Napisano 25 Maj 200816 l Taki ubogi gosc. 4100 trisow, diffuse, normal, specular, alpha Jeszcze musze wprowadzic pare szlifow, ale wrzucam aby zobaczyc co o nim sadzicie :) Edytowane 25 Maj 200816 l przez Apollo
Napisano 25 Maj 200816 l Za chudy, proporcje zdają się bardizej kobiece, troche nie widać tych 4000 tri. tzn może ten efekt jest powodowany przez stopy które imo są do wymiany. Nad materiałem koszulki musiałbyś jeszcze pośedzieć. Pozatym wygląda fajno :)
Napisano 25 Maj 200816 l Hmm no ogólnie wygląda dość dziwnie XD sama siatka jest jakaś toporna , coś jest nie tak z proporcjami, zwłaszcza w górnej części ciała (wąziutka talijka szerokie bary= zuit suit ;p) . Faktura spodni jest nawet fajna jednak diffuse ma o nich za dużo informacji, normal mapka wygląda ok ale alphe mogłeś lepiej wykorzystać (jak już ją pokazujesz XD to ci skomentuje) dodać dziury w spodniach, za nimi ciało jakoś tak. Najbardziej mnie jednak niepokoi wyraz jego oczy (aha i ten blik , zobacz jak by to z kompletnie białym specularLVLem wyglądało ) to ci psuje całą postać :( Jeszcze lepiej nad stopami popracuj. Zobaczymy co ci wyjdzie po tych ostatnich szlifach oby inaczej wyglądało :] POZDRO
Napisano 25 Maj 200816 l Autor Dzieki panowie za rady :) sama siatka jest jakaś toporna a co z ta siatka jest nie tak?
Napisano 26 Maj 200816 l e tam siata nie jest taka tragiczna, teraz zajmij sie przede wszystkim proporcjami jego ciała
Napisano 26 Maj 200816 l patrząc na alphe już przy pierwszej mip mapie będziesz miał widoczne, a raczej przeźroczyste seamy widoczne na modelu. przepal każdą teksturę z paddingiem 64 i masz po problemie. a reszte to juz ci tu wyjasnią
Napisano 26 Maj 200816 l Autor spox, przepale :) Zaprezentowalem texturki w ten sposo aby byly przejrzyste.
Napisano 26 Maj 200816 l Dobrze jest... jestem ciekaw jak zrobiłeś fałdki na ubraniu (na teksturze), no, mógłbyś nagrać krótką vidkę, nawet przyspieszoną, jak modelujesz te fałdki i jak je dajesz na teksturkę. O wiele lepiej wygląda niż tamten pirat, koszulka ma dziwną teksturkę, dobrze wykonana, tylko że troszkę nie pasuje. Stopy szpecą pracę, ale jak przypomnę sobie ludziki z black&white1 to ten i tak dobry :P. Tak trzymaj.
Napisano 26 Maj 200816 l Modelik i texturki bardzo ladne :) gratki ;) No i przyłączam się do prośby Bielo^ jakis tutek o fałdkach :)
Napisano 27 Maj 200816 l jak zrobisz fajnego tutka, ladnie opisanego, to napewno nie jeden rep poleci.....no ale byc takim materialistą.....echh nie ładnie!;)
Napisano 27 Maj 200816 l Autor hehe.... zarcik :) Nie wiem czy bede nagrywal cos, ale na pewno napisze jak to robilem.
Napisano 27 Maj 200816 l zafascynowaly mnie jego stopy.....w dawnych wiekach w Japoni kobiety specjalnie chodzily w za malym obuwiu aby miec male stopy ( to krecilo samurajow ), przez co mialy takie male zdeformowane kwadratowe giry. Podejrzewam ze Bosy jest biedny i chodzil w bucikach swojej mlodszej siostry stad taka deformacja a teraz juz w zadne buty nie wejdzie z takimi odnuzami i dostal przydomek Bosy bo juz bosy na zawsze pozostanie. gratuluje pomyslu i wykonania
Napisano 30 Maj 200816 l to chłopak czy dorosły facet? bo ma proporcje 12-latka, a twarz 30-latka. poza tym wrażenie sympatyczne, fajne textury
Napisano 30 Maj 200816 l no miedzy klatą a miednicą to go ostro zmiazdzyles, wyglada jakby gorest nosił ;), cos tak za duzo tez ma tych kwadracików na portkach, a je same na kolorze zbyt mocna potrakowałes ao czy cavity, te podwiniete rekawy to zbyt grube są zle ze dales zółtą lampke jako oswietlnie nie wplywa to korzystnie tak jak biale tło, no i specular to do wymiany jest cały, w kazdym razie nie ma to tamto nie zrazaj sie i dzialaj dalej
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto