Skocz do zawartości

Modele 3D : Waldek!


oDD

Rekomendowane odpowiedzi

jol

 

od zawsze jakos sie odgrazalem ze coś spróbuje w 3d. Jako że w pracy teksturuje modele highpoly główek w zbrushu (zrobione przez P. i Arka), środowisko tego programu nie jest mi kompletnie obce. Dlatego popytalem sie, których pędzli używaja chłopaki, otworzyłem zbrushowa sfere i zaczołem maziać. Narazie troszke mnie to przerasta i dokładnie nie wiem co robie. To jest pierwszy model i jest marny. Nie używałem referencji i widac ze anatomia troche zmyślona, i pewnie z modelem jest duzo nie tak. Potraktujmy pierwszą główke jako oficjany start, pierwsza próbe a nie dzieło same w sobie :P druga może będzie lepsza

 

001glowamq7.jpg

Edytowane przez oDD
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 30
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

fajnie zaczynasz. Może spróbuj zacząć od jakiejś kobiecej delikatnej twarzy, tam nie ma zazwtczaj dużo zmarszczek, wszystkie kształty sa delikatne, subtelne a później stopniowo przez dojrzalych mężczyzn po starszych panów :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki wszystkim za komentarze

Gomez: no z oczodołami mam na razie problemy :D

czerczesow: mam ustawiony materiał jakiś standardowy, jeden z tych co ignorują światła w scenie.

 

kolejna główka, tym razem z refki. Pierwsza próba zrobienia: oczu, linii włosów, uszu (które kompletnie puściłem). Następne główki chyba będą troch prostsze, bo na razie za długo to idzie i muszę nabrać większej wprawy w posługiwaniu się zbrushem.

 

002glowaxg7.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trochę czasu mineło ale się jeszcze nie poddałem

 

eco - oczywiście maziam tabletem

czerczesow - oczywiście maziam bez perspektywy

Matys - no trochę pomemłane, w tej pomarańczowej to rzeczywiście jak by się pogiął na twarzy

Jaraskg - lol z tą ospą :D mały detal - przynajmniej na razie - mnie nie interesuje, wolał bym zrobić 3 szybkie główki niż jedną z pryszczami...

M4rcus - w rzeczywistości troszeczkę Laurence Fishburne

 

dzieki wszystkim za komentarze, wczoraj i dzisiaj wieczorem robiłem następną, wspomagałem się anatomią Bridgmana (ładnie pokazuje bryłe)

 

003glowatq3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mając taki warsztat 2d, nie ma sensu wspominać o proporcjach (gdzie oczy uszy i nosy – wg uznania...:P). Ale bawiąc się u mięśnie można by ciut bardziej się przyłożyć do ich rozłożenia (punkty przyczepu, szerokość, grubość). W każdym bądź razie, jest postęp, więc nie ma co się przejmować. Razi mnie tylko zgilotynowana głowa (wiem, że łatwiej, ale choćby szczątkowe popiersie znacznie lepiej się odbiera) oraz za mocna zarysowane i płaskie powieki (górna warga ust nawet ujdzie, choć te kąciki…)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności