Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

witam. znow mnie natchnelo i zaczolem sobie wczoraj klepac pokoj. narazie niema zabardzo co oceniac ale wrzuce...

 

zdarzylem zrobic wczoraj meble. zajelo mi to 1:20h. nie wiem czy duzo czy malo.

 

meble1gs0.th.jpg

Edytowane przez heaven
  • Odpowiedzi 113
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Moim zdaniem powinieneś robić mniej scen, ale przeznaczyć na nie więcej czasu i bardziej się do nich przyłożyć.

 

Tym razem nie będziesz miał wytłumaczenia zwalonych proporcji tak więc miarka do ręki.

 

Pokazuj co dalej

 

PZDR

mkeruj

Napisano

zwykle ciężko zrobić efektowną wizkę robiąć swój pokój. jakbyś zrobił coś z klasyki, z jakiegoś fajnego folderu, albumu itp. i posiedział nad tym do końca to i do portfolio nie było by obciachowo wkładać

Napisano

No tak, sporo racji w tym jest co napisał "siwy"....pokazałeś parę pudełek i co można powiedzieć.. w zasadzie nic! wiem że ubierzesz to, ale bardziej przekonują własne wizje, coś nowego, coś co wzbudza emocje... tak mi się wydaje... ale mogę się mylić...

Pozdr.

Napisano

Poczekajcie jak zacznie modelowac te figurki co sa poukladna na meblach ;P Ale modelowanie swojego pokoju to swietny pomysl... sam sie nad tym zastanawiam tylko raczej najpierw zrobie generalne porzadki zeby bylo mniej obiektow do modelowania ;P

Pracu pracuj!

Napisano

witam. troche dlugo minelo od poprzedniego apdejtu ale to przez brak czasu itp rzeczy.

 

pomodelowalem sobie troszke.

 

ponizej wrzucam skriny bez ms'a .

 

pokoj1ca9.th.jpgpokoj2va8.th.jpgpokoj2va8.th.jpg

Napisano

mkeruj, dzieki. musze sie nauczyc kiedys tego modelowania :)

 

ponizej grzejniczek ktory sobie renderowalem przed kilkoma dniami.

 

wippokojgrzejnikku8.jpg

 

 

pzdr

Napisano

Bardzo ladne modele :)

Jestem ciekaw jak z renderem bedzie. Mnie sie bardzo podoba daj exturki i renderuj.

Napisz czym bedziesz renderowal??

Powodzenia w dalszej pracy.

Napisano

ładnie, ale moim zdaniem miejsce na pupę powinno być trochę bardziej wypukłe (tzn. bardziej miękkie :)) - ja osobiście nie chciałbym na nim siedzieć :P

 

Pozdrawiam.

Napisano

jajcek, moje krzeslo jest po przejsciach i ma bodajze z 10 lat wiec jest juz wklesle xD niechcialem przesadzac z wypukloscia xD poprawie pozniej xD

 

PZDR

Napisano

Nom, modele bomba, ale czy siedzisko krzesełka nie jest za szerokie? Tak jakoś mi się wydaje... :)

Tylko potem nie zepsuj tych zacnych modeli słabym renderem :P

Napisano

dzieki za komentarze...

 

patry, wszystko mierzone jest linijka i 20-to metrowa miarka wiec wszystko sie zgadza.

 

no mam nadzieje ze niezepsuje. jeszcze mam troche rzeczy do modelowania. niepokazuje wszystkich bo sa to pierdoly rozne. pozdrawiam.

Napisano

no wrescie widze ze ostro wziales sie za modele bo w twoich vizkach zawsze byly dosc slabe ale teraz jest lepiej niz dobrze... viz z takimi modelami to chetnie obejrze

Napisano

Heaven, ile poly ma ta lampka i krzesło? Sam ostatnio robię wizkę swojego pokoju i obawiam się, że zdecydowanie za bardzo wchodzę w detal. Twoje modele wyglądają naprawdę świetnie!

 

Pozdr.

L.

Napisano

zgadzam sie z mkeruj, ilosc poly niema juz tak duzego znaczenia teraz, choc przy moim ramie to jest raczej wazne troche xD

 

ja wylaczam w viewporcie Mesh Smootha wiec mam mniej poly i nie muli mi scena a w renderze sie renderuje normalnie.

 

krzeslo bez MeshSmootha ma 23.760, a model lampki: 29,702

 

pozdrawiam i dzieki za komentarze jak narazie pozytywne :)

Napisano

rączka na górze chyba przy końcu krzywa.

 

EDIT: i jeszcze te dzurki z boku jakoś troszkę chaotycznie rozrzucone - jakbyś to gwoździem dziurawił bez zamysłu ;)

Napisano

No po prostu gites malines :D Tylko czy rączka obudowy nie jest trochę krzywa tam z tyłu?

Czekam na render z materiałami :)

 

trosiek, ubiegłeś mnie z tą rączką ;)

Napisano

wszystko jest okej :) raczka jest prosta, tyle ze jest zwezana do srodka :)

a5b64c237b4bf123m.jpg

 

trosiek, co do dziurek to masz racje. przyjrzalem sie i musze poprawic. wtedy wycinalem booleanem ale to co sie z siatka dzialo to szok xD teraz tne cutem wiec to troche potrwa, no ale siatka jest ladniejsza przynajmniej :P narazie mam tyle xD

 

7c19acf4f0d4aa04m.jpg

Napisano

Zeby bylo latwiej i szybciej, mozesz zrobic obiekt wygladajacy tak:

____

|\_/|

|-O-|

|/_\|

 

i po prostu kopiowac go w prawo, laczac sciankami. [a zeby bylo jeszcze prosciej, zapoznaj sie z klawiszem "S" ;)] Troche zagmatwalem wiec jak cos moge rozrysowac

Napisano

Hehe troche smieszne ze watek zwie sie moj pokoj a narazie sa same graty bez pokoju :P. Mogles byc bardziej konsekwentny i dac na start 4 sciany a pozniej pokazywac modele xD. A tak na powaznie niezle ci to idzie.

Napisano

witam.

 

Kr3tz, znam klawisz S i go uzywam :) niestety na poczatku przy tworzeniu modelu myslalem o booleanie, ale wiem juz ze jest do kitu i musialem recznie cutem juz isc bo mialem cala scianke wymodelowana. wiem o co ci chodzi z tym co "narysowales".

 

pociolem gorne dziurki, pozniej skopiowalem i zweldowalem na dole :)

 

 

Temporal, nieboj zaby :P niebawem bedzie i caly pokoj.

 

tymczasem upek skrzynki.

 

 

 

0efe51983b8b81ab.jpg

Napisano

Taka mała rada - jeśli już bawisz się w oświetlenie to daj obiektom jedynie kolor (bez żadnych tekstur, reflectow itd.) docelowy i potem kombinuj ze światłem. Jeśli teraz ustawisz oświetlenie, to po nadaniu materiałów wszystko Ci się skaszani ;)

Napisano

Najs :) ciekawie to wyglada czekam na materialy ... a co gadki patrego (nasluachal sie reszty userow z max3d.pl) to nie ma co panikowac wiadomo ze z materialami/kolorami moze wyjsc za jasno/ciemno jakis mocny bleed wyskoczyc itp ale to bedzie i tak latwe do skorygowania tak czy siak masz ogolnie rozlozone oswietlenie i renderowanie na szarakach itp ma sens tylko moda sie zrobila na takie ciagle narzekanie. I tak nikt finalnie nie renderuje za pierwszym razem zawsze robi sie wiele renderow testowych.

Napisano

Temporal - przykro mi, ale nie nasłuchałem się tego, lecz doświadczyłem na własnej skórze jeśli można to tak określić.

Bleedu wcale łatwo nie skorygujesz, chyba, że magicznym "gi saturation", ale tym sposobem nie będziesz miał dużej kontroli nad światłem (jedyne co Ci pozostanie to przesuwanie suwaczka od wartości 0 do 1 :P).

Jeśli to Ci odpowiada to spoko, ale ja wolę mieć całkowitą kontrolę ;)

Napisano

Podziwiam zacięcia przy modelowaniu tych wszystkich pierdół! No ciakwam efektu z materialami, bo wygląda to nieźle. A co do zabawy z bleedem to nikomu nie życzę, fuj!

Napisano

niestety komp odmowil mi posluszenstwa. projekt zajezdza mu caly ram ktorego i tak jest bardzo malo przez co niemozliwe jest renderowanie sceny. niepozostaje mi nic innego jak zatrzymac projekt az pozycze od kogos troche ramu. :/

 

tylko to udalo mi sie wyrenderowac.

 

40dd93dbff842360.jpg

 

po dodaniu materialu na blaty mebli i boczne scianki max zaczyna sie pluc o ram wiec niemoge nic mu na to poradzic :/

 

pzdr

Napisano

Ile masz RAM?Ja mam 512 i zaczyna mnie to wkurzać :/ W tym miechu mam jednak na szczęście zmianę płyty całościowo na AMD Althon 2.5 X2 4GB nVidia 7900GT , więc może wreście coś będę mógł swobodniej porobić.Co do sceny bardzo ładna i przyjemna.

Pozdrawiam.

Napisano

ja tez mam 512, tyle ze nowego kompa bede mial za rok dopiero a tego juz nierozbudowuje.

 

mnie to bardzo denerwuje ze tylko tyle ram.

 

szkoda ze nieuda mi sie tego skonczyc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności