Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Czesc,

 

No to troche pogrzebalem przy wszystkim od ostaniego czasu. Chyba jest lepiej.

 

Postac robiona w wolnych chwilach. Soft 3dsmax, mental ray, photoshop.

 

750x1000.jpeg

 

pozdrawiam

Edytowane przez Matti
  • Odpowiedzi 26
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Fajne, fajne :). Ciekawy pomysł, ale nie podobają mi się te krechy na reczniku niewiadomo skad i po co? i troche niektóre elementy wydają się (lub być może są) wycięte i wklejone na ten piasek i widać taką białą obwódke np. przy krabie. Ale reszta super, podoba mi się bardzo cała pracka :).

Napisano

dzieki za komentarz. W sumie masz racje z tymi paskami. Wyrzuciclem je. I pobawilem sie w shopie zeby pozbyc sie tych obowdek wokol kraba;) u mnie nie bardzo jest je widac nie wiedziec czemu. w pierwyszm poscie wrzucilem poprawiona wersje

Napisano

Fajne fajne . Bardziej do tej scenki pasowałby jakiś leżaczek obok przenośna lodówka a w środku jakieś piwka w puszce (mogą być oczywiście napoje bezalkoholowe ;D ) Ale i tak bardzo podobać się.

Napisano

praca fajna i miła w odbiorze, tylko ręcznik ajkoś nie pasuje i coś z nim nei gra.. jhakiś taki ziarnisty w stosunku do reszty. ale to tylko moja subiektywna ocena :) pozdrawiam

Napisano

A ja w tle widzę góry czy tam jakieś wyspy, które nie odbijają się w oceanie! O_O

 

A tatko.. Ciachooo ;*

 

I też disp'a brakuje na tej palmie na pierwszym planie. Poza tym piasek taki bez wyrazu - widać po cieniu, cień nie zniekształca się pod wpływem piasku.

Napisano

A jaki temat nadaje się na wizualizację ?! - pyt retoryczne. Jest taki specjalny dział cartoon sie nazywa odsyłam do galerii na 3D total.Co do ręcznika to wydaje mi się (mogę się mylić) ale nie widziałem na plaży w kolorze krwistej czerwieni ;) zmień kolor na turkusy, błękity z motywami muszelek, rybek itp

Praca miła w odbiorze.

Pozdrawiam

Napisano

Zimne światło wyraźnie bardzo wietrznego dnia. Aż się skuliłem z zimna jak ją taką prawie nagą ujrzałem. jak taki efekt chciałes uzyskac, to ok, ale jesli nie, to wrzuć to spowrotem na warsztat i przede wszystkim światlo ociepl i tło zmień, cumulusy usuń. Poza tym coś mi tu z materiałami nie gra, niedopracowane są jakieś, tak naprawde nie widać co z jakiego materiału jest zrobione...

Napisano

Lubie takie pracki w cartoonowym stylu. Fajny pomysl z tym ze nie podoba mi sie recznik, chodzi mi o jego shader a nie o kolory, tak jak ktos juz wczesnije napisal, jakis taki ziarnisty; przydala by sie wiesza rodzielczosc tekstury pnia paly (zwlaszcza kiedy dajesz ja ta pierwszy plan) oraz jakis displ na tym pniu; klapki mogloby byc bardziej kolorowe, bo teraz wygladaj jak ze zwyklej czarnej gumy i nie pasuja do tego klimatu, wydaje mi sie ze raczka ktora trzyma na biodrze troche zle zriggowales bo wyglada jakby ja strasznie wykracala, az sprawia jej to bol ;p, no i ladniejesz tlo by sie przydalo. Poza tymi moim uwagami praca bardzo mi sie podoba i zdecydowanie na duzy plus

Napisano (edytowane)

Bardzo fajny model babki, kompozycja ujdzie. Reszta leży. Propsy, gdzieś miedzy prostotą a niedopracowaniem. Światło i materiały kompletnie nie zrobione, choć widać w nich dobry pomysł, który Ci świtał. Ale z laski zrobiłeś żelka. Posiedź nad świtałem i materiałami a będzie git.

 

 

pozdr.,

skk.

 

 

EDIT: Przyjrzałem się jeszcze raz i wydaje mi się, że przesadzam z powyższym. Ale ziarno prawdy tam tkwi. Kwestia doboru materiałów dla piasku, kobitki, zieleni pozostaje. Nie są spójne. pozdro.

Edytowane przez SYmek
Napisano

Witam

 

W sumie pracke skonczylme juz dawno i zapomnielm wrzucic, ale sobie pomsylalem ze co mi tam;)

Generalnie nic specjalnego srednio jestem zadowolony.

 

750x1000.jpeg

Napisano

Bardzo miła praca dla oka. Myślę że sporo zyskała gdyby poprawić następujące niedociągnięcia:

  • rozporosznie cieni (promienie słoneczne nie mogą być tak mocno rozproszone na tak krótkiej odległości)
  • przepalenie światłem deski i ręcznika
  • wyrenderowanie sceny z prawdziwym DOF'em
  • brak kaustyki i refrakcji butelek (o ile model jest w ogóle poprawny)
  • mapowanie textury na włosach pod głową

Napisano (edytowane)

Dzieki wielkie za szczere komentarze i generalnie prosze owiecej. Walcie smialo co wam nie lezy. Nie obraze sie :]

Edytowane przez Matti



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności