Napisano 20 Wrzesień 200816 l jol od zawsze jakos sie odgrazalem ze coś spróbuje w 3d. Jako że w pracy teksturuje modele highpoly główek w zbrushu (zrobione przez P. i Arka), środowisko tego programu nie jest mi kompletnie obce. Dlatego popytalem sie, których pędzli używaja chłopaki, otworzyłem zbrushowa sfere i zaczołem maziać. Narazie troszke mnie to przerasta i dokładnie nie wiem co robie. To jest pierwszy model i jest marny. Nie używałem referencji i widac ze anatomia troche zmyślona, i pewnie z modelem jest duzo nie tak. Potraktujmy pierwszą główke jako oficjany start, pierwsza próbe a nie dzieło same w sobie :P druga może będzie lepsza Edytowane 27 Marzec 201014 l przez oDD
Napisano 20 Wrzesień 200816 l Na początek świetnie:D Napatrzyłes sie na modele, to też pomaga sie szybciej uczyc:) nic tylko życzyc powodzenia w dalszej pracy:)!
Napisano 20 Wrzesień 200816 l Morfeusz:) Szyja by mu sie przydała:D tak wogle jest narazie wporzo ale kilka opcji w twarzy jest tyci przekłamanych Dobra zawijam sie bo pizze robie elo!
Napisano 21 Wrzesień 200816 l Fajnie jest. Dla czego on ma zamknięte oczy? Tak jest łatwiej? Górna powieka powinna niżej schodzić przy zamkniętym oku.
Napisano 22 Wrzesień 200816 l ee Walduś myślałem, że jakąś kupę wrzucisz, a tu dość ciekawa główka :) keep up :>
Napisano 23 Wrzesień 200816 l fajnie zaczynasz. Może spróbuj zacząć od jakiejś kobiecej delikatnej twarzy, tam nie ma zazwtczaj dużo zmarszczek, wszystkie kształty sa delikatne, subtelne a później stopniowo przez dojrzalych mężczyzn po starszych panów :P
Napisano 28 Wrzesień 200816 l Autor dzięki wszystkim za komentarze Gomez: no z oczodołami mam na razie problemy :D czerczesow: mam ustawiony materiał jakiś standardowy, jeden z tych co ignorują światła w scenie. kolejna główka, tym razem z refki. Pierwsza próba zrobienia: oczu, linii włosów, uszu (które kompletnie puściłem). Następne główki chyba będą troch prostsze, bo na razie za długo to idzie i muszę nabrać większej wprawy w posługiwaniu się zbrushem.
Napisano 28 Wrzesień 200816 l no super Ci to wychodzi, narazie taka plastelinkowata ale proporcje i wszystko wydaje mi sie ze ok, dajesz szczegol :) a na jakiej perspektywie robisz ?
Napisano 25 Październik 200816 l przydałoby sie wiecej małych detali na skóre, plamy po ospie,albo zmarszczki,blizny
Napisano 15 Styczeń 200916 l Autor trochę czasu mineło ale się jeszcze nie poddałem eco - oczywiście maziam tabletem czerczesow - oczywiście maziam bez perspektywy Matys - no trochę pomemłane, w tej pomarańczowej to rzeczywiście jak by się pogiął na twarzy Jaraskg - lol z tą ospą :D mały detal - przynajmniej na razie - mnie nie interesuje, wolał bym zrobić 3 szybkie główki niż jedną z pryszczami... M4rcus - w rzeczywistości troszeczkę Laurence Fishburne dzieki wszystkim za komentarze, wczoraj i dzisiaj wieczorem robiłem następną, wspomagałem się anatomią Bridgmana (ładnie pokazuje bryłe)
Napisano 10 Marzec 200916 l Autor jol dzieki, kolejna przy jej produkcji wspierał mnie nielot, p. i arek pierwszy raz uszy zrobiłem i gałki oczne
Napisano 11 Marzec 200916 l Nie za duże te oczy?Normalnie aż czuć jak mu się gałki o kości w czaszce ocierają;),poza tym fajny -taki gliniany.
Napisano 4 Styczeń 201015 l Autor jol dzieki cos z innej beczki, próba zrobienia modelu lowpoly. Samolot w takich kreskówkowych proporcjach. Jakies kometarze techniczne mile widziane bo chce robić uvały.
Napisano 28 Marzec 201014 l Mając taki warsztat 2d, nie ma sensu wspominać o proporcjach (gdzie oczy uszy i nosy – wg uznania...:P). Ale bawiąc się u mięśnie można by ciut bardziej się przyłożyć do ich rozłożenia (punkty przyczepu, szerokość, grubość). W każdym bądź razie, jest postęp, więc nie ma co się przejmować. Razi mnie tylko zgilotynowana głowa (wiem, że łatwiej, ale choćby szczątkowe popiersie znacznie lepiej się odbiera) oraz za mocna zarysowane i płaskie powieki (górna warga ust nawet ujdzie, choć te kąciki…)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto