wharp Napisano 15 Czerwiec 2008 Napisano 15 Czerwiec 2008 (edytowane) Inspiracją była moja starsza fotografia, która postanowiłem przenieść w 3D, mam nadzieje że również sie spodoba; soft: 3d max+ vray + ps Edytowane 15 Czerwiec 2008 przez wharp zmiana tytułu
hcpiter Napisano 15 Czerwiec 2008 Napisano 15 Czerwiec 2008 a co jest trzyde ? bo widze tu wiecej wklejania fot i to jeszcze dziwnie wygladajacych z taka jakoscia ze uu
piksar Napisano 15 Czerwiec 2008 Napisano 15 Czerwiec 2008 popraw tytuł i pokaż siatke modelu bo wyglada faktycznie podejrzanie
wharp Napisano 15 Czerwiec 2008 Autor Napisano 15 Czerwiec 2008 powiadacie podejrzanie, oto gotowa praca z nalozona siatka, 90% zlomu jest w 2d, ale przeciez zlom jest tylko dodatkiem a glownym motywem jest sam budynek ktory jest w pelni 3D, http://www.wharp.ovh.org/test/forgotten_distillery-wire.jpg jeszcze siatka samego budynku http://www.wharp.ovh.org/test/siatka.jpg mam nadzieje ze to wystarczy
streaker Napisano 15 Czerwiec 2008 Napisano 15 Czerwiec 2008 Ujęcie renderu jest pewnie takie samo jak ujęcie fotografii ? A tekstury wzięte z właśnie z tej właśnie fotografii ? Mam rację ?
wharp Napisano 15 Czerwiec 2008 Autor Napisano 15 Czerwiec 2008 ujecie wziete z fotografii, ale textur by sie nie dalo poniewaz jak mialbym to zrobic z foto o podobnych rozmiarach- bez sensu; poprostu ofotografowalem jeszcze raz budynek w czesciach specjalnie pod tekstury; prawde mowiac nie rozumiem o co chodzi z tymi podejrzeniami, przeciez nie wrzucilem foty bo to bez sensu, przeciez po to sie robi cos 3d zeby miec z tego dobra zabawe, tymbardziej ze nie jest to jakas pracka zarobkowa
streaker Napisano 15 Czerwiec 2008 Napisano 15 Czerwiec 2008 W każydm razie potwierdziłeś to o czym myślałem - robiąć fotki odpowiednich części i przenosząc je bazpośrednio na model przenosisz też naturalny swiatłocień, który się tam tworzy. Coś jak wypalanie tekstur na potrzeby gier, tylko nie przenosisz wyniku działania renderów, tylko natury ;) , w każdym razie bardzo upraszcza ci to sprawę, bo robisz tylko model i bez praktycznie żadnego wkładu w ustawienia świateł, materiałów masz ładny (jaki tam ładny - idealny bo fizycznie bezbłędny) światłocień - stąd te podejrzenia. Jest to jakaś metoda pracy (która oprócz śmieci muszę przyznać - wyszła ci bardzo ładnie), ale imo sztuką jest jest zrobić model + płaskie tekstury (bez żadnego światłocienia) + ustawienia shaderów + ustawienia świateł i rendera
wharp Napisano 15 Czerwiec 2008 Autor Napisano 15 Czerwiec 2008 swiatlo jest z dome ligth takze dzieki temu uzyskalem neutralny efekt, pogoda tego dnia w ktorym robilem foty pod textury byla beznadziejna( foty robilem chyba w na przelomi lutego i marca), szare w pelni zachmurzone niebo; takze tak mi to swiatlo dzienne pomoglo ze daj spokoj :)
snajper992 Napisano 29 Lipiec 2008 Napisano 29 Lipiec 2008 enviroment strasznie sie rzuca w oczy za durze kontrasty jak na niebo . wydaje sie ze niebo jest na pierwszym planie 1
freeqstyler Napisano 30 Lipiec 2008 Napisano 30 Lipiec 2008 Złom wklejony w 2D za bardzo odcina się od reszty zdjęcia, jak dla mnie nie wygląda to za ciekawie. Nie rozumiem też co to jest to zielone przed stojącymi baniakami (?)- wygląda trochę jak zamsz (??). Sam budynek nawet nawet, całość się dosyć fajnie prezentuje.
keraj37 Napisano 31 Lipiec 2008 Napisano 31 Lipiec 2008 wharp: stary nie przejmuje sie co gadaja, praca jest super - moze ktos zazdrosci fotorealizmu jaki Ci sie udalo zrobic, jesli nawet bylo to fototeksturkami;) ***
Vorek Napisano 31 Lipiec 2008 Napisano 31 Lipiec 2008 jak kto robi teksturki to już jego sprawa, byle by efekt był dobry ;) A ten niestety nie jest, do fotorealizmu raczej troszkę brakuje, światło nieciekawe i kolorki nizbyt estetycznie dobrane. Można jeszcze sporo wyciągnąć z tego obrazka :) Pozdrawiam
Temporal Napisano 31 Lipiec 2008 Napisano 31 Lipiec 2008 jak kto robi teksturki to już jego sprawa, byle by efekt był dobry ;) A ten niestety nie jest, do fotorealizmu raczej troszkę brakuje, światło nieciekawe i kolorki nizbyt estetycznie dobrane. Można jeszcze sporo wyciągnąć z tego obrazka :) Pozdrawiam Nierealnie? A skad wiesz moze na fotce tez tak wygladalo wiec realnosc musi byc realna :P.
moleism Napisano 31 Lipiec 2008 Napisano 31 Lipiec 2008 czesc wharp, moje 2 grosze: niebo jest bardzo fajne, kompozycja fajna, co by moglo jej pomoc moze ( jesli masz zamiar nad tym jeszcze pracowac) te 2 cylindry, pobrudz ich przody i to bardzo, mysle ze to by pomoglo utrzymac calosc do kupy, oraz trawa wyglada za bujno w takim otoczeniu, moze jak by miala wypalenia gdze niegdzie, no i ja bym sie w photoshopie pobawil jeszcze chwilke z layerami, moze zrobic jako stare zdjecie na stole albo cos w tym stylu... ale projekt mi sie podoba.. mole
krzyhhh Napisano 31 Lipiec 2008 Napisano 31 Lipiec 2008 szaro buro.. ale trawka jak u teletubisiów ? :)
Pussik Napisano 5 Sierpień 2008 Napisano 5 Sierpień 2008 Moje podejrzenia były podobne. Po prostu duża rolę ogrywają tutaj dobre tekstury. Niebo chyba faktycznie rzuca się w oczy za bardzo, a śmiecie są na niskim poziomie. Jestem ciekawa, jakby ta praca wyglądała, jakbyś zmienił kąt widzenia. Wystarczy o 50stopni, bo tyłów raczej nie modelowałeś.
Rekomendowane odpowiedzi