Skocz do zawartości

Female Face


przemek02

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 26
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Kobitka ma potencjał, całkiem fajnie wygląda ale przez brak detali takich jak zmarszczki itp. wygląda bardziej jak lalka. Shaderem skóry mógł byś się pobawić na pewno i włosy wyglądają jak pomalowane tasiemki. Textura trochę zbyt jednolia. powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajna praca. Moze nie jest to fotoreal ale naprawde przyjemne. Moim zdaniem nie jest sztuczna przez brak zmarszczek tylko color mapka jest za jednolita i brakuje jakiegos sss'a. Wiem ze jest moda na te sculptery i fajnie w nich robi sie pakera staruszka czy jakiegos stwora ale niektorzy chcieliby by kazdy model mial efektowny detal. To chyba ma byc jakas mloda panienka wiec popatrzcie sobie na prawdziwych ludzi nikt nie jest doskonaly ale bez przesady nie ma jakis faldy tysiaca zmarszczek itp.

 

Jak ja widze czlowieka na miescie to nie mowie sobie ze laska jest nierealna bo brakuje jej zmarszczek i syfow na mordzie. Mloda osoba to i napieta skore bardziej ma. Moim zdaniem trzeba popracowac bardziej nad materialem niz nad super extra detalem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popraw to co pokazał ci mileS i będzie o wiele lepiej i z tymi włosami zrób coś wystają z głowy jak druty może jak będzie ich więcej to się to jakoś straci... Ale pracka fajna :)tylko pod pieścić jak panienkę :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładny model, ale pokaż z innych stron bo mi się wydaje że coś z uchem jest nie tak, tylniego ucha chyba nie powinno być widać z tej perspektywy, chyba ucho znajduje się na małym pagórku, i wydaje mi się że czaszka za mała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temporal ale w czym problem? Dzisiaj można do tego tutka dopisać ze dwie poprawki jedna przyspiesza tworzenie rzęs(cross section) a druga poprawia ich wygląd (delikatne zwiększenie tilingu dla gradientu w kanale opacity).

 

Co do modelu to zgodzę się ze szczerym i Anią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Zrobiłem kilka renderów z różnych ujęć kamery. Co do uszu to przyznam się że nie pracowałem nad nimi zbyt długo, gdyż zamierzam zakryć je włosami.

Wszelkie uwagi mile widziane.

 

Pozdrawiam.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ucho w złym miejscu (powinno być bardziej z przodu), i albo tylna część czaszki za mała albo to tylko przez to ucho tak wygląda, trudno mi powiedzieć. Jeśli będą włosy to dokładny kształt ucha wystarczy taki jaki jest, ale pozycję zmień bo to może być potem widać. Można by je też ciut zmniejszyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Postanowiłem zakończyć ten wątek.

Efekt końcowy do obejrzenia na FW. Wiem że sporo można jeszcze poprawić, ale nie można siedzieć nad jedną pracą w nieskończoność.

 

Chciałbym serdecznie podziękować wszystkim za cenne komentarze.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności