Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam, jestem na tym forum nowy. Przedstawiam moje 2 nowe modele, które sobie zacząłem parę dni temu, oto pierwsza faza.

Edytowane przez hrynyma
  • Odpowiedzi 35
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Witam,

 

Twój wątek został źle nazwany. Proszę o zapoznanie się z regulaminem forum dot. nazewnictwa wątków oraz naniesienie poprawek. W przypadku braku reakcji wątek zostanie usunięty.

Napisano

Bardzo ładny model! Gdzie się nauczyłeś tak modelować, na jakim sofcie?

 

Jedynie co rzuciło mi się w oczy to gulki na barkach, to pewnie konce obojczyków, ale są za bardzo wystające.

 

Całkiem wrażliwie modelowane.

 

Pozdrawiam

Napisano

Dzięki za pozytywną ocenę. Gulki są rzeczywiście wystające poprawię je. Rzeźbić i modelować nauczyłem się w zwykłej glinie, gipsie i drewnie :). Max i zbrush to tylko kolejne narzędzia, którymi się posługuję. Mam nadzieje że stworzę coś dobrego. pozdrawiam.

 

P.S. Jak zmienić nazwę wątku ? :).

Napisano (edytowane)

Dzięki, nie zauważyłem. :)

 

ASP Katowice, ale tydzień temu przyjechałem do wawy zmienić swoje życie, szukam pracy jako modeler . :)

Edytowane przez piksar
pbp
Napisano
ASP Katowice, ale tydzień temu przyjechałem do wawy zmienić swoje życie, szukam pracy jako modeler . :)

 

Życze powodzenia! :P

Nie wiem jaki jest rynek (modele postaci organika), wydaj mi się że jest zapotrzebowanie na modele low res do animacji bardziej. Ten jest High res. Nie będę się dalej wymądrzał bo się nie znam.

Ja lubię podłubać sobie w zbrushu czy wings3d ale zawodowo siedzę w wizkach.

Napisano (edytowane)

Pojęcie brzydkie i piękne jest względne :))

 

Pojęcie piękna jest względne. :))

Edytowane przez piksar
Edytuj posty
Napisano
o, ślicznie! to znaczy brzydka buzia ale świetnie wymodelowane - anatomia super.

 

Myślę, ze jakby dodać teksturki, szminkę, włoski itp to by była super laska.

 

Można by się przyczepić w buźce że tu czy ówdzie jest mały dołek ale mi się to podoba (widzę nawyki z gliny). Fajniejsza jest dla mnie taka twarz niż super plastikowa i super gładka lala - jak to często w 3d powstają.

Napisano (edytowane)
Myślę, ze jakby dodać teksturki, szminkę, włoski itp to by była super laska.

 

Można by się przyczepić w buźce że tu czy ówdzie jest mały dołek ale mi się to podoba (widzę nawyki z gliny). Fajniejsza jest dla mnie taka twarz niż super plastikowa i super gładka lala - jak to często w 3d powstają.

 

 

Masz rację, ja czerpię jakość modelowania z rzeźb, gdzie liczy się każde zagięcie przestrzeni, a w 3d jest to trochę "plastikowe".:)

Rzeźba to gra światła i cienia, ja się cieszę że zacząłem praktykę w "niecyfrowej rzeźbie", później jest dużo łatwiej.

 

Efekt 45 minut w zbrush podczas dyskusji na tym wątku.

Edytowane przez piksar
pbp
Napisano
Efekt 45 minut w zbrush podczas dyskusji na tym wątku.

 

No nie wieże, od zera chyba nie zrobiłeś w 45 minut? Jak robisz base mash w zbrush'u czy w innym programie?

 

Ładny, jak na taki czas to wypas!

Napisano
Pojęcie brzydkie i piękne jest względne :))

 

Wróć, oczywiście racja, miało być: "buzia mi się nie podoba" :)

 

Rzeźba to gra światła i cienia

 

a swoją drogą na pięknej twarzy światła i cienie też będą grały, w zasadzie mam wrażenie że światłom i cieniom jest wsio ryba czy grają na brzyduli czy bogini :)

Napisano (edytowane)

Zsphere tools do base model jakies 5 min. Kilka kulek i jest szkielet.:)

 

Jutro umieszczę nowy model Rzymianina troszkę fantazy, albo dziś wieczorkiem jak zdążę.

Edytowane przez piksar
pbp
Napisano

Szyja bark i ramie bardzo ładnie wykonałeś na męskim korpusie, reszta średnia/słaba.

 

Btw. "w 3d jest to trochę "plastikowe""- bo chwilowo nie umiesz spowodować aby nie było ;).

 

W sumie to postuje aby mieć info o update'ach na e-mailu, bo thread bardzo dobrze rokuje na przyszłość. :P

 

A i wrzuć zdjęcia swoich najfajniejszych rzeźb, tylko nie kłam że ich nie masz :P.

 

Pozdrawiam,

Napisano

Troche nierówne te rzeźbki. Są miejsca stanowiące miód dla mych oczu ale są i odpuszczone delikatnie. Do tego naturalnie Ci to wyczodzi i szybko sculptujesz. Wiec tylko czekać na model rzymianina. Powodzenia.

Napisano

Nie rzeźbię na wyścigi to tylko szkic, model nie jest skończony co widać ( nogi i głowa) albo nie widać :)

 

Rzymianina pokaże jutro bo już mi czasu brak.

 

Pozdrawiam wszystkich i się cieszę że się tu wreszcie zalogowałem.

Napisano

Dzięki. Męczę nową postać ( pretorianin ) w rzymskiej zbroi, jak tylko skończę to go umieszczę.

 

 

 

P.S. Nadal jestem do wzięcia jako modeler ( szukam pracy ) !

Napisano

Życzę powodzenia i szczęścia :) Ja mam braki albo nie ma zapotrzebowania na modelarzy postaci w tej chwili bo mi się nie udało. Nie widzę linka do portfolio, jeśli go nie masz to nigdzie cię nie przyjmą a jeśli masz to pokaż ;)

Napisano
Tak coś czułem jak Sher napisał że się cieszymy. To brzmiało podejrzanie ;)

 

Ty wszędzie tylko spiski wietrzysz xD

 

No i gratki z pracą za $ hryn oby się udało ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności