Jump to content

Multilight w 3ds max


adek

Recommended Posts

Meksykański grafik Guillermo M. Leal opracowuje krypt, który ma

wzbogacić 3ds max w funkcjonalność "multilight" znaną z Maxwell'a.

Aktualnie skrypt działa z VRay'em oraz autor wspomniał również o

wsparciu w najbliższym czasie Mental Ray.

 

 

Pełna treść wiadomości znajduje się na

stronie głównej serwisu pod adresem:

http://www.max3d.pl/news.php?id=273

 

 

Link to comment
Share on other sites

Szczerze nie widzę w tym nic niesamowitego. To samo a nawet lepiej można osiągnąć z jakimkolwiek softem do composingu. Ogólnie to powinno renderować sam lighting element, a nie wszystko razem, utrudnia to kompozycje.

Link to comment
Share on other sites

może i na początku jest scena liczona dla kazdego swiatla z osobna, ale za to ile się zaoszczedzi czasu na kolejne probne rendery tylko po to by zobaczyc jak wyglada swiatlo ze zmienionymi parametrami a tutaj - widzimy na bierząco ;) Wprawdzie to samo mozna zrobic w post produkcji (wybrac odpowiednie miejsce i przyciemnic/rozjasnic), ale tutaj jest to podane w bardziej przystepnej formie :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy