wharp Posted June 15, 2008 Share Posted June 15, 2008 (edited) Inspiracją była moja starsza fotografia, która postanowiłem przenieść w 3D, mam nadzieje że również sie spodoba; soft: 3d max+ vray + ps Edited June 15, 2008 by wharp zmiana tytułu Link to comment Share on other sites More sharing options...
hcpiter Posted June 15, 2008 Share Posted June 15, 2008 a co jest trzyde ? bo widze tu wiecej wklejania fot i to jeszcze dziwnie wygladajacych z taka jakoscia ze uu Link to comment Share on other sites More sharing options...
piksar Posted June 15, 2008 Share Posted June 15, 2008 popraw tytuł i pokaż siatke modelu bo wyglada faktycznie podejrzanie Link to comment Share on other sites More sharing options...
wharp Posted June 15, 2008 Author Share Posted June 15, 2008 powiadacie podejrzanie, oto gotowa praca z nalozona siatka, 90% zlomu jest w 2d, ale przeciez zlom jest tylko dodatkiem a glownym motywem jest sam budynek ktory jest w pelni 3D, http://www.wharp.ovh.org/test/forgotten_distillery-wire.jpg jeszcze siatka samego budynku http://www.wharp.ovh.org/test/siatka.jpg mam nadzieje ze to wystarczy Link to comment Share on other sites More sharing options...
streaker Posted June 15, 2008 Share Posted June 15, 2008 Ujęcie renderu jest pewnie takie samo jak ujęcie fotografii ? A tekstury wzięte z właśnie z tej właśnie fotografii ? Mam rację ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
wharp Posted June 15, 2008 Author Share Posted June 15, 2008 ujecie wziete z fotografii, ale textur by sie nie dalo poniewaz jak mialbym to zrobic z foto o podobnych rozmiarach- bez sensu; poprostu ofotografowalem jeszcze raz budynek w czesciach specjalnie pod tekstury; prawde mowiac nie rozumiem o co chodzi z tymi podejrzeniami, przeciez nie wrzucilem foty bo to bez sensu, przeciez po to sie robi cos 3d zeby miec z tego dobra zabawe, tymbardziej ze nie jest to jakas pracka zarobkowa Link to comment Share on other sites More sharing options...
streaker Posted June 15, 2008 Share Posted June 15, 2008 W każydm razie potwierdziłeś to o czym myślałem - robiąć fotki odpowiednich części i przenosząc je bazpośrednio na model przenosisz też naturalny swiatłocień, który się tam tworzy. Coś jak wypalanie tekstur na potrzeby gier, tylko nie przenosisz wyniku działania renderów, tylko natury ;) , w każdym razie bardzo upraszcza ci to sprawę, bo robisz tylko model i bez praktycznie żadnego wkładu w ustawienia świateł, materiałów masz ładny (jaki tam ładny - idealny bo fizycznie bezbłędny) światłocień - stąd te podejrzenia. Jest to jakaś metoda pracy (która oprócz śmieci muszę przyznać - wyszła ci bardzo ładnie), ale imo sztuką jest jest zrobić model + płaskie tekstury (bez żadnego światłocienia) + ustawienia shaderów + ustawienia świateł i rendera Link to comment Share on other sites More sharing options...
wharp Posted June 15, 2008 Author Share Posted June 15, 2008 swiatlo jest z dome ligth takze dzieki temu uzyskalem neutralny efekt, pogoda tego dnia w ktorym robilem foty pod textury byla beznadziejna( foty robilem chyba w na przelomi lutego i marca), szare w pelni zachmurzone niebo; takze tak mi to swiatlo dzienne pomoglo ze daj spokoj :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrkrzysiek Posted June 18, 2008 Share Posted June 18, 2008 efekt końcowy wygląda bardzo ładnie Link to comment Share on other sites More sharing options...
snajper992 Posted July 29, 2008 Share Posted July 29, 2008 enviroment strasznie sie rzuca w oczy za durze kontrasty jak na niebo . wydaje sie ze niebo jest na pierwszym planie 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
freeqstyler Posted July 30, 2008 Share Posted July 30, 2008 Złom wklejony w 2D za bardzo odcina się od reszty zdjęcia, jak dla mnie nie wygląda to za ciekawie. Nie rozumiem też co to jest to zielone przed stojącymi baniakami (?)- wygląda trochę jak zamsz (??). Sam budynek nawet nawet, całość się dosyć fajnie prezentuje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
keraj37 Posted July 31, 2008 Share Posted July 31, 2008 wharp: stary nie przejmuje sie co gadaja, praca jest super - moze ktos zazdrosci fotorealizmu jaki Ci sie udalo zrobic, jesli nawet bylo to fototeksturkami;) *** Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vorek Posted July 31, 2008 Share Posted July 31, 2008 jak kto robi teksturki to już jego sprawa, byle by efekt był dobry ;) A ten niestety nie jest, do fotorealizmu raczej troszkę brakuje, światło nieciekawe i kolorki nizbyt estetycznie dobrane. Można jeszcze sporo wyciągnąć z tego obrazka :) Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Temporal Posted July 31, 2008 Share Posted July 31, 2008 jak kto robi teksturki to już jego sprawa, byle by efekt był dobry ;) A ten niestety nie jest, do fotorealizmu raczej troszkę brakuje, światło nieciekawe i kolorki nizbyt estetycznie dobrane. Można jeszcze sporo wyciągnąć z tego obrazka :) Pozdrawiam Nierealnie? A skad wiesz moze na fotce tez tak wygladalo wiec realnosc musi byc realna :P. Link to comment Share on other sites More sharing options...
moleism Posted July 31, 2008 Share Posted July 31, 2008 czesc wharp, moje 2 grosze: niebo jest bardzo fajne, kompozycja fajna, co by moglo jej pomoc moze ( jesli masz zamiar nad tym jeszcze pracowac) te 2 cylindry, pobrudz ich przody i to bardzo, mysle ze to by pomoglo utrzymac calosc do kupy, oraz trawa wyglada za bujno w takim otoczeniu, moze jak by miala wypalenia gdze niegdzie, no i ja bym sie w photoshopie pobawil jeszcze chwilke z layerami, moze zrobic jako stare zdjecie na stole albo cos w tym stylu... ale projekt mi sie podoba.. mole Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzyhhh Posted July 31, 2008 Share Posted July 31, 2008 szaro buro.. ale trawka jak u teletubisiów ? :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pussik Posted August 5, 2008 Share Posted August 5, 2008 Moje podejrzenia były podobne. Po prostu duża rolę ogrywają tutaj dobre tekstury. Niebo chyba faktycznie rzuca się w oczy za bardzo, a śmiecie są na niskim poziomie. Jestem ciekawa, jakby ta praca wyglądała, jakbyś zmienił kąt widzenia. Wystarczy o 50stopni, bo tyłów raczej nie modelowałeś. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts