Skocz do zawartości

Scena 3D: Zapomniana gorzelnia


wharp

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

powiadacie podejrzanie, oto gotowa praca z nalozona siatka, 90% zlomu jest w 2d, ale przeciez zlom jest tylko dodatkiem a glownym motywem jest sam budynek ktory jest w pelni 3D,

http://www.wharp.ovh.org/test/forgotten_distillery-wire.jpg

 

jeszcze siatka samego budynku

http://www.wharp.ovh.org/test/siatka.jpg

 

mam nadzieje ze to wystarczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ujecie wziete z fotografii, ale textur by sie nie dalo poniewaz jak mialbym to zrobic z foto o podobnych rozmiarach- bez sensu; poprostu ofotografowalem jeszcze raz budynek w czesciach specjalnie pod tekstury; prawde mowiac nie rozumiem o co chodzi z tymi podejrzeniami, przeciez nie wrzucilem foty bo to bez sensu, przeciez po to sie robi cos 3d zeby miec z tego dobra zabawe, tymbardziej ze nie jest to jakas pracka zarobkowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W każydm razie potwierdziłeś to o czym myślałem - robiąć fotki odpowiednich części i przenosząc je bazpośrednio na model przenosisz też naturalny swiatłocień, który się tam tworzy. Coś jak wypalanie tekstur na potrzeby gier, tylko nie przenosisz wyniku działania renderów, tylko natury ;) , w każdym razie bardzo upraszcza ci to sprawę, bo robisz tylko model i bez praktycznie żadnego wkładu w ustawienia świateł, materiałów masz ładny (jaki tam ładny - idealny bo fizycznie bezbłędny) światłocień - stąd te podejrzenia.

Jest to jakaś metoda pracy (która oprócz śmieci muszę przyznać - wyszła ci bardzo ładnie), ale imo sztuką jest jest zrobić model + płaskie tekstury (bez żadnego światłocienia) + ustawienia shaderów + ustawienia świateł i rendera

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swiatlo jest z dome ligth takze dzieki temu uzyskalem neutralny efekt, pogoda tego dnia w ktorym robilem foty pod textury byla beznadziejna( foty robilem chyba w na przelomi lutego i marca), szare w pelni zachmurzone niebo; takze tak mi to swiatlo dzienne pomoglo ze daj spokoj :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Złom wklejony w 2D za bardzo odcina się od reszty zdjęcia, jak dla mnie nie wygląda to za ciekawie. Nie rozumiem też co to jest to zielone przed stojącymi baniakami (?)- wygląda trochę jak zamsz (??). Sam budynek nawet nawet, całość się dosyć fajnie prezentuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak kto robi teksturki to już jego sprawa, byle by efekt był dobry ;) A ten niestety nie jest, do fotorealizmu raczej troszkę brakuje, światło nieciekawe i kolorki nizbyt estetycznie dobrane. Można jeszcze sporo wyciągnąć z tego obrazka :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak kto robi teksturki to już jego sprawa, byle by efekt był dobry ;) A ten niestety nie jest, do fotorealizmu raczej troszkę brakuje, światło nieciekawe i kolorki nizbyt estetycznie dobrane. Można jeszcze sporo wyciągnąć z tego obrazka :)

 

Pozdrawiam

 

Nierealnie? A skad wiesz moze na fotce tez tak wygladalo wiec realnosc musi byc realna :P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc wharp, moje 2 grosze: niebo jest bardzo fajne, kompozycja fajna, co by moglo jej pomoc moze ( jesli masz zamiar nad tym jeszcze pracowac) te 2 cylindry, pobrudz ich przody i to bardzo, mysle ze to by pomoglo utrzymac calosc do kupy, oraz trawa wyglada za bujno w takim otoczeniu, moze jak by miala wypalenia gdze niegdzie, no i ja bym sie w photoshopie pobawil jeszcze chwilke z layerami, moze zrobic jako stare zdjecie na stole albo cos w tym stylu... ale projekt mi sie podoba..

 

mole

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje podejrzenia były podobne. Po prostu duża rolę ogrywają tutaj dobre tekstury.

 

Niebo chyba faktycznie rzuca się w oczy za bardzo, a śmiecie są na niskim poziomie.

 

 

 

Jestem ciekawa, jakby ta praca wyglądała, jakbyś zmienił kąt widzenia. Wystarczy o 50stopni, bo tyłów raczej nie modelowałeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności