Skocz do zawartości

POSTAC 3d/anima: Francuski kucharz


dr Ug

Rekomendowane odpowiedzi

Ehh.. myslalem, ze tylko mnie przypomina golluma :/ Moze jak mu dorobie wasy, wlosy, brwi i brodke, to bedzie lepszy.

 

Siateczka bedzie jak bede zadowolony z niej. Na razie pracuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 148
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

W 2d mozna zrobic wszystko i nie bedzie to budzilo wiekszych watpliwosci. W 3d juz tak slodko nie jest - to co na concepcie wyglada dobrze, w trzecim wymiarze moze wygladac kijowo (vide manga), nie mowiac o animacji.

 

Jeszcze pobawie sie, sprobuje zblizyc do konceptu, ale jezeli sie nie uda, to plakac nie bede.

Szkic koncepcyjny byl tylko ogolna wizja postaci i nie jestem przywiazany go jakichkolwiek szczegolow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie bardzo fajnie. Ładny materiał włosów jednak już ich model mniej mi się podoba. Tak jak Kozioo napisał wyostrzyłbym końcówki (włosów oczywiście). Wydaje mi się również, że jest za dużo kosmyków. Chyba lepiej by było jakbyś te dwa środkowe połączył w jeden :P.

To tyle czepiania się.

 

Ps. Czy mi się tylko wydaje, czy widzę jakieś poprawki wprowadzone w 2d. Photoshop ? :]

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ladny koncept i wykonanie niezgorsze jak na razie. Jedyne co mi sie nie zabardzo podoba to wyglad podbrodka, jakos tak odstaje od calosci twarzy i przez to wyglada troche jakby brodka byla zawieszona juz na jablku adama :D.

(w kazdym badz razie tak to wyglada na tych ostatnich renderkach).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Batou: nie poprawki, tylko retusz;) Model jest goly, w PSie domalowalem \"texture\" wlosow, a brwi, wasik i brodka to dwa pociagniecia pedzlem;) Nie ma ich jeszcze na samym modelu.

 

sanki: tak zle, i tak niedobrze. Chcieliscie brodke jak na concepcie, to macie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drug: \"tak zle, i tak niedobrze. Chcieliscie brodke jak na concepcie, to macie\" - khe, khe, co to za podejscie? Czyj to film? Twoj czy multimozgowego Tworcy Max3d.pl? Jak juz sie zdecydowales na robienie filmiku, ze tak powiem \"reziysierke\", to robisz go jak Tobie sie podoba, a cudze pomysly, jesli juz, bierzesz pod uwage tez tylko jesli Ci sie podoba. Khe, khe, co to za zwalanie decyzji na innych ?

uhuhu

tak sie nabijam. Generalnie jest cacy, a duperele i tak znajdziesz i wypatrzysz to co Ci je bede wskazywal, khe... a pokasluje bo zima a ja stary dziad jestem. Grupa podwyzszonego ryzyka grypy. khekhe

 

salutt

Dziadek Stal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziadku, hehe, oczywiscie, ze film jest moj i zrobie go tak jak uwazam za sluszne:)

 

Generalnie slucham rad tych, ktorzy wiedza i potrafia wiecej ode mnie, wiec nie moge przejsc obojenie obok opinii Bigleba, czy Gothama, ktorzy mowia, zeby zmierzyc sie z problemem uproszczenia postaci i zblizenia sie do conceptu.

W pewnym momencie pracy czlowiek przestaje byc obiektywny i trudno mu ocenic co jest dobre, a co jest... lepsze (bo przeciez zlych rzeczy nie robi sie w ogole ;) ).

 

Takze spokojnie, wszystko pod kontrola;) Teraz mam 2 dni uczelni, wiec bedzie czas na odpoczynek od francuzika i zdecydowanie, ktora facjata zostaje.

 

Pozdrawiam

 

P.S. Jezeli pierwsza wersja kucharzyka odpadnie, to na pewno przerodzi sie w jakas inna postac, bo podoba mi sie ta golumowa morda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> film jest moj i zrobie go tak jak uwazam za sluszne

(..)

> Jezeli pierwsza wersja kucharzyka odpadnie..

 

 

Odpadnie, odpadnie :) Chcemy nowego :) W innym przypadku oglaszam strajk glodowy i zalew speedami mojej produkcji :D

(ciagle uwazasz ze to tylko Twoj film? ;))

 

Fajnie wybrnąłeś z problemem \"ust\", tutaj faktycznie nie myslalem, że uda sie odwzorowanie 2D. A jednak. Z bródką warto by cos jeszcze zrobic, ale moze przyciemnienie tekstura z dolu czy z gory tez pomoze.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzi mi mniej wiecej o to zeby podbrodek nie byl na szerokosc twarzy francuzika, tylko delikatnie przechodzil z ksztaltu szczeki:

 

francuzi.jpg

 

a tak przy okazji to cecha kreskowkowych francozow jest papieros w fifce :D chyba ze propagujesz zdrowy styl zycia :D :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sanki: miales racje, poprawilem to.

 

kru: z Twoich sugestii tez wyciagnalem wnioski i nanioslem kilka poprawek.

 

Thnx :)

 

Kucharzyk dorobil sie dzisiaj worków pod oczami, ktore zreszta przewiduje concept.

Wyrosly mu tez wasiki i brodka, ktore tak jak wlosy sa tylko prowizorka, wiec nie musicie ich komentowac :P

Nie musicie takze komentowac textur, bo tych... po prostu jeszcze nie ma (no, poza oczami, ktore takze sa prowizorka:P). Ot szary model i kilka swiatel (nie uzywam GI).

 

---

 

W dzisiejszym odcinku programu \"Gotuj z Żorżem\" autor probuje sklonic widzow do znalezienia odpowiedzi na filozoficzne pytanie, ktore zadaje z Panstwa ekranow: \"cos Ci sie synku nie podoba?\".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość User190

Ciekawie się zapowiada, jak już mówiłem wczesniej... Hmmm.... ubierz go teraz ładnie.. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no bardzo ladnie, coraz lepiej to zaczyna wygladac :)

na kolejny konkurs \"Animaster\" bedzie jak znalazl, juz mam historyjke: gotuje taki kucharz w restauracji pozniej serwuje swoje danie tlustemu kolesiowi, koles po z jedzeniu wyciaga kopyta a kucharz wychodzi z zona kolesia (jakas fajna laska) i odjezdzaja jakas super bryka (model samochodu ktos Ci udostepni na forum jest tego na peczki ;) )

a tak na serio to czekam na wiecej bo to bardzo ciekawy i dobrze prowadzony projekt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to modelik prawie gotowy, nie chce mi sie juz przy nim siedziec. Jeszcze troche w nim podlubie i odechce mi sie animowania. Dorobie brwi, a reszta wlosia pewnie zostanie taka jaka jest. Przynajmniej na te pierwsza animacje.

 

Zrigowalem wstepnie modelik i wylazlo kilka bledow w pozach, ktorych w testach nie sprawdzilem. Szczegolnie biodra sie skwasily.

Do poprawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobre, dobre, szczegolnie ten 3 render poza taka ze az sie sie cisnie na usta francuskie \"sakreble\" (wybaczcie nie znam francuskiego, tak sie tego nie pisze :P )

No ale ten wasik mial byc podobno do gory podwiniety? a teraz to taki oklaply jakis.

Pracuj dalej [lol2] , warto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po 10-ciu dniach odpoczynku od kucharzyny zabralem sie za dokonczenie targetow do Morphera. Podpialem wszystko do Sliderow i.... zaczela sie prawdziwa zabawa! :D

 

To moj pierwszy raz i mam przy tym ubaw po pachy;) Warto bylo sie pomeczyc z modelowaniem targetow.

 

Animke pokaze, gdy bedzie skonczona, a tym czasem maly screen z viewporta przygotowanego do animowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drug :) kuchta jest niesamowity jeszcze w maxie nie doszedlem do takiej wprawy aby animowac postac , czekaam

na kolejne updaty no i na animke oczywiscie :) heh nie przewidujesz tez jakiejs kuchareczki lub kelnereczki dla kucharzyka ??:)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

\"sie zastanawiam czemu Ci tak kazdy slodzi i kadzi\"

 

Wiesz, tez sie nad tym zastanawiam. Niestety nie mam na to wplywu ;)

 

Postac od poczatku miala byc bardzo prosta, zeby latwo sie animowala. Nigdy nie twierdzilem inaczej:)

Pazurki ma dopiero pokazac w ruchu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

F***. Dirty, wybacz, ale przez przypadek skasowalem Twojego posta. Wyskoczyly mi dwa takie same i po skasowaniu jednego zniknely dwa. Chyba, ze w tym samym czasie ty skasowales drugiego.

 

Jezeli to nie problem, to napisz jeszcze raz. To nie byla cenzura;)

 

Forum chodzi strasznie i posty sie dubluja. yszz. Jeszcze raz sorry.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dobrze to wszystko wyglada... widac postepy :)

 

Jedyne co mi sie rzucilo w oczy -> przy usmiechu dolne powieki powinny sie bardziej marszczyc, co spowodowane jest podniesieniem skory na kosci policzkowe :)... nie wiem czy zrozumiale pisze... ale tak jest :)

 

Ale w sumie to bardzo kreskowkowa postac, wiec i morphing nie musi byc podobny do realnego czlowieka :)

 

Keep That Way!

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak fajny ten kucharz :) . Tylko troche oczy są jak dla mnie za proste... takie kuleczki :/ - jakby był zahipnotyzpwany. No i szkoda, że on nosa nie ma ( co to za kucharz, który nie czuje zapachu swoich potraw :D:D )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, termin minal wczoraj. Modelu nie skonczylem, animki nie dopracowalem.

 

2,4 MB

http://www.drug.flashroom.com/work/French_Cook/DruG_French_Cook.avi

 

Nad Kucharzem jednak jeszcze popracuje i zrobie z niego scenke-stillke.

 

P.S. To co on mowi przesluchalem podczas animowania chyba z milion razy. Kanapki z kanarkiem snia mi sie po nocach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o, cacy.

Ciesza sie moje kaprawe oczka.

Pare poz genialnych. Na upartego mozna sie czepiac timingu w paru momentach, ale musiales w ktoryms momencie powiedziec \"dosc\" i akurat ten moment nie byl zly. Jest bardzo oki.

Fajne, fajne

 

salut

starosc nie radosc

Dziadek Stal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki, dzieki. Ciesze sie, ze sie podoba mimo tylu bledow:) Z pewnoscia dodaje to otuchy.

 

Zapomnialem podziekowac Kru, ktory po obejrzeniu pierwszej wersji nie szczedzil krytyki, ktorej na tym etapie troche mi juz brakowalo:) Nie ma to jak obiektywne spojrzenie kogos z boku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności