przemek02 Napisano 14 Styczeń 2009 Napisano 14 Styczeń 2009 Maja ostatnia praca. Całość wykonana w 3ds max, oprócz kilku malutkich poprawek w gimpie. Nie mam zbyt wielkiego doświadczenia w temacie więc proszę o komentarz. Pozdrawiam
Gość Norad Napisano 14 Styczeń 2009 Napisano 14 Styczeń 2009 może jakieś detale? zrób jej pryszcza na czole, pieprzyk na nosie albo piegi :)
Pawelkos Napisano 14 Styczeń 2009 Napisano 14 Styczeń 2009 Nie znam się na organice ale mi się podoba. Mógłbyś polecić jakiś tutorial własnie do modelowania postaci ludzkich ?
mis3k Napisano 15 Styczeń 2009 Napisano 15 Styczeń 2009 Kobitka ma potencjał, całkiem fajnie wygląda ale przez brak detali takich jak zmarszczki itp. wygląda bardziej jak lalka. Shaderem skóry mógł byś się pobawić na pewno i włosy wyglądają jak pomalowane tasiemki. Textura trochę zbyt jednolia. powodzenia.
Temporal Napisano 15 Styczeń 2009 Napisano 15 Styczeń 2009 Fajna praca. Moze nie jest to fotoreal ale naprawde przyjemne. Moim zdaniem nie jest sztuczna przez brak zmarszczek tylko color mapka jest za jednolita i brakuje jakiegos sss'a. Wiem ze jest moda na te sculptery i fajnie w nich robi sie pakera staruszka czy jakiegos stwora ale niektorzy chcieliby by kazdy model mial efektowny detal. To chyba ma byc jakas mloda panienka wiec popatrzcie sobie na prawdziwych ludzi nikt nie jest doskonaly ale bez przesady nie ma jakis faldy tysiaca zmarszczek itp. Jak ja widze czlowieka na miescie to nie mowie sobie ze laska jest nierealna bo brakuje jej zmarszczek i syfow na mordzie. Mloda osoba to i napieta skore bardziej ma. Moim zdaniem trzeba popracowac bardziej nad materialem niz nad super extra detalem.
mileS Napisano 15 Styczeń 2009 Napisano 15 Styczeń 2009 W tych miejscach mi coś w modelu nie pasuje : Włosy do poprawy i tak jak napisał Temporal jakiś SS by tej kobiecie fajnie zrobił .
przemek02 Napisano 15 Styczeń 2009 Autor Napisano 15 Styczeń 2009 Popracowałem odrobinę nad nad skórą i oto efekty. Zachęcam do komentowania.
Temporal Napisano 15 Styczeń 2009 Napisano 15 Styczeń 2009 ten pieprzyk jakos pogarsza sprawe mysle ze moze mocniejszy specular by sie przydal oczywiscie w granicach rozsadku bo teraz taka sucha bardzo jest
przemek02 Napisano 26 Styczeń 2009 Autor Napisano 26 Styczeń 2009 Render aktualnego postępu w pracach. Muszę jeszcze popracować nad włosami i detalami. Proszę o wskazówki. Pozdrawiam.
Tomo Napisano 26 Styczeń 2009 Napisano 26 Styczeń 2009 Popraw to co pokazał ci mileS i będzie o wiele lepiej i z tymi włosami zrób coś wystają z głowy jak druty może jak będzie ich więcej to się to jakoś straci... Ale pracka fajna :)tylko pod pieścić jak panienkę :D
przemek02 Napisano 4 Luty 2009 Autor Napisano 4 Luty 2009 Poczytałem odrobinę o sss Fast Skin Material i oto efekty. Popracowałem także odrobinę nad modelem. Zachęcam do komentowania.
Szczery. Napisano 4 Luty 2009 Napisano 4 Luty 2009 przemek popracuj jeszcze nad kształtem oczu, i uszu.
Temporal Napisano 4 Luty 2009 Napisano 4 Luty 2009 Chyba juz lepiej ale nadal bede obstawal przy tym ze przydalby sie jej wiekszy specular. Jak zrobiles rzesy? Fajnie wyszly a jestem ciekaw techniki bo mi zawsze nie wychodza za dobre :P
przemek02 Napisano 4 Luty 2009 Autor Napisano 4 Luty 2009 Rzęsy wykonałem opierając sie na tym tutorialu: http://www.3dm3.com/tutorials/eye/ Można je zobaczyć na pierwszym renderze. Były zbyt rzadkie wiec na linie nałożyłem modyfikator Hair & Fur. Trochę w nim pogrzebałem i gotowe.
Ania Napisano 4 Luty 2009 Napisano 4 Luty 2009 Ładny model, ale pokaż z innych stron bo mi się wydaje że coś z uchem jest nie tak, tylniego ucha chyba nie powinno być widać z tej perspektywy, chyba ucho znajduje się na małym pagórku, i wydaje mi się że czaszka za mała.
Temporal Napisano 5 Luty 2009 Napisano 5 Luty 2009 kurde to przerabialem tego tuta ale nigdy nie wychodzilo to za dobrze :/
Tomala Napisano 5 Luty 2009 Napisano 5 Luty 2009 Temporal ale w czym problem? Dzisiaj można do tego tutka dopisać ze dwie poprawki jedna przyspiesza tworzenie rzęs(cross section) a druga poprawia ich wygląd (delikatne zwiększenie tilingu dla gradientu w kanale opacity). Co do modelu to zgodzę się ze szczerym i Anią.
mafida Napisano 5 Luty 2009 Napisano 5 Luty 2009 Albo hair und fur rzęsy;) http://www-personal.umich.edu/~emaslows/forums/training_videos/simulation/MAX_SIM_Eyelashes.mov
przemek02 Napisano 5 Luty 2009 Autor Napisano 5 Luty 2009 Witam Zrobiłem kilka renderów z różnych ujęć kamery. Co do uszu to przyznam się że nie pracowałem nad nimi zbyt długo, gdyż zamierzam zakryć je włosami. Wszelkie uwagi mile widziane. Pozdrawiam. 1
Ania Napisano 5 Luty 2009 Napisano 5 Luty 2009 Ucho w złym miejscu (powinno być bardziej z przodu), i albo tylna część czaszki za mała albo to tylko przez to ucho tak wygląda, trudno mi powiedzieć. Jeśli będą włosy to dokładny kształt ucha wystarczy taki jaki jest, ale pozycję zmień bo to może być potem widać. Można by je też ciut zmniejszyć.
przemek02 Napisano 11 Luty 2009 Autor Napisano 11 Luty 2009 Witam. Aktualny postęp w pracach. Powiedzcie co poprawić zanim zajmę się włosami.
mkeruj Napisano 11 Luty 2009 Napisano 11 Luty 2009 Popatrz w lustro na wewnętrzne zakończenie swoich powiek.
przemek02 Napisano 18 Luty 2009 Autor Napisano 18 Luty 2009 Witam Oto najnowszy render mojej pracy. Wszelkie komentarze mile widziane. Pozdrawiam
przemek02 Napisano 9 Marzec 2009 Autor Napisano 9 Marzec 2009 Witam. Postanowiłem zakończyć ten wątek. Efekt końcowy do obejrzenia na FW. Wiem że sporo można jeszcze poprawić, ale nie można siedzieć nad jedną pracą w nieskończoność. Chciałbym serdecznie podziękować wszystkim za cenne komentarze. Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się