Eric_Draven Napisano 12 Wrzesień 2008 Napisano 12 Wrzesień 2008 (edytowane) Hi-Poly nie moge wstawić obrazka bezpośrednio chyba że tylko ja go nie widze //mozna wstawić obrazek (co też uczyniłem, tylko musi być to dokładny link do pliku jpg a nie przekierowania php z frazami "=" itp pozdrawiam tweety Edytowane 21 Listopad 2008 przez tweety
mara Napisano 12 Wrzesień 2008 Napisano 12 Wrzesień 2008 ciekawe podejście do tematu :) pokaż referkę bo coś mi się wydaję że rączka jest przekręcona, tam trzymana mieczo-piła (lub też piło-miecz :D ) skierowana jest ostrzami w strone trzymającego :) takie przynajmniej mam wrażenie
Kuba Napisano 12 Wrzesień 2008 Napisano 12 Wrzesień 2008 Fajny pomysł. Może jedynie rączka mogłaby być bardziej fikuśna.
Eric_Draven Napisano 12 Wrzesień 2008 Autor Napisano 12 Wrzesień 2008 (edytowane) Mara - ups ;) jak mogłem tego nie zauważyć. Racaja rączka jest przekrecona, przy następnym upie bedzie już dobra Kuba - Z rączką powalcze, fatycznie nudnawa. dzieki za rade refka Edytowane 17 Wrzesień 2008 przez Eric_Draven
Eric_Draven Napisano 16 Wrzesień 2008 Autor Napisano 16 Wrzesień 2008 szlag trafił maxa z hi i low. zaczełem od początku. teraz już samo low w blenderze. normal bedzie z bumpa, może zdąże skończyć. 1428 tris i nie ma gdzie wiecej wrzucić. zmapowane i wypalony ambient.
mara Napisano 16 Wrzesień 2008 Napisano 16 Wrzesień 2008 model mi się bardziej podoba - poza zakończeniem rączki, szkoda jeszcze czachy ze skrzydłem - chyba, że jeszcze dorobisz...
Gość Marioza Napisano 16 Wrzesień 2008 Napisano 16 Wrzesień 2008 o widze na s-f poszło , gut , podoba mi sie
Eric_Draven Napisano 17 Wrzesień 2008 Autor Napisano 17 Wrzesień 2008 miałem nie dorabiać czachy ale chwilowo nie mam tabletu/PS'a to pogrzebałem model. 1920 tris i uważam model za oficjalnie zamkniety.
ETA Napisano 21 Wrzesień 2008 Napisano 21 Wrzesień 2008 Fajnie wygląda jak zrobisz dobre texy to będzie mocna rzecz :)
Eric_Draven Napisano 22 Wrzesień 2008 Autor Napisano 22 Wrzesień 2008 Raczej nie zepsuje kolorku, problem raczej w tym czy wogóle go zrobie, ale do tej pory idzie nieźle i nadal mi sie chce. tu wersja z normalkami, jeszcze troche czyszczenia mnie czeka, usuwania szwów etc.
Fr3d3k Napisano 23 Wrzesień 2008 Napisano 23 Wrzesień 2008 nooo jak juz model fajowy wydziargałeś to o teksturki sie nie martwie... bedzie rewelka na bank :) pozdr ziom !
Eric_Draven Napisano 23 Wrzesień 2008 Autor Napisano 23 Wrzesień 2008 ETA - Normalki już poprawione Fr3d3k - Kolorek jak idzie widać niżej. Jak żyjesz na bezrobotnym? czy już może nie? :D WIP kolorku/speculara. w realtime wygląda lepiej ;/
Levus Napisano 23 Wrzesień 2008 Napisano 23 Wrzesień 2008 Bardzo fajnie, kolorek troche jednolity, ta czerwień, ale chyba będzie dobrze?:) Ryski jakieś itp
Eric_Draven Napisano 24 Wrzesień 2008 Autor Napisano 24 Wrzesień 2008 finisz. nie chce mi sie dłubać. Pare drobiazgów dałoby sie jeszcze poprawić, chociażby trzymadło. Model: Texy: 1
sand Napisano 24 Wrzesień 2008 Napisano 24 Wrzesień 2008 (edytowane) człowieku pojechałeś po mistrzowsku! PS w jakim programie robione? Edytowane 21 Listopad 2008 przez tweety bez wulgaryzmów proszę!
Eric_Draven Napisano 24 Wrzesień 2008 Autor Napisano 24 Wrzesień 2008 Blender - Low i mapowanie 3d Max - HiPoly Photoshop CrazyBump i Blender - Tekstury; Crazy do AO, Blender do usuwania szwów
Fr3d3k Napisano 24 Wrzesień 2008 Napisano 24 Wrzesień 2008 No tak jak przypuszczałem- wyszło świetnie! pzdr
AkkA Napisano 24 Wrzesień 2008 Napisano 24 Wrzesień 2008 Piła wyszła zajefajnie, świetna robota. " Na żywo" prezentuje się jeszcze lepiej.
Muddy Napisano 24 Wrzesień 2008 Napisano 24 Wrzesień 2008 Wygląda świetnie. Czy możesz napisać jakim sposobem wypalałeś normalke? Pozdrawiam.
Gość Marioza Napisano 25 Wrzesień 2008 Napisano 25 Wrzesień 2008 śliczna piła, bardzo piknie to wyszło, co tu duzo pisać 1 klasa :D
Eric_Draven Napisano 25 Wrzesień 2008 Autor Napisano 25 Wrzesień 2008 Kuba - dzieki Fr3d3k - dzieki, bede ci dalej na grafe robił smaka :D ETA - dzieki Akka - Ty jako jedyny widziałeś ja na żywo ;) Napewno pare detali nie jest widocznych na still'u choćby jak spec działa na całości. no i czaszki nie ma jak pokazać. Bro - Dzieki. może sie skusze żeby dorobić reszte Marinse'a później jak lubisz takie klimaty. Muddy - wsystko w maxie, bez jakichś wymyślnych trików. Izolowałem element, Robiłem mu hi, wypalałem, ukrywałem i tak dalej. razem 12 sub elementów. potem lekki bumpik do podkreślenia detali. donMario - Thx starałem sie :D
Levus Napisano 25 Wrzesień 2008 Napisano 25 Wrzesień 2008 Gites jest, i model i kolorystyka. Nie wiem czy specularowi nie przydało by się trochę szarpena. Jakbyś sprobówał końcówki ząbków lekko ztwistować, wszystkie w jedną stronę, tak żeby okładały się nieco pod skosem, (bo teraz są prostopadle do długości piły) mogłoby dodać to nieco dramatyzmu. Pozatem specular powinien na czymś takim fajnie śmigać;) Pozatem "część tnąca" powinna mieć nieco więcej obrażeń, tzn, farba bardziej poodpryskiwana niż na reszcie, przy samych zębach uszkodzenia jakieś. coś jak TU A takich rysek nie lubisz?;) Z części czepialsko-logicznej.. co te zęby napędza? Jakiś silnik by się zdał, spalinowy, atomowy, ale powienien chyba trochę zajmować trochę więcej miejsca niż teraz. pozdrawiam!
mara Napisano 25 Wrzesień 2008 Napisano 25 Wrzesień 2008 obawiałem się efektu końcowego bo piła z wh40k'a nie rzuca na kolana ale udało Ci się zostawić pierwowzór daleko z tyłu, świetna robota, czacha dużo dodała, jakbyś z niej zrezygnował to by nie było już to samo :)
Eric_Draven Napisano 26 Wrzesień 2008 Autor Napisano 26 Wrzesień 2008 (edytowane) Levus - Spec jest ostry tam gdzie powinien, na części metalowej jest pociągnięty w wielu miejscach smudge'm, ma być lekko rozmyty, tak lepiej wygląda na modelu, Przypomina bardziej przetarty metal i nie błyszczy całą powierzchnią pod światło. Jest bardziej naturalny. Na rączce za to jest ostry. niestety nie udało mi sie gloss mapy porządnie wyświetlić więc świeci podobnie jak metal ;/ a powinno sie miękko po całości rozkładać. Z zębami to nie jest głupi pomysł, do bitwy już tego poprawiać nie bede ale jak bedzie okazja i otworze jeszcze model to zrobie jak mówisz. część tnąca nie ma obrażeń bo bardzo wyraźnie byłoby widać że się powtarzają. Nie mogłem wrzucić tam żadnego indywidualnego detalu. Nielubie takich rysek. Jestem zdania że kolor powinien pasować do spec'a a z takimi ryskami to prawie niewykonalne; dziwnie by wyglądało moim zdaniem gdy w miejscu farby spec by działał. A z części czepialsko-logicznej, zauważ że zęby nawet nie mają sie gdzie schować :P Pod tym względem nie jest to najbardziej przemyślany model, Raczej starałęm sie wpasować w realia WH40k niż urealniać go. Miał być bardziej fajno-bajerancki niż logiczny :p Mara - Przekonałeś mnie do tej czachy ;) i teraz jest prawdopodobnie najlepiej wyglądającym elementem piły, musisz to w realtime zobaczyć :D F/X - a dziekuje, dziekuje Edytowane 26 Wrzesień 2008 przez Eric_Draven
Eric_Draven Napisano 26 Wrzesień 2008 Autor Napisano 26 Wrzesień 2008 nie działa na shaderze doylle'a jeszcze. Po właczeniu wyświetla speca jakby to Self Ilumitation był. Bo te screeny to z viewportu są ;)
Kusanagi Napisano 21 Listopad 2008 Napisano 21 Listopad 2008 super = to bedzie sama pila czy z postacia ?
Eric_Draven Napisano 24 Listopad 2008 Autor Napisano 24 Listopad 2008 postać czeka w kolejce, jak tablet dostane od kobiety na święta ;) wstępne lp mam ale nie chce mi sie tego dalej dziargać myszką. Pewnie bedzie, pytanie kiedy ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się