Jump to content

echoes of forgotten war :update 16 grudnia


cyb
 Share

Recommended Posts

Moje pocz±tki bitwy na www.max3d.pl

może na pocz±tku mały opis:

echoes of forgotten war

Stoi rozbity mech na polance, odrapany ale jeszcze l¶ni±cy.

Zaro¶nięty traw±, wsród drzew. Na jednej z luf miniguna jest zwykła hu¶tawka

a na niej dziewczynka się hu¶ta. Nic nie wie o wojnie sprzed wieków a mech to dla niej kolejne trochę dziwne drzewo.

 

 

koncept mecha

mech.jpg

 

 

001.jpg

 

002.jpg

 

003.jpg

 

kolejne rendery (rhino 3d, max5, brazil) 5 h roboty + film na polsacie w czasie renderów

 

Pozdrawiam wszystkich

CYB

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

pomysł naprawdę ciekawy ... może piszesz jakies opowiadania :D ale na pocz±tku my¶lałem że mech będzie bardziej \"czołgowy\" a teraz widzę że jest dwunożny ... ale jest git. Czekam z niecierpliwo¶ci± na dalsze screeny.

Link to comment
Share on other sites

jak na moj gust to troche dziwny ten mech (przypomina mi Dizzy\'ego z takiej gierki na commodorcu :D zmechanizowanego do tego) ale to moje odczucie, co do samego modelu to jest ladnie zrobiony i przede wszystkim swietny pomysl !!! Ale jak czytalem o tym to calkiem inaczej mi sie to wyobrazalo.

 

ps. ten pomysl masz zamiar jakos prawnie chronic ? ;P bo sam bym cos takiego kiedys zrobil sobie :) ...

 

pozdro

 

Link to comment
Share on other sites

No cˇ┐ czas na pierwszy update i odpowiedzi na pytania.

MJ: opowiadanie mo┐e nie ale pomys│ jest d│u┐szy, To jest w zasadzie fina│

Pit3r:prawnie chroniŠ ? nie bardzo wiem o co Ci chodzi, ale mo┐esz \"niekomercyjnie\"

go wykorzystaŠ ;)

 

Teraz nowe obrazki:

 

To jest go│a wersja nadal ma│o detali

 

005.jpg

 

To jest to samo, ale z podmalˇwkami o co mniej wiŕcej mi chodzi

 

005a.jpg

 

Dziŕkujŕ za komentarze i czekam na nastŕpne

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Pomysl jest swietny..... wszystko mi sie bardzo podobalo do momentu zamieszczenia pierwszych obrazkow. Poprostu calkiem inaczej sobie to wyobrazalem. Robocik wyglada jak zywcem wyciagniety z pierwszego Hollywoodzkiego filmu SF \"Forgotten Planet\" tak to sie chyba nazywalo, krotko mowiac design jest orginalny ale mojim zdaniem troche archaiczny. Kolejna sprawa to te belki ktore wystaja z minigun\'a, czy to sa naboje? Jezeli tak to powinny raczej zwissac, no a tak wlasciwie to po tak dlugim czasie juz wogole nie powinno ich tam byc, moze pare na ziemi. Po calych eonach mech powinien sie rozsypywac, wez mu cos urwij, poryzuj, niech go troche rdza zezre. Gdzies na czubku moglbys zrobic jakies ptasie gniazdo. Jezeli dziewczynka mysli ze to dziwne drzewo to musisz koniecznie dodac jakies pnacza albo galezie, ew troche trawy i jakis kwiatkow ktore wyrosly na nawianej ziemi. Uwazam ze mozg takiego malego dziecka w tej chwili predzej odebralby tego robocika jako jakiegos potwora a nie drzewo i wogole na 1 miejscu by sie do niego nie zblizyla. Jezeli jest tam hustawka to znaczy ze w poblizu jest jakas osada, a to mogloby ewentualnie tlumaczyc jej brak strachu gdyz zapewne rodzice powiedzieli jej ze to tylko drzewo, jednak pomimo tego nadal powinny sie pojawic tu slady naprawde sporych zabrudzen i korozji. Rowniez bardzo malo prawdopodobne jest to zeby po tylu latach szyba byla jedynie peknieta dlatego powinienes ja chociaz gdzieniegdzie ukruszyc. Jezeli dziewczynka wziela to cos za drzewo to daj jej do tego powod, otoczenie wygladac jak dzungla: wlanij jakis strumyczek, pare kamyczkow, jakies zarosla, wysokie drzewo, przez caly ten chaos mogloby przebijac sie poranne slonce. W okolicy moglyby znajdowac sie szczatki jakis innych robotow, ew, pare kosci pilota, ale bron boze zadnych czaszek bo dziecko by odrazu ucieklo. Wrzuc pare motylkow, jakas wiewiorke, jezeli to taka odlegla przyszlosc to mozesz sie pokusic o stworzenie jais nowych form zycia. No w kazdym razie masz tone mozliwosci, ale ich poprostu nie wykorzystujesz takze do roboty, bo ta pracka, a przedewszystkim pomysl ma ogromny potencjal. Greetz.

Link to comment
Share on other sites

Jesli to ma byc stary zniszczony mech, to moze by tak wiecej rdzy brudu, moze wiecej zniszczen? Bo je¶li jest to zniszczoony mech to nie sadze zeby jedna dziura w głowie w mechu załatwiła sprawe. Proponowła bym chodĽby troche zniszczyc jedna z r±k. No i mech chyba powinien być troche większy w porównaniu co tej dziewczynki. Sam pomysł bomba, gratuluje, ale jak pisałem wyzej przydało by sie troche zmienic. No i troche ten korpus poszedł na łatwizne, takie w sumie jajo, jak pisali moi poprzednicy, taki dizzy. Nogi i ręce ładnie zrobione, ale zrób cos z korpusem.

 

Życze powodzenia.

Link to comment
Share on other sites

Wrzucam kolejn± porcję renderów dziewczynki.

Proszę o uwagi. Z góry dziękuję.

Stopy będ± w bucikach więc nic więcej

nie będę z tym już robił.

Tekstura to przymiarka więc \"szminkę\"

na ustach mi wybaczcie, wogóle

to pierwsza moja poważniejsza głowa

Więc chyba nie jest tak Ľle?

 

Co do Waszych (cennych) uwag.

Mech to mech a nie bot, tam jest człowiek

więc jak dostanie porz±dnie w kabinę

to koniec.

Brudy oczywi¶cie szykuję, ale rdza chyba

jednak nie na miejscu. W końcu już teraz

np: Audi jest całkiem z aluminium i nigdy

rdz tego nie weĽmie, a w przyszło¶ci

kto wie jakie będ± materiały, ale na pewno

nierdzewne. Pn±cza i tym podobne oczywi¶cie

w planach. Pomysł ze zwierz±tkiem jest super,

ale nie wiem czy zd±rzę. Po za tym nie

wiem jak± wybrać scenerię, pustynn± czy

dżunglast±? Jak my¶licie?

Czekam na nowe uwagi, at ojuż te obrazki:

 

Głowa z teksturk± (testow±):

 

head-text-01.jpg

 

Siatka (crash prosił):

 

wire2.jpg

 

Cała postać (tekstura na nodze to bł±d):

 

body-001.jpg

 

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

ta panienak to chyba jakas ofiara wojny ?? no bo z taka facjata to niewiem czy by ja starsi z domu wypuszczali ... . Moim zdaniem szkoda by bylo popsyc prace takim blachym elementem jak model postci !! zwlaszcze ze to nie jest jakas tam trudna postac .. posfiec ze 2 h na dopracowanie tej mordy a napewno sie olaci . pozd

Link to comment
Share on other sites

heja..mysle ze sceneria pustynna odpada :D dzungla tez chiba ;) (i innye extremalne warunki) zrob sadek taki obok mieszkalnych osiedli.

mech jest spox ale dziefczynka wymaga troche pracy (ucho , usta)

aa i przesun texture twarzy z nogi :D

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Teraz tak patrzę, że ta dziewczynka ma za krótk± szyję:) Trochę to razi, ale jeżeli chodzi o proporcje to i takie dzieci się zdażaj±, Ta tekstura na nodze to z tej odległo¶ci wygl±da jakby to jakie¶ rajstopki porawane były:)

Link to comment
Share on other sites

A co powiesz na to zeby dodać co¶ do ¶rodka mecha??? Bo tak jako¶ pusty wygl±da, ja rozumiem neurony poł±czenia nerwowe z kieruj±cym, ale przydało by się co¶ w ¶rodku, jakies wstaĽniki czy stery cokolwiek, zeby to nie wygl±dało jak wydmuszka powypadkowa z nóżkami :P A moze by tak do tła dodać jakis budynek zniszczony albo gruzy i dym, było by do¶c klimatycznie

 

Pozdrowionka :cool:

Link to comment
Share on other sites

16-12-2002

 

Wrzucam kolejn± porcję renderów

 

Tutaj mech po oteksturowaniu. Może nie widać tego tutaj ale ma trzy

warstwy tekstur:

Diffuse

Specular level i

Bump

 

mech-004.JPG

 

 

A tutaj scenka w cało¶ci (dziewczynka jeszcze bez włosów)

 

all-002.JPG

 

Czekam na uwagi

pozdrawiam

 

PS: Tu jeszcze stara wersja domku z oknem na dachu. Teraz go już nie ma.

 

domek-001.JPG

 

 

Link to comment
Share on other sites

Cze¶ć Cybi! Gar¶ć moich uwag:

1 ogólnie nieĽle

2 szyba albo lustrzana albo w kolorze nieba : zgaszony pomarańcz ( niebieski nie pasuje )

3 drzewo za zielone (zrób je jesienne : zgaszony pomarańcz - trzymaj się jednej palety kolorów )

4 sukienka dziewczynki niebieska lub jaki¶ inny kontrast - wtedy będzie widoczna i łatwiej się będzie prackę \"czytało\"

5 mech ma zbyt nasycone klory jak na starego grata stoj±cego lata w lesie - ale texturki s± kul

 

Pozdrowienia!

 

Link to comment
Share on other sites

hmm ta praca to zupelna obstrakcja albo poprostu nie umiesz zrobic sceny ... bo to co widze to jest bardzo makabrycznie nieladne ... modele jak najbadziej mi sie podobaja ale gdy dodales ten wiejski domek i to drzewo to zjebales wrzystko :( a szkoda .tera cytat \" A mialo byc tak pieknie \" masz jeszce szanse na poprawienie togo .. 1 primo . musisz zmienic tektury . 2 primo . musisz sprawic aby tam panowala jakas atmosfera . jesli to ci sie uda to juz bedzie bardzo dobrze . pozd .

Link to comment
Share on other sites

No to¶ Mi dowalił ( ;) ).

Ale tak po kolei:

-kompozycja oczywi¶cie testowa (a i to za dużo powiedziane)

-drzewko tak samo

-podłoże jak wyżej

-tekstury - co konkretnie jest nie tak (oprócz tego, że za jaskrawe)

-No to tyle może wieczorem co¶ dorzucę co Was bardziej zadowoli.

Pozdrawiam wszystkich.

Link to comment
Share on other sites

heja

jesli idzie o texturki robota to postaraj sie aby byly bardziej przekonywujace (ma byc stary nie?) gdybym byl na Twoim miejscu to zrobilbym tak :

- kolory moosza byc zmienione.to fakt.nie moga byc takie jaskrawe i hm \'ladne\' jak z kreskowki. ogolnie trzeba zmniejszyc kontrast dla kolorow.

- dodalbym na niektoorych partiach bardziej wyroozniajace sie \"slady czasu\" czyt. rdza..mech itp. ( koniecznie wybrzuszenia na mapie bump w tych miejscach)

-zadrapania..to jest naprawde proste a daje swietny efekt. zadrapania spod ktoorych widac warstwe czystsza. czyli wglebienie w warstwie bump,rozjasnienie w specular, i inny (szary?) kolor w diffuse

- bardziej widoczna mapa bump ( ona w starych obiektach jest nadwyraz wazna) doozo nierownosci dosyc nieregularnych

- ogolnie DETALE ;)

 

to tyle..staralem sie to moocno uproscic..po wiecej szczegoolow odsylam do switnego tutka Pana Wiro :

worn , painted metal

----

teraz do scenki:

wiecej detli! :)

heh a dokladniej:

Gdybym chcial zasiac ladne drzewko to nie robilbym tego na pustyni. ogolnie nie pasuje ro reszty..albo jak wolisz reszta nie pasuje do drzewa....domek tez wydaje sie miec pustynny klimat - mozesz poprostu zmienic mu kolorki. Chodzi mi o to ze wszedzie jest pustynno-piaskowo a drzewko jak z lasu.

Nastepna rzecz to podloze.Jezeli nie chcesz siac trawy ( :D ) to wyczarooj ladna texturke ( tylko nie pomaranczowa :) ).

Hmm zawsze mozesz np. zamiast tego zmienic background scenki i z drzewa usuac liscie jezeli chcesz utrzymac pustynny klimat.

 

To tyle.Zycze powodzenia.

 

Link to comment
Share on other sites

ta dziewczynka mnie nie przekonuje...

 

poza tym, jak juz zauwazyli przedmowcy - nie ma klimatu! tzn. jest, ale nedzny........ to niebo jest takie postnuklearne, a ja bym akurat zrobil tak: wszystko normalne, niebieskie niebo, zielone drzewa, i architektoniczne poprawny domek (:P), a w krzakach ni z gruszki ni z pietruszki ROBOT...... no i oczywiscie niewinna dziewczynka.... :)

 

to tyle...

pozdro

Link to comment
Share on other sites

hmmm...ogolnie looz:) ale dziewczynka wyglada sztucznie jak jakas lalka i ona chyba sie buja a wyglada jak by sztywno siedziala. Do tej sceneri powinna byc raczej smutna,miec glowe spuszczana w dol i cosik w tym stylu co do robota wyglada fajnie ale ta teksturka wyglada trche hm za kolorowo wyglada ze jak byl w uzyciu to ze nie sluzyl jako maszyna do zabijania tylko robocik do zabawy z dziecmi. Domek wyglada jak z bajki :)I wrzuc cos w tle bo jest troche pusto jak jest sam domek. Na samym poczatku model robocika i sam pomysl bardzo mi sie podobal.. popracuj troszke nad tym i bedzie git :D

-pozdrawiam Barył

 

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy