hrynyma Napisano 4 Listopad 2008 Napisano 4 Listopad 2008 (edytowane) Witam, jestem na tym forum nowy. Przedstawiam moje 2 nowe modele, które sobie zacząłem parę dni temu, oto pierwsza faza. Edytowane 4 Listopad 2008 przez hrynyma
tweety Napisano 4 Listopad 2008 Napisano 4 Listopad 2008 Witam, Twój wątek został źle nazwany. Proszę o zapoznanie się z regulaminem forum dot. nazewnictwa wątków oraz naniesienie poprawek. W przypadku braku reakcji wątek zostanie usunięty.
claude Napisano 4 Listopad 2008 Napisano 4 Listopad 2008 Bardzo ładny model! Gdzie się nauczyłeś tak modelować, na jakim sofcie? Jedynie co rzuciło mi się w oczy to gulki na barkach, to pewnie konce obojczyków, ale są za bardzo wystające. Całkiem wrażliwie modelowane. Pozdrawiam
hrynyma Napisano 4 Listopad 2008 Autor Napisano 4 Listopad 2008 Dzięki za pozytywną ocenę. Gulki są rzeczywiście wystające poprawię je. Rzeźbić i modelować nauczyłem się w zwykłej glinie, gipsie i drewnie :). Max i zbrush to tylko kolejne narzędzia, którymi się posługuję. Mam nadzieje że stworzę coś dobrego. pozdrawiam. P.S. Jak zmienić nazwę wątku ? :).
tweety Napisano 4 Listopad 2008 Napisano 4 Listopad 2008 wejdź w edycja potem w zaawansowane i tam zmień tytuł :)
claude Napisano 4 Listopad 2008 Napisano 4 Listopad 2008 hrynyma - ty może z ASP Warszawa? Ja akurat tak.
hrynyma Napisano 4 Listopad 2008 Autor Napisano 4 Listopad 2008 (edytowane) Dzięki, nie zauważyłem. :) ASP Katowice, ale tydzień temu przyjechałem do wawy zmienić swoje życie, szukam pracy jako modeler . :) Edytowane 5 Listopad 2008 przez piksar pbp
marcin wuu Napisano 4 Listopad 2008 Napisano 4 Listopad 2008 o, ślicznie! to znaczy brzydka buzia ale świetnie wymodelowane - anatomia super.
claude Napisano 4 Listopad 2008 Napisano 4 Listopad 2008 ASP Katowice, ale tydzień temu przyjechałem do wawy zmienić swoje życie, szukam pracy jako modeler . :) Życze powodzenia! :P Nie wiem jaki jest rynek (modele postaci organika), wydaj mi się że jest zapotrzebowanie na modele low res do animacji bardziej. Ten jest High res. Nie będę się dalej wymądrzał bo się nie znam. Ja lubię podłubać sobie w zbrushu czy wings3d ale zawodowo siedzę w wizkach.
hrynyma Napisano 4 Listopad 2008 Autor Napisano 4 Listopad 2008 (edytowane) Pojęcie brzydkie i piękne jest względne :)) Pojęcie piękna jest względne. :)) Edytowane 5 Listopad 2008 przez piksar Edytuj posty
claude Napisano 4 Listopad 2008 Napisano 4 Listopad 2008 o, ślicznie! to znaczy brzydka buzia ale świetnie wymodelowane - anatomia super. Myślę, ze jakby dodać teksturki, szminkę, włoski itp to by była super laska. Można by się przyczepić w buźce że tu czy ówdzie jest mały dołek ale mi się to podoba (widzę nawyki z gliny). Fajniejsza jest dla mnie taka twarz niż super plastikowa i super gładka lala - jak to często w 3d powstają.
hrynyma Napisano 4 Listopad 2008 Autor Napisano 4 Listopad 2008 (edytowane) Myślę, ze jakby dodać teksturki, szminkę, włoski itp to by była super laska. Można by się przyczepić w buźce że tu czy ówdzie jest mały dołek ale mi się to podoba (widzę nawyki z gliny). Fajniejsza jest dla mnie taka twarz niż super plastikowa i super gładka lala - jak to często w 3d powstają. Masz rację, ja czerpię jakość modelowania z rzeźb, gdzie liczy się każde zagięcie przestrzeni, a w 3d jest to trochę "plastikowe".:) Rzeźba to gra światła i cienia, ja się cieszę że zacząłem praktykę w "niecyfrowej rzeźbie", później jest dużo łatwiej. Efekt 45 minut w zbrush podczas dyskusji na tym wątku. Edytowane 5 Listopad 2008 przez piksar pbp
claude Napisano 4 Listopad 2008 Napisano 4 Listopad 2008 Efekt 45 minut w zbrush podczas dyskusji na tym wątku. No nie wieże, od zera chyba nie zrobiłeś w 45 minut? Jak robisz base mash w zbrush'u czy w innym programie? Ładny, jak na taki czas to wypas!
marcin wuu Napisano 4 Listopad 2008 Napisano 4 Listopad 2008 Pojęcie brzydkie i piękne jest względne :)) Wróć, oczywiście racja, miało być: "buzia mi się nie podoba" :) Rzeźba to gra światła i cienia a swoją drogą na pięknej twarzy światła i cienie też będą grały, w zasadzie mam wrażenie że światłom i cieniom jest wsio ryba czy grają na brzyduli czy bogini :)
hrynyma Napisano 4 Listopad 2008 Autor Napisano 4 Listopad 2008 (edytowane) Zsphere tools do base model jakies 5 min. Kilka kulek i jest szkielet.:) Jutro umieszczę nowy model Rzymianina troszkę fantazy, albo dziś wieczorkiem jak zdążę. Edytowane 5 Listopad 2008 przez piksar pbp
Gotham Napisano 4 Listopad 2008 Napisano 4 Listopad 2008 Szyja bark i ramie bardzo ładnie wykonałeś na męskim korpusie, reszta średnia/słaba. Btw. "w 3d jest to trochę "plastikowe""- bo chwilowo nie umiesz spowodować aby nie było ;). W sumie to postuje aby mieć info o update'ach na e-mailu, bo thread bardzo dobrze rokuje na przyszłość. :P A i wrzuć zdjęcia swoich najfajniejszych rzeźb, tylko nie kłam że ich nie masz :P. Pozdrawiam,
Luki Luki Napisano 4 Listopad 2008 Napisano 4 Listopad 2008 Ladne modele, w tej pani oko za mocno wcisniete w oczodol i powieki odstaja, ale to drobiazg.
Blader Napisano 4 Listopad 2008 Napisano 4 Listopad 2008 Warga gorna dziwnie pod kaczke podchodzi, ale pozatym ładne piersi :D
hrynyma Napisano 4 Listopad 2008 Autor Napisano 4 Listopad 2008 Dzięki za wszelkie uwagi, postaram się updatnąć jak tylko znajdę czas. Pozdrawiam.
kubi Napisano 4 Listopad 2008 Napisano 4 Listopad 2008 Troche nierówne te rzeźbki. Są miejsca stanowiące miód dla mych oczu ale są i odpuszczone delikatnie. Do tego naturalnie Ci to wyczodzi i szybko sculptujesz. Wiec tylko czekać na model rzymianina. Powodzenia.
adam_m Napisano 4 Listopad 2008 Napisano 4 Listopad 2008 Ale facet nie ma pępka. jeszcze czegoś nie ma ;) No stary jak ty w 45 min takie modelki dłubiesz to respect.
hrynyma Napisano 4 Listopad 2008 Autor Napisano 4 Listopad 2008 Nie rzeźbię na wyścigi to tylko szkic, model nie jest skończony co widać ( nogi i głowa) albo nie widać :) Rzymianina pokaże jutro bo już mi czasu brak. Pozdrawiam wszystkich i się cieszę że się tu wreszcie zalogowałem.
shergar Napisano 5 Listopad 2008 Napisano 5 Listopad 2008 My też się cieszymy xD Co do modeli to mi jakoś ta pani bardzo do gustu przypadła. To czekam na pretorianina. Pozdrawiam, Sher.
Temporal Napisano 6 Listopad 2008 Napisano 6 Listopad 2008 no modeliki pierwsza klasa tylko pozazdroscic skilla
hrynyma Napisano 6 Listopad 2008 Autor Napisano 6 Listopad 2008 Dzięki. Męczę nową postać ( pretorianin ) w rzymskiej zbroi, jak tylko skończę to go umieszczę. P.S. Nadal jestem do wzięcia jako modeler ( szukam pracy ) !
Gomez Napisano 6 Listopad 2008 Napisano 6 Listopad 2008 Życzę powodzenia i szczęścia :) Ja mam braki albo nie ma zapotrzebowania na modelarzy postaci w tej chwili bo mi się nie udało. Nie widzę linka do portfolio, jeśli go nie masz to nigdzie cię nie przyjmą a jeśli masz to pokaż ;)
hrynyma Napisano 6 Listopad 2008 Autor Napisano 6 Listopad 2008 Z pracą to już mam pierwsze odzewy i walczę dalej, portfolio pokaże jak zrobię stronkę. Gomez - dołączyłem do projektu BIT .:)
Gomez Napisano 6 Listopad 2008 Napisano 6 Listopad 2008 Tak coś czułem jak Sher napisał że się cieszymy. To brzmiało podejrzanie ;)
jaras Napisano 7 Listopad 2008 Napisano 7 Listopad 2008 bardzo ładnie, widac że masz wyczucie dołączam sie do prośby Gothama pozdrawiam ;)
Matti Napisano 7 Listopad 2008 Napisano 7 Listopad 2008 Niezly wypas naprawde. Bardzo podba mi sie model gostka. Kobitka moze juz troche mniej. Ale tak czy siak super
shergar Napisano 8 Listopad 2008 Napisano 8 Listopad 2008 Tak coś czułem jak Sher napisał że się cieszymy. To brzmiało podejrzanie ;) Ty wszędzie tylko spiski wietrzysz xD No i gratki z pracą za $ hryn oby się udało ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się