Jump to content

Featured Replies

Posted

Meksykański grafik Guillermo M. Leal opracowuje krypt, który ma

wzbogacić 3ds max w funkcjonalność "multilight" znaną z Maxwell'a.

Aktualnie skrypt działa z VRay'em oraz autor wspomniał również o

wsparciu w najbliższym czasie Mental Ray.

 

 

Pełna treść wiadomości znajduje się na

stronie głównej serwisu pod adresem:

http://www.max3d.pl/news.php?id=273

 

 

  • Replies 11
  • Views 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Szczerze nie widzę w tym nic niesamowitego. To samo a nawet lepiej można osiągnąć z jakimkolwiek softem do composingu. Ogólnie to powinno renderować sam lighting element, a nie wszystko razem, utrudnia to kompozycje.

opracowuje krypt

 

taka mroczna literowka :D

 

a w ogole to WOW :)

Edited by mirach

Jest ekstra poza jednym szczegolem ktory ktos tam zauwazyl na cgtalk. Trzeba mocnego sprzetu bo dla kazdego swiatla scena jest liczona osobno. Aczkolwiek bajer jest niezly i napewno w niektorych sprawach sie przyda :)

może i na początku jest scena liczona dla kazdego swiatla z osobna, ale za to ile się zaoszczedzi czasu na kolejne probne rendery tylko po to by zobaczyc jak wyglada swiatlo ze zmienionymi parametrami a tutaj - widzimy na bierząco ;) Wprawdzie to samo mozna zrobic w post produkcji (wybrac odpowiednie miejsce i przyciemnic/rozjasnic), ale tutaj jest to podane w bardziej przystepnej formie :D

 

Gdyby jeszcze tylko ktoś wymyślił sposób powiązanie rzeczywistej wartości świateł w scenie i ich skryptowymi "mnożnikami". Byłoby bosko.

przy still'u można załatwić to samą postprodukcja ale przy animacji bardzo sie przyda.

Zgadzam sie z MF, nic przelomowego. Jesli bedzie zrobione dobrze moze byc po prostu wygodne, ale szalu nie ma.

Cinema4d załatwia to od dawna i to od razu do warstw w psd. Plus dla skrytpu taki, że robi pod Vrayem.

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy