oDD Napisano 20 Wrzesień 2008 Napisano 20 Wrzesień 2008 (edytowane) jol od zawsze jakos sie odgrazalem ze coś spróbuje w 3d. Jako że w pracy teksturuje modele highpoly główek w zbrushu (zrobione przez P. i Arka), środowisko tego programu nie jest mi kompletnie obce. Dlatego popytalem sie, których pędzli używaja chłopaki, otworzyłem zbrushowa sfere i zaczołem maziać. Narazie troszke mnie to przerasta i dokładnie nie wiem co robie. To jest pierwszy model i jest marny. Nie używałem referencji i widac ze anatomia troche zmyślona, i pewnie z modelem jest duzo nie tak. Potraktujmy pierwszą główke jako oficjany start, pierwsza próbe a nie dzieło same w sobie :P druga może będzie lepsza Edytowane 27 Marzec 2010 przez oDD
ciastuch Napisano 20 Wrzesień 2008 Napisano 20 Wrzesień 2008 Na początek świetnie:D Napatrzyłes sie na modele, to też pomaga sie szybciej uczyc:) nic tylko życzyc powodzenia w dalszej pracy:)!
Temporal Napisano 20 Wrzesień 2008 Napisano 20 Wrzesień 2008 no to ja sie boje co bedzie jak skorzystasz z referek :P 1
Sfix1 Napisano 20 Wrzesień 2008 Napisano 20 Wrzesień 2008 Morfeusz:) Szyja by mu sie przydała:D tak wogle jest narazie wporzo ale kilka opcji w twarzy jest tyci przekłamanych Dobra zawijam sie bo pizze robie elo!
goral_44 Napisano 20 Wrzesień 2008 Napisano 20 Wrzesień 2008 oDD. Jak na Waldka, to to, jest to. Pozdrawiam. Waldek
Gomez Napisano 21 Wrzesień 2008 Napisano 21 Wrzesień 2008 Fajnie jest. Dla czego on ma zamknięte oczy? Tak jest łatwiej? Górna powieka powinna niżej schodzić przy zamkniętym oku.
1nS Napisano 22 Wrzesień 2008 Napisano 22 Wrzesień 2008 ee Walduś myślałem, że jakąś kupę wrzucisz, a tu dość ciekawa główka :) keep up :>
Ebor Napisano 23 Wrzesień 2008 Napisano 23 Wrzesień 2008 fajnie zaczynasz. Może spróbuj zacząć od jakiejś kobiecej delikatnej twarzy, tam nie ma zazwtczaj dużo zmarszczek, wszystkie kształty sa delikatne, subtelne a później stopniowo przez dojrzalych mężczyzn po starszych panów :P
czerczesow Napisano 23 Wrzesień 2008 Napisano 23 Wrzesień 2008 pieknie :) jak robisz ze masz po dwoch stronach takie same swiatlo ?
oDD Napisano 28 Wrzesień 2008 Autor Napisano 28 Wrzesień 2008 dzięki wszystkim za komentarze Gomez: no z oczodołami mam na razie problemy :D czerczesow: mam ustawiony materiał jakiś standardowy, jeden z tych co ignorują światła w scenie. kolejna główka, tym razem z refki. Pierwsza próba zrobienia: oczu, linii włosów, uszu (które kompletnie puściłem). Następne główki chyba będą troch prostsze, bo na razie za długo to idzie i muszę nabrać większej wprawy w posługiwaniu się zbrushem.
czerczesow Napisano 28 Wrzesień 2008 Napisano 28 Wrzesień 2008 no super Ci to wychodzi, narazie taka plastelinkowata ale proporcje i wszystko wydaje mi sie ze ok, dajesz szczegol :) a na jakiej perspektywie robisz ?
Jaraskg Napisano 25 Październik 2008 Napisano 25 Październik 2008 przydałoby sie wiecej małych detali na skóre, plamy po ospie,albo zmarszczki,blizny
oDD Napisano 15 Styczeń 2009 Autor Napisano 15 Styczeń 2009 trochę czasu mineło ale się jeszcze nie poddałem eco - oczywiście maziam tabletem czerczesow - oczywiście maziam bez perspektywy Matys - no trochę pomemłane, w tej pomarańczowej to rzeczywiście jak by się pogiął na twarzy Jaraskg - lol z tą ospą :D mały detal - przynajmniej na razie - mnie nie interesuje, wolał bym zrobić 3 szybkie główki niż jedną z pryszczami... M4rcus - w rzeczywistości troszeczkę Laurence Fishburne dzieki wszystkim za komentarze, wczoraj i dzisiaj wieczorem robiłem następną, wspomagałem się anatomią Bridgmana (ładnie pokazuje bryłe)
oDD Napisano 10 Marzec 2009 Autor Napisano 10 Marzec 2009 jol dzieki, kolejna przy jej produkcji wspierał mnie nielot, p. i arek pierwszy raz uszy zrobiłem i gałki oczne
mafida Napisano 11 Marzec 2009 Napisano 11 Marzec 2009 Nie za duże te oczy?Normalnie aż czuć jak mu się gałki o kości w czaszce ocierają;),poza tym fajny -taki gliniany.
oDD Napisano 4 Styczeń 2010 Autor Napisano 4 Styczeń 2010 jol dzieki cos z innej beczki, próba zrobienia modelu lowpoly. Samolot w takich kreskówkowych proporcjach. Jakies kometarze techniczne mile widziane bo chce robić uvały.
krzys!3k Napisano 28 Marzec 2010 Napisano 28 Marzec 2010 fajne, b. plastyczne. jedyne co to oczy wyszły średnio.
andy_a Napisano 28 Marzec 2010 Napisano 28 Marzec 2010 Mając taki warsztat 2d, nie ma sensu wspominać o proporcjach (gdzie oczy uszy i nosy – wg uznania...:P). Ale bawiąc się u mięśnie można by ciut bardziej się przyłożyć do ich rozłożenia (punkty przyczepu, szerokość, grubość). W każdym bądź razie, jest postęp, więc nie ma co się przejmować. Razi mnie tylko zgilotynowana głowa (wiem, że łatwiej, ale choćby szczątkowe popiersie znacznie lepiej się odbiera) oraz za mocna zarysowane i płaskie powieki (górna warga ust nawet ujdzie, choć te kąciki…)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się