Napisano 12 Wrzesień 200816 l Hi-Poly nie moge wstawić obrazka bezpośrednio chyba że tylko ja go nie widze //mozna wstawić obrazek (co też uczyniłem, tylko musi być to dokładny link do pliku jpg a nie przekierowania php z frazami "=" itp pozdrawiam tweety Edytowane 21 Listopad 200816 l przez tweety
Napisano 12 Wrzesień 200816 l ciekawe podejście do tematu :) pokaż referkę bo coś mi się wydaję że rączka jest przekręcona, tam trzymana mieczo-piła (lub też piło-miecz :D ) skierowana jest ostrzami w strone trzymającego :) takie przynajmniej mam wrażenie
Napisano 12 Wrzesień 200816 l Autor Mara - ups ;) jak mogłem tego nie zauważyć. Racaja rączka jest przekrecona, przy następnym upie bedzie już dobra Kuba - Z rączką powalcze, fatycznie nudnawa. dzieki za rade refka Edytowane 17 Wrzesień 200816 l przez Eric_Draven
Napisano 16 Wrzesień 200816 l Autor szlag trafił maxa z hi i low. zaczełem od początku. teraz już samo low w blenderze. normal bedzie z bumpa, może zdąże skończyć. 1428 tris i nie ma gdzie wiecej wrzucić. zmapowane i wypalony ambient.
Napisano 16 Wrzesień 200816 l model mi się bardziej podoba - poza zakończeniem rączki, szkoda jeszcze czachy ze skrzydłem - chyba, że jeszcze dorobisz...
Napisano 17 Wrzesień 200816 l Autor miałem nie dorabiać czachy ale chwilowo nie mam tabletu/PS'a to pogrzebałem model. 1920 tris i uważam model za oficjalnie zamkniety.
Napisano 22 Wrzesień 200816 l Autor Raczej nie zepsuje kolorku, problem raczej w tym czy wogóle go zrobie, ale do tej pory idzie nieźle i nadal mi sie chce. tu wersja z normalkami, jeszcze troche czyszczenia mnie czeka, usuwania szwów etc.
Napisano 23 Wrzesień 200816 l nooo jak juz model fajowy wydziargałeś to o teksturki sie nie martwie... bedzie rewelka na bank :) pozdr ziom !
Napisano 23 Wrzesień 200816 l Autor ETA - Normalki już poprawione Fr3d3k - Kolorek jak idzie widać niżej. Jak żyjesz na bezrobotnym? czy już może nie? :D WIP kolorku/speculara. w realtime wygląda lepiej ;/
Napisano 23 Wrzesień 200816 l Bardzo fajnie, kolorek troche jednolity, ta czerwień, ale chyba będzie dobrze?:) Ryski jakieś itp
Napisano 24 Wrzesień 200816 l Autor finisz. nie chce mi sie dłubać. Pare drobiazgów dałoby sie jeszcze poprawić, chociażby trzymadło. Model: Texy:
Napisano 24 Wrzesień 200816 l człowieku pojechałeś po mistrzowsku! PS w jakim programie robione? Edytowane 21 Listopad 200816 l przez tweety bez wulgaryzmów proszę!
Napisano 24 Wrzesień 200816 l Autor Blender - Low i mapowanie 3d Max - HiPoly Photoshop CrazyBump i Blender - Tekstury; Crazy do AO, Blender do usuwania szwów
Napisano 24 Wrzesień 200816 l Piła wyszła zajefajnie, świetna robota. " Na żywo" prezentuje się jeszcze lepiej.
Napisano 24 Wrzesień 200816 l Wygląda świetnie. Czy możesz napisać jakim sposobem wypalałeś normalke? Pozdrawiam.
Napisano 25 Wrzesień 200816 l Autor Kuba - dzieki Fr3d3k - dzieki, bede ci dalej na grafe robił smaka :D ETA - dzieki Akka - Ty jako jedyny widziałeś ja na żywo ;) Napewno pare detali nie jest widocznych na still'u choćby jak spec działa na całości. no i czaszki nie ma jak pokazać. Bro - Dzieki. może sie skusze żeby dorobić reszte Marinse'a później jak lubisz takie klimaty. Muddy - wsystko w maxie, bez jakichś wymyślnych trików. Izolowałem element, Robiłem mu hi, wypalałem, ukrywałem i tak dalej. razem 12 sub elementów. potem lekki bumpik do podkreślenia detali. donMario - Thx starałem sie :D
Napisano 25 Wrzesień 200816 l Gites jest, i model i kolorystyka. Nie wiem czy specularowi nie przydało by się trochę szarpena. Jakbyś sprobówał końcówki ząbków lekko ztwistować, wszystkie w jedną stronę, tak żeby okładały się nieco pod skosem, (bo teraz są prostopadle do długości piły) mogłoby dodać to nieco dramatyzmu. Pozatem specular powinien na czymś takim fajnie śmigać;) Pozatem "część tnąca" powinna mieć nieco więcej obrażeń, tzn, farba bardziej poodpryskiwana niż na reszcie, przy samych zębach uszkodzenia jakieś. coś jak TU A takich rysek nie lubisz?;) Z części czepialsko-logicznej.. co te zęby napędza? Jakiś silnik by się zdał, spalinowy, atomowy, ale powienien chyba trochę zajmować trochę więcej miejsca niż teraz. pozdrawiam!
Napisano 25 Wrzesień 200816 l obawiałem się efektu końcowego bo piła z wh40k'a nie rzuca na kolana ale udało Ci się zostawić pierwowzór daleko z tyłu, świetna robota, czacha dużo dodała, jakbyś z niej zrezygnował to by nie było już to samo :)
Napisano 26 Wrzesień 200816 l Autor Levus - Spec jest ostry tam gdzie powinien, na części metalowej jest pociągnięty w wielu miejscach smudge'm, ma być lekko rozmyty, tak lepiej wygląda na modelu, Przypomina bardziej przetarty metal i nie błyszczy całą powierzchnią pod światło. Jest bardziej naturalny. Na rączce za to jest ostry. niestety nie udało mi sie gloss mapy porządnie wyświetlić więc świeci podobnie jak metal ;/ a powinno sie miękko po całości rozkładać. Z zębami to nie jest głupi pomysł, do bitwy już tego poprawiać nie bede ale jak bedzie okazja i otworze jeszcze model to zrobie jak mówisz. część tnąca nie ma obrażeń bo bardzo wyraźnie byłoby widać że się powtarzają. Nie mogłem wrzucić tam żadnego indywidualnego detalu. Nielubie takich rysek. Jestem zdania że kolor powinien pasować do spec'a a z takimi ryskami to prawie niewykonalne; dziwnie by wyglądało moim zdaniem gdy w miejscu farby spec by działał. A z części czepialsko-logicznej, zauważ że zęby nawet nie mają sie gdzie schować :P Pod tym względem nie jest to najbardziej przemyślany model, Raczej starałęm sie wpasować w realia WH40k niż urealniać go. Miał być bardziej fajno-bajerancki niż logiczny :p Mara - Przekonałeś mnie do tej czachy ;) i teraz jest prawdopodobnie najlepiej wyglądającym elementem piły, musisz to w realtime zobaczyć :D F/X - a dziekuje, dziekuje Edytowane 26 Wrzesień 200816 l przez Eric_Draven
Napisano 26 Wrzesień 200816 l Autor nie działa na shaderze doylle'a jeszcze. Po właczeniu wyświetla speca jakby to Self Ilumitation był. Bo te screeny to z viewportu są ;)
Napisano 24 Listopad 200816 l Autor postać czeka w kolejce, jak tablet dostane od kobiety na święta ;) wstępne lp mam ale nie chce mi sie tego dalej dziargać myszką. Pewnie bedzie, pytanie kiedy ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto