisano 24 Listopad 2002 Autor Share Napisano 24 Listopad 2002 Głowa dziewczynki. Pierwsze przymiarki. Model w Wings (ok 8 h). Render max. Z góry dziękuję za uwagi Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Crash Napisano 24 Listopad 2002 Share Napisano 24 Listopad 2002 Cos jest solidnie nie tak z uchem, wyglada jakby sie przykleilo do glowy, no i przeskoczyla jeszcze kosc policzkowa. Mozesz pokazac siatke?:) Greetz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shadow_44 Napisano 24 Listopad 2002 Share Napisano 24 Listopad 2002 Jesli to ma byc stary zniszczony mech, to moze by tak wiecej rdzy brudu, moze wiecej zniszczen? Bo je¶li jest to zniszczoony mech to nie sadze zeby jedna dziura w głowie w mechu załatwiła sprawe. Proponowła bym chodĽby troche zniszczyc jedna z r±k. No i mech chyba powinien być troche większy w porównaniu co tej dziewczynki. Sam pomysł bomba, gratuluje, ale jak pisałem wyzej przydało by sie troche zmienic. No i troche ten korpus poszedł na łatwizne, takie w sumie jajo, jak pisali moi poprzednicy, taki dizzy. Nogi i ręce ładnie zrobione, ale zrób cos z korpusem. Życze powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartonfink Napisano 24 Listopad 2002 Share Napisano 24 Listopad 2002 Oprocz rdzy i brudu ja widze na nim jeszcze kilka bujnie rosnacych pnaczy. Co do niby za malych uszkodzen to sie niezgodze koles poprostu dostal w najczulsze miejsce i zasna na wieki :D ale stanowczo duzo rdzy by mu sie sprzydalo pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Crash Napisano 24 Listopad 2002 Share Napisano 24 Listopad 2002 Oj panowie powtarzacie sie :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cyb Napisano 25 Listopad 2002 Autor Share Napisano 25 Listopad 2002 Wrzucam kolejn± porcję renderów dziewczynki. Proszę o uwagi. Z góry dziękuję. Stopy będ± w bucikach więc nic więcej nie będę z tym już robił. Tekstura to przymiarka więc \"szminkę\" na ustach mi wybaczcie, wogóle to pierwsza moja poważniejsza głowa Więc chyba nie jest tak Ľle? Co do Waszych (cennych) uwag. Mech to mech a nie bot, tam jest człowiek więc jak dostanie porz±dnie w kabinę to koniec. Brudy oczywi¶cie szykuję, ale rdza chyba jednak nie na miejscu. W końcu już teraz np: Audi jest całkiem z aluminium i nigdy rdz tego nie weĽmie, a w przyszło¶ci kto wie jakie będ± materiały, ale na pewno nierdzewne. Pn±cza i tym podobne oczywi¶cie w planach. Pomysł ze zwierz±tkiem jest super, ale nie wiem czy zd±rzę. Po za tym nie wiem jak± wybrać scenerię, pustynn± czy dżunglast±? Jak my¶licie? Czekam na nowe uwagi, at ojuż te obrazki: Głowa z teksturk± (testow±): Siatka (crash prosił): Cała postać (tekstura na nodze to bł±d): Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
azazel Napisano 26 Listopad 2002 Share Napisano 26 Listopad 2002 ta panienak to chyba jakas ofiara wojny ?? no bo z taka facjata to niewiem czy by ja starsi z domu wypuszczali ... . Moim zdaniem szkoda by bylo popsyc prace takim blachym elementem jak model postci !! zwlaszcze ze to nie jest jakas tam trudna postac .. posfiec ze 2 h na dopracowanie tej mordy a napewno sie olaci . pozd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nezz Napisano 26 Listopad 2002 Share Napisano 26 Listopad 2002 heja..mysle ze sceneria pustynna odpada :D dzungla tez chiba ;) (i innye extremalne warunki) zrob sadek taki obok mieszkalnych osiedli. mech jest spox ale dziefczynka wymaga troche pracy (ucho , usta) aa i przesun texture twarzy z nogi :D pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 27 Listopad 2002 Share Napisano 27 Listopad 2002 Ludzie, przecież dziewczynka będzie ubrana. Nad ubraniem autor powinien poszaleć. A ta tekstura na nodze to tatuaż ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nezz Napisano 27 Listopad 2002 Share Napisano 27 Listopad 2002 hehe wlasnie...co to za pornografia dziecieca :) a co to tatoo to moze zrobimy jej jeszcze jakies sznyty ;P tylko sobie zartooje ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cyb Napisano 27 Listopad 2002 Autor Share Napisano 27 Listopad 2002 Pierwsza przymiarka do kompozycji Brak tekstur, drzewa i elementów \"małej architektury\" Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 28 Listopad 2002 Share Napisano 28 Listopad 2002 Teraz tak patrzę, że ta dziewczynka ma za krótk± szyję:) Trochę to razi, ale jeżeli chodzi o proporcje to i takie dzieci się zdażaj±, Ta tekstura na nodze to z tej odległo¶ci wygl±da jakby to jakie¶ rajstopki porawane były:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wingman Napisano 28 Listopad 2002 Share Napisano 28 Listopad 2002 pomysl mi sie podoba ale mam nadzieje ze ta chatke to zmienisz i to mocno bo jest w takim kreskowkowym klimacie w przeciwienstwie do mecha:) nice maxing wingman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shadow_44 Napisano 30 Listopad 2002 Share Napisano 30 Listopad 2002 A co powiesz na to zeby dodać co¶ do ¶rodka mecha??? Bo tak jako¶ pusty wygl±da, ja rozumiem neurony poł±czenia nerwowe z kieruj±cym, ale przydało by się co¶ w ¶rodku, jakies wstaĽniki czy stery cokolwiek, zeby to nie wygl±dało jak wydmuszka powypadkowa z nóżkami :P A moze by tak do tła dodać jakis budynek zniszczony albo gruzy i dym, było by do¶c klimatycznie Pozdrowionka :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 3 Grudzień 2002 Share Napisano 3 Grudzień 2002 A jakby tak szybę zrobić lustrzan±? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cyb Napisano 16 Grudzień 2002 Autor Share Napisano 16 Grudzień 2002 16-12-2002 Wrzucam kolejn± porcję renderów Tutaj mech po oteksturowaniu. Może nie widać tego tutaj ale ma trzy warstwy tekstur: Diffuse Specular level i Bump A tutaj scenka w cało¶ci (dziewczynka jeszcze bez włosów) Czekam na uwagi pozdrawiam PS: Tu jeszcze stara wersja domku z oknem na dachu. Teraz go już nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
scyguo Napisano 18 Grudzień 2002 Share Napisano 18 Grudzień 2002 Cze¶ć Cybi! Gar¶ć moich uwag: 1 ogólnie nieĽle 2 szyba albo lustrzana albo w kolorze nieba : zgaszony pomarańcz ( niebieski nie pasuje ) 3 drzewo za zielone (zrób je jesienne : zgaszony pomarańcz - trzymaj się jednej palety kolorów ) 4 sukienka dziewczynki niebieska lub jaki¶ inny kontrast - wtedy będzie widoczna i łatwiej się będzie prackę \"czytało\" 5 mech ma zbyt nasycone klory jak na starego grata stoj±cego lata w lesie - ale texturki s± kul Pozdrowienia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
azazel Napisano 20 Grudzień 2002 Share Napisano 20 Grudzień 2002 hmm ta praca to zupelna obstrakcja albo poprostu nie umiesz zrobic sceny ... bo to co widze to jest bardzo makabrycznie nieladne ... modele jak najbadziej mi sie podobaja ale gdy dodales ten wiejski domek i to drzewo to zjebales wrzystko :( a szkoda .tera cytat \" A mialo byc tak pieknie \" masz jeszce szanse na poprawienie togo .. 1 primo . musisz zmienic tektury . 2 primo . musisz sprawic aby tam panowala jakas atmosfera . jesli to ci sie uda to juz bedzie bardzo dobrze . pozd . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cyb Napisano 20 Grudzień 2002 Autor Share Napisano 20 Grudzień 2002 No to¶ Mi dowalił ( ;) ). Ale tak po kolei: -kompozycja oczywi¶cie testowa (a i to za dużo powiedziane) -drzewko tak samo -podłoże jak wyżej -tekstury - co konkretnie jest nie tak (oprócz tego, że za jaskrawe) -No to tyle może wieczorem co¶ dorzucę co Was bardziej zadowoli. Pozdrawiam wszystkich. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nezz Napisano 20 Grudzień 2002 Share Napisano 20 Grudzień 2002 heja jesli idzie o texturki robota to postaraj sie aby byly bardziej przekonywujace (ma byc stary nie?) gdybym byl na Twoim miejscu to zrobilbym tak : - kolory moosza byc zmienione.to fakt.nie moga byc takie jaskrawe i hm \'ladne\' jak z kreskowki. ogolnie trzeba zmniejszyc kontrast dla kolorow. - dodalbym na niektoorych partiach bardziej wyroozniajace sie \"slady czasu\" czyt. rdza..mech itp. ( koniecznie wybrzuszenia na mapie bump w tych miejscach) -zadrapania..to jest naprawde proste a daje swietny efekt. zadrapania spod ktoorych widac warstwe czystsza. czyli wglebienie w warstwie bump,rozjasnienie w specular, i inny (szary?) kolor w diffuse - bardziej widoczna mapa bump ( ona w starych obiektach jest nadwyraz wazna) doozo nierownosci dosyc nieregularnych - ogolnie DETALE ;) to tyle..staralem sie to moocno uproscic..po wiecej szczegoolow odsylam do switnego tutka Pana Wiro : worn , painted metal ---- teraz do scenki: wiecej detli! :) heh a dokladniej: Gdybym chcial zasiac ladne drzewko to nie robilbym tego na pustyni. ogolnie nie pasuje ro reszty..albo jak wolisz reszta nie pasuje do drzewa....domek tez wydaje sie miec pustynny klimat - mozesz poprostu zmienic mu kolorki. Chodzi mi o to ze wszedzie jest pustynno-piaskowo a drzewko jak z lasu. Nastepna rzecz to podloze.Jezeli nie chcesz siac trawy ( :D ) to wyczarooj ladna texturke ( tylko nie pomaranczowa :) ). Hmm zawsze mozesz np. zamiast tego zmienic background scenki i z drzewa usuac liscie jezeli chcesz utrzymac pustynny klimat. To tyle.Zycze powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cyb Napisano 4 Styczeń 2003 Autor Share Napisano 4 Styczeń 2003 No cóż czas na wersję ostateczną to ona Oczywiście wiele jeszcze do zrobienia, ale cóż czas goni. Pozdrawiam wszystkich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boms Napisano 4 Styczeń 2003 Share Napisano 4 Styczeń 2003 ta dziewczynka mnie nie przekonuje... poza tym, jak juz zauwazyli przedmowcy - nie ma klimatu! tzn. jest, ale nedzny........ to niebo jest takie postnuklearne, a ja bym akurat zrobil tak: wszystko normalne, niebieskie niebo, zielone drzewa, i architektoniczne poprawny domek (:P), a w krzakach ni z gruszki ni z pietruszki ROBOT...... no i oczywiscie niewinna dziewczynka.... :) to tyle... pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucas Napisano 4 Styczeń 2003 Share Napisano 4 Styczeń 2003 Ta trawa wogóle nie pasuje do scenerii. Dookoła masz niemalże pustynny krajobraz, drzewo bez liści a tu nagle taka wysoka, zielona i świeża trawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
saygon Napisano 4 Styczeń 2003 Share Napisano 4 Styczeń 2003 zgadzam sie z boms-em nie ma klimatu, te objety i kolorystyka nie pasuja do siebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boms Napisano 4 Styczeń 2003 Share Napisano 4 Styczeń 2003 poza tym to, na czym rosnie trawa wyglada jak pozieleniale krowie placki... ;) mhehehe.... :D pozdroofki jeszcze moze Ci sie uda cos z tym zrobic (mam na mysli \"cos\" przez duze C) BeOeMeS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SCORPI Napisano 4 Styczeń 2003 Share Napisano 4 Styczeń 2003 To chyba są bardzeij wielkanocne nastroje :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Barył Napisano 4 Styczeń 2003 Share Napisano 4 Styczeń 2003 hmmm...ogolnie looz:) ale dziewczynka wyglada sztucznie jak jakas lalka i ona chyba sie buja a wyglada jak by sztywno siedziala. Do tej sceneri powinna byc raczej smutna,miec glowe spuszczana w dol i cosik w tym stylu co do robota wyglada fajnie ale ta teksturka wyglada trche hm za kolorowo wyglada ze jak byl w uzyciu to ze nie sluzyl jako maszyna do zabijania tylko robocik do zabawy z dziecmi. Domek wyglada jak z bajki :)I wrzuc cos w tle bo jest troche pusto jak jest sam domek. Na samym poczatku model robocika i sam pomysl bardzo mi sie podobal.. popracuj troszke nad tym i bedzie git :D -pozdrawiam Barył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SiD Napisano 28 Luty 2003 Share Napisano 28 Luty 2003 Mi sie bardzo podoba pomysłowosc i wykonanie , praca jest bardzo leastyczna w swojijej pomysłowosci hehe Gratulacje :)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JagdPanz Napisano 28 Luty 2003 Share Napisano 28 Luty 2003 To zabawne jest. Pomysł świetny, tylko trąci surowizną... :( Brakuje nastroju. I światło jest za jaskrawe jak dla mnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi