Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Meksykański grafik Guillermo M. Leal opracowuje krypt, który ma

wzbogacić 3ds max w funkcjonalność "multilight" znaną z Maxwell'a.

Aktualnie skrypt działa z VRay'em oraz autor wspomniał również o

wsparciu w najbliższym czasie Mental Ray.

 

 

Pełna treść wiadomości znajduje się na

stronie głównej serwisu pod adresem:

http://www.max3d.pl/news.php?id=273

 

 

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Szczerze nie widzę w tym nic niesamowitego. To samo a nawet lepiej można osiągnąć z jakimkolwiek softem do composingu. Ogólnie to powinno renderować sam lighting element, a nie wszystko razem, utrudnia to kompozycje.

Napisano

Jest ekstra poza jednym szczegolem ktory ktos tam zauwazyl na cgtalk. Trzeba mocnego sprzetu bo dla kazdego swiatla scena jest liczona osobno. Aczkolwiek bajer jest niezly i napewno w niektorych sprawach sie przyda :)

Napisano

może i na początku jest scena liczona dla kazdego swiatla z osobna, ale za to ile się zaoszczedzi czasu na kolejne probne rendery tylko po to by zobaczyc jak wyglada swiatlo ze zmienionymi parametrami a tutaj - widzimy na bierząco ;) Wprawdzie to samo mozna zrobic w post produkcji (wybrac odpowiednie miejsce i przyciemnic/rozjasnic), ale tutaj jest to podane w bardziej przystepnej formie :D

Napisano

 

Gdyby jeszcze tylko ktoś wymyślił sposób powiązanie rzeczywistej wartości świateł w scenie i ich skryptowymi "mnożnikami". Byłoby bosko.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności