Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 241
  • Wyświetleń 31,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

no wlasnie nie wiedzialem jak to zrobic .... ale przeciez musi sie odbic jego kolor w podlozu ... pewnie sie da zrobic ze nie odbije sie ale ja nie umiec :)

Napisano

Widziałeś kiedyś żółty cień? :D Bo ja nie :P Nie wiem, może podłoże za bardzo odbija, albo masz lakier nałożony na spód auta?

Napisano

zwyczajny color bleeding, jesli sie nie myle odpowiada za to second bounce w v rayu:) jako, ze kolor intensywny, odbicie bedzie rownie mocne.

Napisano

Ach, prezentuje się pięknie;) Klasa! Materiał karoserii mnie sie strasznie podoba:) Bok samochodu jest piękny, mmm...:) JA też walcze obecnie z samochodem, ale idzie strasznie topornie;/ No i z czasem ciężko, za duzo innych rzeczy mnie rozprasza, a w ostatecznosci zniechęce do robienia czegokolwiek. Ale podziwiac pracę innych mogę, i to robię:) Cool.

Napisano
  • Autor

KamilM - trafiles w sedno ,widzisz jak czlowiek nie mysli czasem, laker tez na podwoziu jest ..ehhh

Ciastuch - ale zaslodziles stary ;) hehe - a ja powiem tak co sie stalo z Eddim ,czekalem na upy jakies bo dobrze szlo a tu cisza ;)

Napisano
  • Autor

Siadlem chwile do robienia pokoju , i interesuja mnie wasze opinie na temat randera i oswietlenia ... czy dobrze jest co poprawic itd. ,jezeli chodzi o wysposazenie to prawie go nie ma , ta brzydka kanapa zniknie na pewno i wypelni sie z czasem , ale poki co intersuja mnie render oswietlenie.

 

z gory dzieki za wskazowki ....

 

aaa i render zajal jakies 40 min

 

test4ub6.jpg

w1280.png

Napisano

Oswietlenie chyba jest najlepsze z całej scenki:). Poprawiał bym całą resztę.

Napisano

O ho ho, widze,ze kolega sie rozkrecil i szaleje :) Render dosc ciekwie wyszedl. Nie podoba mi sie podloga taka jakos plastikowa, ale generalnie OK. Nie wiem jedynie, czy jest sens martwic sie o oswietlenie na tym etapie skoro wnetrze bedziesz zmieniac. Wraz ze zmiana srodka bedziesz musial do niego dostosowac oswietlenie. Tak czy owak ciesze sie,ze dzialasz.

 

Pozdrawiami zycze powodzenia,

 

xaoo

Napisano

Kolor krajobrazu za oknem za bardzo odbiega odcieniem od wnętrza.

Wnętrze wydaje mi się odrobinę zbyt bure, nie wiem czy to wina oświetlenia czy szarawych materiałów ściany i sufitu.

Napisano
  • Autor

Nie wiem czemu udalem sie w taki ponury akcent, zmienie wszytko na bardziej nowoczesny styl , i bede sie trzymal kolorow za oknem bo niechce zmieniac tego widoku , wkoncu zima :)).

 

a to raczej wina materialow , bo swiatla maja lekko zolty kolor , a env , niebieskawy

Napisano
  • Autor

Coś mi padło z prockiem, i troche problemów , i odstawiłem maxa na dłuższy czas.

No i czas na powrót , chciałem te vizki probować ale nie ma opcji bo nadal procesor odmawia posłuszeństwa ( jak ktos chce pomuc to tu jest wszystko http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=55846 )

 

A zabrałem sie za Veyrona ,

No i dzisiaj chwile przysiadłem i mam tyle .... mówcie błedy przy zarodku pracy , bedzie mi łatwiej ...

 

aaaafa8.th.jpg

bokkl8.th.jpg

aaawj1.th.jpg

cccku6.th.jpg

Napisano

Poki co wyglada spoko, moglbys jasniejszy ten renderek puscic;p ten zbior trojkacikow w grillu i na nadkolu ma jakas konkretna role? Bo w tym miejscu tracisz okraglosc grilla np przez te loopy. To max jest w ogole?

Napisano
  • Autor

tak no max , nie zmieniłem programu :P

 

no własnie te trojkąty są tam zeby te łączenia były kwadratowe :] na nadkolu to jedyny sposób jaki mi przyszedł do głowy żeby własnie okrągłe były bo takto zaokrąglają sie te rogi .... ehhh 2tyg nie siedziałem i centralnie ładnie mi wiedza uciekła ,

 

Render słaby bardzo fakt :P coś mi sie stało w głowe ostatnio poprawie nastepnym upie :D

Napisano

Jak dla mnie to siatka jest za rzadka, przez co krawędzie robię się obłe i plastelinowe. No i chyba jest trochę niezgodności, ale wiem, że nie ma dobrych szkiców do tego autka :(

Napisano
  • Autor

Cofnałem sie pare zapisów w tył , hmmmm w sumie do początku bryły i , tym razem tak to wyglada , jak zwykle problemów multum ale chyba nieco lepiej to wygląda ....

 

NAdkole krzywo :P denerwuje mnie zawsze to :/

 

f4a675768733266dm.jpg

 

219d7fe5a6f12843m.jpg

 

b584ccfe8194522cm.jpg

 

5a0ba63de98fd944m.jpg

 

 

sorry ze na fotosik ale imageshack odmawia posluszenstwa :]

Napisano

Postęp masz imponujący .

Co do Veyrona to wygląda ok . chociaż wydaje mi się że jest kilka krzywych miejsc . Co do zgodności modelu z z prawdziwym to dużo ci nie powiem bo to nie moja brożka .

pozdrO

Napisano
  • Autor

MileS, - to dawaj mów gdzie krzywo , najlepiej w paincie zaznacz , tak najlepiej :))

 

A oprócz tego : Cisza w polu :P ,

 

To pospamuje Upami , powoli do przodu , Tył wozka jak zwykle masakra :/ ciężko ....i te osrane nadkola , nie wiem czemu ale no zawsze mi na nich fale dunaju wychodzą ehhh te bluprinty chyba takie superowe :/

 

aaayr6.th.jpg

 

bbbbho7.th.jpg

 

ccccsy3.th.jpg

Edytowane przez 09121986

Napisano
  • Autor

JohnZi - wiem wiem własnie ,ale wytłumacz mi bo nadal mi się wydaje że są krzywe ,a własnie siedziałem i jest równo z cylindrem odmierzone , to ja juz nie wiem jak to zrobic żeby było dobrze :]

 

A temczasem jade dalej z pierdołkami

 

aaaax8.th.jpg

 

bbbbly7.th.jpg

 

ccccnz1.th.jpg

dddddlp6.th.jpg

 

Dobra ide spać ,co za dużo to nie zdrowo :] DObrej nocy :]

Edytowane przez 09121986

Napisano

A dopasowywales do cylindra przed czy po smoothie? Bo jesli modelujesz w poly, to po zaznaczeniu Use NURMS Subdivision mozesz sobie przesuwac vertexy na zesmoothowanym aucie, ale to pewnie wiesz, wiec pisze tak na wszelki ;p

A z tylu wwydaje sie spoko, tylko tam pod wydechem cos krrzywo troszke, no i jakies pomniejsze pierdoly do eliminacji.

Napisano
  • Autor

nie no zrobiłem tak , mam cylinder 18 sideów , bez ms i model tez bez ms i są równiutko...

 

:P wiedziałem tylko nadal mam problemy z tym moim prockiem ,i strasznie mi muli jak chce cos ruszyć po zaznaczeniu nurmsów , nawet jak nie jest gęsto :/ a pozatym i tak zawsze mi krzywe wychodza te nadkola , co bym nie robił , ja nie wiem co jest nie tak ze mna :/

 

No tył to początek , pare bugów jest ,zresztą jak wszędzie :] no i staram sie robić jak najszybciej, to też pewnie przyczyna wielu buraków .....Ciesze sie że coś robie chociaż bo prze patologia z tym kompem ,szczególnie że jest nowy :]

 

Teraz na bank ide spać :D

 

Bye

Napisano
  • Autor

DZieki MileS , tył juz zrobiony , z nadkolem to nie wiem jest równo i nie wiem jak to ogarnąć :(( , maske jeszcze rozkminiam bo tam nie wiem jak to zrobic , ten próg kańciasty to fakt trzeba go zaokraglic , i nie wiem o co chodzi ci z tą linią boczną , ona tak powinna chyba raczej być:P ,

 

Tak czy inaczej dzieki , poki co felge mecze ,zeby odpocząć ;]

Napisano
  • Autor

No rzeczywiście jest tam lekka fala ;P

 

Poki co felgi skończone , zabieram się za nieszczęsne szyby nie lubie tego :P

 

aaaaaaaaur4.th.jpg

Napisano
  • Autor

No powalczyłem z hdrkami chwile i nie wychodzi , poki co taki progress , mysle ze jutro modelowanie skoncze i zabieram sie za jakias scenke :] a jak wyjdzie ..nie wiem , ale musi o niebo lepiej niz camaro ;)

 

sddoi5.th.jpg

 

ggggcb5.th.jpg

 

A no i dobranoc :D

Edytowane przez 09121986

Napisano

Heh, jednego to Ci nie mozna odmowic, ze speeda to Ty masz dobrego, jedna impreze mnie nie bylo na forum, a Ty juz konczysz;p i ogolnie idzie Ci spoko, ja czekam na ta scenke;p

Ps. na scaleniu dwoch polowek masz troche fal, widac nad grillem i w gornej czesci maski

Napisano
  • Autor

Po trzydniowej przerwie , powrót :D Polecam snowbardzistą kasprowy , byłem mega fajny puch ,do FreeRide'u piękny !!!

 

Anyway

3ci dzien zmagań z bugatii i dzisiaj silnik wydziabałem i troche karoseri naokoło ....

Nie wiem jak bedzie z wnętrzem bo juz mnie ilość poly przeraża ....

 

silniktt0.th.jpg

 

silnik2pu2.th.jpg

 

Piszcie co bo ostatnio przymarł wątek ;P

Edytowane przez 09121986

Napisano

xDDDDD moje ferrari miało całe po MS 4,5 a silnik tez był, tarcze, zaciski, śrubki wszędzie, siatki modelowane, i jednak 430 ma trochę bardziej skomplikowaną karoserie, mnie poniosło wtedy z ilością poly ale Ty to już chyba przegiąłeś i to nie jest śmieszne tak a propo :P

Napisano
  • Autor

No uszczypnąłem tu i tam , i juz jest 3,2 mln .... a juz w sumie , został środek i małe rzeczy.

 

Dzień 3 modelowania zakończony .... Zrobiłem claya jeszcze na sen ....

Komentarze wskazane :)

 

clayfrontxy2.th.jpg

 

claytycu2.th.jpg

 

claysideuz2.th.jpg

 

Dobranoc :D

Napisano

Bardzo fajny czyściutki model, teraz bierz się za render :)

 

pozdrawiam kolejnego Nocnego Marka ;)

no ja nie wiem co ci ludzie mają że tak po nacach przed kompem siedzą :D

Napisano
  • Autor

Najlepiej :) cisza , spokojnie , nikt nie dzwoni nikt nie puka i mi to sie lepiej pracuje jak jest ciemno takie jakieś zboczenie :P

Napisano

No, no, no... ladnie, ladnie:)

Tak narzekales na ten tyl, a mi sie teraz duzo bardziej podoba niz przod.

Cisnij dalej z praca, bo milo patrzec ;p

Napisano
  • Autor

No tył jeszcze pare rzeczy brakuje , chyba na spoiler też sie zdecyduje :)

Zabrałem się za to wnętrze i pierwszy raz sie zmagam i długo myślałem jak sie za to zabrać .... po paru próbach sie udało i jakoś to idzie .... kierownica lipa troche ale już nie mam siły dzisiaj poprawiać.

 

JW_2305 - motywacja jest ;) dzięki .... cisne dalej ;)

 

No i sie przeliczyłem , jeszcze jeden dzień modelowania na bank :]

 

 

wnetrze1nx2.th.jpg

 

wnetrze2hv9.th.jpg

 

Coś cicho sie zrobiło znów :P

 

dobranoc :D

Edytowane przez 09121986

Napisano
  • Autor

uhhh odwiedzin setki a nikt nic nie pisze ....hmmmm cos ostatnio nierozmowni jestescie ...

Napisano

Tak to jest, kiedy nie ma specjalnie co wytykac:p

Wszystko ladnie i czystko wyglada poki co, ja sie czepiac nie bede;p

Ladnie Ci idzie, ciekawi mnie tylko, jesli fura ma tyle poly, to z tym wnetrzem to juz w ogole bedzie masakra;p No i jeszcze otoczenie cos tam obiecales:p

Napisano
  • Autor

ehhh jest troche wlasnie do poprawy jeszcze , ale skoro tak mowisz to cos prawdy w tym musi byc :)

Nie no 4 mln bedzie napewno :] jakos moze mi kom przezyje :D

Otoczenie tez postaram sie po studiu zrobic ;)

 

Ciężka sprawa z tym środkiem :] jeszcze do końca troche zostało :]

poki co tyle bo dzisia j mało czasu było .....

Fotele uhhh do poprawy :P

 

wnetrze3nn4.th.jpg

Napisano

dobrze ci idzie,ale sie chyba troche zapedziles przyjrzyj sie bardzo dokladnie refce

Napisano
  • Autor

Eden3d : troche zkiełbasiłem tam rzeczy , ale to first time srodek robie ....

 

Poki co bez upów bo zycie mnie pieknie skopalo ostatnio i nie mam weny :((

Napisano
  • Autor

po przerwie ... Pare clayów , i tesciki ...

 

Jeszcze kilka poprawiek i pare małych rzeczy do zrobienia ....

a potem zabieram sie za shadery i studio/scenke....

Środek jest jaki jest poki co chyba tak go juz zostawie ...

 

Hehe zeby wszystko tak fajnie wygladalo jak w miniaturce ;P :) hehe

 

15554233sj5.th.jpg

 

32869482iy0.th.jpg

 

63324010nc4.th.jpg

 

36868067ed3.th.jpg

 

66036066la6.th.jpg

 

89393006zp5.th.jpg

 

35700766gx6.th.jpg

 

 

Zapraszam do komentowania....

Pozdro

Edytowane przez 09121986

Napisano

ten czerwony render od tyłu nawet nawet na miniaturce się prezentuje :)

jedziesz teraz z pięknym renderem :)

a może zamiast studia jakiś plener? albo dwie wersje nawet :P

 

teraz widzę ża ta poziona linia/ wnęka/ ozdoba / światłło/ coś :) na tyle przy czerwonym renderze psuje krzywizne karoserii nie wiem czy tak powinno być ale nieładnie to wygląda imo, a powstaje takie coś jak masz zbyt rzadką niejednolitą siatkę i takie wcięcia przy smoothowani za bardzo ściągają powierzchnię w dziwny sposób :)

 

tyle ode mnie o tej wczesnej porze :D

 

cheers!

Edytowane przez Destroyer

Napisano

Hmm ... ciekawe co to jest ;> :P 89393006zp5es4.th.jpg

Ładnie wszystko wygląda ale lakier taki blady jakiś no i to tylne wąskie światełko.Obok niego jakoś dziwnie się światło odbija.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności