Napisano 24 Październik 200816 l przygotowalem nowy benchmark, zapraszam do testowania maszyn i niech wygra najszybszy :) oprocz czasu podajcie rodzaj CPU, zegar, ram i OS. [email protected] | 8gb | winXP64 sp1 = 8m 47s rapidshare sucks :) mariobenchmark.rar Edytowane 25 Październik 200816 l przez Bobby_digital
Napisano 24 Październik 200816 l Autor [email protected] | 4gb | winXP64 sp2 = 9m46s [email protected] | 16gb | winXP64 sp2 = 6m13s
Napisano 24 Październik 200816 l Witam, Jeden kurczak z farmy Q6600@3,79 Ghz | 8gb | winXP64 sp2 = 7m11s
Napisano 24 Październik 200816 l 14 min...ale sciągalem, gg i skyba działało.i jesczez masa innych programów. W wolnym czasie usune wszystkie zbedne procesy i zrobie render na świeżym kompie bo dziś mój działa 8h przed renderowaniem. q66 2,4 i4gb. Edytowane 25 Październik 200816 l przez !Ewert
Napisano 24 Październik 200816 l przygotuj się w przyszłości na rendery na kompie działającym 8 miesięcy;)
Napisano 25 Październik 200816 l Polka- jestem przygotowany ;) Zrobiłem render na "świeżym kompie" i wyszło....12.07min...;/ W przyszłym tyg bedę bo podkrecał. Edytowane 25 Październik 200816 l przez !Ewert
Napisano 25 Październik 200816 l This file is neither allocated to a Premium Account, or a Collector's Account, and can therefore only be downloaded 10 times. This limit is reached. To download this file, the uploader either needs to transfer this file into his/her Collector's Account, or upload the file again. The file can later be moved to a Collector's Account. The uploader just needs to click the delete link of the file to get further information. no i co mam testować?
Napisano 25 Październik 200816 l Autor testujcie juz :) link nowy w pierwszym poscie [email protected] | 16gb | vista64 = 5m41s Edytowane 25 Październik 200816 l przez Bobby_digital
Napisano 25 Październik 200816 l Ej dlaczego mi wywala maxa pod koniec liczenia light map... Moze mam za mało ramu bo tylko 3,35 oczywiście winodws xp 32 bit
Napisano 25 Październik 200816 l Autor za malo ramu :) przykro mi :) na winxp64 ci pojdzie albo 3gb switch sobie wlacz
Napisano 25 Październik 200816 l Core 2 Duo E4300 @ 2,6 | 3.25 gb ram | xp 32 bit - 29m, 7 s Chciałem tylko przekonać się jak słaby mam komputer, wyszło naprawdę cienko, ale jak na razie nie mam kasy na nowy. Tylko wam pozazdrościć czasów. Pozdro
Napisano 26 Październik 200816 l wkurzyłem się i podkręciłem procek do 3G i jest trochę lepszy czas Core 2 Duo E4300 @ 3 | 3.25 gb ram | xp 32 bit - 25m 30s
Napisano 26 Październik 200816 l Witaj Bobby... :) coś ode mnie: 2x QX9775 @oc 4,66 Ghz czas: 4m23,4s wallop ps. bardzo fajny teścik
Napisano 26 Październik 200816 l Amd Athlon 64 Dual core 3800+ (2Ghz) | 2 gb ram | xp 64 sp2 -1h 11m 8,1s
Napisano 26 Październik 200816 l Super tescik :) 10:44 na : quadzie Q9300 2,5 bez zbednego krecenia :P i 8 giga ramu
Napisano 26 Październik 200816 l Autor ale jesli renderujecie na czyms innym niz vray 1.5 sp2 to mowcie bo cos widze dziwne czasy.
Napisano 27 Październik 200816 l zaczełem się bawić tym podkręcaniem i chyba doszedłem do końca możliwości tego procka 3.2 G Core 2 Duo E4300 @ 3.2 | 3.25 gb ram | xp 32 bit - 24m 16s By restorer
Napisano 27 Październik 200816 l hmmm cos duza roznica jak na te 20Mhz w porownaniu z moim :) nie wiem, moge zarzucic screena ;)
Napisano 27 Październik 200816 l 9:47 na Q9550 | 2.86 (stock)| 8 giga ramu | Xp64 bit sp2. Teraz zobaczymy ile bedzie po podkreceniu :) Edytowane 27 Październik 200816 l przez JohnZi
Napisano 27 Październik 200816 l Panowie sam nie wiem co jest grane, ładuje ta scene i renderuje czas 13:31 na: -2x xeon czterordzeniowy 2,5ghz -pamięć 4gb -vista 64 ultimate Nie wiem czy mam płakać czy się śmiać? A po restarcie systemu 14:05 to już są jaja Edytowane 27 Październik 200816 l przez syriusz 27
Napisano 27 Październik 200816 l a no własnei sie zastanawiam na co mi to gówno było? Zapare dni jade po xp 64 juz mam tego dość, wogole tego nie rozumiem to jakiś nonsens. Taki sprzęt i takie marne osiągi:(
Napisano 27 Październik 200816 l Autor hmmm no dziwne to, moze faktycznie cos z pamiecia, wkoncu xeony wiecej potrzebuja niz single CPU platformy. vista duzo zajmuje pamieci ale jak jest potrzebna to ja zwalnia. Chyba :) u mnie scenka niecale 2,3 Gb zabiera podczas renderowania. Wydaje sie to byc mniej niz 4gb.
Napisano 27 Październik 200816 l Chłopaki jestem na prawdę zawiedziony.:( Bobby nie może być az takiej róznicy bo to nie normalne, to tak jak by każdy rdzeń pracował na pół gwizdka ale wszystkie pracuja w 100%
Napisano 27 Październik 200816 l C2Q 6600 @ 3,43 GHz 4Gb Patriot Extreme Vista x64 Max 2009 x64 VRay SP2 x64 Wynik: 8:11 Bobby_digital - mamy podobne proce i dość dużą różnicę, czyżby mnie Vista przyśpieszyła? :D Edytowane 27 Październik 200816 l przez naeq
Napisano 27 Październik 200816 l stary na jeden rdzen xeona musi przypadac 2giga ramu, nie placz dokup ramu i bedzie smigalo :)
Napisano 27 Październik 200816 l Klicek ram tu chyba nie wiele da, razem z bobbym testowalismy tego mojego zloma i po ściągnięciu sceny testowej z http://3dspeedmachine.com/?page=3&scene=20 czas renderingu wyniósł za pierwszym razem 5:41 pożniej przy zwiekszeniu memry limits 4:01 a w testach chłopaki przy ilości 8 gb ramu mają czasy poniżej 3 min
Napisano 27 Październik 200816 l Autor czy te sceny sa naprawde takie ciezkie ze potrzeba 8gb czy 16 gb ramu ?? jakos nie wydaje mi sie.
Napisano 28 Październik 200816 l Autor Bobby_digital - mamy podobne proce i dość dużą różnicę, czyżby mnie Vista przyśpieszyła? :D wlasnie zarzucilem jeszcze raz rendering, tym razem bez zbednych procesow w tle. Czas - 8m 38,7s jesli chodzi o porownanie xp a vista to z czasow: ReflectVision Q6600 @ 3,42 | 8gb ram | xp64bit - 8:20 min FALcom C2Q 6600 @ 3,43 GHz - 8:11 ciezko jednoznacznie powiedziec ktory system jest szybszy, raczej jednakowo wychodzi tak na oko:) ale najlepiej jak by z ta sama czestotliwoscia puscic :) najlepiej jakbyscie czestotliwosc 3400 ustawili to bym wiedzia lczy z moim wszystko w porzadku :)
Napisano 28 Październik 200816 l Myślę ze Możemy zapuścić i zobaczyć, ale pamietaj że tutaj też role odgrywa szybkość ramu.
Napisano 28 Październik 200816 l zarzucilem na stacje hpeka xw8400 - 8x 2,66 - 8 giga ramu xp64, niestety nie moglem wylaczyc tła, 5 min z groszowkami, wiec wydaje mi sie ze Twoje czasy sa git, a panowie sciemniaja ;)
Napisano 28 Październik 200816 l Podkręcanie Q6600 C.D. Zmian dotyczy ramu Q6600@3,79 Ghz | 8gb | winXP64 sp2 = 6m 46s Super tescik :) 10:44 na : quadzie Q9300 2,5 bez zbednego krecenia :P i 8 giga ramu KLICEK:: Jaki jest mnożnik w 9300. Ktoś mi wspominał że spoko się kręci. Czy próbowałeś go podrasować. Muszę gdzieś taki model załatwić do testów :) Edytowane 28 Październik 200816 l przez Mario
Napisano 28 Październik 200816 l RAM synchronicznie z FSB czy jak? Niesamowicie duża różnica jak na samą zabawę pamięciami.
Napisano 29 Październik 200816 l Witam, razem z Bobbym rozwiązaliśmy mój problem nie wykorzystania mocy procesorów. Winny temu okazał się BIOS. Złe ustawienia biosu. Teraz podczas testu z sceną wychodzi mi 7:51 a przed zmianą w BIOSIE prawie 14 min. Różnica wielka można by powiedzieć. 1) adv/mem config/mem ras&perf configuration/snoop filter zmiana na disable 2) adv/processor configuration/hardware prefetcher (speculative pre-fetch) zmiana na disable http://windowshpc.net/Blogs/Chronicles/Lists/Posts/Post.aspx?ID=1 -Bobby gdzieś to wyszperał:) Straciłem sporo czasu na pracy na kompie który nie wykorzystywał swojej mocy. Dzięki Bobby masz repka:)
Napisano 30 Październik 200816 l Laptop: Core 2 Duo T5550 / GF 9300M / Ram: 2048 MB / WinXP32 32m 36s
Napisano 31 Październik 200816 l No to teraz was zagne! xD System: Windows XP 32bit, 3D Max 2008 Mój "mercedes" to AMD Athlon XP 2000+, 1.5 GB RAM o grafice nie pisze bo i tak nie ma to znaczenia. Mój czas renderingu: Uwaga uwaga.. [werble].... 2h 25min. Tak tak to nie żart - własnie na takim sprzecie pracuje ;) Dobra już się nie bede użalał :) Pozdrawiam wszystkich.
Napisano 31 Październik 200816 l xD Nie no - jak sie gracik zepnie to potrafi duzo "rendernac" (tylko, ze wolno) - osatnio zrobilem jedną bryke (pochwale się nia niebawem na forum jak zrobie jeszcze z dwa renderki to bedzie co pojeżdżać) to cala scena miala ponad 3 miliony poly - dał rade xD tylko, nieźle musialem sie nakombinowac z pamiecia dynamiczną vraya bo ciagle sie wysypywał ;)
Napisano 4 Listopad 200816 l Q6600 2,4 MHz SLARC, 4GB RAM Patriot CL5, GF8800 GTS 320, XP X64 SP2, MAX2009 SP1, Vray 1.5 SP2 - 14m 26s chyba nie tak źle...jak przyjdzie mój nowy (używany) Thermalright to zobaczymy jak na podkręconym pójdzie... Mario możesz podać FSB i takie tam podkręconego kompa?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto