przemek02 Napisano 14 Styczeń 2009 Napisano 14 Styczeń 2009 Maja ostatnia praca. Całość wykonana w 3ds max, oprócz kilku malutkich poprawek w gimpie. Nie mam zbyt wielkiego doświadczenia w temacie więc proszę o komentarz. Pozdrawiam
Gość Norad Napisano 14 Styczeń 2009 Napisano 14 Styczeń 2009 może jakieś detale? zrób jej pryszcza na czole, pieprzyk na nosie albo piegi :)
Pawelkos Napisano 14 Styczeń 2009 Napisano 14 Styczeń 2009 Nie znam się na organice ale mi się podoba. Mógłbyś polecić jakiś tutorial własnie do modelowania postaci ludzkich ?
mis3k Napisano 15 Styczeń 2009 Napisano 15 Styczeń 2009 Kobitka ma potencjał, całkiem fajnie wygląda ale przez brak detali takich jak zmarszczki itp. wygląda bardziej jak lalka. Shaderem skóry mógł byś się pobawić na pewno i włosy wyglądają jak pomalowane tasiemki. Textura trochę zbyt jednolia. powodzenia.
Temporal Napisano 15 Styczeń 2009 Napisano 15 Styczeń 2009 Fajna praca. Moze nie jest to fotoreal ale naprawde przyjemne. Moim zdaniem nie jest sztuczna przez brak zmarszczek tylko color mapka jest za jednolita i brakuje jakiegos sss'a. Wiem ze jest moda na te sculptery i fajnie w nich robi sie pakera staruszka czy jakiegos stwora ale niektorzy chcieliby by kazdy model mial efektowny detal. To chyba ma byc jakas mloda panienka wiec popatrzcie sobie na prawdziwych ludzi nikt nie jest doskonaly ale bez przesady nie ma jakis faldy tysiaca zmarszczek itp. Jak ja widze czlowieka na miescie to nie mowie sobie ze laska jest nierealna bo brakuje jej zmarszczek i syfow na mordzie. Mloda osoba to i napieta skore bardziej ma. Moim zdaniem trzeba popracowac bardziej nad materialem niz nad super extra detalem.
mileS Napisano 15 Styczeń 2009 Napisano 15 Styczeń 2009 W tych miejscach mi coś w modelu nie pasuje : Włosy do poprawy i tak jak napisał Temporal jakiś SS by tej kobiecie fajnie zrobił .
przemek02 Napisano 15 Styczeń 2009 Autor Napisano 15 Styczeń 2009 Popracowałem odrobinę nad nad skórą i oto efekty. Zachęcam do komentowania.