Napisano 29 Grudzień 200816 l Autor no wlasnie nie wiedzialem jak to zrobic .... ale przeciez musi sie odbic jego kolor w podlozu ... pewnie sie da zrobic ze nie odbije sie ale ja nie umiec :)
Napisano 29 Grudzień 200816 l Widziałeś kiedyś żółty cień? :D Bo ja nie :P Nie wiem, może podłoże za bardzo odbija, albo masz lakier nałożony na spód auta?
Napisano 29 Grudzień 200816 l zwyczajny color bleeding, jesli sie nie myle odpowiada za to second bounce w v rayu:) jako, ze kolor intensywny, odbicie bedzie rownie mocne.
Napisano 29 Grudzień 200816 l Ach, prezentuje się pięknie;) Klasa! Materiał karoserii mnie sie strasznie podoba:) Bok samochodu jest piękny, mmm...:) JA też walcze obecnie z samochodem, ale idzie strasznie topornie;/ No i z czasem ciężko, za duzo innych rzeczy mnie rozprasza, a w ostatecznosci zniechęce do robienia czegokolwiek. Ale podziwiac pracę innych mogę, i to robię:) Cool.
Napisano 30 Grudzień 200816 l Autor KamilM - trafiles w sedno ,widzisz jak czlowiek nie mysli czasem, laker tez na podwoziu jest ..ehhh Ciastuch - ale zaslodziles stary ;) hehe - a ja powiem tak co sie stalo z Eddim ,czekalem na upy jakies bo dobrze szlo a tu cisza ;)
Napisano 7 Styczeń 200916 l Autor Siadlem chwile do robienia pokoju , i interesuja mnie wasze opinie na temat randera i oswietlenia ... czy dobrze jest co poprawic itd. ,jezeli chodzi o wysposazenie to prawie go nie ma , ta brzydka kanapa zniknie na pewno i wypelni sie z czasem , ale poki co intersuja mnie render oswietlenie. z gory dzieki za wskazowki .... aaa i render zajal jakies 40 min
Napisano 7 Styczeń 200916 l Oswietlenie chyba jest najlepsze z całej scenki:). Poprawiał bym całą resztę.
Napisano 7 Styczeń 200916 l O ho ho, widze,ze kolega sie rozkrecil i szaleje :) Render dosc ciekwie wyszedl. Nie podoba mi sie podloga taka jakos plastikowa, ale generalnie OK. Nie wiem jedynie, czy jest sens martwic sie o oswietlenie na tym etapie skoro wnetrze bedziesz zmieniac. Wraz ze zmiana srodka bedziesz musial do niego dostosowac oswietlenie. Tak czy owak ciesze sie,ze dzialasz. Pozdrawiami zycze powodzenia, xaoo
Napisano 7 Styczeń 200916 l Kolor krajobrazu za oknem za bardzo odbiega odcieniem od wnętrza. Wnętrze wydaje mi się odrobinę zbyt bure, nie wiem czy to wina oświetlenia czy szarawych materiałów ściany i sufitu.
Napisano 7 Styczeń 200916 l Autor Nie wiem czemu udalem sie w taki ponury akcent, zmienie wszytko na bardziej nowoczesny styl , i bede sie trzymal kolorow za oknem bo niechce zmieniac tego widoku , wkoncu zima :)). a to raczej wina materialow , bo swiatla maja lekko zolty kolor , a env , niebieskawy
Napisano 14 Styczeń 200916 l Autor Coś mi padło z prockiem, i troche problemów , i odstawiłem maxa na dłuższy czas. No i czas na powrót , chciałem te vizki probować ale nie ma opcji bo nadal procesor odmawia posłuszeństwa ( jak ktos chce pomuc to tu jest wszystko http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=55846 ) A zabrałem sie za Veyrona , No i dzisiaj chwile przysiadłem i mam tyle .... mówcie błedy przy zarodku pracy , bedzie mi łatwiej ...
Napisano 15 Styczeń 200916 l Poki co wyglada spoko, moglbys jasniejszy ten renderek puscic;p ten zbior trojkacikow w grillu i na nadkolu ma jakas konkretna role? Bo w tym miejscu tracisz okraglosc grilla np przez te loopy. To max jest w ogole?
Napisano 15 Styczeń 200916 l Autor tak no max , nie zmieniłem programu :P no własnie te trojkąty są tam zeby te łączenia były kwadratowe :] na nadkolu to jedyny sposób jaki mi przyszedł do głowy żeby własnie okrągłe były bo takto zaokrąglają sie te rogi .... ehhh 2tyg nie siedziałem i centralnie ładnie mi wiedza uciekła , Render słaby bardzo fakt :P coś mi sie stało w głowe ostatnio poprawie nastepnym upie :D
Napisano 15 Styczeń 200916 l Jak dla mnie to siatka jest za rzadka, przez co krawędzie robię się obłe i plastelinowe. No i chyba jest trochę niezgodności, ale wiem, że nie ma dobrych szkiców do tego autka :(
Napisano 15 Styczeń 200916 l Autor Cofnałem sie pare zapisów w tył , hmmmm w sumie do początku bryły i , tym razem tak to wyglada , jak zwykle problemów multum ale chyba nieco lepiej to wygląda .... NAdkole krzywo :P denerwuje mnie zawsze to :/ sorry ze na fotosik ale imageshack odmawia posluszenstwa :]
Napisano 15 Styczeń 200916 l Postęp masz imponujący . Co do Veyrona to wygląda ok . chociaż wydaje mi się że jest kilka krzywych miejsc . Co do zgodności modelu z z prawdziwym to dużo ci nie powiem bo to nie moja brożka . pozdrO
Napisano 15 Styczeń 200916 l Autor MileS, - to dawaj mów gdzie krzywo , najlepiej w paincie zaznacz , tak najlepiej :)) A oprócz tego : Cisza w polu :P , To pospamuje Upami , powoli do przodu , Tył wozka jak zwykle masakra :/ ciężko ....i te osrane nadkola , nie wiem czemu ale no zawsze mi na nich fale dunaju wychodzą ehhh te bluprinty chyba takie superowe :/ Edytowane 15 Styczeń 200916 l przez 09121986
Napisano 16 Styczeń 200916 l Autor JohnZi - wiem wiem własnie ,ale wytłumacz mi bo nadal mi się wydaje że są krzywe ,a własnie siedziałem i jest równo z cylindrem odmierzone , to ja juz nie wiem jak to zrobic żeby było dobrze :] A temczasem jade dalej z pierdołkami Dobra ide spać ,co za dużo to nie zdrowo :] DObrej nocy :] Edytowane 16 Styczeń 200916 l przez 09121986
Napisano 16 Styczeń 200916 l A dopasowywales do cylindra przed czy po smoothie? Bo jesli modelujesz w poly, to po zaznaczeniu Use NURMS Subdivision mozesz sobie przesuwac vertexy na zesmoothowanym aucie, ale to pewnie wiesz, wiec pisze tak na wszelki ;p A z tylu wwydaje sie spoko, tylko tam pod wydechem cos krrzywo troszke, no i jakies pomniejsze pierdoly do eliminacji.
Napisano 16 Styczeń 200916 l Autor nie no zrobiłem tak , mam cylinder 18 sideów , bez ms i model tez bez ms i są równiutko... :P wiedziałem tylko nadal mam problemy z tym moim prockiem ,i strasznie mi muli jak chce cos ruszyć po zaznaczeniu nurmsów , nawet jak nie jest gęsto :/ a pozatym i tak zawsze mi krzywe wychodza te nadkola , co bym nie robił , ja nie wiem co jest nie tak ze mna :/ No tył to początek , pare bugów jest ,zresztą jak wszędzie :] no i staram sie robić jak najszybciej, to też pewnie przyczyna wielu buraków .....Ciesze sie że coś robie chociaż bo prze patologia z tym kompem ,szczególnie że jest nowy :] Teraz na bank ide spać :D Bye
Napisano 16 Styczeń 200916 l Autor DZieki MileS , tył juz zrobiony , z nadkolem to nie wiem jest równo i nie wiem jak to ogarnąć :(( , maske jeszcze rozkminiam bo tam nie wiem jak to zrobic , ten próg kańciasty to fakt trzeba go zaokraglic , i nie wiem o co chodzi ci z tą linią boczną , ona tak powinna chyba raczej być:P , Tak czy inaczej dzieki , poki co felge mecze ,zeby odpocząć ;]
Napisano 16 Styczeń 200916 l Autor No rzeczywiście jest tam lekka fala ;P Poki co felgi skończone , zabieram się za nieszczęsne szyby nie lubie tego :P
Napisano 17 Styczeń 200916 l Autor No powalczyłem z hdrkami chwile i nie wychodzi , poki co taki progress , mysle ze jutro modelowanie skoncze i zabieram sie za jakias scenke :] a jak wyjdzie ..nie wiem , ale musi o niebo lepiej niz camaro ;) A no i dobranoc :D Edytowane 17 Styczeń 200916 l przez 09121986
Napisano 17 Styczeń 200916 l Heh, jednego to Ci nie mozna odmowic, ze speeda to Ty masz dobrego, jedna impreze mnie nie bylo na forum, a Ty juz konczysz;p i ogolnie idzie Ci spoko, ja czekam na ta scenke;p Ps. na scaleniu dwoch polowek masz troche fal, widac nad grillem i w gornej czesci maski
Napisano 20 Styczeń 200916 l Autor Po trzydniowej przerwie , powrót :D Polecam snowbardzistą kasprowy , byłem mega fajny puch ,do FreeRide'u piękny !!! Anyway 3ci dzien zmagań z bugatii i dzisiaj silnik wydziabałem i troche karoseri naokoło .... Nie wiem jak bedzie z wnętrzem bo juz mnie ilość poly przeraża .... Piszcie co bo ostatnio przymarł wątek ;P Edytowane 20 Styczeń 200916 l przez 09121986
Napisano 21 Styczeń 200916 l xDDDDD moje ferrari miało całe po MS 4,5 a silnik tez był, tarcze, zaciski, śrubki wszędzie, siatki modelowane, i jednak 430 ma trochę bardziej skomplikowaną karoserie, mnie poniosło wtedy z ilością poly ale Ty to już chyba przegiąłeś i to nie jest śmieszne tak a propo :P
Napisano 21 Styczeń 200916 l Autor No uszczypnąłem tu i tam , i juz jest 3,2 mln .... a juz w sumie , został środek i małe rzeczy. Dzień 3 modelowania zakończony .... Zrobiłem claya jeszcze na sen .... Komentarze wskazane :) Dobranoc :D
Napisano 21 Styczeń 200916 l Bardzo fajny czyściutki model, teraz bierz się za render :) pozdrawiam kolejnego Nocnego Marka ;) no ja nie wiem co ci ludzie mają że tak po nacach przed kompem siedzą :D
Napisano 21 Styczeń 200916 l Autor Najlepiej :) cisza , spokojnie , nikt nie dzwoni nikt nie puka i mi to sie lepiej pracuje jak jest ciemno takie jakieś zboczenie :P
Napisano 21 Styczeń 200916 l No, no, no... ladnie, ladnie:) Tak narzekales na ten tyl, a mi sie teraz duzo bardziej podoba niz przod. Cisnij dalej z praca, bo milo patrzec ;p
Napisano 22 Styczeń 200916 l Autor No tył jeszcze pare rzeczy brakuje , chyba na spoiler też sie zdecyduje :) Zabrałem się za to wnętrze i pierwszy raz sie zmagam i długo myślałem jak sie za to zabrać .... po paru próbach sie udało i jakoś to idzie .... kierownica lipa troche ale już nie mam siły dzisiaj poprawiać. JW_2305 - motywacja jest ;) dzięki .... cisne dalej ;) No i sie przeliczyłem , jeszcze jeden dzień modelowania na bank :] Coś cicho sie zrobiło znów :P dobranoc :D Edytowane 22 Styczeń 200916 l przez 09121986
Napisano 22 Styczeń 200916 l Autor uhhh odwiedzin setki a nikt nic nie pisze ....hmmmm cos ostatnio nierozmowni jestescie ...
Napisano 22 Styczeń 200916 l Tak to jest, kiedy nie ma specjalnie co wytykac:p Wszystko ladnie i czystko wyglada poki co, ja sie czepiac nie bede;p Ladnie Ci idzie, ciekawi mnie tylko, jesli fura ma tyle poly, to z tym wnetrzem to juz w ogole bedzie masakra;p No i jeszcze otoczenie cos tam obiecales:p
Napisano 23 Styczeń 200916 l Autor ehhh jest troche wlasnie do poprawy jeszcze , ale skoro tak mowisz to cos prawdy w tym musi byc :) Nie no 4 mln bedzie napewno :] jakos moze mi kom przezyje :D Otoczenie tez postaram sie po studiu zrobic ;) Ciężka sprawa z tym środkiem :] jeszcze do końca troche zostało :] poki co tyle bo dzisia j mało czasu było ..... Fotele uhhh do poprawy :P
Napisano 23 Styczeń 200916 l dobrze ci idzie,ale sie chyba troche zapedziles przyjrzyj sie bardzo dokladnie refce
Napisano 24 Styczeń 200916 l Autor Eden3d : troche zkiełbasiłem tam rzeczy , ale to first time srodek robie .... Poki co bez upów bo zycie mnie pieknie skopalo ostatnio i nie mam weny :((
Napisano 27 Styczeń 200916 l Autor po przerwie ... Pare clayów , i tesciki ... Jeszcze kilka poprawiek i pare małych rzeczy do zrobienia .... a potem zabieram sie za shadery i studio/scenke.... Środek jest jaki jest poki co chyba tak go juz zostawie ... Hehe zeby wszystko tak fajnie wygladalo jak w miniaturce ;P :) hehe Zapraszam do komentowania.... Pozdro Edytowane 27 Styczeń 200916 l przez 09121986
Napisano 27 Styczeń 200916 l ten czerwony render od tyłu nawet nawet na miniaturce się prezentuje :) jedziesz teraz z pięknym renderem :) a może zamiast studia jakiś plener? albo dwie wersje nawet :P teraz widzę ża ta poziona linia/ wnęka/ ozdoba / światłło/ coś :) na tyle przy czerwonym renderze psuje krzywizne karoserii nie wiem czy tak powinno być ale nieładnie to wygląda imo, a powstaje takie coś jak masz zbyt rzadką niejednolitą siatkę i takie wcięcia przy smoothowani za bardzo ściągają powierzchnię w dziwny sposób :) tyle ode mnie o tej wczesnej porze :D cheers! Edytowane 27 Styczeń 200916 l przez Destroyer
Napisano 27 Styczeń 200916 l Hmm ... ciekawe co to jest ;> :P Ładnie wszystko wygląda ale lakier taki blady jakiś no i to tylne wąskie światełko.Obok niego jakoś dziwnie się światło odbija.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto