Bobby_digital Posted October 24, 2008 Posted October 24, 2008 (edited) przygotowalem nowy benchmark, zapraszam do testowania maszyn i niech wygra najszybszy :) oprocz czasu podajcie rodzaj CPU, zegar, ram i OS. [email protected] | 8gb | winXP64 sp1 = 8m 47s rapidshare sucks :) mariobenchmark.rar Edited October 25, 2008 by Bobby_digital
Bobby_digital Posted October 24, 2008 Author Posted October 24, 2008 [email protected] | 4gb | winXP64 sp2 = 9m46s [email protected] | 16gb | winXP64 sp2 = 6m13s
Mario Posted October 24, 2008 Posted October 24, 2008 Witam, Jeden kurczak z farmy Q6600@3,79 Ghz | 8gb | winXP64 sp2 = 7m11s
!Ewert Posted October 24, 2008 Posted October 24, 2008 (edited) 14 min...ale sciągalem, gg i skyba działało.i jesczez masa innych programów. W wolnym czasie usune wszystkie zbedne procesy i zrobie render na świeżym kompie bo dziś mój działa 8h przed renderowaniem. q66 2,4 i4gb. Edited October 25, 2008 by !Ewert
polka dot Posted October 24, 2008 Posted October 24, 2008 przygotuj się w przyszłości na rendery na kompie działającym 8 miesięcy;)
piksar Posted October 24, 2008 Posted October 24, 2008 świerzym kompie . świerzość doda mu rzycia pefnie
!Ewert Posted October 25, 2008 Posted October 25, 2008 (edited) Polka- jestem przygotowany ;) Zrobiłem render na "świeżym kompie" i wyszło....12.07min...;/ W przyszłym tyg bedę bo podkrecał. Edited October 25, 2008 by !Ewert
Bacry Posted October 25, 2008 Posted October 25, 2008 This file is neither allocated to a Premium Account, or a Collector's Account, and can therefore only be downloaded 10 times. This limit is reached. To download this file, the uploader either needs to transfer this file into his/her Collector's Account, or upload the file again. The file can later be moved to a Collector's Account. The uploader just needs to click the delete link of the file to get further information. no i co mam testować?
Bobby_digital Posted October 25, 2008 Author Posted October 25, 2008 (edited) testujcie juz :) link nowy w pierwszym poscie [email protected] | 16gb | vista64 = 5m41s Edited October 25, 2008 by Bobby_digital
claude Posted October 25, 2008 Posted October 25, 2008 Ej dlaczego mi wywala maxa pod koniec liczenia light map... Moze mam za mało ramu bo tylko 3,35 oczywiście winodws xp 32 bit
Bobby_digital Posted October 25, 2008 Author Posted October 25, 2008 za malo ramu :) przykro mi :) na winxp64 ci pojdzie albo 3gb switch sobie wlacz
ReflectVision Posted October 25, 2008 Posted October 25, 2008 Q6600 @ 3,42 | 8gb ram | xp64bit - 8:20 min
Bobby_digital Posted October 25, 2008 Author Posted October 25, 2008 hmmm cos duza roznica jak na te 20Mhz w porownaniu z moim :)
claude Posted October 25, 2008 Posted October 25, 2008 Core 2 Duo E4300 @ 2,6 | 3.25 gb ram | xp 32 bit - 29m, 7 s Chciałem tylko przekonać się jak słaby mam komputer, wyszło naprawdę cienko, ale jak na razie nie mam kasy na nowy. Tylko wam pozazdrościć czasów. Pozdro
claude Posted October 26, 2008 Posted October 26, 2008 wkurzyłem się i podkręciłem procek do 3G i jest trochę lepszy czas Core 2 Duo E4300 @ 3 | 3.25 gb ram | xp 32 bit - 25m 30s
wallop Posted October 26, 2008 Posted October 26, 2008 Witaj Bobby... :) coś ode mnie: 2x QX9775 @oc 4,66 Ghz czas: 4m23,4s wallop ps. bardzo fajny teścik
Guest Isee Posted October 26, 2008 Posted October 26, 2008 Amd Athlon 64 Dual core 3800+ (2Ghz) | 2 gb ram | xp 64 sp2 -1h 11m 8,1s
KLICEK Posted October 26, 2008 Posted October 26, 2008 Super tescik :) 10:44 na : quadzie Q9300 2,5 bez zbednego krecenia :P i 8 giga ramu
mrkrzysiek Posted October 26, 2008 Posted October 26, 2008 8:58 na: Q6600 @ 3.0 | 4 GB ram | winxp 64x |
Bobby_digital Posted October 26, 2008 Author Posted October 26, 2008 ale jesli renderujecie na czyms innym niz vray 1.5 sp2 to mowcie bo cos widze dziwne czasy.
claude Posted October 27, 2008 Posted October 27, 2008 zaczełem się bawić tym podkręcaniem i chyba doszedłem do końca możliwości tego procka 3.2 G Core 2 Duo E4300 @ 3.2 | 3.25 gb ram | xp 32 bit - 24m 16s By restorer
ReflectVision Posted October 27, 2008 Posted October 27, 2008 hmmm cos duza roznica jak na te 20Mhz w porownaniu z moim :) nie wiem, moge zarzucic screena ;)
JohnZi Posted October 27, 2008 Posted October 27, 2008 (edited) 9:47 na Q9550 | 2.86 (stock)| 8 giga ramu | Xp64 bit sp2. Teraz zobaczymy ile bedzie po podkreceniu :) Edited October 27, 2008 by JohnZi
syriusz 27 Posted October 27, 2008 Posted October 27, 2008 (edited) Panowie sam nie wiem co jest grane, ładuje ta scene i renderuje czas 13:31 na: -2x xeon czterordzeniowy 2,5ghz -pamięć 4gb -vista 64 ultimate Nie wiem czy mam płakać czy się śmiać? A po restarcie systemu 14:05 to już są jaja Edited October 27, 2008 by syriusz 27
syriusz 27 Posted October 27, 2008 Posted October 27, 2008 a no własnei sie zastanawiam na co mi to gówno było? Zapare dni jade po xp 64 juz mam tego dość, wogole tego nie rozumiem to jakiś nonsens. Taki sprzęt i takie marne osiągi:(
Bobby_digital Posted October 27, 2008 Author Posted October 27, 2008 hmmm no dziwne to, moze faktycznie cos z pamiecia, wkoncu xeony wiecej potrzebuja niz single CPU platformy. vista duzo zajmuje pamieci ale jak jest potrzebna to ja zwalnia. Chyba :) u mnie scenka niecale 2,3 Gb zabiera podczas renderowania. Wydaje sie to byc mniej niz 4gb.
syriusz 27 Posted October 27, 2008 Posted October 27, 2008 Chłopaki jestem na prawdę zawiedziony.:( Bobby nie może być az takiej róznicy bo to nie normalne, to tak jak by każdy rdzeń pracował na pół gwizdka ale wszystkie pracuja w 100%
naeq Posted October 27, 2008 Posted October 27, 2008 (edited) C2Q 6600 @ 3,43 GHz 4Gb Patriot Extreme Vista x64 Max 2009 x64 VRay SP2 x64 Wynik: 8:11 Bobby_digital - mamy podobne proce i dość dużą różnicę, czyżby mnie Vista przyśpieszyła? :D Edited October 27, 2008 by naeq
KLICEK Posted October 27, 2008 Posted October 27, 2008 stary na jeden rdzen xeona musi przypadac 2giga ramu, nie placz dokup ramu i bedzie smigalo :)
syriusz 27 Posted October 27, 2008 Posted October 27, 2008 Klicek ram tu chyba nie wiele da, razem z bobbym testowalismy tego mojego zloma i po ściągnięciu sceny testowej z http://3dspeedmachine.com/?page=3&scene=20 czas renderingu wyniósł za pierwszym razem 5:41 pożniej przy zwiekszeniu memry limits 4:01 a w testach chłopaki przy ilości 8 gb ramu mają czasy poniżej 3 min
syriusz 27 Posted October 27, 2008 Posted October 27, 2008 Może się mylę sprobuje skombimnować ram i przetestuje złomka.
Bobby_digital Posted October 27, 2008 Author Posted October 27, 2008 czy te sceny sa naprawde takie ciezkie ze potrzeba 8gb czy 16 gb ramu ?? jakos nie wydaje mi sie. 1
Bobby_digital Posted October 28, 2008 Author Posted October 28, 2008 Bobby_digital - mamy podobne proce i dość dużą różnicę, czyżby mnie Vista przyśpieszyła? :D wlasnie zarzucilem jeszcze raz rendering, tym razem bez zbednych procesow w tle. Czas - 8m 38,7s jesli chodzi o porownanie xp a vista to z czasow: ReflectVision Q6600 @ 3,42 | 8gb ram | xp64bit - 8:20 min FALcom C2Q 6600 @ 3,43 GHz - 8:11 ciezko jednoznacznie powiedziec ktory system jest szybszy, raczej jednakowo wychodzi tak na oko:) ale najlepiej jak by z ta sama czestotliwoscia puscic :) najlepiej jakbyscie czestotliwosc 3400 ustawili to bym wiedzia lczy z moim wszystko w porzadku :)
naeq Posted October 28, 2008 Posted October 28, 2008 Myślę ze Możemy zapuścić i zobaczyć, ale pamietaj że tutaj też role odgrywa szybkość ramu.
KLICEK Posted October 28, 2008 Posted October 28, 2008 zarzucilem na stacje hpeka xw8400 - 8x 2,66 - 8 giga ramu xp64, niestety nie moglem wylaczyc tła, 5 min z groszowkami, wiec wydaje mi sie ze Twoje czasy sa git, a panowie sciemniaja ;)
Mario Posted October 28, 2008 Posted October 28, 2008 (edited) Podkręcanie Q6600 C.D. Zmian dotyczy ramu Q6600@3,79 Ghz | 8gb | winXP64 sp2 = 6m 46s Super tescik :) 10:44 na : quadzie Q9300 2,5 bez zbednego krecenia :P i 8 giga ramu KLICEK:: Jaki jest mnożnik w 9300. Ktoś mi wspominał że spoko się kręci. Czy próbowałeś go podrasować. Muszę gdzieś taki model załatwić do testów :) Edited October 28, 2008 by Mario
arev Posted October 28, 2008 Posted October 28, 2008 RAM synchronicznie z FSB czy jak? Niesamowicie duża różnica jak na samą zabawę pamięciami.
syriusz 27 Posted October 29, 2008 Posted October 29, 2008 Witam, razem z Bobbym rozwiązaliśmy mój problem nie wykorzystania mocy procesorów. Winny temu okazał się BIOS. Złe ustawienia biosu. Teraz podczas testu z sceną wychodzi mi 7:51 a przed zmianą w BIOSIE prawie 14 min. Różnica wielka można by powiedzieć. 1) adv/mem config/mem ras&perf configuration/snoop filter zmiana na disable 2) adv/processor configuration/hardware prefetcher (speculative pre-fetch) zmiana na disable http://windowshpc.net/Blogs/Chronicles/Lists/Posts/Post.aspx?ID=1 -Bobby gdzieś to wyszperał:) Straciłem sporo czasu na pracy na kompie który nie wykorzystywał swojej mocy. Dzięki Bobby masz repka:)
Malwi Posted October 30, 2008 Posted October 30, 2008 Laptop: Core 2 Duo T5550 / GF 9300M / Ram: 2048 MB / WinXP32 32m 36s
Mr_SAN Posted October 31, 2008 Posted October 31, 2008 No to teraz was zagne! xD System: Windows XP 32bit, 3D Max 2008 Mój "mercedes" to AMD Athlon XP 2000+, 1.5 GB RAM o grafice nie pisze bo i tak nie ma to znaczenia. Mój czas renderingu: Uwaga uwaga.. [werble].... 2h 25min. Tak tak to nie żart - własnie na takim sprzecie pracuje ;) Dobra już się nie bede użalał :) Pozdrawiam wszystkich.
Mr_SAN Posted October 31, 2008 Posted October 31, 2008 xD Nie no - jak sie gracik zepnie to potrafi duzo "rendernac" (tylko, ze wolno) - osatnio zrobilem jedną bryke (pochwale się nia niebawem na forum jak zrobie jeszcze z dwa renderki to bedzie co pojeżdżać) to cala scena miala ponad 3 miliony poly - dał rade xD tylko, nieźle musialem sie nakombinowac z pamiecia dynamiczną vraya bo ciagle sie wysypywał ;)
laci Posted November 4, 2008 Posted November 4, 2008 Q6600 2,4 MHz SLARC, 4GB RAM Patriot CL5, GF8800 GTS 320, XP X64 SP2, MAX2009 SP1, Vray 1.5 SP2 - 14m 26s chyba nie tak źle...jak przyjdzie mój nowy (używany) Thermalright to zobaczymy jak na podkręconym pójdzie... Mario możesz podać FSB i takie tam podkręconego kompa?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now