Napisano 18 Grudzień 200816 l Elo ziomki postanowilem zrobic dluzy temat w do ktorego bede wrzucal swoje speedy.Zapraszam do ogladania i kometowania .NA poczatek 2 glowki http://img205.imageshack.us/img205/9448/kolo14ti8.jpg http://img139.imageshack.us/img139/5854/kolo15dq8.jpg klikajcie na linki nie na zalaczniki bo cos sie nie zlinkowalo dokonca dobrze:) Edytowane 18 Grudzień 200816 l przez jacenty
Napisano 18 Grudzień 200816 l temu starszemu panu broda i włosy zbyt mocno zlewają się ze skórą , powinna być bardziej podkreślona , pozatym fajnie wygląda :P
Napisano 20 Grudzień 200816 l widac ze główki masz juz opanowane , bym jednak nie zlewał tych textur bo to one nadają finalny ton całosci :o)
Napisano 3 Styczeń 200916 l Autor cos mnie wzielo teraz i dorobilem tej postaci wlosy. hm te wlosy to osobny mesh bardzo widac ze sie odcinaja?
Napisano 3 Styczeń 200916 l Jakosciowo troche nizsza jakosc textury, i szew przez srodek widac, ale poza tym naprawde pozytywne wrazenia. Daje rade.
Napisano 4 Styczeń 200916 l No no buźka robi dobre wrażenie , ma charakter ;] może tą symetrię na texturze widać trochę, ale włosy mało się odcinają wygląda to spójnie ;]
Napisano 6 Styczeń 200916 l Autor tu kliknij zeby miec wieksza rozdzielczosc: http://img210.imageshack.us/img210/5808/kolo06ps0.jpg podkrecilem rozdzielczos i porawilem troche ksztal wlosow.Wedlug mnie mniej smiesznie wygladaj i kszalt jest teraz bardziej naturalny - Edytowane 6 Styczeń 200916 l przez jacenty
Napisano 6 Styczeń 200916 l Bardzo fajnie według mnie. Trochę jednolity skintone ale raczej wygląda dość naturalnie.
Napisano 6 Styczeń 200916 l Ladnie wyszedl, ale imo włosy powinny mieć większy połysk... lekko większy;)
Napisano 6 Styczeń 200916 l Autor ok dzieki za kometny. Otoz z wlosami masz eta racje ,sproro stracily ze speculara bo zaczolem je recznie podrysowywac zeby zwiekszyc rodzielczosc.Nastepnym razem nie poprelnie tego bledu i zrobie odrazu wlosy w odpowiedniej rozdzielczosci bo reczne podmalowywanie to jednak nie to. Co do skina hm mi sie taki styl podoba , mniejweicej to chcialem osiagnac.Screen jest z vieporta mayowego bardzo ladnie pracuja w ruchu swiatla z normalami i specularami z drugiej strony moze macie racje zeby w wyrazistrzy i roznorodny skin robic .Nic zobaczymy ten model odpuszczam sobie .. Edytowane 6 Styczeń 200916 l przez jacenty
Napisano 7 Styczeń 200916 l Autor Wrzucam moja pierwsza glowke wykonana w zbrushu. Chba sie jednak przesiadam na ZB.
Napisano 7 Styczeń 200916 l Brzydkie ucho (choć mało je widać pod takim kątem), płaskie wargi, dziurki w nosie chyba niezrobione należycie. Zmarszczki miedzy brwiami na czole też mogłyby być bardziej przekonujące. Ogólnie rzecz biorąc całkiem sympatycznie:) pozdrawiam!
Napisano 7 Styczeń 200916 l Uszy troche jakby doklejone i brwi nie teges, powinny być jakby to powiedzięc... powinny skręcać w zewnętrzną stronę twrzy... bynajmniej mi się tak zdaje.... I jeszcze górna okolica oka mi się nie podoba. Pozatem Fajnie i nie mam do czego się przyczepić :)
Napisano 8 Styczeń 200916 l texturowana pecyna fajna bardzo , nie podbają mi sie jednak okolice gornych powiek oraz oczy tzn brak speca na nich , dziadek władek tez cool zastanawia mnie jednak zawsze robienie brwi w 3d ktore na modelach nie wyglada według mnie fajnie w koncu to są włosy a nie pasma czy tez prety zbrojeniowe fi 10
Napisano 10 Styczeń 200916 l Autor taki se speedzik parogodzinny ,moze do niego jeszcze wroce zeby poporawaiac niuanse
Napisano 29 Styczeń 200916 l Autor Taki rycerzyk do ktorego jakos nie mam ostatnio szczescia zeby go zrobic .zaplanowalem sobie go na ten miesiac ale mnie mocno grypsko rozlozylo i duzop zaplau stacilem .Wrzucam tyle ile udalo mi sie zrobic ... To jest mocny vip ale ciekawe jestem waszego pierwszego wrazenia
Napisano 29 Styczeń 200916 l jest ok. Jakoś od razu widze go w blond włoskach i na białym koniu ;) metal wygląda nieszczególnie. Może byś pomyślał później o jakiejś env mapie na metalowe elementy?
Napisano 29 Styczeń 200916 l Autor yy wiesz to jest zrrzut z vieportu majowego w gre wchodzi tylko color normal i specular
Napisano 29 Styczeń 200916 l Pierwsze wrazenie? fajny Na razie moge powiedziec tylko tyle, ze przydaloby sie troche zroznicowac kolorki bo strasznie szaro wypada. Model wporzadku. Tekstory moznaby troche przybrudzic bo wydaja sie strasznie sterylne Mysle ze warto go skonczyc
Napisano 29 Styczeń 200916 l Fajnie, aczkolwiek taka sztywna zbroja mogłaby być trochę niepraktyczna :)
Napisano 29 Styczeń 200916 l Cokolwiek,ale czy warto sie tym przejmować? W Oblivionie niby to metalowe zbroje fajnie się rozciągały przy dowolnym ataku i mnie jakoś specjalnie to nie przeszkadzało. Grunt ze ma dobrze wyglądać. 3/4 postaci robionych przez cedrika z ZBC wogółe nie mogłaby się poruszać... Ale who cares... ładnie wyglądają.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto