Skocz do zawartości

Postać 3d: Pan rzeźnik


Gość Morte

Rekomendowane odpowiedzi

Na razie smażę bazę pod skulpta w wingsie i blenderku takiego no.. pana rzeźnika- żadnej ciekawej historii ot chcę troszkę podszlifować skilla w game arcie. Więc wytykać błędy!

butcha1kf6.jpgbutcha2sq6.jpg

Pozdrawiam!

 

my.php?image=butcha1kf6.jpgmy.php?image=butcha2sq6.jpg

Edytowane przez Morte
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 37
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Dzięki za komenty!

Bruneq-nad tyłkiem popracuje sie podczas rzeźbienia, a co do butów to nie będzie to ładowane do zbrusha jako jeden subtool, a ja nie lubię "wyciągania: kształtu obuwia w sculpterach, wole to zrobić na poly i stąd wyższa ich liczba.

Kirian- Waiting, tylko szkoda ze tak mało konkretnieo tych błedach.

floo-j.w.

Kulfon_Fascynator- -mega-super-toporko-tasak dojdzie jeszcze, zastanawiam sie nad jakaś epicką nazwą...

Truszkę uspokoiłem siatę:

butcha3vd4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rob takich niby-loopow jak ten na brzuchu. Naprawde bedzie lepiej jak beda proste krawedzie na tulowiu, rekach i nogach. Na czaszce masz podluzne poligony. W poblizu pachy sa werty z 5 krawedziami a mozna zrobic z tego jeden. Na rekach tez widze troche podluznych poligonow. Na szyi masz 2 romby, moze to nie bedzie problem ale chyba moglbys to zrobic jakos inaczej. Tak ogolnie jest ok. Moze w srodku ucha jeszcze 1 loop?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

Gomez dobrze prawi, ucz sie robić na czysto bazy, bo jak zaczniesz trzaskać takie z gilami to pozniej kupa nerwów jest w zb, w sumie sam robie podobne błędy z czystego lenistwa i niechlujstwa :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie - rób porostu siatkę najprostszą jaką można w ogóle wykonać... Nigdy nie baw się nawet w "zarys" mięśni bo to nie ma sensu. Nie staraj sie odwzorować topologii - to nie jest still i tutaj mięśnie to sobie dorobisz w ZB albo gdzie indziej. Za gęsto przy zgięciach ręki sama ręka za płaska. Poza tym staraj sie robić takie bardzo opływowe kształty - łatwiej można nimi manipulować. Staraj się na każdy fragment siatki przeznaczyć równą ilość loopów (np. cała łapa powinna mieć loop w równych odstępach aby uniknąć jakiegoś złego rozłożenia siatki i stworzyć dobrą bazę pod rig - przynajmniej w next-genowych modelach). Nie wiem czy dobrze mówię ale takie jest moje zdanie i sposób na przygotowanie modelu do GameArta. Najwyżej mnie ktoś poprawi :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gomez,Don Mario, Innos- jedna odpowiedź bo w sumie dotyczy tego samego- bazę truszke podczyściłem jeszcze, m.in wywaliłem tego loopa z brzucha i wrzuciłem to już do zbrusha- dzięki za rady!

Levus- Dzięki, a co do łoni to posiedze nad tym w zbrushu, nie widzę sesu modelowania kostek na tak prostej bazie.

 

a tu początek zbrushowania:

butcha1hx2.jpg

i close up an łeb

butcha2qj1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Levus- Dzięki, a co do łoni to posiedze nad tym w zbrushu, nie widzę sesu modelowania kostek na tak prostej bazie.

 

Aha, rozumiem, faktycznie, coś sobie ubzdurałem, że to low-poly docelowe..

 

EDIT:

 

Fajnie idzie, przesadziłeś chyba z obojczykami.

Powieki od strony zewnętrznych kącików oczu też coś nie teges chyba, takie jakby grudki ma pod skórą, czaisz o co mi chodzi..?

No ale widzę, że jeszcze wczesne stadium..

 

No i Creator niżej dobrze napisał, że łapy wielkie..

Edytowane przez Levus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Huh mała przerwa była, niewiele ruszyłem, ale coś jest(wywalone są też moje próby podejścia do koszulki[fałdy]bo póki co wygląda to słabiutko)

Levus-nie do końca wiem o co ci chodzi z oczami, a co do łapek to troszkę już poprawiłem proporcje. No i dzięki za komentarz!

Creator-Dzieki!

No to upek:

82871128hp8.jpg

54189516qv7.jpg

94336121mh7.jpg

C&C welcome!

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musiałbym Ci narysować, a nie mam jak teraz..

Ale oczy mi się nie podobają dalej.

 

Ogólnie w porzo, zdecydowanie lepiej niż gorzej;)

Specjalisci od anatomii musieli by się wypowiedzieć.

Wgniecenie w klacie na środku jest:/ Rażące to trochę, na taki ostry przedziałek to chyba ma jednak jeszcze za małą tą klatę.

 

Kostki w palcach za wąskie chyba, tzn to są takie jakby kulki a u Ciebie one lecą równo ze ścięgnami (no to ścięgna chyba;p ) Te bokserskie jedynie dość dość wyszły.

 

pzdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Morte

Levus- co do oczu to dalej nie wiem o co chodzi, co do reszty dzięki wielkie, nie zwróciłem na te klatę uwagi.

Co do pracy którą zapostowałeś to chyba Giraud nie?

Bruneq- sorki, grubasek będzie następnym razem :).

Hans Kloss-zium nizej

 

Początek walki z fałdkami-idzie to w dobrym kierunku czy kasować layera i od nowa? Any tips for folds?

nowy1xb1.jpg

glowals9.jpg

 

Pozdrawiam i dzięki za komentarze!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

cool ale z pecyną to deko porzecholowałeś 1 obrazek wygląda niby oki tyl głowy jedynie mi sie nie podoba ale na 2 to juz ta pecyna jest nie bardzo chodzi o sama czache ktora jest za dluga i z krotką brodą i delikatymi ustami nie gra, usta wedlug mnie tez są za nisko( chodzi o odleglosc od nosa) a ucholki za duze nie wiem czy powieki tez brak oczu wiec ciezko wyczuc ale takie mam wrazenie, za to koszulka jak i caly tors idze Ci gut i mi sie podoba na tym etapie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Morte

Ex3-dzięki wielkie!

Kuba-dzięki za obrazek, przydał się:P Że sam o tyym nie pomyślałem

Mario- dzięki za rady, ale czy mógłbys powiedzieć co dokładnie z tyłem głowy jest źle?

 

Troszke poprawek i przymiarka do spodni, parę zmian na twarzy za radami Maria(mario'a?), mam nadzieje ze jest teraz lepiej. Ogólenie dochodzi to do poziomu ze będę wchodził w detal i zastanawiam sie and workflowem. Jak wy robicie? Normalnie sculpcmy detal, potem wypalamy normalki, ao i na ich podstawie color? Czy moze kolor na polypaincie i z niego detal, a potem projekcja na retopogilizowanego mesha?

 

Obrazki

Ucho wymaga jeszce troche pracy, no i tym razem orto, bez perspektywy.

glowa1lr7.jpg

nowy2md7.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proporcje Ci poleciały głowa i ręcę za wielkie w stosunku do klaty/barków.

Musisz przybyczyć go w górnej cześci korpusu, a jeśli nie chcesz by był "hulkowaty" to zmniejsz głowę i ręce.

Same dłonie z nadgarstkiem też chyba za duże w stosunku do wielkości rąk.

Nie chodzi tu już mi o proporcje "podręcznikowe" ale ogólnie o wzajemny ich stosunek.

Wygląda to nienaturalnie po prostu.

 

Nos od boku wygląda okej, od frontu klapa, popracuj nad tym, pomimo, że jest taki jakby odstający, wysunięty, nie wygląda to dobrze, tak samo jego łączenie z czołem.

Uszy klapa, skronie też nie bardzo.

Luknij uszy i powtórz w zbrushu:)

df3a0decadb445e8.jpg

Choć i tak gęba tak z daleka nieźle wygląda.

 

Dłonie lepiej teraz wyglądają chyba, ale dalej nieco wyglucone, widać, że nie możesz złapać bryły i mięśni palców. Powinieneś chyba zapoznać się z budową dłoni, jeśli chodzi o budowę (muskulatura, kości, ścięgna), są dość złożone pod tym względem.

 

Ogólnie, jest dobrze;)

pzdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Morte

Na usprawiedliwienie powiem ze uszy ledwo co ruszone i wiem ze trza jeszcze and nimi przysiedzieć

 

A poza wszystkim budjące jest przeczytać post z taka ilością wytknieć(za które jestem wdzięczny oczywiscie) a potem przeczytać ze jest dobrze:D

 

Biorę się do roboty...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Morte

Dzięki za komentarze, a tymczasem staram sie złapać proporcje, w między czasie poprawiłem też parę rzeczy z twarzą, rękoma itd., ale to może przy następnym upie dokładniej pokażę.

No i czy ktoś przypadkiem wie jak włączyć AA w Zbrushu?

 

proporcjetestoh5.jpg

powiedzcie co myślicie

Edytowane przez Morte
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi od razu rzucila sie w oczy ta falda/wybrzuszenie po lewej stronie na wysokisci pasa, gdy patrzymu od frontu... Nie wiem czy to falda tluszczu, czy jakis miesien, ale jest to conajmniej niesymetryczne :)

 

Ogolnie podoba mi sie model, a mojej krytyki nie musisz brac pod uwage, bo nawet kolana do tej postaci bym nie wymodelowal :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Morte

joł!

Tak mnie wzięło zęby to odświeżyć wiec odświeżam, popracowałem troszkę, wygląda jak wygląda, trochę dużo błędów popełniłem wtedy, a teraz już nie chce mi sie tego naprawiać:P-chciałoby się teksturowanie przed dom warem:)

do zrobienia jeszcze butki i trochę pracy nad spodniami(ach nie wychodzą mi te fałdki...)

 

Thumbalinka bo obrazek spory

butchair3.th.png

Pozdrawiam, C&C always wlecome!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O kurde stary - świetne świetne! I dzięki kochaniutki za wspaniale refki - opieta koszulka itd. nie obrazisz sie jak na kolesiu troche pomodeluje co ? Bo akurat mam takiego chudzielca modelowac :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Morte

Innos- dzięki, i rób sobie co ic się tam podoba...

Burneq- zdaje sobie sprawę że proporcje niezbyt dawidowe wyszły, ale ze od razu ble..Miałem taki zamysł żeby przerysować je trochę. Co do bicka to możesz coś konkretniej powiedzieć?

Edit--> Spojrzałem- masz racje z tymi dłońmi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności