adek Napisano 31 Lipiec 2008 Share Napisano 31 Lipiec 2008 Meksykański grafik Guillermo M. Leal opracowuje krypt, który ma wzbogacić 3ds max w funkcjonalność "multilight" znaną z Maxwell'a. Aktualnie skrypt działa z VRay'em oraz autor wspomniał również o wsparciu w najbliższym czasie Mental Ray. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=273 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozioo Napisano 31 Lipiec 2008 Share Napisano 31 Lipiec 2008 Wow! Tylko tyle powiem ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
palmer Napisano 31 Lipiec 2008 Share Napisano 31 Lipiec 2008 sweet !!!! to otwiera zupelnie nowe mozliwosci ......wow a myslalem ze w Meksyku tylko sie opalaja na plazach !!! brawo ! http://www.evvisual.com/videos/multilight.wmv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MF Napisano 31 Lipiec 2008 Share Napisano 31 Lipiec 2008 Szczerze nie widzę w tym nic niesamowitego. To samo a nawet lepiej można osiągnąć z jakimkolwiek softem do composingu. Ogólnie to powinno renderować sam lighting element, a nie wszystko razem, utrudnia to kompozycje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mortom Napisano 31 Lipiec 2008 Share Napisano 31 Lipiec 2008 Genialny skrypt dla MAXowców!! czekam na pierwsze dostępne wersje skryptu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 31 Lipiec 2008 Share Napisano 31 Lipiec 2008 (edytowane) opracowuje krypt taka mroczna literowka :D a w ogole to WOW :) Edytowane 31 Lipiec 2008 przez mirach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robertus Napisano 31 Lipiec 2008 Share Napisano 31 Lipiec 2008 Jest ekstra poza jednym szczegolem ktory ktos tam zauwazyl na cgtalk. Trzeba mocnego sprzetu bo dla kazdego swiatla scena jest liczona osobno. Aczkolwiek bajer jest niezly i napewno w niektorych sprawach sie przyda :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mr_SAN Napisano 31 Lipiec 2008 Share Napisano 31 Lipiec 2008 może i na początku jest scena liczona dla kazdego swiatla z osobna, ale za to ile się zaoszczedzi czasu na kolejne probne rendery tylko po to by zobaczyc jak wyglada swiatlo ze zmienionymi parametrami a tutaj - widzimy na bierząco ;) Wprawdzie to samo mozna zrobic w post produkcji (wybrac odpowiednie miejsce i przyciemnic/rozjasnic), ale tutaj jest to podane w bardziej przystepnej formie :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozioo Napisano 31 Lipiec 2008 Share Napisano 31 Lipiec 2008 Gdyby jeszcze tylko ktoś wymyślił sposób powiązanie rzeczywistej wartości świateł w scenie i ich skryptowymi "mnożnikami". Byłoby bosko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MRay Napisano 1 Sierpień 2008 Share Napisano 1 Sierpień 2008 przy still'u można załatwić to samą postprodukcja ale przy animacji bardzo sie przyda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chalek Napisano 1 Sierpień 2008 Share Napisano 1 Sierpień 2008 Zgadzam sie z MF, nic przelomowego. Jesli bedzie zrobione dobrze moze byc po prostu wygodne, ale szalu nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skocu Napisano 4 Sierpień 2008 Share Napisano 4 Sierpień 2008 Cinema4d załatwia to od dawna i to od razu do warstw w psd. Plus dla skrytpu taki, że robi pod Vrayem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się