Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

jol

 

od zawsze jakos sie odgrazalem ze coś spróbuje w 3d. Jako że w pracy teksturuje modele highpoly główek w zbrushu (zrobione przez P. i Arka), środowisko tego programu nie jest mi kompletnie obce. Dlatego popytalem sie, których pędzli używaja chłopaki, otworzyłem zbrushowa sfere i zaczołem maziać. Narazie troszke mnie to przerasta i dokładnie nie wiem co robie. To jest pierwszy model i jest marny. Nie używałem referencji i widac ze anatomia troche zmyślona, i pewnie z modelem jest duzo nie tak. Potraktujmy pierwszą główke jako oficjany start, pierwsza próbe a nie dzieło same w sobie :P druga może będzie lepsza

 

001glowamq7.jpg

Edytowane przez oDD

  • Odpowiedzi 30
  • Wyświetleń 4,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Na początek świetnie:D Napatrzyłes sie na modele, to też pomaga sie szybciej uczyc:) nic tylko życzyc powodzenia w dalszej pracy:)!

Napisano

Morfeusz:)

Szyja by mu sie przydała:D

tak wogle jest narazie wporzo ale kilka opcji w twarzy jest tyci przekłamanych

Dobra zawijam sie bo pizze robie elo!

Napisano

Fajnie jest. Dla czego on ma zamknięte oczy? Tak jest łatwiej? Górna powieka powinna niżej schodzić przy zamkniętym oku.

Napisano

ee Walduś myślałem, że jakąś kupę wrzucisz, a tu dość ciekawa główka :) keep up :>

Napisano

fajnie zaczynasz. Może spróbuj zacząć od jakiejś kobiecej delikatnej twarzy, tam nie ma zazwtczaj dużo zmarszczek, wszystkie kształty sa delikatne, subtelne a później stopniowo przez dojrzalych mężczyzn po starszych panów :P

Napisano

problem z symetria widze

Napisano
  • Autor

dzięki wszystkim za komentarze

Gomez: no z oczodołami mam na razie problemy :D

czerczesow: mam ustawiony materiał jakiś standardowy, jeden z tych co ignorują światła w scenie.

 

kolejna główka, tym razem z refki. Pierwsza próba zrobienia: oczu, linii włosów, uszu (które kompletnie puściłem). Następne główki chyba będą troch prostsze, bo na razie za długo to idzie i muszę nabrać większej wprawy w posługiwaniu się zbrushem.

 

002glowaxg7.jpg

Napisano

no super Ci to wychodzi, narazie taka plastelinkowata ale proporcje i wszystko wydaje mi sie ze ok, dajesz szczegol :)

 

a na jakiej perspektywie robisz ?

Napisano

przydałoby sie wiecej małych detali na skóre, plamy po ospie,albo zmarszczki,blizny

Napisano
  • Autor

trochę czasu mineło ale się jeszcze nie poddałem

 

eco - oczywiście maziam tabletem

czerczesow - oczywiście maziam bez perspektywy

Matys - no trochę pomemłane, w tej pomarańczowej to rzeczywiście jak by się pogiął na twarzy

Jaraskg - lol z tą ospą :D mały detal - przynajmniej na razie - mnie nie interesuje, wolał bym zrobić 3 szybkie główki niż jedną z pryszczami...

M4rcus - w rzeczywistości troszeczkę Laurence Fishburne

 

dzieki wszystkim za komentarze, wczoraj i dzisiaj wieczorem robiłem następną, wspomagałem się anatomią Bridgmana (ładnie pokazuje bryłe)

 

003glowatq3.jpg

Napisano
  • Autor

jol dzieki, kolejna przy jej produkcji wspierał mnie nielot, p. i arek

 

pierwszy raz uszy zrobiłem i gałki oczne

 

69335967.jpg

Napisano

Nie za duże te oczy?Normalnie aż czuć jak mu się gałki o kości w czaszce ocierają;),poza tym fajny -taki gliniany.

Napisano
  • Autor

jol dzieki

 

cos z innej beczki, próba zrobienia modelu lowpoly. Samolot w takich kreskówkowych proporcjach. Jakies kometarze techniczne mile widziane bo chce robić uvały.

 

54044703.jpg

 

83032613.jpg

Napisano

Mając taki warsztat 2d, nie ma sensu wspominać o proporcjach (gdzie oczy uszy i nosy – wg uznania...:P). Ale bawiąc się u mięśnie można by ciut bardziej się przyłożyć do ich rozłożenia (punkty przyczepu, szerokość, grubość). W każdym bądź razie, jest postęp, więc nie ma co się przejmować. Razi mnie tylko zgilotynowana głowa (wiem, że łatwiej, ale choćby szczątkowe popiersie znacznie lepiej się odbiera) oraz za mocna zarysowane i płaskie powieki (górna warga ust nawet ujdzie, choć te kąciki…)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności