Gość User190 Napisano 3 Marzec 2004 Napisano 3 Marzec 2004 Hej!! Witam wszytskich. Wobec tego, że ostatnio coś nie mogę skończyć żadnej mojej pracki, postanowiłem wymodelować sobie (tak dla wprawy) samochodzik. Temat nudny i oklepany, ale laguna podoba mi się bardzo, więc - no cóż :) Zamieszczam pierwszy render i od razu mam pytanie: Siatkę mam zbudowaną tak, że są naniesione rowki (w miejscach zakończeń karoserii) - co jest lepsze: - usunąć te ścianki (tak, jak jest na masce-próba) czy - wyekstrudować je do środka modelu?? Za pomoc z góry dzięki!!
Bzyku Napisano 3 Marzec 2004 Napisano 3 Marzec 2004 wiesz z tymi sciankami do srodka sie troszke pospieszyles, ja bym je wywalil zrobil drzwi spasowal i dopiero zrobil rowki do wewnatrz
sikham Napisano 3 Marzec 2004 Napisano 3 Marzec 2004 można jeszcze teraz zaznaczyć edgle nacisnąć create line from selected (jakoś tak :) ) i na tego splina co powstanie dac extrude to chyba jedyny sposób bez kasowania :) i wmiare szybko to sie za zrobić (poniżej minuty ;))
Gość User190 Napisano 3 Marzec 2004 Napisano 3 Marzec 2004 Nie pospieszyłem się - m już drzwi i wogóle.. tylko rendera aktualnego nie miałem pod ręką :) ..no i takim sposobem nie odpowiedzieliście mi na pytanie - wyekstrudować rowki do środka, czy usunąć je i cosik innego zrobić (nie wiem, co :) )?? ;) pozdr00wki
Bzyku Napisano 4 Marzec 2004 Napisano 4 Marzec 2004 Aha chyba rozumiem o co ci chodzi poprostu rowki chcesz zroboc czy tez masz zrobione champerem ( dla mnie bevelem :D ) i czy je extrodowac do wnetrza hym to juz zalezy od ciebie mozesz tak, ale tez mozna je usunac a potem edges-y extrudowac efekt koncowy taki sam wiec to wszystko zalezy od tylko ciebie. :)
Gość User190 Napisano 4 Marzec 2004 Napisano 4 Marzec 2004 Aaa..no i o to mi właśnie chodziło - nie robię na codzień samochodzików, więc zastanawiałem się jak to można zrobić najłatwiej!! Teraz widzę, że najprościej extrudem do środka... Dzięki!! :D Jestem po stokroć wdzięczny!!
Myszek Napisano 4 Marzec 2004 Napisano 4 Marzec 2004 hmm nie wiem czy dobrze mowie moze wlasnie wyzej bzyku powiedzial ale ja daje chamfer na edgesy, zaznaczam polygony ktore powstaly i daje 2 razy extrude najpier bardzo maly pozniej wiekszy i je kasuje :D
Gość User190 Napisano 12 Kwiecień 2004 Napisano 12 Kwiecień 2004 No i po długiej niemocy powracam w łaski 3dsmaxa.. ;) (czytaj: w końcu miałem czas by włączyć go ;) ) NIewielki progress, ale miejmy nadzieję, że bedzie lepiej ;)
Monster Napisano 12 Kwiecień 2004 Napisano 12 Kwiecień 2004 A daj renderki bez lakieru i z wlaczonym aa...
Gość User190 Napisano 12 Kwiecień 2004 Napisano 12 Kwiecień 2004 Ale bez materiałków nie będzie widać niektórych załamań.. Zresztą ja jestem zdania, ze jeśli coś dobrze wyglada z materiałem, to po co dążyć do perfekcji, skoro i tak to nic nie zmieni?? :)
kozioo Napisano 12 Kwiecień 2004 Napisano 12 Kwiecień 2004 Może dlatego, że akurat z tego ujęcia wygląda dobrze, ale jak postanowisz podnieść kamere trochę wyżej lub ją przesunąć to będzie źle? :) Jak na razie jest kilka drobnych niedopracowań, ale ogolnie to nie jest źle;) Czekam na render bez lakieru.
nielot007 Napisano 12 Kwiecień 2004 Napisano 12 Kwiecień 2004 bardzo fany smochod podoba mi sie (nawet bardzo:):) ) narka
Kryhas Napisano 13 Kwiecień 2004 Napisano 13 Kwiecień 2004 Fajny samochodzik ale lakier mi sie nie podoba bo wygląda jak napromieniowany lub jak neon :(
Gość User190 Napisano 6 Czerwiec 2004 Napisano 6 Czerwiec 2004 Miałem chwilkę czasu, zeby posunąć się w pracach do przodu - jak ja lubię takie dłubanie w wolnych chwilach, ale niech no tylko przyjdą wakacje... nie mogę sie doczekać :D
Gość User190 Napisano 6 Czerwiec 2004 Napisano 6 Czerwiec 2004 Jeszcze szybkie pytanko: ma ktoś może jakieś referencje światełek do Laguny?? :D Mam troszkę zdjęć, ale na wsyztskich refleksy świetlne nie dają mi przyjrzeć sie temu dokładnie.. podobnie zlusterkami - ma ktoś w mairę poprawną ich geometrię, albo zbliżenie??
Gość User190 Napisano 6 Czerwiec 2004 Napisano 6 Czerwiec 2004 Tak dobry model, czy tak bardzo nie chce się wam komentować??
SansSerif Napisano 6 Czerwiec 2004 Napisano 6 Czerwiec 2004 tak dobry :) tak bez patrzenia na referki - refleksy pokazuja brak plynnego przejscia pomiedzy drzwiami a progiem i blotnikami.
cine-FX Napisano 6 Czerwiec 2004 Napisano 6 Czerwiec 2004 Czy możesz powiedzieć jak ty zrobiłeś ten lakier i jak ustawić rendera byłbym wdzięczny. Tylko proszę zrozumiale :) Mój WIP: Renault 25 : http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=11479
Kryhas Napisano 6 Czerwiec 2004 Napisano 6 Czerwiec 2004 Nawet jakoś to idze. Gdzybyś mugł to zapodaj renda bez lakieru bo mam pare upatrzonych elenentów ale wole się upewnić zanim napisze coś (głównie chodzi o nierówną powierzchnie).
Gość User190 Napisano 6 Czerwiec 2004 Napisano 6 Czerwiec 2004 No to updt lekki ;) Daję screena z ustawienia materiałów - choć od razu mówię, że wszystkie były robione w 5 sekund, żeby jakieś były. No, ale skoro ktoś chce to nie ma sprawy. Daję tez render bez materiałów - do poprawy jest lampa i przednia część dachu przy przednich belkach. Co do reszty to prosze o konstruktywną krytykę :) W kanale reflect jest nieruszana falloff :D
Por@szek Napisano 7 Czerwiec 2004 Napisano 7 Czerwiec 2004 popraw reflektory, w okolicach blotnika, i przednia szybe w gornych rogach
Gość _Kreska_ Napisano 8 Czerwiec 2004 Napisano 8 Czerwiec 2004 niezle sie zapowiada, jak chcesz moge Ci swiatla i lusterka obfotografowac ale z kombiaka. Sa takie same czy nie?
Gość User190 Napisano 8 Czerwiec 2004 Napisano 8 Czerwiec 2004 Tak, tak, tak - byłbym bardzo wdzięczny.. i jakbyś jeszcze mógł tylne światełka i jakoś od góry łączenie maski z szybą (nie wiem co tam jest :/ i tylnej szybki z karoserią.. Jeeez, jesteś wielki ;) Por@szek - wiem o szybie, pisałem o tym i o światłach też... ale szukaj nadal!!
Gość _Kreska_ Napisano 8 Czerwiec 2004 Napisano 8 Czerwiec 2004 puscilem zdjecia na maila, niestety nie zdaze dzisiaj zrobic pozostalych wiec dosle dopiero jutro. Z tym ze to kombiak jest i jesli chodzi o przod to luz ale tylne swiatla pewno inne ma.
Kryhas Napisano 8 Czerwiec 2004 Napisano 8 Czerwiec 2004 1, 2, 4, 5 - Nie trzeba tłumaczyć. Jeżeli musze to mówie że nie równo lub krzywo. 3 - zbyt wklęsłe
Gość User190 Napisano 8 Czerwiec 2004 Napisano 8 Czerwiec 2004 1,4 - wiem :) 2,5 - hmm.. no trzeba coś z tym zrobić.. 3 - czy aby napewno?? robiłem na pdst rzutów i wydaje mi się, ze jest ok... popatrz na linię przebiegającą od samego tyłu aż do tego miejsca
Marcin_ps Napisano 9 Czerwiec 2004 Napisano 9 Czerwiec 2004 M@Ti moglbys dawac lepsze jakosciowo rendery, to ze brazil to nie znaczy ze renderowac nie umie :P
Gość User190 Napisano 9 Czerwiec 2004 Napisano 9 Czerwiec 2004 Lepsze jakościowo?? :o Przecież to są tylko poglądówki... argh... nie mam czasu, żeby czekać pół godziny na render - ja ich używam, zeby sprawdzić jak wygląda efekt mojej pracy. Nie jest to finalny obrazek przecież - myślę, że taka jakość w zupełności wystarcza... Jeśli sie mylę to możecie mnie tutaj publicznie ukamienować - proszę, no proszę.. kto pierwszy... :P Na robienie specjalnych renderów \"pod publiczkę\" nie wystarczy mi czasu, zwłaszcza, że jadę teraz z innymi rzeczami i szkoła się kończy!!
Marcin_ps Napisano 10 Czerwiec 2004 Napisano 10 Czerwiec 2004 :P sa miejsca z boku i na przodzie gdzie nie wiedomo czy to twoj bug czy render
Marcin_ps Napisano 11 Czerwiec 2004 Napisano 11 Czerwiec 2004 no nie wiem :P , ale skoro nie chce ci sie czekac i to tylko \"pogladowki\" to renderuj scanlinem bedzie szybko i wszystko bedzie widac jak na dloni
Gość User190 Napisano 11 Czerwiec 2004 Napisano 11 Czerwiec 2004 Oooj, Jeeez - czepiasz się... Renderuję brazilką, bo finalny będzie brazilką.. wiadomo, ze każdy render inaczej interpretuje niektóre rzeczy i na takich poglądówkach to widać!! (np. zbyt bliskie krawędzie - błędy w barzylijce) Lekki progress, zeby nie było, że nic nie robię... Btw. nie poprawiłem wytkniętych mi wcześniej błędów, a doszedł jeszcze błąd na lampie z przody - mówię bez bicia ;P
Gość User190 Napisano 12 Czerwiec 2004 Napisano 12 Czerwiec 2004 Dobra - przyznaję się, poprawiłem tylko przednie nadkole, ale za to bawiłm się trochę HDRI :D [Edytowany w 12-6-2004 » M@Ti]
Marcin_ps Napisano 12 Czerwiec 2004 Napisano 12 Czerwiec 2004 Vray Vray Vray Vray Vray Vray Vray Vray Vray Szkoda ze obrazka do konca nie laduje ale juz widze ze strasznie jasno nie da sie troche tej hdri przyciemnic . Vray Vray Vray Vray Vray Vray Vray Vray Vray :P [Edytowany w 12-6-2004 » Marcin_ps]
Gość User190 Napisano 12 Czerwiec 2004 Napisano 12 Czerwiec 2004 Brazil ruleZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz... :D Pewnie, ze można przyciemnić, tylko, ze wtedy nic nie będzie widać - póki co to tylko takie moje zabawy ;) Choć pewnie prowadzi to do jakiegoś końca, więc możecie mnie odpowiednio korygować.. [Edytowany w 12-6-2004 » M@Ti] [Edytowany w 12-6-2004 » M@Ti]
Myszek Napisano 13 Czerwiec 2004 Napisano 13 Czerwiec 2004 ehh z ta mapka hdri wyglada jakby caly model byl pogiety :/
zipper Napisano 13 Czerwiec 2004 Napisano 13 Czerwiec 2004 klosz od migacza do wyklepania ... reszta chyba dobrze ... pozdrawiam
Triple X Napisano 13 Czerwiec 2004 Napisano 13 Czerwiec 2004 Witam, model całkiem w porzodaku, jest na pewno kilka miejsc ktore moglbys dopiescic, chiciazby ten dach w okolicach szyby,a o reflektorze juz nie wspomne:D Notabene kied pokazesz tył :>? Pozdro
Gość User190 Napisano 13 Czerwiec 2004 Napisano 13 Czerwiec 2004 Yyy... no właśnieeee... tyyył ;) Hehe - tył pokażę może dziś, tylko neich ktoś mnie zmotywuje do wyklepania tylnych światełek, bo szczerze mówiąc ich po prostu jeszcze nie ma i tak jakoś nie było okazji do zrobienia ich ;) Tak więc chłopaki - macie jedyną i niepowtarzalną sznasę motywacji największego lenia na świecie :P
Salvator Napisano 13 Czerwiec 2004 Napisano 13 Czerwiec 2004 vrayem byłoby szybciej :P A to ogólnie to fajny wóz tylko lakieru to może jeszcze nie dawaj, bo nie bardzo mi się widzi ;]
Gość User190 Napisano 13 Czerwiec 2004 Napisano 13 Czerwiec 2004 Szybciej?? No nie wiem - ostatni render to 2:50 min. Poza tym Brazil jest bardziej realistyczny przy dobrych ustawieniach. No a poza tym dobrze znam brazila, więc po co przesiadać się na VRaya?? Lakier ulegnie pewnie jeszcze drobnym modyfikacjom..
Marcin_ps Napisano 15 Czerwiec 2004 Napisano 15 Czerwiec 2004 wlasnie widac te 2:5 min. :P --- przez te hdri ( lub IOR zmniejsz ) to juz kompletnie sie modelowania nie da komentowac ( czyzbys robil to specjalnie ? :P )
Gość User190 Napisano 2 Lipiec 2004 Napisano 2 Lipiec 2004 A dzisiaj miałem zajawkę - chwila oddechu od projektu, który tworzę - i wymodelowałem sobie logo :) [Wyedytowany dnia 2-7-2004 > M@Ti]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się