Napisano 23 Listopad 201410 l Autor Syn marnotrawny powrócił ;) Edytowane 26 Listopad 201410 l przez kellyq
Napisano 23 Listopad 201410 l o dzizas... to wszystko geometria? mam na myśli te główki i żlobienia przy fotelu... to ręczna robota, czy jest na to jakiś sprytny sposób?
Napisano 30 Listopad 201410 l Autor Tak to geometria, ale nie do końca ręczna robota, sorry musiałem usunąć ten fotel (licencja, prawa artystyczne itp itd) .......................... Fotel papasan
Napisano 3 Grudzień 201410 l Autor ciąg dalszy wiolonczelistki, nie mogę sobie poradzić z materiałem sukienki, wygląda nie tak jak powinien
Napisano 4 Luty 201510 l Autor kiedyś robiłem 312p i oto powraca w nowej odsłonie, już tak niewiele brakuje żeby to ukończyć ------------------ edit kolejny test Edytowane 6 Luty 201510 l przez kellyq
Napisano 6 Luty 201510 l Noto obserujemy :). Wnioskuje ze zieleń to także 3d. Skąd bierzesz roślinki. Czy moze sam modelujesz?
Napisano 8 Marzec 201510 l Autor hej zieleń niestety nie jest modelowana, za słabego mam kompa na takie abstrakcje ;)
Napisano 21 Marzec 201510 l Fajne zmarchy :) Sculptowane, czy modelowane? Bom ciekaw ;) I kiedy ty shading zaczniesz? ;)
Napisano 21 Marzec 201510 l Autor zbieram się od dłuższego czasu zrobić jakiś interior ;p zmarszczki sculptowane w blenderze a potem redukcja verteksów, przykładowo z 1'000'000 redukcja do 50'000 albo i mniej zależy od modelu
Napisano 21 Kwiecień 20159 l Autor rany, kellyq, wywal ten filtr bo obrzygam monitor. i wiatraki były ok. prawda że słodziutkie ;) ---------------------------------------------- concept car
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto