Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam! Tym razem po dłuższej nieobecności na forum przedstawiam render bmw m3 (e46), na razie tylko jeden ale niedługo postaram się zrobić ich więcej

Soft: 3ds max

Renderer: Mental ray

Zapraszam do komentowania!

 

Kolejny renderek i jak na razie ostatni bo nie mam chwilowo czasu na zabawę z tym modelem!

Dziękuję za komentarze i konstruktywną krytykę!

 

Link do renderka bez kompresji: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0c65297b739bf119.html

Edytowane przez pablo_111
  • Odpowiedzi 25
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

model wyglada bardzo ladnie,ale materialy i render niezbyt moim zdaniem,posiedz jeszcze nad ta fura bo naprawde szkoda to tak zostawic ,a moze byc super pracka,,pozzdro

Napisano

Dziękuję za komentarze i porady co do modelu!

Rzeczywiście zielonkawa wersja Lisa jest zdecydowanie lepsza :)

Nad materiałami już nie będę pracował bo mam już dość jedynie zrobię jeszcze kilka renderów uwzględniając porady kolegów!

Dziękuję!

Napisano

Jak dlamnie to zbyt jednolity kolor tego wszstkiego i jeśli ten samochód to ma być mat to czemu odbija przedniego grila na przednim zderzaku i lusterko na nadkolu. Szkoda, że tak wyraźnie to widać. Gdyby to bylo takie stonowane to bym sie nieprzyczepił. Chyba mógł byś to poprawic.

 

pozdro snajper

Napisano
... jeśli ten samochód to ma być mat to czemu odbija przedniego grila na przednim zderzaku i lusterko na nadkolu. Szkoda, że tak wyraźnie to widać. Gdyby to bylo takie stonowane to bym sie nieprzyczepił.

 

A kto powiedzial, ze to ma byc mat? poprostu kolega wykorzystal miekkie odbicia stydujne i calkiem dobrze to wyszlo.

Napisano

JohnZi co prawda już mnie uprzedzil ale ja to potwierdzę, wcale nie zakładałem że lakier ma być matowy, chodziło mi o miękkie odbicia!

Dzięki za komentarze!

Napisano

Taki model niespodzianka. Wysoki poziom w zasadzie z nienacka. Az sie przestraszylem;)

wiekszosc elementow wyszla swietnie jak szyby czt kola, ale juz reflektory i "nerki"(gril) zdecydowanie psuja efekt. Za duze mleko mają te klosze. Jesli chodzi o PS to kontrast ok ale balans colorów bym zostawił. Dzieki tej szarosci jest zdecydowanie niemiecki.

gratuluje pracy;) pzdr!

Napisano

Mi się to z podkręconymi kontrastami bardziej podoba, ale to detal. Światła trochę płasko wyglądają, ale tak ogólnie to ładny samochodzik.

Napisano

Bardzo ladny model jak i studio. fajene renderki jedynie przyczepie sie do mat, swiatel (kloszy) tak jak pisali koledzy troche takie mleczne i "plaskie" poza tym swietnie. Zielonkawa wersja tez mi sie jakos bardziej widzi...




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności