Napisano 14 Styczeń 200916 l Maja ostatnia praca. Całość wykonana w 3ds max, oprócz kilku malutkich poprawek w gimpie. Nie mam zbyt wielkiego doświadczenia w temacie więc proszę o komentarz. Pozdrawiam
Napisano 14 Styczeń 200916 l może jakieś detale? zrób jej pryszcza na czole, pieprzyk na nosie albo piegi :)
Napisano 14 Styczeń 200916 l Nie znam się na organice ale mi się podoba. Mógłbyś polecić jakiś tutorial własnie do modelowania postaci ludzkich ?
Napisano 15 Styczeń 200916 l Kobitka ma potencjał, całkiem fajnie wygląda ale przez brak detali takich jak zmarszczki itp. wygląda bardziej jak lalka. Shaderem skóry mógł byś się pobawić na pewno i włosy wyglądają jak pomalowane tasiemki. Textura trochę zbyt jednolia. powodzenia.
Napisano 15 Styczeń 200916 l Fajna praca. Moze nie jest to fotoreal ale naprawde przyjemne. Moim zdaniem nie jest sztuczna przez brak zmarszczek tylko color mapka jest za jednolita i brakuje jakiegos sss'a. Wiem ze jest moda na te sculptery i fajnie w nich robi sie pakera staruszka czy jakiegos stwora ale niektorzy chcieliby by kazdy model mial efektowny detal. To chyba ma byc jakas mloda panienka wiec popatrzcie sobie na prawdziwych ludzi nikt nie jest doskonaly ale bez przesady nie ma jakis faldy tysiaca zmarszczek itp. Jak ja widze czlowieka na miescie to nie mowie sobie ze laska jest nierealna bo brakuje jej zmarszczek i syfow na mordzie. Mloda osoba to i napieta skore bardziej ma. Moim zdaniem trzeba popracowac bardziej nad materialem niz nad super extra detalem.
Napisano 15 Styczeń 200916 l W tych miejscach mi coś w modelu nie pasuje : Włosy do poprawy i tak jak napisał Temporal jakiś SS by tej kobiecie fajnie zrobił .
Napisano 15 Styczeń 200916 l Autor Popracowałem odrobinę nad nad skórą i oto efekty. Zachęcam do komentowania.
Napisano 15 Styczeń 200916 l ten pieprzyk jakos pogarsza sprawe mysle ze moze mocniejszy specular by sie przydal oczywiscie w granicach rozsadku bo teraz taka sucha bardzo jest
Napisano 26 Styczeń 200916 l Autor Render aktualnego postępu w pracach. Muszę jeszcze popracować nad włosami i detalami. Proszę o wskazówki. Pozdrawiam.
Napisano 26 Styczeń 200916 l Popraw to co pokazał ci mileS i będzie o wiele lepiej i z tymi włosami zrób coś wystają z głowy jak druty może jak będzie ich więcej to się to jakoś straci... Ale pracka fajna :)tylko pod pieścić jak panienkę :D
Napisano 4 Luty 200916 l Autor Poczytałem odrobinę o sss Fast Skin Material i oto efekty. Popracowałem także odrobinę nad modelem. Zachęcam do komentowania.
Napisano 4 Luty 200916 l Chyba juz lepiej ale nadal bede obstawal przy tym ze przydalby sie jej wiekszy specular. Jak zrobiles rzesy? Fajnie wyszly a jestem ciekaw techniki bo mi zawsze nie wychodza za dobre :P
Napisano 4 Luty 200916 l Autor Rzęsy wykonałem opierając sie na tym tutorialu: http://www.3dm3.com/tutorials/eye/ Można je zobaczyć na pierwszym renderze. Były zbyt rzadkie wiec na linie nałożyłem modyfikator Hair & Fur. Trochę w nim pogrzebałem i gotowe.
Napisano 4 Luty 200916 l Ładny model, ale pokaż z innych stron bo mi się wydaje że coś z uchem jest nie tak, tylniego ucha chyba nie powinno być widać z tej perspektywy, chyba ucho znajduje się na małym pagórku, i wydaje mi się że czaszka za mała.
Napisano 5 Luty 200916 l Temporal ale w czym problem? Dzisiaj można do tego tutka dopisać ze dwie poprawki jedna przyspiesza tworzenie rzęs(cross section) a druga poprawia ich wygląd (delikatne zwiększenie tilingu dla gradientu w kanale opacity). Co do modelu to zgodzę się ze szczerym i Anią.
Napisano 5 Luty 200916 l Albo hair und fur rzęsy;) http://www-personal.umich.edu/~emaslows/forums/training_videos/simulation/MAX_SIM_Eyelashes.mov
Napisano 5 Luty 200916 l Autor Witam Zrobiłem kilka renderów z różnych ujęć kamery. Co do uszu to przyznam się że nie pracowałem nad nimi zbyt długo, gdyż zamierzam zakryć je włosami. Wszelkie uwagi mile widziane. Pozdrawiam.
Napisano 5 Luty 200916 l Ucho w złym miejscu (powinno być bardziej z przodu), i albo tylna część czaszki za mała albo to tylko przez to ucho tak wygląda, trudno mi powiedzieć. Jeśli będą włosy to dokładny kształt ucha wystarczy taki jaki jest, ale pozycję zmień bo to może być potem widać. Można by je też ciut zmniejszyć.
Napisano 11 Luty 200916 l Autor Witam. Aktualny postęp w pracach. Powiedzcie co poprawić zanim zajmę się włosami.
Napisano 18 Luty 200916 l Autor Witam Oto najnowszy render mojej pracy. Wszelkie komentarze mile widziane. Pozdrawiam
Napisano 9 Marzec 200916 l Autor Witam. Postanowiłem zakończyć ten wątek. Efekt końcowy do obejrzenia na FW. Wiem że sporo można jeszcze poprawić, ale nie można siedzieć nad jedną pracą w nieskończoność. Chciałbym serdecznie podziękować wszystkim za cenne komentarze. Pozdrawiam.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto